Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Informatyk
Aleje Ujazdowskie 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administracja systemami Windows Serwer;
obsługa zgłoszeń i wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (systemy operacyjne, pakiety biurowe, programy finansowo-księgowe, programy kadrowo-płacowe, program do zarządzania majątkiem);
przygotowanie, konfiguracja i konserwacja stacji roboczych;
instalacja, konfiguracja i kontrola aktualizacji oprogramowania na stacjach roboczych, użytkowników;
rejestrowanie i bieżąca obsługa incydentów bezpieczeństwa na stacjach roboczych użytkowników;
prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania komputerowego;
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego;
tworzenie procedur i dokumentacji w zakresie IT;
udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i ofertowych;
udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe;
testowanie, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych;
Prowadzenie czynności z zakresu gospodarki materiałowej, gospodarki transportowej i obsługi logistycznej Rządowego Centrum Bezpieczeństwa
Obowiązki szczegółowe:
Nadzór nad właściwą eksploatacją środków transportu RCB oraz utrzymania w sprawności technicznej pojazdów służbowych;
Analiza potrzeb oraz organizacji zakupu, eksploatacji (w tym zakupu usług serwisowych) i ubezpieczenia pojazdów, pozyskania paliwa, papieru, artykułów spożywczych i biurowych oraz innych zakupów usług i dostaw oraz prowadzenie magazynku podręcznego;
Udział w rozliczaniu mediów dostarczanych RCB, ustalanie wysokości opłat abonamentu RTV na podstawie aktualnego stanu posiadania odbiorników;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i użytkowaniem pomieszczeń biurowych oraz ich wyposażenia w meble i urządzenia biurowe;
Doraźne prowadzenie samochodów służbowych RCB;
Realizacja działań w celu przygotowania pomieszczeń do spotkań i konferencji;
Sporządzanie zestawień i sprawozdań z zakresu prowadzonych czynności;
Nadzór nad przygotowywaniem tematycznych analiz medialnych na potrzeby kierownictwa Centrum;
Przygotowywanie informacji i komunikatów prasowych, wyjaśnień, sprostowań, konferencji prasowych, briefingów;
Obsługa Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (RZZK);
Współpraca z Sekcją Szkoleń i Ćwiczeń – udział w konferencjach i ćwiczeniach w zakresie związanym z zarządzaniem informacją kryzysową, ze szczególnym uwzględnieniem UE i NATO;
Edycja zdjęć, przygotowywanie grafik, montaż wideo;
Przygotowywanie strategii wizerunkowych i komunikacyjnych RCB;
Współpraca z rzecznikami prasowymi ministerstw, służb i wojewodów;
Wykonywanie innych poleceń i zadań służbowych zleconych przez przełożonego,a związanych z zakresem działania biura i właściwym funkcjonowaniem Rządowego Centrum Bezpieczeństwa
wykonywanie ustawowych zadań administratora systemu, odpowiedzialnego za funkcjonowanie systemów teleinformatycznych RCB przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych oraz za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tych systemów teleinformatycznych,
zapewnienie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego dla funkcjonujących w RCB stanowisk dostępowych niejawnych systemów teleinformatycznych, dla których nie wyznacza się lokalnych administratorów systemu,
opracowywanie dokumentacji bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych, w tym szacowania ryzyka, oraz przygotowywanie tych systemów do audytu i akredytacji,
udział w organizowaniu i wykonywaniu innych przedsięwzięć z zakresu ochrony informacji niejawnych i innych zasobów strategicznych jednostki organizacyjnej
wykonywanie czynności archiwisty w module archiwalnym systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
przejmowanie dokumentacji tradycyjnej spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i ze składu chronologicznego oraz elektronicznej na informatycznych nośnikach danych, której zawartości nie skopiowano do systemu EZD,
przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenia jej ewidencji,
przeprowadzanie skontrum dokumentacji oraz przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,
przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania, w tym dokumentacji w postaci elektronicznej oraz ich przekazanie do właściwego archiwum państwowego,
sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,
wspieranie administratora merytorycznego systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją
współpraca z organami Unii Europejskiej w zakresie wzmacniania odporności podmiotów krytycznych;
współpraca w zakresie ochrony infrastruktury krytycznej z właścicielami oraz posiadaczami samoistnymi i zależnymi obiektów, instalacji lub urządzeń infrastruktury krytycznej;
analiza planów ochrony infrastruktury krytycznej i opracowywanie propozycji opinii;
sporządzanie analiz i prognoz dotyczących zagrożeń dla infrastruktury krytycznej, analizowanie rozwiązań międzynarodowych w zakresie jej ochrony oraz współpraca z operatorami IK oraz innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
opracowywanie i aktualizowanie z właściwymi ministrami i kierownikami urzędów centralnych Narodowego Programu Ochrony Infrastruktury Krytycznej oraz załącznika funkcjonalnego do Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego dot. ochrony infrastruktury krytycznej;
udział w tworzeniu i aktualizowaniu kryteriów umożliwiających sporządzenie jednolitego wykazu obiektów, instalacji, urządzeń i usług wchodzących w skład infrastruktury krytycznej z podziałem na systemy
udział w opracowywaniu, uzgadnianiu i opiniowaniu dokumentów rządowych;
przygotowywanie, organizacja i udział w konferencjach, sympozjach, seminariach poświęconych ochronie infrastruktury krytycznej oraz zarządzaniu kryzysowemu
realizacja zadań wynikających z wdrażania Ramowego programu działań z Sendai na lata 2015-2030 w sprawie ograniczania ryzyka katastrof, związanych z pełnieniem przez RCB funkcji krajowego punktu kontaktowego ds. ograniczania ryzyka katastrof;
współpraca z podmiotami administracji publicznej, operatorami infrastruktury krytycznej, organizacjami pożytku publicznego i instytucjami badawczo-naukowymi, w ramach krajowej platformy ds. ograniczania ryzyka katastrof;
tworzenie i zarządzanie bazami danych SQL;
przetwarzanie otrzymywanych informacji oraz praca w środowisku GIS oraz automatyzacja procesu aktualizacji poprzez język Python z wykorzystaniem ArcGIS API For Python
dokonywanie analiz materiałów przygotowywanych przez resorty, urzędy centralne oraz wojewódzkie na potrzeby opracowania aktualizacji Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego oraz Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego;
udział w opracowywaniu projektu i aktualizowanie Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego;
opracowywanie projektu i aktualizowanie Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego;
współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ministerstw, urzędów centralnych i wojewódzkich właściwych w sprawach zarządzania kryzysowego i obronności;
realizacja zadań wynikających z Decyzji Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności, w tym aktualizacja Streszczenia istotnych elementów krajowej oceny ryzyka oraz opracowanie i aktualizacja Krajowej oceny zdolności zarządzania ryzykiem;
udział w opracowywaniu i aktualizacji planów i programów szkolenia obronnego na kolejne lata oraz zapewnienie realizacji zadań z nich wynikających, w tym udział w kompleksowych kontrolach wykonywania zadań obronnych;
udział w opracowywaniu, uzgadnianiu i opiniowaniu dokumentów rządowych
realizacja zadań wynikających z wdrażania Ramowego programu działań z Sendai na lata 2015-2030 w sprawie ograniczania ryzyka katastrof, związanych z pełnieniem przez RCB funkcji krajowego punktu kontaktowego ds. ograniczenia ryzyka katastrof;
raportowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Biurem ONZ ds. ograniczania ryzyka katastrof;
współpraca z podmiotami administracji publicznej, operatorami infrastruktury krytycznej, organizacjami pożytku publicznego i instytucjami badawczo-naukowymi, w ramach krajowej platformy ds. ograniczania ryzyka katastrof;
realizacja zadań wynikających z Decyzji Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Unijnego Mechanizmu Ochrony Ludności, w tym aktualizacja Streszczenia istotnych elementów krajowej oceny ryzyka oraz opracowanie i aktualizacja Krajowej oceny zdolności zarządzania ryzykiem;
udział w przygotowaniu i opracowaniu dokumentów międzynarodowych w zakresie oceny ryzyka i zarządzania nim;
przetwarzanie otrzymywanych informacji oraz praca w środowisku GIS;
udział w przygotowaniu, a także organizowaniu konferencji oraz warsztatów krajowych i międzynarodowych z zakresu ograniczania ryzyka katastrof
obsługa zgłoszeń i wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (systemy operacyjne, pakiety biurowe, programy finansowo-księgowe, programy kadrowo-płacowe, program do zarządzania majątkiem);
przygotowanie, konfiguracja i konserwacja stacji roboczych;
instalacja, konfiguracja i kontrola aktualizacji oprogramowania na stacjach roboczych, użytkowników;
rejestrowanie i bieżąca obsługa incydentów bezpieczeństwa na stacjach roboczych użytkowników;
zapewnienie ciągłości działania drukarek i faksów (wymiana materiałów eksploatacyjnych;
uzupełnianie stanu materiałów oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa awarii w tym generowanie zgłoszeń serwisowych);
prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania komputerowego;
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego;
tworzenie procedur i dokumentacji w zakresie IT;
udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i ofertowych;
udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe;
testowanie, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
realizacja zadań wynikających z wdrażania Ramowego programu działań z Sendai na lata 2015-2030 w sprawie ograniczania ryzyka katastrof, związanych z pełnieniem przez RCB funkcji krajowego punktu kontaktowego ds. ograniczania ryzyka katastrof;
współpraca z podmiotami administracji publicznej, operatorami infrastruktury krytycznej, organizacjami pożytku publicznego i instytucjami badawczo-naukowymi, w ramach krajowej platformy ds. ograniczania ryzyka katastrof;
przetwarzanie otrzymywanych informacji oraz praca w środowisku GIS oraz automatyzacja procesu aktualizacji poprzez język Python z wykorzystaniem ArcGIS API For Python
naliczanie wynagrodzeń oraz uposażeń funkcjonariuszy i żołnierzy; świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz innych należności ze stosunku pracy oraz służby;
naliczanie wynagrodzeń z umów cywilno-prawnych;
sporządzanie deklaracji ZUS/GUS/PIT/PFRON;
sporządzanie innych sprawozdań o zatrudnieniu i płacach;
wprowadzanie i aktualizacja danych w programie kadrowo-płacowym;
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych;
sporządzanie umów o pracę, ich zmiany oraz rozwiązania,;
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, w tym urlopów i czasu pracy;
prowadzenie dokumentacji związanej z oddelegowaniem funkcjonariuszy i żołnierzy do RCB;
kadrowa obsługa studenckich praktyk zawodowych;
sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z podwyższaniem kwalifikacji zawodowych;
współpraca ze służbą BHP i monitorowanie medycyny pracy;
Specjalista do Główny Specjalista (prowadzenie projektu z funduszy norweskich)
Warszawa
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie projektu finansowanego z funduszy norweskich od strony administracyjnej;
przygotowywanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia projektu;
przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, sprawozdań finansowych z realizacji projektu, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym;
koordynowanie spraw w ramach prowadzonego projektu, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektu;
przygotowywanie/weryfikowanie dokumentacji dotyczącej wyboru wykonawców zgodnie z zasadą konkurencyjności;
kontakt z Operatorem Programu, instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi;
udział w przygotowaniu, a także organizowaniu konferencji oraz warsztatów krajowych i międzynarodowych w ramach realizowanego projektu;
współpraca z wewnętrznym kierownikiem projektu odpowiedzialnym za jego realizację
Główny specjalista (administrator niejawnych systemów teleinformatycznych)
Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie ustawowych zadań administratora systemu, odpowiedzialnego za funkcjonowanie systemów teleinformatycznych RCB przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych oraz za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla tych systemów teleinformatycznych,
zapewnienie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego dla funkcjonujących w RCB stanowisk dostępowych niejawnych systemów teleinformatycznych, dla których nie wyznacza się lokalnych administratorów systemu,
opracowywanie dokumentacji bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych, w tym szacowania ryzyka, oraz przygotowywanie tych systemów do audytu i akredytacji,
udział w organizowaniu i wykonywaniu innych przedsięwzięć z zakresu ochrony informacji niejawnych i innych zasobów strategicznych jednostki organizacyjnej
Informatyk w Biurze Logistyki i Finansów, Wydział Informatyki i Łączności
Warszawa
Wygasła: 15.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zgłoszeń i wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (systemy operacyjne, pakiety biurowe, programy finansowo-księgowe, programy kadrowo-płacowe, program do zarządzania majątkiem);
przygotowanie, konfiguracja i konserwacja stacji roboczych;
instalacja, konfiguracja i kontrola aktualizacji oprogramowania na stacjach roboczych, użytkowników;
rejestrowanie i bieżąca obsługa incydentów bezpieczeństwa na stacjach roboczych użytkowników;
zapewnienie ciągłości działania drukarek i faksów (wymiana materiałów eksploatacyjnych,
uzupełnianie stanu materiałów oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa awarii w tym generowanie zgłoszeń serwisowych);
administracja serwerami opartymi o środowisko Windows Serwer,
administracja środowiskiem wirtualizacji VMware (vCenter, ESXI, konfiguracja maszyn wirtualnych),
administracja serwerem poczty elektronicznej MS Exchange,
prowadzenie ewidencji licencji oprogramowania komputerowego;
prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego;
tworzenie procedur i dokumentacji w zakresie IT;
udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i ofertowych;
udział w projektach informatycznych wspierających procesy biznesowe;
testowanie, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych;