Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista ds. administracji
Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych zajmuje się: 1. prowadzeniem administracji obiektów znajdujących się na terenie objętym jego zakresem obowiązków
2. zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości
3. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni
między innymi w zakresie przyjmowania nowo wybudowanych obiektów na stan
przekazywaniem lokali użytkownikom
gospodarowaniem nimi
sporządzaniem związanej z tym odpowiedniej dokumentacji i umów
4. organizowaniem i uczestniczeniem w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów oraz przekazywaniem ich do eksploatacji
rocznych przeglądach
a także trzyletnich komisjach rękojmi
nadzorując likwidację ujawnionych usterek we współpracy z Zakładem Inwestycji. 5. uczestniczeniem w komisjach powoływanych do zbadania usterek
wad i awarii w lokalach
6. uczestniczeniem w komisjach oceniających przyczyny i szkody powstałe na skutek zdarzeń losowych
podlegających ubezpieczeniu i prowadzeniem w tych sprawach korespondencji
7. prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych oraz nadzorowaniem terminowego i prawidłowego przeprowadzaniem okresowych przeglądów technicznych tych obiektów
dróg
parkingów i pozostałej infrastruktury technicznej
8. kontrolowaniem stanu technicznego obiektów i infrastruktury
jak np.: place zabaw itp
koordynowaniem działań przy usuwaniu awarii i zagrożeń oraz likwidacją ich skutków przy jednoczesnej współpracy w tym zakresie z miejskimi służbami i organami porządkowymi
9. organizowaniem prac nasadzeniowych roślin
ich pielęgnacji i koszeniem trawników oraz okresowymi przeglądami i oceną stanu zieleni na terenach nieruchomości
10. usuwaniem skutków zimy
tj.: organizowaniem odśnieżania
likwidacją oblodzeń
zabezpieczeniem urządzeń przed zamarzaniem
11. nadzorem i kontrolą pracowników etatowych
zatrudnionych na umowę zlecenie oraz firm zajmujących się utrzymaniem porządku i czystości na terenie nieruchomości
12. sporządzeniem protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz przekazywaniem kontrolowanym pracownikom i firmom uwag
zastrzeżeń oraz wniosków dotyczących ich pracy na terenie obsługiwanej nieruchomości
13. prowadzeniem i aktualizacją ewidencji lokali i ich użytkowników
14. przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji podległym pracownikom lub osobie odpowiedzialnej
zgodnie z jej kompetencjami
15. kontrolowaniem okresowego spisywania stanów indywidualnych liczników centralnego ogrzewania w lokalach oraz prowadzenia spraw związanych z ich rozliczaniem przez firmy zewnętrzne
16. ustaleniem z firmami reklamowymi miejsc ustawiania i zawieszania reklam oraz przedstawianiem ich do akceptacji przełożonemu
17. prowadzeniem obsługi informacyjnej właścicieli i użytkowników lokali w sprawach dotyczących nieruchomości i poszczególnych lokali oraz wydawaniem zaświadczeń w zakresie przez nich wymaganym
18. przechowywaniem dokumentacji obiektów i dokumentacji osobowej użytkowników lokali podlegającej zabezpieczeniu w myśl Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
19. udziałem w przygotowywaniu materiałów do przetargów i konkursów ofert oraz uczestniczeniem w pracach komisji
20. przygotowywaniem umów związanych z działalnością Działu Technicznego
21. przygotowywaniem materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej
dotyczących ustalania wysokości opłat za użytkowanie lokali na podstawie okresowego zużycia mediów i czynników energetycznych
22. przygotowywaniem informacji i materiałów dotyczących okresowego planowania i rozliczania kosztów związanych z gospodarką administrowanymi zasobami oraz współpracą w tym zakresie z Radami Mieszkańców
23. przyjmowaniem interesantów w zakresie prowadzonych spraw i obowiązków oraz udzielaniem ich niezbędnych odpowiedzi i wyjaśnień
24. przygotowywaniem stosownych materiałów na Zebrania Mieszkańców Nieruchomości i braniem czynnego udziału w zebraniach i spotkaniach z mieszkańcami
25. prowadzeniem gospodarki pilotami do bram zewnętrznych i garażowych wszystkich obiektów