Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (87)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 87 )
Starszy / Główny specjalista informatyk (Security)
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Administracja i utrzymanie systemów zabezpieczeń teleinformatycznych, w tym:
systemów typu firewall / IPS / WAF
systemu zarządzania bezpieczeństwem klasy SIEM i NBAD,
systemu ochrony przed zaawansowanymi atakami ATP,
systemu kopiowania ruchu sieciowego TAP,
systemów monitorowania podatności na poziomie sieciowym i aplikacyjnym,
systemu nagrywania sesji zdalnych pracowników firm zewnętrznych,
systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego,
systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach w sieci Internet Arakis-GOV
Prowadzenie prac analitycznych i projektowych w zakresie systemów teleinformatycznych
Udział w przygotowaniu i realizacji wskazanych przez przełożonego zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Udział w pracach wdrożeniowych dostarczanych systemów teleinformatycznych
proponowanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych
dostosowanie sytemu MS SharePoint do wymagań i potrzeb biznesowych
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
Wsparcie użytkowników w opracowywaniu i publikacji treści w witrynach MS SharePiont, pomoc redaktorom systemu CMS;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
proponowanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych
dostosowanie sytemu MS SharePoint do wymagań i potrzeb biznesowych
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
Wsparcie użytkowników w opracowywaniu i publikacji treści w witrynach MS SharePiont, pomoc redaktorom systemu CMS;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz udział w tworzeniu warunków bezpiecznej pracy;
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
Udział w opracowywaniu planów, ocenie dokumentacji technicznej oraz w realizacji inwestycji, modernizacji i remontów w zakładzie pracy w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków;
Prowadzenie postępowań w sprawach wypadków w drodze do lub z pracy;
Sporządzanie okresowych analiz okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych;
Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie:
organizowania szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
zaopatrzenia pracowników w środki ochrony indywidualnej i zbiorowej;
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami upoważnionymi do kontrolowania warunków pracy oraz do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych występujących w środowisku pracy: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, laboratoria i instytucje badające warunki pracy;
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi w podejmowanych przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy;
Uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy;
Prowadzenie szkoleń wstępnych - instruktażu ogólnego i wydawanie stosownych zaświadczeń ukończenia szkolenia oraz prowadzenie rejestru szkoleń wstępnych i okresowych;
Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w okulary korekcyjne do pracy z monitorami ekranowymi, w tym prowadzenie rejestrów oraz kartotek
Starszy / Główny specjalista informatyk (Security)
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 05.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Administracja i utrzymanie systemów zabezpieczeń teleinformatycznych, w tym:
systemów typu firewall / IPS / WAF
systemu zarządzania bezpieczeństwem klasy SIEM i NBAD,
systemu ochrony przed zaawansowanymi atakami ATP,
systemu kopiowania ruchu sieciowego TAP,
systemów monitorowania podatności na poziomie sieciowym i aplikacyjnym,
systemu nagrywania sesji zdalnych pracowników firm zewnętrznych,
systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego,
systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach w sieci Internet Arakis-GOV
Prowadzenie prac analitycznych i projektowych w zakresie systemów teleinformatycznych
Udział w przygotowaniu i realizacji wskazanych przez przełożonego zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Udział w pracach wdrożeniowych dostarczanych systemów teleinformatycznych
Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Metodyki Kontroli i Rozwoju Zawodowego
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
uczestniczenie w rozwijaniu metodyki kontroli, w tym w środowisku informatycznych systemów informacyjnych;
uczestniczenie w rozwijaniu narzędzi informatycznych wspomagających proces kontrolny;
tworzenie, aktualizacja i praca na bazach danych wspomagających proces kontrolny;
wsparcie analityczne oraz wsparcie w wykorzystaniu dostępnych zasobów i narzędzi informatycznych w procesie kontrolnym;
formułowanie propozycji i wniosków usprawniających wykonywanie zadań we właściwości Departamentu Metodyki Kontroli i Rozwoju Zawodowego;
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Zadania specyficzne dla stanowiska:
przygotowuje analizy, raporty, badania, bazy danych na potrzeby planowania kontroli, uczestniczy w analizowaniu wniosków o kontrolę;
realizuje zadania związane z planowaniem kontroli, strategią działalności kontrolnej NIK, analizami, raportowaniem i sprawozdawczością
Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Obrony Narodowej
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 19.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK.
Administracja i utrzymanie systemów zabezpieczeń teleinformatycznych, w tym:
systemów typu firewall / IPS / WAF
systemu zarządzania bezpieczeństwem klasy SIEM i NBAD,
systemu ochrony przed zaawansowanymi atakami ATP,
systemu kopiowania ruchu sieciowego TAP,
systemów monitorowania podatności na poziomie sieciowym i aplikacyjnym,
systemu nagrywania sesji zdalnych pracowników firm zewnętrznych,
systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego,
systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach w sieci Internet Arakis-GOV
Prowadzenie prac analitycznych i projektowych w zakresie systemów teleinformatycznych
Udział w przygotowaniu i realizacji wskazanych przez przełożonego zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Udział w pracach wdrożeniowych dostarczanych systemów teleinformatycznych
proponowanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych
dostosowanie sytemu MS SharePoint do wymagań i potrzeb biznesowych
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
Wsparcie użytkowników w opracowywaniu i publikacji treści w witrynach MS SharePiont, pomoc redaktorom systemu CMS;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK w Białymstoku
Akademicka 4, Piaski, Białystok
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK w Katowicach
Powstańców 29, Katowice
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Doradca ekonomiczny w Delegaturze NIK w Katowicach
Powstańców 29, Katowice
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Gospodarki, Skarbu Państwa i Prywatyzacji
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Strategii
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Inspektor kontroli państwowej w Departamencie Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Warszawa
Wygasła: 23.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Prawnym i Orzecznictwa Kontrolnego
Warszawa
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonuje czynności kontrolne zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentuje ustalenia;
sporządza projekty wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego, oraz projekty powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK, i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymagane sprawozdania z kontroli, w tym dotyczące finansowych rezultatów kontroli;
opracowuje projekt stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
dokonuje analizy informacji przekazanej na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowuje projekt powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK;
współpracuje z koordynatorem kontroli;
dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie dostępnych danych przestrzennych;
dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie dostępnych baz danych
Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań:
wykonuje czynności kontrolne zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentuje ustalenia;
sporządza projekty wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego, oraz projekty powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK, i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymagane sprawozdania z kontroli, w tym dotyczące finansowych rezultatów kontroli;
opracowuje projekt stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
dokonuje analizy informacji przekazanej na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowuje projekt powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK w Rzeszowie
Rzeszów
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK w Opolu
Opole
Wygasła: 01.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
wykonuje czynności kontrolne zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
dokonuje ustaleń stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentuje ustalenia;
sporządza projekty wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego, oraz projekty powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK, i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymagane sprawozdania z kontroli, w tym dotyczące finansowych rezultatów kontroli;
opracowuje projekt stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
dokonuje analizy informacji przekazanej na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
przygotowuje projekt powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK
informowanie dyrektora jednostki organizacyjnej o zmianach stanu prawnego w zakresie działania jednostki;
opracowywanie opinii i analiz prawnych;
udzielanie pomocy prawnej kontrolerom uczestniczącym w postępowaniach kontrolnych;
wykonywanie czynności w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń do wystąpień pokontrolnych, w tym udział w pracach zespołów orzekających Komisji Rozstrzygającej NIK, sporządzanie projektów uchwał Kolegium NIK oraz udział w posiedzeniach Kolegium NIK;
wykonywanie obowiązków sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań;
opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów innych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności jednostki organizacyjnej
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
budowa i konfiguracja procesów budowanych na silniku Camunda
tworzenie i utrzymanie słowników, formatek, reguł decyzyjnych, tabel mapujących w Camunda
tworzenie i utrzymanie formularzy w narzędziu Form.io
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
prowadzenie prac analitycznych i projektowych w zakresie rozwoju i reorganizacji systemów informatycznych;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
proponowanie rozwiązań technicznych dla potrzeb biznesowych
dostosowanie sytemu MS SharePoint do wymagań i potrzeb biznesowych
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
wsparcie użytkowników w opracowywaniu i publikacji treści w witrynach MS SharePoint, pomoc redaktorom systemu CMS;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
administracja systemem zdalnej pomocy BeyondTrust Remote Support,
współpraca i zastępowanie osoby odpowiedzialnej za administrację i utrzymanie:
systemów typu firewall / IPS (Palo Alto, FortiGate),
systemu nagrywania sesji zdalnych pracowników firm zewnętrznych (FUDO),
systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego (Forti Authenticator)
udział w przygotowaniu i realizacji zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Starszy specjalista informatyk lub główny specjalista informatyk (administrator infrastruktury IT) w Biurze Informatyki
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 21.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
monitorowanie stanu pomieszczeń, instalacji zabezpieczających i pozostałych urządzeń pomieszczeń technicznych i serwerowni działających w Biurze Informatyki,
współpraca ze służbami technicznymi i dozoru budynku NIK oraz serwisami firm zewnętrznych oraz obsługa zgłoszenia awarii i przeglądów w ramach umów serwisowych w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych,
nadzór na przygotowaniem niezbędnych analiz i projektów Disaster Recovery,
utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania ośrodków podstawowego i zapasowego,
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK
obsługa kancelaryjno oraz systemu ZDiS/EZD, w szczególności:
a) zakładanie spraw,
b) rejestrowanie dokumentów wpływających i wychodzących do/z Pionu ochrony,
c) przygotowywanie i przekazywanie dokumentów między jednostkami w NIK,
d) wysyłanie dokumentów opracowywanych w Pionie ochrony do właściwych adresatów,
e) zapewnienie pracownikom Pionu ochrony materiałów biurowych,
f) obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, zestawianie połączeń telefonicznych
przygotowywanie dokumentacji Pionu ochrony do przekazania do archiwum zakładowego NIK oraz załatwianie spraw związanych z przekazaniem dokumentacji do archiwum zakładowego;
zastępowanie osoby odpowiedzialnej za prowadzenie punktu ewidencji u Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych (w przypadku czasowej nieobecności ), w szczególności: rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zastrzeżonych wpływających do Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Starszy specjalista informatyk / Główny specjalista informatyk w Biurze Informatyki
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
administracja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem powierzonych systemów informatycznych;
współpraca z użytkownikami oraz dostawcami systemów informatycznych w zakresie utrzymania, rozwoju i modernizacji administrowanych systemów informatycznych;
prowadzenie prac analitycznych i projektowych w zakresie rozwoju i reorganizacji systemów informatycznych;
udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK;
udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych
udzielanie bieżących konsultacji pracownikom NIK w zakresie planowania i realizacji zamówień publicznych,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi NIK przy przygotowywaniu wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
weryfikacja przygotowanych przez jednostki organizacyjne NIK wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami,
pełnienie roli sekretarza w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami,
archiwizacja prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
bieżące prowadzenie:
a) rejestru wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) rejestru przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i zawartych umów,
c) zestawienia wniesionych zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
przygotowywanie projektów wyjaśnień i odpowiedzi na pytania zadawane w toku prowadzonego audytu wewnętrznego
rejestracja korespondencji zewnętrznej, przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi Delegatury a następnie przekazywanie pracownikom zgodnie z dekretacją,
przedkładanie dyrektorowi korespondencji wychodzącej do podpisu oraz jej ekspedycja,
prowadzenie akt korespondencji,
prowadzenie ewidencji i wydawanie upoważnień do kontroli,
obsługa systemu Egeria w zakresie modułu Kadry i Środki Trwałe,
obsługa Elektronicznego Repozytorium Dokumentów,
obsługa programu PILOT w zakresie wprowadzania wystąpień pokontrolnych, wniosków pokontrolnych, absencji pracowników, wydanych upoważnień do kontroli,
prowadzenie ewidencji i rozliczeń czasu pracy pracowników Delegatury,
weryfikacja miesięcznych rozliczeń czasu pracy do budżetu zadaniowego
Monitorowanie stanu pomieszczeń, instalacji zabezpieczających i pozostałych urządzeń pomieszczeń technicznych i serwerowni działających w Biurze Informatyki,
Współpraca ze służbami technicznymi i dozoru budynku NIK oraz serwisami firm zewnętrznych oraz obsługa zgłoszenia awarii i przeglądów w ramach umów serwisowych w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych
Nadzór na przygotowaniem niezbędnych analiz i projektów Disaster Recovery
Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania ośrodków podstawowego i zapasowego
Udział w przygotowaniu, pracach komisji przetargowych i realizacji zamówień publicznych z zakresu informatyzacji NIK
• Administracja i utrzymanie systemów teleinformatycznych w tym:
- środowiska wirtualnego Vmware,
- system backupu środowiska wirtualnego VMware - Veeam Availability Suite,
- systemu bezpieczeństwa środowiska wirtualnego VMware - Trend Micro Deep Security,
- sieci SAN (wydzielonej sieci do obsługi środowiska serwerów, archiwizacji danych i dostępu do zewnętrznych zasobów dyskowych)
• Współpraca i zastępowanie osoby odpowiedzialnej za administrację i utrzymanie:
- środowiska Trellix Endpoint Protection (dawniej McAfee) służącego do zabezpieczania danych na komputerach osobistych,
- systemu dystrybucji aktualizacji i poprawek na komputery SCCM,
- macierzy dyskowych zapewniających zasoby dla środowiska wirtualnego Vmware,
- biblioteki taśmowej i deduplikatorów na potrzeby systemów przechowywania kopii zapasowych
• Współpraca przy:
- utrzymaniu systemów zapewniających usługę katalogową, plikową, wydruku, DNS i DHCP w środowisku opartym o produkty Microsoft,
- zarządzaniu serwerownią i środowiskiem serwerowym w NIK
• Udział w przygotowaniu i realizacji zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
• Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
- administracja systemem zdalnej pomocy BeyondTrust Remote Support
• Współpraca i zastępowanie osoby odpowiedzialnej za administrację i utrzymanie:
- systemów typu firewall / IPS (Palo Alto, FortiGate),
- systemu nagrywania sesji zdalnych pracowników firm zewnętrznych (FUDO),
- systemu uwierzytelniania dwuskładnikowego (Forti Authenticator)
• Udział w przygotowaniu i realizacji zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
• Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Starszy specjalista informatyk / Główny specjalista informatyk w Biurze Informatyki
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitorowanie stanu pomieszczeń, instalacji zabezpieczających i pozostałych urządzeń pomieszczeń technicznych i serwerowni działających w Biurze Informatyki, w tym współpraca ze służbami technicznymi i dozoru budynku NIK oraz serwisami firm zewnętrznych oraz obsługa zgłoszenia awarii i przeglądów w ramach umów serwisowych w celu zapewnienia ciągłości działania systemów informatycznych
Zarządzanie procesem analizy aktualnych potrzeb dotyczących systemów zarządzania infrastrukturą techniczną, w szczególności systemem kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, ochrony przeciwpożarowej oraz telewizji dozorowej, systemem zasilania, systemem klimatyzacji i wentylacji w celu zapewnienia ciągłości przy uwzględnieniu wymagań bezpieczeństwa i poziomu dostępności usług informatycznych
Zarządzanie procesem opracowania i utrzymania standardów, procedur eksploatacyjnych i rozwoju infrastruktury technicznej i teleinformatycznej w celu zwiększania niezawodności systemów informatycznych, minimalizacji ryzyk awarii (w tym podstawowy i zapasowy ośrodek przetwarzania danych NIK)
Nadzór na przygotowaniem niezbędnych analiz i projektów Disaster Recovery
Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania ośrodków podstawowego i zapasowego
Udział w przygotowaniu i realizacji zamówień z zakresu informatyzacji NIK, w szczególności: analiza potrzeb użytkowników, analiza rynku, opracowanie dokumentów technicznych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Udział w pracach komisji przetargowych przeprowadzających postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi NIK
Główny specjalista/Doradca dyrektora biura w Biurze Informatyki
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 13.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
specyfikowanie wymagań funkcjonalnych, niefunkcjonalnych w ramach budowy nowych systemów informatycznych;
tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej;
wykonywanie prac analitycznych w ramach zespołów projektowych;
opiniowanie potrzeb biznesowych z uwzględnieniem kierunków rozwoju systemów informatycznych NIK;
określanie zależności pomiędzy projektami i nowo zgłoszonymi potrzebami biznesowymi w celu wykrycia pól do optymalizacji działań i synergii;
uczestniczenie w opracowywaniu projektów procedur, regulaminów, instrukcji oraz innych regulacji w sprawach dotyczących realizacji projektów informatycznych;
przygotowywanie danych do wniosków oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (zakresy, szacunki) do postępowań przetargowych w zakresie budowy nowych oraz modyfikacji i rozwoju istniejących systemów NIK;
uczestniczenie w pracach komisji przetargowych dotyczących budowy nowych oraz modyfikacji i rozwoju istniejących systemów NIK
Główny Specjalista/Doradca Dyrektora Biura w Biurze Organizacyjnym
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 31.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
kierowanie pracami zespołu ds. wdrożenia EZD RP w NIK,
ustalanie i nadzór nad harmonogramem prac,
nadzór nad instalacją, konfiguracją, testowaniem i wdrożeniem systemu,
nadzór nad zapewnieniem otoczenia prawnego, organizacyjnego i technologicznego do wdrożenia systemu EZD RP;
współpracę z jednostkami organizacyjnymi w zakresie potrzebnym do prawidłowej realizacji czynności związanych z elektronicznym zarządzaniem dokumentacją,
inicjowanie współpracy z innymi zespołami w NIK, w celu zapewnienia spójności infrastruktury informatycznej NIK oraz spójnego sposobu postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych w ramach tej infrastruktury;
bieżącą współpracę z dostawcą systemu,
prawidłowe, efektywne, optymalne, terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań,
raportowanie do przełożonych z postępu prac,
monitorowanie i identyfikowanie oraz zgłaszanie opóźnień i problemów z zakresu wdrożenia i przeciwdziałanie im,
inicjowanie i organizowanie szkoleń oraz szkolenie pracowników NIK z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
wspieranie działań w obszarze optymalizacji procesów,
monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym i przedstawianie propozycji dostosowania zarządzeń wewnętrznych do wymogów obowiązującego prawa
Główny Specjalista/Doradca Dyrektora Biura w Biurze Informatyki
Filtrowa 57, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
specyfikowanie wymagań funkcjonalnych, niefunkcjonalnych w ramach budowy nowych systemów informatycznych,
kierowanie inicjatywami i projektami, w tym kontrolowanie i utrzymanie przyjętych założeń dotyczących: budżetu, komunikacji w zespole, liczby zasobów, harmonogramu oraz utrzymania równowagi pomiędzy przyjętymi założeniami,
tworzenie dokumentacji biznesowej i projektowej,
wykonywanie prac analitycznych w ramach zespołów projektowych,
opiniowanie potrzeb biznesowych z uwzględnieniem kierunków rozwoju systemów informatycznych NIK,
określanie zależności pomiędzy projektami i nowo zgłoszonymi potrzebami biznesowymi w celu wykrycia pól do optymalizacji działań i synergii,
uczestniczenie w opracowywaniu projektów procedur, regulaminów, instrukcji oraz innych regulacji w sprawach dotyczących realizacji projektów informatycznych,
przygotowywanie danych do wniosków oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (zakresy, szacunki) do postępowań przetargowych w zakresie budowy nowych oraz modyfikacji i rozwoju istniejących systemów NIK,
uczestniczenie w pracach komisji przetargowych dotyczących budowy nowych oraz modyfikacji i rozwoju istniejących systemów NIK,
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora lub upoważnione przez niego osoby
prowadzenie archiwum zakładowego, w tym porządkowanie, przechowywanie, bieżące wydawanie i przyjmowanie akt kontroli, obsługa archiwum w systemie informatycznym oraz przekazywanie akt zamkniętych do archiwum zakładowego, a następnie do Archiwum Państwowego we Wrocławiu,
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz p.poż., w tym: obowiązującej dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa i higieny prac oraz p.poż., a także szkoleń pracowników, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, wyposażenie w sprzęt i odpowiednie oznakowanie, dokumentacji badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych), obsługa spraw w systemie informatycznym,
prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
obsługa sekretariatu wicedyrektorów, w tym łączenie rozmów telefonicznych, bieżące załatwianie spraw terminowych,
rejestracja i ekspedycja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym obsługa spraw w systemie informatycznym, adresowanie kopert, wpisywanie korespondencji do pocztowej książki nadawczej