Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Produkcja mieszanki betonowej. Obsługa ładowarki. Obsługa programów produkcyjnych. Nadzór nad stanem technicznym maszyn. Zapewnianie odpowiedniej ilości surowców do produkcji. Nadzór nad dokumentacją dostaw. Inwentaryzacja surowców. Przestrzeganie zasad BHP. Ścisła współpraca z Działem Jakości. Utrzymywanie porządku na miejscu pracy. Praca od poniedziałku do piątku
Produkcja mieszanki betonowej. Obsługa ładowarki. Obsługa programów produkcyjnych. Nadzór nad stanem technicznym maszyn. Zapewnianie odpowiedniej ilości surowców do produkcji. Nadzór nad dokumentacją dostaw. Inwentaryzacja surowców. Przestrzeganie zasad BHP. Ścisła współpraca z Działem Jakości. Utrzymywanie porządku na miejscu pracy. Praca od poniedziałku do piątku
Specjalista / Specjalistka ds. Raportowania Niefinansowego
Rudawa (pow. krakowski)
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju,
wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania,
sporządzanie raportów i dystrybucja danych,
aktywny wkład w ramy raportowania, takie jak roczny Raport Zrównoważonego Rozwoju zgodnie z GRI i innymi standardami,
dostarczanie niefinansowych analiz danych dotyczących kluczowych elementów wydajności, takich jak emisje gazów cieplarnianych, energia, odpady i woda, w tym raportowanie dotyczące KPI,
opracowywanie i wdrażanie projektów poprawiających efektywność i dokładność procesów raportowania ESG, z uwzględnieniem wartości rzeczywistych i prognoz,
opracowywanie prezentacji w oparciu o zebrane lub wskazane informacje,
Specjalista / Specjalistka ds. Raportowania Niefinansowego
Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju,
wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania,
sporządzanie raportów i dystrybucja danych,
aktywny wkład w ramy raportowania, takie jak roczny Raport Zrównoważonego Rozwoju zgodnie z GRI i innymi standardami,
dostarczanie niefinansowych analiz danych dotyczących kluczowych elementów wydajności, takich jak emisje gazów cieplarnianych, energia, odpady i woda, w tym raportowanie dotyczące KPI,
opracowywanie i wdrażanie projektów poprawiających efektywność i dokładność procesów raportowania ESG, z uwzględnieniem wartości rzeczywistych i prognoz,
opracowywanie prezentacji w oparciu o zebrane lub wskazane informacje,
Opracowywanie, planowanie i wdrożenie planu monitoringu środowiska oraz analizowanie wyników
Skuteczna kontrola i ewidencja wielkości zanieczyszczeń do atmosfery, wydajności, wielkości ładunkach w ściekach oraz ilości wytwarzanych odpadów
Opracowywanie raportów i sprawozdań w ustalonym terminie i przekazywanie odpowiednim służbom ochrony środowiska
Współpraca z firmami w zakresie zleconych prac dotyczących aktualizacji pozwoleń – przygotowanie wymaganych materiałów i weryfikacja wniosku przed złożeniem w odpowiednim urzędzie
Ewidencja wytwarzanych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w BDO.Rozliczanie zużycia wody
Zarządzanie procedurami z zakresu ochrony środowiska
Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań w szczególności poprzez współpracę z innymi działami oraz opracowywanie strategii wdrożeniowych
Zarządzanie ofertą produktową skierowaną do wykonawców budowlanych
Zbieranie i analiza danych rynkowych, nowych trendów i zmieniających się potrzeb klientów
Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów
Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunuties)
Budowanie komunikacji związanej z aspektami technicznymi i użytkowymi oferty Holcim dedykowanej dla wykonawców budowlanych
Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań w szczególności poprzez współpracę z innymi działami oraz opracowywanie strategii wdrożeniowych
Zarządzanie ofertą produktową skierowaną do wykonawców budowlanych
Zbieranie i analiza danych rynkowych, nowych trendów i zmieniających się potrzeb klientów
Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów
Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunuties)
Budowanie komunikacji związanej z aspektami technicznymi i użytkowymi oferty Hocim dedykowanej dla wykonawców budowlanych
Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań w szczególności poprzez współpracę z innymi działami oraz opracowywanie strategii wdrożeniowych
Zarządzanie ofertą produktową skierowaną do wykonawców budowlanych
Zbieranie i analiza danych rynkowych, nowych trendów i zmieniających się potrzeb klientów
Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów
Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunuties)
Budowanie komunikacji związanej z aspektami technicznymi i użytkowymi oferty Holcim dedykowanej dla wykonawców budowlanych
Realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności w obszarze: personalnym, szkoleniowo – rozwojowym, rekrutacji, wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych w podległym regionie
Budowanie partnerskiej, długotrwałej współpracy z partnerami biznesowymi, dostarczanie dopasowanych narzędzi i rozwiązań z obszaru HR wspierających realizację strategicznych celów biznesowych
Aktywne wsparcie partnerów biznesowych w zakresie zarządzania podległymi pracownikami poprzez współpracę, doradztwo, inicjowanie działań. Zapewnienie zgodności procesów ZZL realizowanych przez partnerów biznesowych z wartościami Grupy, prawem pracy oraz wewnętrznymi politykami i procedurami
Realizacja strategii szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich
Monitorowanie kluczowych wskaźników HR w podległym regionie oraz rekomendowanie działań
Inspekcje i przeglądy elektryczne maszyn i urządzeń technologicznych wypału klinkieru i produkcji cementu, dokonywanie zapisów z wykonanych inspekcji i przeglądów,
Nadzór nad wykonywaną pracą przez powierzony zespół pracowników,
Przygotowanie dokumentów oraz uzyskanie wymaganych pozwoleń do rozpoczęcia prac,
Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji technicznej,
Nadzór oraz koordynacja prac w trakcie prowadzanych napraw,
Uczestnictwo w odbiorach w ramach prowadzonych projektów inwestycyjnych,
Rozruch technologiczny i przekazanie nowych instalacji i obiektów do eksploatacji,
Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej
Zakres obowiązków pracownika służby BHP wynikający z rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy - § 2. 1. ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.. Prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny), szkoleń doskonalących wynikających ze Standardów BiOZ Grupy Holcim; organizacja szkoleń okresowych
Prowadzenie inspekcji/audytów potwierdzających zgodność z wymaganiami prawa krajowego(w tym prawa górniczego i geologicznego) i wymagań Grupy Holcim
Opiniowanie dokumentacji (instrukcji, procedur wewnątrzzakładowych w obszarze BiOZ)
Udział w komisjach zgodnie z Poleceniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
Wsparcie we wdrażaniu zmian w obszarze BiOZ, w szczególności w obszarze eliminacji niebezpiecznych zachowań wśród pracowników
Regionalny Koordynator Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
Piła
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków pracownika służby BHP wynikający z rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny), szkoleń doskonalących wynikających ze Standardów BiOZ Grupy Holcim; organizacja szkoleń okresowych
Prowadzenie inspekcji/audytów potwierdzających zgodność z wymaganiami prawa krajowego(w tym prawa górniczego i geologicznego) i wymagań Grupy Holcim
Opiniowanie dokumentacji (instrukcji, procedur wewnątrzzakładowych w obszarze BiOZ)
Udział w komisjach zgodnie z Poleceniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
Wsparcie we wdrażaniu zmian w obszarze BiOZ, w szczególności w obszarze eliminacji niebezpiecznych zachowań wśród pracowników
Prowadzenie dokumentacji w zakresie nadzoru nad badaniami czynników szkodliwych w środowisku pracy
Prowadzenie postępowań w zakresie wyjaśniania przyczyn i okoliczności zdarzeń około wypadkowych i wypadkowych
Realizacja sprzedaży założonego planu budżetu w podległym regionie oraz budowa, rozwijanie i utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami Izolbet
Praca na terenie woj. podlaskie, warmińsko-mazurskie
Dbanie o wizerunek podległych pkt. sprzedaży (Lafarge, Izolbet inside); dbałość o odpowiednią ekspozycje materiałów reklamowych, ich systematyczną aktualizacje i uzupełnianie
Monitorowanie inwestycji na podległym rynku - przekazywanie informacji do Kierownika ds. Kluczowych Inwestycji
Analiza spływu należności i prowadzenie działań redukujących przeterminowania
Proponowanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji oferty handlowej
Pozyskiwanie próbek materiałów w celu przeprowadzenia badań laboratoryjnych
Koordynacja i wsparcie działu produkcji i tradingu (węzły betoniarskie, kopalnie, przeładownie) celem zabezpieczenia odpowiednich ilości materiałów o jakości niezbędnej do produkcji oraz realizacji zamówień klientów
Zbieranie i przetwarzanie danych do ofertowania
Monitorowanie realizacji zleceń i umów na dostawy kruszyw oraz stanu zapasów w podległym obszarze
Tworzenie i prowadzenie aktualnych i kompletnych baz danych
Stałe poszukiwanie nowych źródeł dostaw
Przygotowywanie danych i prezentacji wg bieżących potrzeb działu
Regionalny Koordynator Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
Gdańsk
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków pracownika służby BHP wynikający z rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny), szkoleń doskonalących wynikających ze Standardów BiOZ Grupy Holcim; organizacja szkoleń okresowych
Prowadzenie inspekcji/audytów potwierdzających zgodność z wymaganiami prawa krajowego(w tym prawa górniczego i geologicznego) i wymagań Grupy Holcim
Opiniowanie dokumentacji (instrukcji, procedur wewnątrzzakładowych w obszarze BiOZ)
Udział w komisjach zgodnie z Poleceniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
Wsparcie we wdrażaniu zmian w obszarze BiOZ, w szczególności w obszarze eliminacji niebezpiecznych zachowań wśród pracowników
Prowadzenie dokumentacji w zakresie nadzoru nad badaniami czynników szkodliwych w środowisku pracy
Prowadzenie postępowań w zakresie wyjaśniania przyczyn i okoliczności zdarzeń około wypadkowych i wypadkowych
Realizacja sprzedaży założonego planu budżetu w podległym regionie oraz budowa, rozwijanie i utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami Izolbet
Praca na terenie woj. łódzkiego
Dbanie o wizerunek podległych pkt. sprzedaży (Lafarge, Izolbet inside); dbałość o odpowiednią ekspozycje materiałów reklamowych, ich systematyczną aktualizacje i uzupełnianie
Monitorowanie inwestycji na podległym rynku - przekazywanie informacji do Kierownika ds. Kluczowych Inwestycji
Analiza spływu należności i prowadzenie działań redukujących przeterminowania
Proponowanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji oferty handlowej
Pozyskiwanie próbek materiałów w celu przeprowadzenia badań laboratoryjnych
Kontakt i budowanie długoterminowych relacji z nowymi firmami z branży rozbiórkowej oraz przetwarzania odpadów
Stałe poszukiwanie nowych źródeł materiałów z recyklingu oraz ich nowych zastosowań
Monitorowanie realizacji zleceń i umów na dostawy kruszyw z recyklingu, oraz stanu zobowiązań i płatności
Wsparcie Działów Sprzedaży i Zakupów Kruszyw w zakresie pozyskiwania z rynku i wprowadzenia materiałów recyklingowych do sprzedaży
Koordynacja i wsparcie pozyskiwania i kontraktowania materiałów - koordynacja procesu formalnego - zamówienia, dokumentacja
Koordynacja badań rozwojowych i jakościowych (pobieranie próbek, pilnowanie terminów badań i ich wyników, katalogowanie wyników)
Zapewnienie z rynku surowca do produkcji kruszyw z recyklingu zgodnie z zapotrzebowaniem wynikającym z planów rozwoju Lafarge w Polsce
Zbieranie i przetwarzanie danych dotyczących projektów rozbiórkowych, firm rozbiórkowych oraz innych związanych z odpadami budowlanymi czy ich recyklingiem
Wsparcie dla kierownictwa operacyjnego w zapewnieniu prawidłowości działań związanych z ochroną środowiska zgodnie z przepisami prawa i standardami Lafarge/Holcim
Wsparcie w minimalizowaniu negatywnego oddziaływania na środowisko w zakresie emisji, korzystania z zasobów wodnych, kształtowania krajobrazu
Terminowa sprawozdawczość do organów administracji państwowej i samorządowej
Szkolenia środowiskowe i podnoszenie świadomości pracowników
Regionalny Koordynator Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
Lubień Kujawski
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków pracownika służby BHP wynikający z rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny), szkoleń doskonalących wynikających ze Standardów BiOZ Grupy Holcim; organizacja szkoleń okresowych
Prowadzenie inspekcji/audytów potwierdzających zgodność z wymaganiami prawa krajowego(w tym prawa górniczego i geologicznego) i wymagań Grupy Holcim
Opiniowanie dokumentacji (instrukcji, procedur wewnątrzzakładowych w obszarze BiOZ)
Udział w komisjach zgodnie z Poleceniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
Wsparcie we wdrażaniu zmian w obszarze BiOZ, w szczególności w obszarze eliminacji niebezpiecznych zachowań wśród pracowników
Prowadzenie dokumentacji w zakresie nadzoru nad badaniami czynników szkodliwych w środowisku pracy
Prowadzenie postępowań w zakresie wyjaśniania przyczyn i okoliczności zdarzeń około wypadkowych i wypadkowych
Regionalny Koordynator Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
Piechcin (pow. żniński)
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków pracownika służby BHP wynikający z rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny), szkoleń doskonalących wynikających ze Standardów BiOZ Grupy Holcim; organizacja szkoleń okresowych
Prowadzenie inspekcji/audytów potwierdzających zgodność z wymaganiami prawa krajowego(w tym prawa górniczego i geologicznego) i wymagań Grupy Holcim
Opiniowanie dokumentacji (instrukcji, procedur wewnątrzzakładowych w obszarze BiOZ)
Udział w komisjach zgodnie z Poleceniem Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
Wsparcie we wdrażaniu zmian w obszarze BiOZ, w szczególności w obszarze eliminacji niebezpiecznych zachowań wśród pracowników
Prowadzenie dokumentacji w zakresie nadzoru nad badaniami czynników szkodliwych w środowisku pracy
Prowadzenie postępowań w zakresie wyjaśniania przyczyn i okoliczności zdarzeń około wypadkowych i wypadkowych
Kompleksowe zarządzanie logistyką (transportami Inbound i Outbound) dla lokalizacji w regionie (Kruszywa+Cement+RMX+przeładownia)
Współpraca z firmami z sektora transportowego, zarządzanie portfelem podwykonawców transportowych zarówno operacyjne jak i kontraktowe (wspólnie z Działem Zakupów)
Zarządzanie podległym zespołem
Ustalanie terminów transportów, koordynowanie ich statusów
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie wprowadzania kompletnej oferty logistycznej dla klientów
Prowadzenie oraz realizacja harmonogramów i planów transportowych długo i krótkoterminowych
Bieżąca współpraca z działami: produkcji, logistyki, sprzedaży, planowania
Prowadzenie doradztwa technologicznego dla odbiorców produktów Lafarge w celu optymalnego wykorzystania parametrów fizykochemicznych tych produktów oraz właściwego i najbardziej optymalnego ich zastosowania
Monitorowanie rynku materiałów budowlanych i analiza zebranych informacji
Realizacja indywidualnych programów badawczych wynikających z potrzeb Lafarge lub klientów
Bieżąca znajomość wymagań i potrzeb rynku materiałów budowlanych
Monitorowanie działań konkurencji dla określenia słabych i mocnych punktów oferty Lafarge
Organizacja szkoleń wspierających sprzedaż dla pracowników Lafarge
Prowadzenie doradztwa technologicznego dla odbiorców produktów Lafarge w celu optymalnego wykorzystania parametrów fizykochemicznych tych produktów oraz właściwego i najbardziej optymalnego ich zastosowania
Monitorowanie rynku materiałów budowlanych i analiza zebranych informacji
Realizacja indywidualnych programów badawczych wynikających z potrzeb Lafarge lub klientów
Bieżąca znajomość wymagań i potrzeb rynku materiałów budowlanych
Monitorowanie działań konkurencji dla określenia słabych i mocnych punktów oferty Lafarge
Organizacja szkoleń wspierających sprzedaż dla pracowników Lafarge
Rozwój podległego rynku sprzedaży i umacnianie pozycji handlowe
Bezpośrednie wizyty i kontakty z odbiorcami
Realizacja sprzedaży założonego planu budżetu w podległym regionie woj. mazowieckie i woj. lubelskie oraz budowa, rozwijanie i utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami
Minimalizacja ryzyka kredytowego oraz kontrola należności odbiorców
Monitorowanie działań konkurencji dla określenia słabych i mocnych punktów oferty Lafarge Cement
Koordynacja i wsparcie działu produkcji i tradingu (węzły betoniarskie, kopalnie, przeładownie) celem zabezpieczenia odpowiednich ilości materiałów o jakości niezbędnej do produkcji oraz realizacji zamówień klientów
Zbieranie i przetwarzanie danych do ofertowania
Monitorowanie realizacji zleceń i umów na dostawy kruszyw oraz stanu zapasów w podległym obszarze
Tworzenie i prowadzenie aktualnych i kompletnych baz danych
Stałe poszukiwanie nowych źródeł dostaw
Przygotowywanie danych i prezentacji wg bieżących potrzeb działu
Gas and piping process engineer (CPU and ASU process engineer)
Piechcin (pow. żniński)
Wygasła: 19.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Main purpose and mission:The main mission of the position is to be a Carbon Capture Project team member at the
Cementownia Kujawy supported by the EU fund. Preparation and supervision of the project implementation with responsibility for proper implementation of thermodynamic and gas piping
process with safety rules and project implementation timeline
responsibility for the CCS scope including on-site capturing of CO2 emission:
responsibility for the deadline and security during projects implementation,
management processes in the field of design, procurement, project implementation and safety standards defining and implementing projects implementation schedules, taking into account critical paths
responsibility for safety and direct cooperation with contractors and teams in the Holcim Group at local and global level
ongoing the project supervision over the implementation process through individual goals as well as the team goals
Prowadzenie doradztwa technologicznego dla odbiorców produktów Lafarge w celu optymalnego wykorzystania parametrów fizykochemicznych tych produktów oraz właściwego i najbardziej optymalnego ich zastosowania
Praca na terenie woj. lubuskie, wielkopolskie,zachodniopomorskie
Monitorowanie rynku materiałów budowlanych i analiza zebranych informacji
Realizacja indywidualnych programów badawczych wynikających z potrzeb Lafarge lub klientów
Bieżąca znajomość wymagań i potrzeb rynku materiałów budowlanych
Monitorowanie działań konkurencji dla określenia słabych i mocnych punktów oferty Lafarge
Organizacja szkoleń wspierających sprzedaż dla pracowników Lafarge
Prowadzenie doradztwa technologicznego dla odbiorców produktów Lafarge w celu optymalnego wykorzystania parametrów fizykochemicznych tych produktów oraz właściwego i najbardziej optymalnego ich zastosowania
Praca na terenie woj. lubuskie, wielkopolskie,zachodniopomorskie
Monitorowanie rynku materiałów budowlanych i analiza zebranych informacji
Realizacja indywidualnych programów badawczych wynikających z potrzeb Lafarge lub klientów
Bieżąca znajomość wymagań i potrzeb rynku materiałów budowlanych
Monitorowanie działań konkurencji dla określenia słabych i mocnych punktów oferty Lafarge
Organizacja szkoleń wspierających sprzedaż dla pracowników Lafarge
Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań
Zarządzanie ofertą produktową skierowaną do wykonawców budowlanych
Zbieranie i analiza danych rynkowych, nowych trendów i zmieniających się potrzeb klientów
Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów
Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunuties)
Budowanie komunikacji związanej z aspektami technicznymi i użytkowymi oferty Lafarge dedykowanej dla wykonawców budowlanych
Współpraca z innymi działami w organizacji tj. Sprzedaż, Doradztwo techniczne czy R&D oraz współpraca z międzynarodową grupą Holcim (benchmark produktów)
Realizacja sprzedaży założonego planu budżetu w podległym regionie oraz budowa, rozwijanie i utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami Izolbet
Praca na terenie Woj. małopolskie,podkarpackie, śląskie
Dbanie o wizerunek podległych pkt. sprzedaży (Lafarge, Izolbet inside); dbałość o odpowiednią ekspozycje materiałów reklamowych, ich systematyczną aktualizacje i uzupełnianie
Monitorowanie inwestycji na podległym rynku - przekazywanie informacji do Kierownika ds. Kluczowych Inwestycji
Analiza spływu należności i prowadzenie działań redukujących przeterminowania
Proponowanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji oferty handlowej
Pozyskiwanie próbek materiałów w celu przeprowadzenia badań laboratoryjnych
Nadzór nad całością procesów kontrolingowych, planowania finansowego oraz operacyjnego linii biznesowej (BU) betonu i prefabrykacji
Wsparcie Dyrektorów Generalnych obu biznesów w podejmowaniu optymalnych biznesowych oraz formułowaniu strategii
Odpowiedzialność za proces budżetowania oraz rolling forecast
Nadzór nad procesem raportowania finansowego na potrzeby centrali w Szwajcarii oraz zapewnienie jego zgodności z wymogami standardów IFRS
Rozwój raportowania menedżerskiego, rekomendacje działań optymalizujących osiągany wynik finansowy, cash flow oraz poziom kapitału pracującego
Udział w spotkaniach operacyjnych oraz bliska współpraca (biznes partner) z działami operacyjnymi (kierownicy sektorów, dział techniczny, jakość, marketing) w celu wsparcia wysokiej jakości procesu decyzyjnego
Udział w miesięcznych przeglądach wynikowych (Performance Review) z Krajowym Zespołem Zarządzającym
Prowadzenie i wsparcie wybranych projektów finansowych
Wsparcie potencjalnych projektów rozwojowych (M&A) od strony finansowej integracji biznesu
Project Director of CCS (Carbon Capture & Storage)
Piechcin (pow. żniński)
Wygasła: 30.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
Carbon Capture & Storage is a comprehensive project consisting of three sub-projects: Go4Ecoplanet (capture CO2 emissions), Interconnector (CO2 transport) and Onshore CO2 storage. Kujawy Plant will become the first Net Zero Cement plant in Eastern Europe
• projects budget: 250-350 M€
• team: 15-25 people and 200-400 contractors
• project partners 5-6 /three consortiums
• implementation time: capture and transport CO2 till January 2027 and onshore during five years
Main purpose and mission:
The main mission of the position is to manage the investment project of capturing CO2 emissions (CCS - Carbon Capture and Storage) at the Cementownia Kujawy supported by the EU fund. Preparation and supervision of the project implementation with full responsibility for safety, budget and project implementation time
Job description:
• management of the full CCS scope including on-site Capture:
o CriocapTM FG : PSA- Pressure Swing Adsorption &CPU-Compression Purification Unit, ASU (Air Separation Unit), Flue Gas Treatment, Water Cooling System, Wastewater Treatment, CO2 Tank, Train Loading Station and Electrical Substation
o Interconnector (CO2 transport)
o Onshore storage
• responsibility for the budget, deadline and security during projects implementation
• supervision over the effective implementation of the projects, taking into account the required corporate management processes in the field of design, procurement, project implementation and safety standards
• defining and implementing projects implementation schedules, taking into account critical paths
• regular reporting and leading the projects SteerCo Meetings
• responsibility for fulfilling obligations and managing contractors
• building a strong team and organizing it in a way that enables the implementation of ambitious project assumptions in the period of 4-5 years and beyond
• responsibility for safety and direct cooperation with contractors and teams in the Holcim Group at local and global level
• cooperation with self-government and government administration in order to obtain appropriate permits and commissioning installations
• representing Lafarge in the various CCS bodies and consortiums
• building relationships with the local & global business decarburization partners (e.g. AL, PKN Orlen, PGNiG, AGH, Schlumberger, INiG, PLK, IK, etc.)
• ongoing the project supervision over the implementation process through individual goals for the team, validation of goals
• Udział w grupie realizującej projekt i związaną z nim przebudową istniejącej infrastruktury
• Aktywny udział i raportowanie statusu projektów na comiesięcznych spotkanych Kierownictwa Projekty (SteerCo)
• Ścisła współpraca z krajowym i grupowym zespołem projektowym oraz partnerami biznesowymi jak i podwykonawcami
• Realizacja i zarządzanie projektami CCS (Go4Ecoplanet i CCO2CEE) na etapie studialnym i wykonawczym
• Zapewnienie wsparcia procesu inwestycyjnego dotyczącego modernizacji bocznicy zakładu CO2
• Koordynacja przygotowywań założeń projektowych do opracowania dokumentacji projektowej oraz wytycznych technicznych dla potrzeb realizacji projektów
• Współpraca z Zespołami Zakupów (krajowy i Grupowy) w zakresie przygotowania, weryfikacji oraz negocjowania ofert
• Prowadzenie uzgodnień projektowych zmierzających do wybudowania wymaganej infrastruktury CCS po stronie pracodawcy, pozwalającej na prowadzenie ciągłej produkcji klinkieru i cementu
• Opiniowanie umowy na realizację robót, usług i prac projektowo-wykonawczych w zakresie infrastruktury CCS
• Prowadzenie/kompletowanie dokumentacji kontraktowej oraz korespondencji związanej z nadzorowanymi projektu
• Koordynacja i nadzór prac firm zewnętrznych działających w obszarze wymaganej infrastruktury CCS zapewniającej optymalny proces wychwytywania CO2 oraz jego transportu do wskazanego portu morskiego w kraju
• Analiza dokumentacji technicznej i weryfikacja dostarczanej przez jednostki projektowe dokumentacji projektowej,
• Wspomaganie Kierownictwa Projektu w kwestiach technologicznych procesu CCS oraz transportu, logistyki i składowania CO2
• Udział w procesie budowlanym placu budowy (w zależności od potrzeb: przed, w trakcie i po wykonaniu robót)
• Udział w komisjach odbioru prac projektowych, usług i robót budowalnych
• Merytoryczne wsparcie obsługi prawnej w zakresie przygotowania umów kontraktowych
• Opracowanie wymagań technicznych i operacyjnych instalacji wychwytującej CO2 dla dostawców technologii w fazie inżynieryjnej, w szczególności w odniesieniu do:
○ Funkcji oprzyrządowania i sterowania (FAT – Factory Acceptance Test)
○ Kontroli procesu na styku między cementownią a zakładem wychwytywania CO2
○ Systemu zdalnej obsługi
○ Zarządzanie alarmami
• Weryfikacja i dostosowanie dokumentacji projektu do potrzeb zakładu wczytywania CO2
• Opracowanie procedur uruchamiania i wyłączania, podatności/redundancji (SOP/ DSCQP/CC)
• Nadzór nad opracowaniem SOP związanych z Operacją i Utrzymaniem zakładu oraz jakości ( QA/QC) i bezpieczeństwa (standardy BHP Grupy Holcim)
• Przygotowanie planów przeglądów okresowych oraz harmonogramy konserwacji instalacji wraz z lokalnym zespołem Utrzymania Ruchu
Udział w pracach nad opracowaniem, wdrożeniem i utrzymywaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ)
Kontrola stanu wykonanych prac z zaleceniami podanymi przez kierownika, Suszenia piasku, kruszywa, i produkcję suchych mieszanek oraz spoiwa Gruntar na instalacjach
Kontrola stanu technicznego urządzeń
Kontrola urządzeń na wydziale pakowni / mikser, instalacja suchych mieszanek, pakowaczka i paletyzarnia
Kontrola napełniania silosów i pracy odpylaczy
Eksploatacja wózka widłowego zgodnie z instrukcją obsługi i przepisami BHP
Monitoring jakości procesu produkcji
kontrola poprawności stosowania przepisów wewnętrznych i ustawowych ( czas pracy, zlecenia pracy w godzinach nadliczbowych, urlopy)
Lokalizowanie i usuwanie zakłóceń oraz awarii w pracy maszyn i urządzeń elektroenergetycznych na linii produkcyjnej,
Kontrolowanie pracy urządzeń w powierzonym obszarze działania oraz analiza wcześniej zarejestrowanych uwag i bieżących wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej,
Wykonywanie planowanych oraz bieżących konserwacji maszyn i urządzeń elektroenergetycznych,
Realizowanie przeglądów prewencyjnych maszyn i urządzeń elektroenergetycznych,
Wykonywanie remontów urządzeń, aparatów elektroenergetycznych, stacji transformatorowo-rozdzielczych, układów pomiarowych, układów sterowania i automatycznej regulacji oraz aparatury kontrolno-pomiarowej
odpowiedzialność za wynik (P&L), budżet oraz bezpieczeństwo w segmencie suchych mieszanek i chemii budowlanej
nadzór nad efektywnym wdrożeniem wymaganych procesów zarządzania w zakresie sprzedaży, zakupów, produkcji, R&D, logistyki, marketingu oraz bezpieczeństwa (przy ścisłej współpracy z działami i zespołami Lafarge Polska)
definiowanie i realizacja strategii rozwoju na poziomie BU, zakładów, portfolio produktów i usług w krótkim (do 3 lat) i długoterminowym okresie (3+)
odpowiedzialność za transfer wiedzy i bezpośrednią współpracę z pozostałymi biznesami w Grupie Holcim przy jednoczesnym badaniu rynku, trendów lokalnych i globalnych
aktualny nadzór nad procesem M&A, walidacja celów, odpowiedzialność za realizację zobowiązań, integracja biznesów
zbudowanie silnego zespołu i jego organizacja w sposób umożliwiający realizację ambitnych założeń (dynamiczny wzrost w okresie 3-4 lat)
odpowiedzialność za wynik (P&L), budżet oraz bezpieczeństwo w segmencie suchych mieszanek i chemii budowlanej
nadzór nad efektywnym wdrożeniem wymaganych procesów zarządzania w zakresie sprzedaży, zakupów, produkcji, R&D, logistyki, marketingu oraz bezpieczeństwa (przy ścisłej współpracy z działami i zespołami Lafarge Polska)
definiowanie i realizacja strategii rozwoju na poziomie BU, zakładów, portfolio produktów i usług w krótkim (do 3 lat) i długoterminowym okresie (3+)
odpowiedzialność za transfer wiedzy i bezpośrednią współpracę z pozostałymi biznesami w Grupie Holcim przy jednoczesnym badaniu rynku, trendów lokalnych i globalnych
aktualny nadzór nad procesem M&A, walidacja celów, odpowiedzialność za realizację zobowiązań, integracja biznesów
zbudowanie silnego zespołu i jego organizacja w sposób umożliwiający realizację ambitnych założeń (dynamiczny wzrost w okresie 3-4 lat)
Załadunki pojazdów transportowych, obsługa maszyn i urządzeń towarzyszących, obsługa i nadzór nad placem składowania kruszyw
Pryzmowanie, sortowanie poszczególnych asortymentów
Obsługa techniczna powierzonego sprzętu, tj. mycie i konserwacja maszyn oraz dbanie o dobry stan techniczny, prawidłowego wykonywania czynności obsługi codziennej sprzętu, współpraca z serwisem
Przestrzeganie i egzekwowanie przepisów BHP obowiązujących na zakładzie
Wykonywanie innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem, zlecanych bezpośrednio przez przełożonego