Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (52)Aktualne ( 17 )Archiwalne ( 35 )
Kierownik Kancelarii
Lublin
Ważna do: 03.01.2025
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) przyjmowanie
rejestrowanie
przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych i jawnych w wersji papierowej i elektronicznej otrzymywanych
wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne WCR w Lublinie
zgodniez obowiązującymi przepisami;
2) prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz w zarządzeniu Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych
sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych;
3) zapewnienie rozliczalności materiałów niejawnych;
4) nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych;
5) udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych wyłącznie osobom uprawnionym;
6) egzekwowanie zwrotu materiałów;
7) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów;
8) gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwienie sprawy;
9) prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych
służbowych i ćwiczebnych;
10) zapewnienie obsługi kancelaryjnej w czasie ćwiczeń i treningów
sporządzanie dokumentacji dotyczącej organizacji wydarzeń i uroczystości patriotyczno-kulturalnych Brygady i garnizonu. Przyjmowanie i prowadzenie dokumentacji sekcji komunikacji społecznej
-informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o stwierdzonych naruszeniach prawa i przedstawienie wniosków w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowości:
-sporządzanie opinii prawnych
-opiniowanie projektów dokumentów kompetencyjnych i normatywno rozkazodawczych
projektów w decyzji i postanowień w postępowaniu administracyjnym;
-zastępstwo prawne przed sądami i innymi organami orzekającymi;
-opiniowanie projektów zawieranych umów
-uzgadnianie dokumentów wewnętrznych jednostki
pism i decyzji pod względem formalno-prawnym;
-udzielanie pomocy prawnej w prowadzeniu postępowań powypadkowych;
-badanie zasadności zgłaszanych roszczeń odszkodowawczych i przedstawienie wniosków co do sposobu ich załatwienia;
-udzielanie pomocy prawnej właściwym organom-Dowódcy 18 Brygady Zmotoryzowanej przy opracowywaniu projektów rozkazów
decyzji administracyjnych
dokumentów powodujących zobowiązania finansowe oraz opiniowania ich pod względem formalno-prawnym;
-udzielanie bieżących porad prawnych pracownikom i żołnierzom oraz kadrze na samodzielnych stanowiskach pracy;
-wykonywanie doradztwa prawnego podczas podejmowania decyzji o prowadzeniu operacji wojskowych na określonych obszarach w celu eliminowania skutków tych działań na społeczeństwo i środowisko;
-udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowanie wyjaśniające i rozpatrującym sprawy w związku ze stwierdzeniem szkód w mieniu wojskowym;
-prowadzenie szkoleń specjalistycznych w 18 Brygadzie Zmotoryzowanej
W tym m.in.: z zakresu Międzynarodowego Prawa Humanitarnego Konfliktów Zbrojnych ;
-udział w szkoleniach Radców Prawnych organizowanych przez 18 Dywizję Zmechanizowaną w Siedlcach
1) gromadzenie i przetwarzanie danych niezbędnych do przygotowywania propozycji w zakresie planowania i wykorzystania limitów środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia;
2) opracowanie danych wyjściowych do projektów rozkazów i wytycznych w zakresie limitów środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia;
3) zbieranie potrzeb i składanie zapotrzebowania na środki materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia i biurowe;
4) zbieranie potrzeb i składanie zapotrzebowania na formularze szkoleniowe
prowadzenie ich zestawienia i rozdział zgodnie ze złożonymi zapotrzebowaniami;
5) zbieranie danych i prowadzenie zestawienia potrzeb w zakresie szkolenia doskonalącego (specjalistycznego); wykonywanie planów i korekt planów rzeczowo-finansowych;
6) analizowanie planu za dział szkoleniowy;
7) zgłaszanie propozycji oraz sporządzanie wniosków dotyczących zmiany
w planie finansowym;
8) prowadzenie Książki ewidencji szkolenia i materiałowego zabezpieczenia;
9) prowadzenie aktualnego rozliczenia środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia Dowództwa Brygady i pododdziałów bezpośrednio podległych;
10) realizacja całości przedsięwzięć związanych z planowaniem i kierowaniem żołnierzy zawodowych na kursy doskonalące
kwalifikacyjne i inne formy doskonalenia zawodowego;
11) opracowywanie zgłoszeń na kursy kwalifikacyjne i doskonalące zgodnie z przydzielonymi limitami;
12) prowadzenie bazy danych dotyczącej zgłoszonych kandydatów na kursy oraz żołnierzy zakwalifikowanych
Ogólny zakres obowiązków:
- organizowanie i kierowanie działalnością muzyczną w klubie;
- prowadzenie zajęć w zakresie różnych form muzycznych (soliści
zespoły instrumentalno-wokalne
nauka gry na instrumentach muzycznych);
- współudział w organizacji imprez środowiskowych i okolicznościowych
organizowanie występów własnych zespołów muzycznych;
- przygotowanie amatorskich zespołów wokalno-instrumentalnych i solistów do udziału w przeglądach i konkursach amatorów zarówno w środowisku wojskowym jak i cywilnym;
- gromadzenie informacji i dokumentacji z imprez związanych z profilem pracy;
- sporządzanie scenariuszy oraz programów imprez;
- prowadzenie dokumentacji działalności prowadzonych przez siebie kół zainteresowań;
- uzupełnienie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
- organizowanie zajęć w ramach nie obozowej akcji letniego i zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży środowiska garnizonu;
- przygotowanie oprawy muzycznej organizowanych przez klub imprez i spotkań;
- przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej;
- bieżące prowadzenie Kroniki Klubu;
1) Udzielanie instruktaży wstępnych w 18.BZmot;
2) Prowadzenie pełnej dokumentacji kierownika sekcji BHP;
3) Bieżące aktualizowanie rejestrów osób przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i higieny (instruktaż wstępny
stanowiskowy)
4) Prowadzenie rejestru
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
5) Planowanie
organizowanie i prowadzenie szkolenia dla żołnierzy i pracowników RON
w zakresie bhp;
6) Bieżące informowanie Dowódcy Brygady o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych
wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
7) Bieżące prowadzenie statystyk wypadków
zagrożeń oraz czynników;
a ponadto:
-przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych podczas wykonywania
przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych w komórce;
-opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z
Instrukcją o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej";
-przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej opracowywanych materiałów i dokumentów;
-przedstawienie przełożonemu ocen
opinii i wniosków w sprawach należących do zakresu własnej odpowiedzialności;
-podnoszenie swoich kwalifikacji niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku;
-samokształcenie przygotowujące do realizacji programu określonej w opinii służbowej;
-przestrzeganie przepisów bhp;
-przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej
Psycholog - konsultant dowódcy ds. Profilaktyki Psychologicznej
Chełm
Wygasła: 24.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Planowanie i organizowanie przedsięwzięć w zakresie profilaktyki psychologicznej;
- Prowadzenie badań i szkoleń z zakresu psychologii;
- Pogłębianie wiedzy i poszerzanie doświadczeń w zakresie psychologii pracy i służby w wojsku;
- Uczestnictwo w przedsięwzięciach na zlecenie przełożonego;
- Wykonuje badania DZSW;
- Uczestniczenie w pracach komisji rekrutacyjnej żołnierzy do udziału w misjach poza granicami państwa;
- Realizacja przedsięwzięć w zakresie psychologicznego przygotowania żołnierzy do działania w warunkach ekstremalnych;
- Udzielanie pomocy psychologicznej żołnierzom
pracownikom cywilnym
uczestnikom i weteranom misji poza granicami państwa oraz członkom ich rodzin;
- Wydawanie opinii psychologicznych uczestnikom misji kierowanym na turnusy leczniczo-profilaktyczne;
- Prowadzenie badań psychologicznych żołnierzy z pomocą Kwestionariusza wstępnej oceny stanu zdrowia psychicznego przed misją i Kwestionariusza oceny stanu zdrowia psychicznego po powrocie z misji;
- Współdziałanie w opracowaniu i realizacji programów profilaktycznych w jednostce wojskowej z zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym;
- Prowadzenie działań psychoedukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień
profilaktyki zachowań agresywnych
autoagresywnych
treningu radzenia sobie ze stresem
rozwiązywania sytuacji konfliktowych itp.;
- Prowadzenie szkoleń uzupełniających kadry i pracowników wojska z kształcenia obywatelskiego z zakresu psychologii społecznej;
- Współpraca z wojskową służbą zdrowia
kapelanami i strukturami wychowawczymi jednostki wojskowej oraz instytucjami wojskowymi i cywilnymi zajmującymi się ochroną i promocją zdrowia psychicznego
w systematycznym
programowym kształtowaniu i upowszechnianiu higieny psychicznej;
- Opracowywanie zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć na rok sprawozdania z działalności psychologicznej za rok poprzedni;
- Branie udział w procesie kwalifikacji i selekcji żołnierzy do służby w jednostce wojskowej;
- Branie udział w procesie kwalifikacji żołnierzy na stanowiska dowódcze;
- Wykonywanie i uaktualnianie dokumentacji pracy profilaktycznej
Psycholog - konsultant dowódcy ds. Profilaktyki Psychologicznej
Chełm
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Planowanie i organizowanie przedsięwzięć w zakresie profilaktyki psychologicznej;
- Prowadzenie badań i szkoleń z zakresu psychologii;
- Pogłębianie wiedzy i poszerzanie doświadczeń w zakresie psychologii pracy i służby w wojsku;
- Uczestnictwo w przedsięwzięciach na zlecenie przełożonego;
- Wykonuje badania DZSW;
- Uczestniczenie w pracach komisji rekrutacyjnej żołnierzy do udziału w misjach poza granicami państwa;
- Realizacja przedsięwzięć w zakresie psychologicznego przygotowania żołnierzy do działania w warunkach ekstremalnych;
- Udzielanie pomocy psychologicznej żołnierzom
pracownikom cywilnym
uczestnikom i weteranom misji poza granicami państwa oraz członkom ich rodzin;
- Wydawanie opinii psychologicznych uczestnikom misji kierowanym na turnusy leczniczo-profilaktyczne;
- Prowadzenie badań psychologicznych żołnierzy z pomocą Kwestionariusza wstępnej oceny stanu zdrowia psychicznego przed misją i Kwestionariusza oceny stanu zdrowia psychicznego po powrocie z misji;
- Współdziałanie w opracowaniu i realizacji programów profilaktycznych w jednostce wojskowej z zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym;
- Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień
profilaktyki zachowań agresywnych
autoagresywnych
treningu radzenia sobie ze stresem
rozwiązywania sytuacji konfliktowych itp.;
- Prowadzenie szkoleń uzupełniających kadry i pracowników wojska z kształcenia obywatelskiego z zakresu psychologii społecznej;
- Współpraca z wojskową służbą zdrowia
kapelanami i strukturami wychowawczymi jednostki wojskowej oraz instytucjami wojskowymi i cywilnymi zajmującymi się ochroną i promocją zdrowia psychicznego
w systematycznym
programowym kształtowaniu i upowszechnianiu higieny psychicznej;
- Opracowanie zgodnie z planem zasadniczych przedsięwzięć na rok sprawozdania z działalności psychologicznej za rok poprzedni;
- Branie udziału w procesie kwalifikacji i selekcji żołnierzy do służby w jednostce wojskowej;
- Branie udział w procesie kwalifikacji żołnierzy na stanowiska dowódcze;
- Wykonywanie i uaktualnianie dokumentacji pracy profilaktycznej
1) sporządzanie decyzji administracyjnych i opinii
udzielanie informacji i wyjaśnień w świetle obowiązujących przepisów prawa; udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowanie wyjaśniające i rozpatrującym sprawy związane z obowiązkiem obrony oraz naruszeniem prawa i dyscypliny wojskowej;
2) prowadzenie gospodarki finansowej w ramach przyznanych limitów na wydatki osobowe żołnierzy zawodowych i pracowników oraz współdziałanie z oddziałem gospodarczym w przedmiotowym zakresie;
3) prowadzenie i aktualizowanie teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych oraz teczek akt osobowych pracowników wojska;
4) sporządzanie i prowadzenie rejestrów i ewidencji;
5) udzielanie informacji interesantom zgłaszającym się osobiście do WCR
pisemnie lub telefonicznie w zakresie posiadanych kompetencji;
6) monitorowanie i koordynowanie terminowości realizacji spraw wnoszonych do WCR (również za pośrednictwem systemu Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP);
7) współudział w tworzeniu dokumentów mobilizacyjnych
1) prowadzenie akt personalnych i obsady etatowej pracowników;
2) opracowywanie stosownych dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników wojska oraz zmian dotyczących stosunku pracy;
3) realizacja spraw wynikających z prawa pracy tj. urlopów
zwolnień z pracy
pracy
w warunkach szkodliwych
wynagradzania oraz prowadzenia ewidencji dotyczącej ustalenia terminów wypłaty należnych dodatków do wynagrodzenia oraz nagród jubileuszowych dla pracowników;
4) opracowanie projektów punktów do rozkazu dziennego dowódcy 18.BZmot dotyczących spraw kadrowych pracowników wojska
sporządzenie wyciągów oraz wykonywanie dokumentacji dla służby finansowej WOG (wojskowy oddział gospodarczy)w celu wypłaty wynagrodzenia;
5) ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
w tym wejść i wyjść z pracy;
6) sporządzanie regulaminów i przepisów wewnętrznych regulujących zasady realizacji stosunku pracy pracowników jednostki oraz kontrola ich przestrzegania;
7 )sporządzanie planu urlopów pracowników wojska oraz nadzór nad jego aktualizacją;
8) przyjmowanie
sprawdzanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów pracowników wojska ubiegających się o emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy
współpraca w tym zakresie z ZUS;
9) prowadzenie ewidencji przydzielonych nagród pracowników wojska z Funduszu Nagród;
10) sporządzanie sprawozdań dotyczących pracowników wojska;
13) prowadzenie bieżącej aktualizacji danych
sprawozdań
analiz
decyzji
formularzy
w obszarze swojej odpowiedzialności w oparciu o system SEW on- line;
14) opracowanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych i dodatkowych urlopów wypoczynkowych żołnierzy oraz bieżące ewidencjonowanie ich realizacji;
1) Udzielanie instruktaży wstępnych w 18.BZmot;
2) Prowadzenie pełnej dokumentacji kierownika sekcji BHP;
3) Bieżące aktualizowanie rejestrów osób przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i higieny (instruktaż wstępny
stanowiskowy)
4) Prowadzenie rejestru
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
5) Planowanie
organizowanie i prowadzenie szkolenia dla żołnierzy i pracowników RON
w zakresie bhp;
6) Bieżące informowanie Dowódcy Brygady o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych
wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
7) Bieżące prowadzenie statystyk wypadków
1) gromadzenie i przetwarzanie danych niezbędnych do przygotowywania propozycji w zakresie planowania i wykorzystania limitów środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia;
2) opracowanie danych wyjściowych do projektów rozkazów i wytycznych w zakresie limitów środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia;
3) zbieranie potrzeb i składanie zapotrzebowania na środki materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia i biurowe;
4) zbieranie potrzeb i składanie zapotrzebowania na formularze szkoleniowe
prowadzenie ich zestawienia i rozdział zgodnie ze złożonymi zapotrzebowaniami;
5) zbieranie danych i prowadzenie zestawienia potrzeb w zakresie szkolenia doskonalącego (specjalistycznego);
6) wykonywanie planów i korekt planów rzeczowo-finansowych;
7) analizowanie planu za dział szkoleniowy;
8) zgłaszanie propozycji oraz sporzadzanie wniosków dotyczacych zmiany
w planie finansowym;
9) prowadzenie Książki ewidencji szkolenia i materiałowego zabezpieczenia;
10) prowadzenie aktualnego rozliczenia środków materiałowego zabezpieczenia procesu szkolenia Dowództwa Brygady i pododdziałów bezpośrednio podległych;
11) realizacja całości przedsięwzięć związanych z planowaniem i kierowaniem żołnierzy zawodowych na kursy doskonalące
kwalifikacyjne i inne formy doskonalenia zawodowego;
12) opracowywanie zgłoszeń na kursy kwalifikacyjne i doskonalące zgodnie z przydzielonymi limitami;
13) prowadzenie bazy danych dotyczącej zgłoszonych kandydatów na kursy oraz żołnierzy zakwalifikowanych
1) Bezwzględne stosowanie w działalności kancelarii przepisów o ochronie informacji niejawnych i każdorazowe reagowanie na nieprawidłowości w tym zakresie;
2) Rejestrowanie dokumentów otrzymywanych
wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby wewnętrzne jednostki;
3) Terminowe wysyłanie korespondencji;
4) Niszczenie dokumentów zbędnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
5) Udostępnianie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa
ale tylko w zakresie dotyczącym ich komórek organizacyjnych;
6) Obsługa kancelarii elektronicznej 18 Brygady Zmotoryzowanej
nadawanie i odbiór korespondencji jawnej i niejawnej w sieci MILNET-Z i SI ARCUS;
7) Przedstawienie korespondencji osobom funkcyjnym brygady;
8) Sprawowanie nadzoru nad prawidłową ekspedycją przesyłek wychodzących;
9) Sprawowanie nadzoru i kontroli nad stroną formalną wytwarzania i obiegu dokumentów niejawnych
a w razie niejasności konsultowanie się z kierownikiem kancelarii;
10) Nadawanie i odbiór korespondencji jawnej i niejawnej na terenie Garnizonu Lublin/Poniatowa na polecenie kierownika kancelarii;
11) Prowadzenie biblioteki wydawnictw jawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami tylko
12) w czasie nieobecności referenta;
13) Rozliczanie z dokumentów użytku bieżącego wszystkich wykonawców;
14) Bieżący nadzór nad właściwym przez wykonawców kwalifikowaniu dokumentów do teczek przedmiotowych zgodnie z Rzeczowym Wykazem Akt oraz ich zszywanie i archiwizowanie zgodnie
z obowiązującymi przepisami po zakończeniu okresu rozliczeniowego
Starszy Referent Pracownik RON -Sekcja Logistyczna
Lublin
Wygasła: 07.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) znajomość instrukcji
doktryn oraz dokumentów normatywnych w zakresie służb materiałowych (służby mundurowej
służby żywnościowej oraz środków bojowych);
2) realizacja przedsięwzięć w zakresie zbierania danych
wykonywania dokumentacji sprawozdawczej
analitycznej i ewidencyjnej sprzętu służb materiałowych (tj. służby mundurowej
służby żywnościowej
służby środków bojowych) w formie tabel
prezentacji oraz opisów
prowadzenie analiz
ewidencji i sprawozdawczości w zakresie eksploatacji napraw sprzętu technicznego tj. Karta Usługi Technicznej (KUT)
Protokół Stanu Technicznego (PST)
Protokół Konieczności Wymiany
Protokół Reklamacji;
3) sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej (również w systemie PWE ZWSI RON) Karty Pracy Sprzętu
sprawdzenie poprawności jej wypełnienia;
4) sprawdzanie poprawności składanych zapotrzebowań przez pododdziały;
5) prowadzenie rejestru zapotrzebowań służby medycznej;
6) wykonywanie techniką komputerową stosownych dokumentów
pism związanych z bieżącą działalnością służb materiałowych (służby mundurowej
służby żywnościowej
służby środków bojowych);
7) prowadzenie na bieżąco ewidencji badań dozorowych i legalizacji wymaganych dla sprzętu w służbach materiałowych (służby mundurowej
służby żywnościowej
służby środków bojowych);
8) nadzór nad eksploatacją realizowaną przez pododdziały SpW służb materiałowych (służby mundurowej
służby żywnościowej
służby środków bojowych) wdrożonego do systemu PWE ZWSI RON;
9) opracowanie danych o sprawnościach sprzętu;
10) aktualizacja ewidencji sprzętu służb technicznych za podległe jednostki
i pododdziały do VTC i dla DSO;
opracowywanie i wykonywanie rozkazu dziennego
- przygotowywanie arkuszy opinii służbowych dla żołnierzy zawodowych
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej żołnierzy zawodowych
- opracowywanie i przesłanie tabel należności za służby dyżurne
- prowadzenie ewidencji pracy poza godzinami służbowymi
- prowadzenie rejestru żołnierzy
którym czasowo powierzono obowiązki
- znajomość i przestrzeganie postanowień dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie jednostki
- opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z
Instrukcją o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej"
-------------------------------------------------------------
Miejsce pracy: 19 BRYGADA ZMECHANIZOWANA ul. ZBIGNIEWA HERBERTA 49 20-048 LUBLIN
Psycholog - konsultant dowódcy ds. profilaktyki psychologicznej
Zamość
Wygasła: 26.01.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom i pracownikom RON zgłaszających problemy osobiste oraz trudności adaptacyjne w służbie i w pracy
- udzielanie pomocy dowódcom pododdziałów w rowiązywaniu problemów służbowych i indywidualnych żołnierzy
- opracowywanie i prowadzenie dokumentacji pracy psychologicznej
- konsultacja psychologiczna w trakcie procesu rekrutacji
-całokształt prac dotyczących zaopatrzenia finansowego
-przygotowanie decyzji na należności finansowe
-opracowanie zmian do układu wykonawczego budźetu
-opracowywanie planó i prowadzenie ewidencji wykorzystania funduszu reprezentacyjnegoi okolicznościowego
-przygotowanie umów cywilno-prawnych
-prowadzenie korespondencji finansowej pomiędzy płatnikiem a jednostką
-wystawienie upoważnień związanych z podróźami służbowymi
-prowadzenie rejestró finansowych
-rozliczenie poleceń wyjazdów służbowych
-------------------------------------------------------------
Miejsce pracy: 19 BRYGADA ZMECHANIZOWANA ul. ZBIGNIEWA HERBERTA 49 20-048 LUBLIN
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
STARSZY SPECJALISTA
Lublin
Wygasła: 25.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie energetyki;
2) udział w czynnościach analityczno kontrolnych;
3) opracowywanie materiałów do szkoleń;
4) wykonywanie oceny energetycznej obiektów i urządzeń;
5) analizowanie i opiniowanie opracowań technicznych w zakresie nowoczesnych technologii
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Zamość
Wygasła: 28.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp;
- udział i doradztwo w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń
instrukcji i regulaminów dotyczących bhp;
- sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie wraz z wnioskami dotyczącymi porawy tego stanu;
- informowanie zwierzchnika o stwierdzonych zagrożeniach w zakładzie wraz z wnioskami zobowiązującymi do usunięcia tych zagrożeń;
- wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń technicznych w razie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników;
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy referent
Lublin
Wygasła: 13.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- ewidencjonowanie dokumentów zaw. inf. niejawne zgodnie z obow. przepisami
- obsługa systemów elektronicznego obiegu dok. niejawnych
- udost. i wydawanie mat. niejawnych wyłącznie osobom upoważnionym
- sprawowanie nadzoru nad ewid. dok. wyk. techniką komp
masz
powiel
kreśl.
- kompletowanie dok. oraz przyg. akt do archiwizacji
- przestrz. zgodnego z przep. ozn. i rejestr. mat. niejawnych w kanc. i przez wyk.
- przestrzeganie przepisów i zasad ochrony informacji niejawnych
-------------------------------------------------------------
Miejsce pracy: 19 BRYGADA ZMECHANIZOWANA ul. ZBIGNIEWA HERBERTA 49 20-048 LUBLIN
1. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem technicznym instalacji i urządzeń sanitarnych.
2. Opracowanie przedmiarów
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
kosztorysów.
3. Prowadzenie ewidencji urządzeń
sieci
instalacji sanitarnych i jej bieżącej aktualizacji.
4. Prowadzenie książek obiektów i jej bieżącej aktualizacji.
5. Sporządzanie sprawozdań
meldunków w zakresie wykonywanych prac.
6. Uczestnictwo w odbiorach obiektów budowlanych oraz branży sanitarnej robót.
7. Nadzór nad grupą pracowników.
8. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących dokumentów związanych z powierzonym obszarem odpowiedzialności
1. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem technicznym instalacji i urządzeń sanitarnych.
2. Opracowanie przedmiarów
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
kosztorysów.
3. Prowadzenie ewidencji urządzeń
sieci
instalacji sanitarnych i jej bieżącej aktualizacji.
4. Prowadzenie książek obiektów i jej bieżącej aktualizacji.
5. Sporządzanie sprawozdań
meldunków w zakresie wykonywanych prac.
6. Uczestnictwo w odbiorach obiektów budowlanych oraz branży sanitarnej robót.
7. Nadzór nad grupą pracowników.
8. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących dokumentów związanych z powierzonym obszarem odpowiedzialności
- prowadzenie działań promocyjnych i rekrutacyjnych do zawodowej służby wojskowej
-współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie wolnych stanowisk oraz zasad i kryteriów naboru obowiązujących w danych jednostkach
-prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji
baz danych kandydatów i wakatów
-kompletowanie dokumentów związanych z powołaniem do zawodowej służby wojskowej
-udział w kwalifikacji wojskowej na administrowanym terenie
-obsługa portalu rekrutacyjnego
Miejsce wykonywania pracy:
Wojskowe Centrum Rekrutacji w Lublinie
ul. Spadochroniarzy 5 20-043 Lublin
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
magazynier materiałów pędnych i smarów
Chełm
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie gospodarki magazynowej
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Instruktor
Zamość
Wygasła: 20.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie zajęć muzyczno-ruchowo-wokalnych z dziećmi i młodzieżą. Przygotowywanie dzieci i młodzieży do udziału w przegladach i festiwalach muzycznych. Udział w organizowaniu świąt patrotycznych i wydarzeniach kulturalnych. Współpraca z ośrodkami kultury
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy laborant
Lublin
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Udział w organizacji i tworzeniu pracowni analitycznych laboratorium materiałów pędnych i smarów. Przeprowadzenie badań fizykochemicznych produktów naftowych
nadzór nad wyposażeniem stosowanym w laboratorium
udoskonalanie procesów badawczych oraz opracowywanie działań umożliwiających wdrożenie systemu zarządzania jakością. Praca w warunkach narażenia na działanie substancji
preparatów
czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutogennym
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI SEKCJI
OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Chełm
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Nadzór nad technicznym utrzymanie nieruchomości w branży budowlanej;
2. Znajomość robót realizowanych i zamierzeń planowanych do realizacji;
3. Znajomość obiektów i stałych urządzeń technicznych w administrowanych kompleksach wojskowych
nad którymi sprawuje nadzór;
4. Uczestnictwo w komisjach przeglądu obiektów i terenów wojskowych
odbioru robót wykonywanych sposobem gospodarczym i zleconym oraz przyjmowania do eksploatacji obiektów nowych i po naprawach;
5. Udział w przeprowadzaniu okresowych kontroli obiektów budowlanych w branży budowlanej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;
6. Udział w postępowaniach wyjaśniających przyczyny szkód i strat w obiektach budowlanych;
7. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji
ewidencji (w tym książek obiektów budowlanych)
sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;
8. Sporządzanie planów potrzeb materiałowych w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych i urządzeń
- udział w procesie bieżącego planowania działalności w ramach wykonania planów działalności oraz realizacji zadań wynikających z dokumentów kompetencyjnych i poleceń przełożonych
- uczestniczenie w opracowywaniu programów kontroli
- uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji przedsięwzięć o charakterze szkoleniowym
szkoleniowo-metodycznym
oraz innych dokumentów w obszarze działalności sekcji operacyjnej
- archiwizacja dokumentacji opracowywanej w sekcji operacyjnej
- opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z "Instrukcją o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej"
-------------------------------------------------------------
Miejsce pracy: 19 BRYGADA ZMECHANIZOWANA ul. ZBIGNIEWA HERBERTA 49 20-048 LUBLIN
Udział w organizacji i tworzeniu pracowni analitycznych laboratorium materiałów pędnych i smarów. Przeprowadzenie badań fizykochemicznych produktów naftowych
nadzór nad wyposażeniem stosowanym w laboratorium
udoskonalanie procesów badawczych oraz opracowywanie działań umożliwiających wdrożenie systemu zarządzania jakością. Praca w warunkach narażenia na działanie substancji
preparatów
czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym
Prowadzenie gospodarki materiałowo sprzętowej we wszystkich działach zaopatrzenia oraz doraźny przewóz osób i sprzętu.
Praca w warunkach narażenia na działanie substancji
preparatów
czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym i mutagennym