Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (77)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 75 )
Starszy referent - (Sekcja Ochrony Informacji niejawnych i Systemów Teleinformatycznych)
Powidz
Ważna do: 18.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pełnienie funkcji Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Monitorowanie zmian w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych
Reagowanie na sygnały o incydentach w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego i wyjaśnianie ich przyczyn
Prowadzenie okresowych kontroli niejawnych systemów / sieci teleinformatycznych wraz z analizą zdarzeń systemów
Uczestnictwo w pracach zespołu opracowującego dokumenty szczególnych wymagań bezpieczeństwa i procedur bezpieczeństwa
prowadzenie ewidencji niejawnych systemów teleinformatycznych
prowadzenie ewidencji środków ochrony elektromagnetycznej
ZWSI RON zakresie pracowników RON; Zastępowanie w razie nieobecności Kierownika Sekcji. Dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat pracowników; kontrola realizacji planu finansowego w zakresie rozdziałów
paragrafów i pozycji z których są dokonywane wypłaty należności pracownikom;.
Dokonywanie potrąceń na listach plac i przekazywanie ich terminowo zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom.
Realizacje potraceń zgodnie z postanowieniami i określonymi w przepisach dotyczących potrąceń w przypadkach skomplikowanych uzyskiwanie opinii radcy prawnego
Systematyczne sprawdzanie uprawnień pracowników
naliczanie wprowadzanie do systemu potraceń z tytułu zwolnień lekarskich
macierzyńskich
rodzicielskich; dokonywanie naliczeń z tytułu odpraw
nagród jubileuszowych
dodatkowego wynagrodzenia rocznego należności za podróże służbowe
gratyfikacji urlopowych dopłat do wypoczynku i innych wynikających z przepisów dotyczących pracowników
potrącanie należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych ze wszystkich należności podlegających temu podatkowi korzystanie z edytora WORD
arkusza kalkulacyjnego EXCEL
programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę.
Zapoznanie się z zarejestrowanymi aktualnymi Instrukcjami do programu Prosta C. Podatek
Płatnik
przekaz elektronicznych dokumentów ZUS
w przypadku zmiany danych tam zawartych branie udziału w ich aktualizacji
zapoznanie się przestrzeganie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych.
Prowadzenie rejestrów pomocniczych: rejestr niepodjętych należności w terminie płatności
ewidencje pomocnicza otrzymanych wyroków sadowych
oraz innych tytułów egzekucyjnych będących podstawa do wykonywania potraceń z wynagrodzeń
ewidencje pomocnicza naliczonych i wypłaconych nagród (zakupionych nagród rzeczowych) w szczegółowości podziału prowadzone rejestry musza być zarejestrowane w RWD w Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powidz.
Przygotowanie danych niezbędnych do ustalania świadczeń emerytalno-rentowych pracowników. Kompletowanie dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o emeryturę oraz przekazywanie do ZUS dokumentacji umożliwiającej ustalenie kapitału początkowego dla potrzeb filaru systemu emerytalnego w terminie i trybie ustalonym przez ZUS. Uczęszczanie lub wyjeżdżanie na szkolenia oraz podwyższanie swoich kwalifikacji w zakresie wykonywanych obowiązków. Systematyczne studiowanie przepisów finansowych
psycholog-konsultant D-cy ds. profilaktyki psychologicznej
Jarocin
Wygasła: 08.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
udzielania porad psychologicznych
współdziałanie w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego
od 5 450 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Powidz
Wygasła: 12.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) znajomość i ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej; 2) przestrzeganie zasad i ustaleń zawartych w "regulaminie udzielania zamówień publicznych JW 3293"; 3) udział w opracowywaniu
Harmonogramu udzielania zamówień publicznych dla Jednostki Wojskowej 3293"
przestrzegając zasady zakazu podziału zamówienia celem uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) rejestrowanie wniosków o zamówienie publiczne
w przypadku zamówień
których wartość przekracza oraz
których wartość nie przekracza wyrażoną w złotych równoważność kwoty
o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) udział w komisjach przetargowych - wypełnianie obowiązków w zależności od pełnionej funkcji w komisji zgodnie z " regulaminem udzielania zamówień publicznych w Jednostce Wojskowej 3293"; 6) podawanie punktu do Rozkazu Dziennego o powołaniu komisji przetargowej; 7) prowadzenie dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych; 8) opracowywanie dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi zasadami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w
Regulaminie zamówień publicznych JW. 3293''
w szczególności:
- specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- ogłoszeń
- zaproszeń
- zawiadomień i pism
- protokołów
- projektów umów
- innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
9) dokonywanie czynności związanych z upublicznieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
materiałów technicznych lub innego sprzętu samochodowego znajdującego się w powierzonym magazynie; 2. prawidłowe rozmieszczenie sprzętu w magazynie i dokonywanie zgodnie z przepisami służby samochodowej właściwej konserwacji; 3. wydawanie z magazynu sprzętu i materiałów na podstawie właściwych dokumentów; 4. utrzymywanie porządku w magazynie i rejonie przydzielonym; 5. zgłaszanie w przypadku usterek i awarii dotyczących instalacji wodnej
ciepłowniczej i elektrycznej
jak i samego budynku służbie infrastruktury dokonując stosownego wpisu w" książce usterek"; 6. materialnie za pobrane (powierzone) bezpośrednio mienie
na podstawie asygnaty
protokołu pobrania- przekazania
innego dokumentu materiałowego z obowiązkiem jego zwrotu lub rozliczenia się z niego; 7. dokładna znajomośc przepisów
rozkazów i zarządzeń dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku; 8. prowadzenie dokumentacji magazynowej określonej odpowiednimi przepisami; 9. systematyczne porównywanie stanu faktycznego przechowywanych przedmiotów ze stanem ewidencyjnym; 10. kontrola stanu ilościowego i jakościowego przechowywanego sprzętu; 11. prowadzenioe ewidencji mienia oraz okresowe jej porównywanie z ewidencją głównego księgowego i ewidencją służby; 12.rozliczanie się z w/w zadań fachowych przed szefem służb; 13.dokonywanie pomiarów temperatury i wilgotności oraz sporządzanie wykresów z tych pomiarów; 14. wietrzenie magazynu celem zapewnienia właściwych warunków klimatycznych; 15. prowadzenie rotacji mienia posiadającego terminowy okres przechowywania; 16. przestrzeganie dyscypliny pracy i zasad bhp w magazynie;
17.utrzymywanie sprzętu pomocniczego w odpowiedniej sprawności technicznej;
18. prowadzenie rotacji mienia posiadającego terminowy okres przechowywania
1. Terminowe wykonywanie obsługi technicznej przydzielonego sprzętu oreaz wykonywanie jej według instrukcji dla danego sprzętu.
2.Naprawa uszkodzeń sztucznych nawierzchnilotniskowych lotniska
3. Dsbanie o należyty stan maszyn
urządzeń i sprzętu
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc kuchenna
Powidz
Wygasła: 30.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1.Prawidłowe przechowywanie produktów spożywczych w magazynie przykuchennym.
2. Utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego na stanowisku pracy.
3. Porcjowanie żywności
przygotowywanie na czas posiłków
wydawanie poszczególnym konsumentom.
4.Znajomość składników spożywczych i mineralnych podstawowych produktów żywnościowych.
5. Znajomość zasad obsługi urządzeń sprzętu kuchennego
1. Uczestniczenie przy wykonywaniu bieżących i okresowych przegladów stanu technicznego stałych urzadzeń technicznych SUT (w zakresie automatyki oraz elektroniki obsługiwanych instalacji i urzadzen klimatyzacyjno - wentylacyjnych
sap/pp o ż
urzadzeń dźwigowych
bramowych
pompowni
urzadzeń sozaotechnicznych itp.);
2. Udział w przygotowaniu dokumentacji zwiazanej z zamawianiem robót i usług (w tym usług serwisowych)
oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawa Prawo Zamówień Publicznych
oraz regulaminami wew. Jednostki.
3. Nadzorowanie firm zewnetrznych realizujacych umowy w zakresie utrzymania urzadzen zamontowanych w obiektach budowlanych na administrowanym terenie
1.przygotowanie stosownych dokumentów celem usuwania powstałych awarii i uszkodzeń w eksploatowanych urządzeniach.
2.prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania i napraw wojskowych obiektów budowlanych infrastruktury ogólnej.
3.uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawą prawo zamówień publiczych oraz regulaminami wewnętrznymi.
4.przygotowywanie umów i aneksów dla firm zewnętrznych realizujacych i wykonywującym prace na administrowanym terenie
Starszy instruktor ( miejsce wykonywania pracy: Klub 3 SLT Witkowo)
Powidz-Osiedle
Wygasła: 07.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie oraz dobór zakresu tematycznego koła zainteresowań artystycznych (stosownie do wykształcenia tj. muzyczne
plastyczne
teatralne etc.) w tym prowadzenie niezbędnej dokumentacji dziennik zajęć;
opracowanie planów i scenariuszy organizowanych imprez kulturalnych;
udział oraz organizacja wydarzeń kulturalno oświatowych
patriotycznych
spotkań integracyjnych
w tym kontakt z lokalnymi ośrodkami kultury;
współpraca z zespołem kronikarskim;
uczestniczenie w organizacji wystaw
festynów
konkursów
koncertów
wieczorów poezji;
zabezpieczenie czasu wolnego dla dzieci w okresie ferii zimowych i wakacji;
uczestniczenie w zabezpieczaniu uroczystości wojskowych i patriotyczno religijnych
w tym: serwis fotograficzny oraz wideo
obsługa stoiska promocyjnego jednostki;
prezentowanie osiągnięć prowadzonych zajęć i kół zainteresowań;
udział w przeglądach amatorskiej twórczości artystycznej na szczeblu lokalnym i centralnym
1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych
3) udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy
wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy
4) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanoiskach pracy
5) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków oraz zachorowań na choroby zawodowe
6)prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawdowych
przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych
7) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
8) prowadzenie instruktaży i szkolen z zakresu bexzpieczeństwa i higieny pracy oraz wszystkie pozostałe zgodnie z usstawą o służbie BHP Dz. U.1997.109.704 z dnia 1997.09.18
1)Znać przepisy dotyczące zasad prowadzenia ewidencji sprawozdawczości oraz zasady wystawiana dowodów materiałowych przychodowo - rozchodowych
obowiązujących w służbie mps; 2) Prowadzenie wstępnej kontroli legalności dokumentów polegającej na weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowości dokumentów; 3) Prowadzić ewidencję służby mps w zakresie paliwa lotniczego w ZWSI RON; (40 Rozliczać zużycie państw obcych i przekazywać dokumentacje do 2 RBLog celem dalszego procedowania; 5) Prowadzić ewidencję środków trwałych z WSI RON; (6). Porównywać stany ewidencyjnych materiałów (paliwa lotniczego) z magazynierami raz w miesiącu i użytkownikami raz na kwartał 7) Na polecenie szefa służby mps wykonywać wydruki stanu pododdziałów i jednostek będących na zaopatrzeniu w innych terminach niż określone pkt. 6
niezbędnych do prowadzenia właściwej gospodarki mienia; 8) Prowadzić dokumentację pomocnicze służby mps w zakresie paliwa lotniczego w zakresie4 niezbędnym do sporządzania meldunków 9) Prowadzić rejestr dokumentów w zakresie paliwa lotniczego; 10) Prowadzić rejestr dokumentów wychodzących i wchodzących W zakresie paliwa lotniczego; 11) Ewidencjonować oraz rozliczać faktury dotyczące wydatków realizowanych przez służbę mps oraz opłat za paliwo lotnicze; 12) Prowadzić ewidencję wybranych produktów mps; 13) Prowadzić dziennik wykonawcy oraz rozliczać z pobranych dokumentów i pism
1) znajomość technicznych zasad obsługi o konserwacji urządzeń elektrycznych oraz posiadanie aktualnych uprawnień elektrycznych
2) utrzymywanie stałej gotowości ruchowo - eksploatacyjnej podleglych sobie urzadzeń elektroenergetycznych
3) organizowanie i nadzorowanie wykonywania niezbędnych pomiarów
oględziń sprzetu elektroenergetycznego kampanii zgodnie z przepisami
4) organizowanie badań sprzętu ochronnego i ppoż w terminach zgodnie z przepisami
5) prowadzenie obowiązującej dokumentacji tehniczno-eksploatacyjnej w zakresie podległych sobie urządzeńprzed przystąpieniem do pracy na urządzeniach elektroenergetycznych
6) czynny udział w wykonywaniu obsług i napraw przydzielonego pojazdu
sprzętu oraz pomoc operatorom
kierowcom kampanii w przeprowadzaniu obsługi technicznej
1. Utrzymywanie Przydzielonego pojazdu (Pojazdy Ciężarowe Powyżej 3
5 Tony)
W Wysokiej Sprawności Technicznej I Stałej Gotowości DO Wyjazdu.
2.Natychmiastowe Usuwanie Usterek Oraz Terminowe Przeprowadzanie Bieżących I Okresowych Przeglądów Technicznych
3. Dbanie o Prawidłowe I Pełne Ukompletowanie Pojazdu W Sprzęt i Wyposażenie Dodatkowe
kierownik sekcji-sekcja gopsdarki nieruchomościami
Powidz
Wygasła: 24.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Kontrolowanie racjonalneo
zgodn&go z obawlazującymi przepisami
wykorzystania nieruchorności na zaspokojenie potrzef? zakresie zakwaterowania lednostek i instytuci wajskowych oraz stanu osobowege we wspólnych waterach srelych w kompleksach administrowanych przez J. 3293
Planowanle
organizowanie i nadzorowanie przedslewzlęć ujętych w
istrukcjl o zasadach utrzymanie nieruchomesci wojsia"
Utzestniczenie przejmowaniu nięruchomoci na potrzaby wojska I przekazywanis 2będnych njeruchomeśct do zasabu Agenc]i Mienia Wojsikcowego
Wojskowej Agencjl Miaszkaniowej lub innym organom administracli rządowel 1 samorządowa
Uczestniczenie w procesie realizacji zadań zwlązanych z regulowaniem standwr prawnych nieruchomości
1. Eksploatowanie urządzeń i instalacji zgodnie z wymogami technicznymi
instrukcjami obsługi oraz dokumentacją techniczno- ruchową.
2. Organizowanie prac związanych z gospodarką elektroenergetyczną przy remontach
naprawach i konserwacji wśród podległych pracowników.
3. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa budowlanego
zarządzeń
instrukcji i innych aktów prawnych dotyczących działalniości.
4. Wykonywanie planów zapotrzebowania na materiały elektryczne.
5. Kontrolowanie prac podległych pracowników
tynkarskich i betoniarskich na obiektach i terenach administrowanych przez 33BLT.
2. Znajomość technicznych zasad wykonywania robót budowlanych i stosowanie ich w praktyce.
3. Wykonywanie drobnych robót ziemnych
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik sekcji (sekcja technicznego utrzymania nieruchomości)
Powidz
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) pelnienie funkcji przedstawiciela administratora w zakresie
odpowiedzialności wobec wojskowych i cywilnych organów nadzoru - GUNB
WIGE
WDT
WOP
Inspekcje sanitame
ochrony środowiska
pracy
itp;
2) wykonywanie rocznych planów konserwacji i remontów (RPKIR) dla zadań konserwacyjnych
napraw zapobiegawczych i remontowych oraz ich weryfikacja;
3) opracowywanie zbiorczego planu konserwacji i remontów (RPKIR) w
oparciu o ustalenia przepisów w sprawie planowania i realizacji budżetu
resortu obrony narodowej oraz normatywne wydatki określone w normach budżetowych;
4) koordynowanie
nadzorowanie wykonywania zamierzeń
konserwacyjnych oraz przedsięwzięć remontowych ujętych w RPKIR w
zakresie infrastruktury ogólnej
szkoleniowej i transportowej;
5) przestrzeganie dyscypliny budżetowej
przydzielonych limitów
finansowych
zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz
sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
6) kierowanie bezpośrednią działalnością Sekcji
oraz inspektorów TUN w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości i stałych urządzeń technicznych
ich remontów oraz eksploatacji zgodnie z wymogami Prawa budowlanego"
Prawa energetycznego"
Ustawie o ochronie środowiska"
Ustawie o Dozorze Technicznym"
zapisami Instrukcji o zasadach utrzymania nieruchomości wojska" sygn. Kwat-Bud. 118/98 i innymi obowiązującymi przepisami państwowymi i resortowymi;
7) sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem
gromadzeniem i
przechowywaniem dokumentacji obiektu budowlanego od momentu przejęcia w użytkowanie do rozbiórki;
8) koordynowanie wykonywania w wymaganych reżimach czasowych
prób
badań i pomiarów infrastruktury wynikającycyh z przepisów pastwowych i eksploatacyjnych;
9) prowadzenie ewidencji umów dotyczących zadań remontowych oraz
konserwacyjnych realizowanych przez sekcję;
10) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie eksploatacji i
dozoru stałych urządzeń technicznych przez osoby posiadające wymagane świadectwa kwalifikacyjne;
11) opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;
12) udział w realizacji postępowań o udzielenie zamówień
publicznych;
13) udział w sporządzaniu rocznych planów zakupów w zakresie materiałów stanowiących zabezpieczenie realizacji RPK;
13) udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji;
14) udział w komisyjnym przyjmowaniu do eksploatacji elementów
infrastruktury po modernizacjach i remontach;
15) współpracowanie z WIGE WDT
WOP oraz organami nadzoru budowlanego w zakresie zadań Sekcji;
16) kontrolowanie i uaktualnianie ewidencji SUT oraz ewidencji urządzeń dozorowych;
17) podejmowanie działań zapobiegających korozji biologicznej obiektów oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
1. wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości
okresowych przeglądów instalacji urządzeń elektrycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznegio stałych urządzeń technicznych
instalacji wodno kanalizacyjnych
urządzeń cieplnych
wentylancyjnych
gazowych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
2. wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości
okresowych przeglądów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
3. nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujętych w RPK i N i RPRN w zakresie infrastrukltury;
4. kontrolowanie oraz egzekwowanie jakości wykonywania robót remontowych i prac konserwacyjnych w zakresie branżowym;
5. przygotowanie dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innymi przepisami w tym zakresie;
6. prowadzenie na bazie przeglądów okresowych budynków i budowli analiz celem sporządzenia zestawień potrzeb remontowych oraz konserwacyjnych dla administrowanych obiektów budowlanych;
7. uczestniczenia w spotkaniach związanych z realizacją zamierzeń inwestycyjnych;
8. przygotowania korenspondencji
sprawozdań
meldunkółw
analiz i dokumentów związanych z zadaniami sekcji wg potrzeb;
9. uczestniczenie w komisyjnym przejmowaniu do eksploatacji elementów infrastruktury po wykonanych modernizacjach
remontach i inwestycjach;
10.przygotowanie protokołów: przekazanie placu budowy
odbioru
pokontrolnych i innych w zakresie TUN;
11. kontrolowanie i sprawdzanie usuwania ustereki uszkodzeń
zgłaszanych przez użytkowników obiektów;
12. kontrolowanie jakości wykonywania robót remontowych i prac konserwacyjnych;
13.współpracę z przedstawicielami WIGE
WDT
WOP oraz organami nadzoru budowlanego i konserwatorem zabytków w zakresie zadań infrastruktury;
14. nadzorowanie prowadzenia poszczególnych książek eksploatacji stałych urządzeń technicznych tzw. SUT;
Prawidłowe przechowywanie produktów spożywczych w magazynie przykuchennym. Utrzymanie właściwego stanu sanitarno - higienicznego na swoim stanowisku pracy. Porcjowanie żywności
przygotowanie na czas posiłków i wydawanie poszczególnym konsumentom. Znajomość składników odżywczych i mineralnych podstawowych produktów żywnościowych
Znajomość technicznych zasad obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych oraz posiadanie aktualnych uprawnień eksploatacyjnych;utrzymywanie obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ich wartości użytkowej;niezwłoczne usuwanie usterek i uszkodzeń w obiektach
urządzeniach i instalacjach elektrycznych obiektów;regeneracja i wymiana zużytych elementów;przeprowadzanie biezących i okresowych przeglądów stanu technicznego;przeglądy
konserwacja
obsługa
tankowanie i rozliczenie produktów MPS przydzielonych zespołów prądotwórczych do zasilania obiektów infrastruktury ogólnej o mocy powyżej 4kW;stały nadzór nad sprawnością rozdzielni n/n w stacji transformatorowej kompleksu: 4204;utrzymywanie w dobrym stanie technicznym i sprawności oprawy oświetlenia ulicznego placów oraz obwodów oświetleniowych;bieżący nadzór nad sprawnością hydroforni
kotłowni
przepompowni i oczyszczalni ścieków
urządzeń automatycznych
sterowniczych i zabezpieczających; konserwacja: wszystkie obiekty i kompleksy JW.3293
w szczególności kompleksy 4204
5444
0936
4577; rozliczanie się z pobranych materiałów i urządzeń;prowadzenie książki konserwatora
1.znajomość mechanicznych zasad obsługi i konserwacji urządzeń eletrycznych oraz posiadanie aktualnych uprawnień eksploatacyjnych
2.utrzymanie obiektów i urzadzeń w pełnej sprawnościtechnicznej i ich wartości użytkowej
3.niezwloczne usuwanie usterek i uszkodzeń w obiektach
urządzeniach i instalacjach elektrycznych obiektów
4.regeneracja i wymiana zużytych elementów
5.przeprowadzenie bieżących i okresowych przegladów stanu technicznego
6.przeglądy
konserwacja
obsługa
tankowanie produktów MPS przydzielonych zespołów prądotwórczych do zasilania obiektów infrastruktury o mocy powyżej 4kW
7.stały nadzór nad sprawnością rozdzielni o/o w stacji transformetorowe kompleksu:4204
8.utrzymywanie w dobrym stanie technicznym i sprawności oprawy oświetlenia ulicznego placów oraz obwodnic oświetleniowych
9.bieżący nadzór nad sprawnością hydroforni
kotłowni
przepompowni i oczyszczalni ścieków
urzadzen automatycznych
10.konserwacja :wszystkie obiekty i kompeksyW.3293. w szczególności kompeksy 4204
5444
0926
4577
11.rozliczanie się z pobranych materiałów i urządzeń
12.prowadzenie książki konserwatora
1) Terminowe przygotowanie ośrodka do realizacji przedsięwzięć szkoleniowych wynikających z planistycznej dokumentacji szkoleniowej
planów wykorzystania ośrodka i wskazówek kierowników zajęć.
2) Zapewnienie technicznej obsługi przedsięwzięć szkoleniowych realizowanych w oparciu o ośrodek szkolenia.
3) Ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej.
4) Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i jednorazowego użytku.
5) Organizacja i prowadzenie gospodarki służbowymi pokojami noclegowymi w osrodku szkolenia.
6) utrzymywanie stałej sprawności technicznej ośrodka wraz z wyposażeniem.
7) konserwacja i naprawa bieżąca UISW
8) dbałość o należyty stan technicznych infrastruktur ośrodka
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Jarocin
Wygasła: 08.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
konserwacja
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
mechanik
Powidz
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Znajomość budowy oraz procesu technologicznego naprawy i obsługi sprzętu inżynieryjnego
infrastruktury i agrotechnicznego. Wykonywanie ściśle określonym czasie
z odpowiednimi normami i przepisami prac w warsztacie sprzętu inżynieryjnego. Dbanie o właściwą eksploatację i konserwację oraz użytkowanie przydzielonych urządzeń i narzędzi
1) Prowadzenie ewidencji służby mps.
2) Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości. Znajomość zasad wystawiania dowodów materiałowo - przychodowych
rozchodowych obowiązujacych w służbie mps
od 6 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter
Jarocin
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
prace zwiazane z hydrauliką
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy instruktor ( miejsce wykonywania pracy: Ul. Zwirki i Wigury 3, 62 - 230 Witkowo - GARNIZON POWIDZ).
Powidz
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
a. opracowywanie zasadniczych przedsięwzięć Klubu i planów działalności;
b. opracowywanie planów i scenariuszy organizowanych imprez kulturalnych;
c. udział w organizacji i zabezpieczeniu uroczystości państwowych i wojskowych;
d. obsługa fotograficzna uroczystości;
e. projektowanie oraz wykonywanie banerów informacyjnych ulotek promocyjnych oraz plakatów związanych z działalnością Skrzydła:
f. przygotowywanie pism okolicznościowych i materiałów informacyjnych dotyczących organizowanych uroczystości jubileuszy oraz przedsięwzięć związanych z działalnością Dowództwa Skrzydła;
g. redagowanie oraz przygotowywanie propozycji przemówień
życzeń oraz listów okolicznościowych;
h. przygotowywanie wystaw okolicznościowych;
i. opracowywanie planów i scenariuszy uroczystości organizowanych w Dowództwie Skrzydła;
j. upowszechnianie działalności kulturalnej poprzez:
organizowanie przedsięwzięć integrujących środowisko wojskowe
upowszechnianie kultury narodowej w środowisku wojskowym
promowanie dorobku kulturalnego wojska w środowisku wojskowym i społeczności lokalnej:
k. prowadzenie działalności kulturalno-oświatowej w ramach działających w Klubie kół i sekcji zainteresowan;
l. współtworzenie Kroniki Klubu i Kroniki Dowództwa Skrzydła
zarządzeń i instrukcji określających i regulujących rozwój kultury fizycznej:
b) udział w opracowywaniu tematyki zajęć z wychowania fizycznego dla Dowództwa Skrzydła i podległych jednoste wojskowych;
c) udział w opracowywaniu planów
sprawozdań i innych dokumentów dotyczących utrzymania i rozwoju bazy do szkolenia fizycznego;
d) prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego i przedsięwzięć sportu powszechnego z kadrą Dowództwa Skrzydła;
e) udział w planowaniu
organizowaniu oraz prowadzeniu imprez i zawodów sportowych w Skrzydle;
f) udział w prowadzeniu egzaminów z wychowania fizycznego w Dowództwie Skrzydła i podległych jednostkach wojskowych;
g) terminowe opracowywanie planów
sprawozdań
regulaminów i innych dokumentów dotyczących problematyki wychowania fizycznego i sportu powszechnego zgodnie z wytycznymi przełożonych i obowiązującymi przepisamiw tym zakresie
1)Znajomość technicznych zasad obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych;
2) znajomość obiektów
urządzeń i sieci na administrowanym terenie;
3) uczestniczecie przy wykonywaniu bieżących i okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych SUT (w zakresie automatyki oraz elektroniki obsługwianych instalacji i urządzeń: klimatyzacyjno-wentylacyjnych
sap/ppoż
urządzeń dźwigowych
bramowych
pompowni
urządzeń sozotechnicznych itp.)
4) udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług (w tym usług serwisiwych) oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regula
inami wewnętrznymi Jednostki;
5) nadzorowanie firm zewnętrznych realizujących umowy w zakresie utrzymywania urządzeń zamontowanych w obiektach budowalnych na administracyjnym terenie;
6) udziału w komisjach odbioru robót celem reprezentowania w nich interesów Jednostki Wojskowej;
7) uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych zamierzeń realizowanych na administrowanym terenie;
8) rozliczeni się z pobranych matriałów iurządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaleniami w Jednostce;
9) niezwłoczne zgłasznie przełożonym przypadków dewastaci i uszkodzeń;
10) prowadzenia książek eksploatacji SUT a w szczególności odnotowaniem wykonywanych prac awaryjnych
serwisowych
konserwacyjnych i remontowych;
11) przygotowaywanie korespondencji
sprawozdań
meldunków
analiz i dokumentów związanych z zadaniami wg potrzeb;
12) prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania i napraw wojskowych obiektów budowalnych;
13) prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania i napraw wojskowych obiektów budowlanych
SAMODZIELNY REFERNT (Pracodawca: POWIETRZNA JEDNOSTKA OPERACJI SPECJALNYCH W POWIDZU)
Powidz
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników i żołnierzy Jednostki Wojskowej oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji
2. Ewidencja w wojskowym systemie doskonalenia zawodowego
3. Przyjmowanie
opracowywanie i przedstawianie Dowódcy PJOS wniosków i propoycji żołnierzy
4. Prowadzenie spraw finansowych żołnierzy:
- przygotowywanie dokuemntacji finansowych (decyzje
rozkazy)
- planowanie finansowe
- wystawianie dokumentacji na podróze służbowe oraz ich rozliczanie
1. Eksplantacja i konserwacja podległych sobie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rocznym harmonogramem pracy
2. Znać aktualny schemat zasilania elektroenergetycznego lotniska
systemu elektroświetlnego
3. Utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej lotniskowe urządzenia elektroenergetyczne
systemy elektroświetlne
agregaty prądotwórcze
4. Usuwanie powstałych awarii i zakłóceń lotniskowych urządzeń elektroenergetycznyc
1 przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
ze
szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy
na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią
pracownicy wykonujący w nocy
oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie
pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę:
2 udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy zapewniający poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny
pracy;
3udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji 33 BLTr albo jego części
a także nowych inwestycji;
4 udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części
w
których przewiduje się pomieszczenia pracy
urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
5 zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych;
6 udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
7 opiniowanie stanowiskowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach
pracy;
8) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania
przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
a także kontrola realizacji tych wniosków
9) prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych
chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników
szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
m.in:
1.Świadczenie kompleksowych usług prawnych bieżącej
i sądowej obsługi prawnej.
2.Świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności Zleceniodawcy (w szczególności poprzez udzielanie opinii
i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa).
3.Zastępstwo procesowe oraz występowanie w charakterze pełnomocnika w postepowaniu sądowym
egzekucyjnym
administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi.
4.Konsultacje na temat obowiązujących aktów prawnych.
5.Sporządzanie opinii prawnych w formie pisemnej w
skierowanej do Zleceniobiorcy sprawie.
6.Konsultowanie oraz ocena decyzji administracyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Uczestnictwo w konstruowaniu specyfikacji istotnych warunków za mówienia.
8.Uczestnictwo w konstruowaniu umów innych dokumentów związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne
9.Windykacja należności.
10. Nadzorowanie postępowań egzekucyjnych
Wykonywanie czynności proceduralnych w zakresie przygotowania i przeprowadzania w jednostce wojskowej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Udział w procesie udzielania zamówień publicznych na podstawie regulacji wewnętrznych.
Sprawne i terminowe wykonywanie zleconych zadań.
Współpraca z innymi komórkami/sekcjami podczas procesu udzielania zamówień publicznych w jednostce wojskowej
od 3 785 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik sekcji (sekcja gospodarki komunalnej i energetycznej).
Powidz
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków:
1) kierowanie i nadzór nad działalnością sekcji oraz zapewnienie waściwej organizacji pracy
2) planowanie i realizacja wydatków oraz rzeczowego zużycia mediów komunalnych i energetycznych w kompleksach wojskowch administrowanych prze 33.Bazę Lotnictwa Transportowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) planowanie i realizacja wydatków dotyczących zakupu usług komunalnych związanych z realizacją rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 33.BLTr zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej
przydzielonych limitów finansowych
zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzenie i podpisywanie dowadów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
5) podejmowanie kompleksowych i systematycznych działań obejmujących planowanie i rozliczanie zużycia rzeczowo - finansowego czyników energetycznych oraz wydatków na ustugi komunalne:
6) prowadzenie analiz rzeczowego zużycia i wielkości wydatków ponoszonych na zakup mediów i
ustug komunalnych;
7) nadzorowanie opracowania zbiorczych rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK);
8) weryfikowanie i ocena zadań umowanych w rocznych planach gospodarki komunalnej (RPGK);
9) prowadzenie ewidencji oraz weryfikacji kalkulacji kosztów stanowiących podstawę do zawarcia umów i ustug komunalnych dla odbiorców i najemcow nieruchomości
10) przygotowywanie umów oraz prowadzenie ich ewidencji
dotyczących odsprzedaży mediów i
usług komunalnych dla odbiorców i najemców nieruchomości
11) organizowanie i realizacja dzialań zmierzających do optymalizacji zarządzania energią elektryczną
cieplną oraz gazem
a takze podejmowanie działań racjonalizujących wielkość zużycia rzeczowego oraz wydatków na usługi komunalne;
12) uzgodnienie programów energetycznych oraz koordynowanie przedsięwzięć zwiazanych z racjonalnym wykorzystaniem nośników energi przez użytkowników nieruchomości wojskowych
13) opracowanie zbiorczych anallz kosztów utrzymania kompleksów wojskowych w obszarze infrastruktury
14) prowadzenie rejestru zawieranych umów wynikających z realizacji rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) na rzecz kompleksów wojskowych
ze szczególnym zwróceniem uwagi na
właściwe zabezpieczenię interesów wojska;
15) sporządzanie rzeczowych planów zakupów w zakresie materialów stanowiących zabezpieczenie
realizacji RPGK;
16) nadzorowanie ewidencjonowania majątku Oddziału Gospodarczego
17) branie udzialu w realizacji postępowań udzielenie zamówień publicznych:
18) ścisle przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych;
19) wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb i decyzji przełożonych;
20) prowadzenie szkolenia fachowego dla personelu w zakresie gospodarki komunalneji energetycznj.
21) kontrolowanie prawidłowej realizacji postępowań o dostawy: drobnego sprzętu gospodarczego
materiałów Wod Kan Gaz i C.O
materiałów ogólnobudowlanych i innych artykutow niezbednych
do funkcjonowania
1) Wykonywanie dokumentów zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami i zarządzeniami. 2) Opracowanie pism oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie bieżącego funkcjonowania zespołu. 3) Prowadzenie bieżacego zestawienia sprawności statków powietrznych. 4) Prowadzenie ewidencji przedsięwzięć profilaktycznych. 5) Gromadzenie danych do meldunków i sprawozdań dotyczących sprzętu lotniczego i działania służby inżynieryjno - lotniczej. 6) Terminowe opracowywanie dokumentów ewidencyjnych i sprawozdawczych. 7) Monitorowanie aktualności danych wprowadzanych do systemów informatycznych wykorzystywanych w procesie eksploatacji statków powietrznych w podległych jednostkach wojskowych. 8) Sprawowanie nadzoru nad bieżącym uaktualnianiem baz danych systemów informatycznych wykorzystywanych w procesie eksploatacji statków powietrznychw podległych jednostkach wojskowych
od 3 470 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista - psycholog
Kalisz
Wygasła: 09.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie badań selekcyjno-kwalifikacyjnych osób zgłaszających chęć pełnienia czynnej służby wojskowej. Orzekanie i opiniowanie psychologiczne
zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. Pomoc psychologiczna osobom uprawnionym na podstawie ustawy o weteranach działań poza granicami państwa. Prace nad normalizacją wyników badań. Wykonywanie analiz i opracowań statystycznych wyników badań psychologicznych
od 3 700 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielna księgowa
Powidz
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
:- obsługa programów PŁATNIK
PODATEK
PROSTA C ZWSI RON w zakresie pracowników RON.- zastępowanie w razie nieobecności Kierownika Sekcji
- dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat pracowników
- kontrola realizacji planu finansowego w zakresie rozdziałów
paragrafów
i pozycji
z których są dokonywane wypłaty należności pracownikom
- dokonywanie potrąceń na listach płac i przekazywanie ich terminowo i zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom
- realizacja potraceń zgodnie z postanowieniami określonymi w przepisach dotyczących potrąceń- w przypadkach skomplikowanych uzyskiwanie opinii radcy prawnego
- systematyczne sprawdzanie uprawnień pracowników
naliczanie i wprowadzanie do systemu potrąceń z tytułu zwolnień lekarskich
macierzyńskich i rodzicielskich
-dokonywanie naliczeń z tytułu odpraw
nagród jubileuszowych
dodatkowego wynagrodzenia rocznego
należności za podróże służ
gratyfikacji urlopowych
dopłat do wypoczynku i innych wynikających z przepisów dotyczących pracowników
- potrącanie należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych ze wszystkich należności podlegających temu podatkowi
-korzystanie z edytora WORD
arkusza kalkulacyjnego EXCEL
programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę
- zapoznanie się z zarejestrowanymi aktualnymi instrukcjami do programu Prosta C
Podatek
Płatnik
przekaz elektronicznych dokumentów do ZUS.. W przypadku zmiany danych tam zawartych branie udziału w ich aktualizacji
- zapoznanie się i przestrzeganie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych
- prowadzenie rejestrów pomocniczych rejestr niepodjętych należności w terminie płatności
ewidencję pomocnicza otrzymanych wyroków sądowych oraz innych tytułów egzekucyjnych będącą podstawą do dokonywania potrąceń z wynagrodzeń
ewidencję pomocniczą naliczonych i wypłaconych nagród ( zakupionych nagród rzeczowych) w szczególności podziału prowadzone rejestry muszą być zarejestrowane w RWD w Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powidz
-przygotowanie danych niezbędnych do ustalania świadczeń emerytalno-rentowych pracowników. Kompletowanie dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o emeryturę oraz przekazywanie do ZUS dokumentacji umożliwiającej ustalenie kapitału początkowego dla potrzeb i filaru systemu emerytalnego w terminie i trybie ustalonym przez ZUS
-uczęszczanie lub wyjeżdżanie na szkolenia oraz podwyższania swoich kwalifikacji w zakresie w wykonywanych obowiązków
-systematyczne studiowanie przepisów finansowych
podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych
-prowadzenie i uaktualnianie kart wynagrodzenia pracowników cywilnych
1) Eksploatacja i konserwacja podległych sobie urządzeń.
2) Utrzymanie w stałej gotowości ruchowo - eksploatacyjnej podległych sobie urzadzeń elektroenergetycznych.
3) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej.
4) Czynny udział w wykonywaniu obsługi i napraw powierzonego pojazdu
od 3 207 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
elektroenergetyk
Powidz
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1)Utrzymywać w stałej sprawności eksploatacyjnej lotniskowe urządzenia elektroenergetyczne
systemy elektroświetlne
agregaty prądotwórcze
2)Usuwać powstałe awarie i zakłócenia lotniskowych urzadzeniach elektrenergetycznych
3)Prowadzenie dokumentacji ruchowo-eksploatacyjne na urządzeniach elektroenergetycznych
1)OPRACOWANIE ROZKAZU DZIENNEGO dOWÓDCY 33.BLTr zgodnie z obowiązyjącymi przepisami i instrukcjami
2)przyjmowanie propozycji punktow do rozkazu dziennego
3)drukowanie rozkazu dziennego
przedstawianie przełożonym do zatwierdzenia
4)założenie i prowadzenie ewidencji wykonanych i wydanych wyciągów z rozkazu dziennego Dowódcy 33.BLTr dotyczacych krajowych i zagranicznych podróży służbowych trwajacych powyżej 24 godzin
spraw finansowych oraz spraw personalnych skutkującymi zmianami uposażenia żołnierzy zawodowych i pracownikow wojska.
3)
rotacji i napraw bieżących oraz obsługi technicznej sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu urzędu.
Udzielanie pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą sieci i systemów. Administrowanie siecią LAN. Współpraca z Oddziałem Gospodarczym w zakresie zabezpieczenia w materiały eksploatacyjne. Opracowywanie procedur użytkowania sprzętu informatycznego oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego. Obsługa strony www oraz profili na portalach społecznościowych. Prowadzenie szkoleń z użytkownikami systemów informatycznych
od 3 700 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
referent
Powidz
Wygasła: 15.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
4) Ogólny zakres obowiązków:
Do obowiązków należy m.in.
a) znać i przestrzegać w czasie inwentaryzacji przepisy i zasady jej prowadzenia
uczestniczyć w prowadzonych spisach z
natury;
b) uczestniczyć w opracowaniu planu przeprowadzania inwentaryzacji;
c) przygotować szkolenie składu Komisji inwentaryzacyjnej;
d) przygotowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej
w tym:
-przygotowanie formularzy arkuszy spisu z natury;
-ponumerowanie
ostemplowanie pieczęcią służbową
nagłówkową i oznaczenie w sposób uniemożliwiający zamianę arkuszy spisu z natury;
-przygotowanie druków Zestawienie różnic inwentaryzacyjnych";
-przygotowanie druków Wniosek o dokonanie kompensaty różnic inwentaryzacyjnych";
-przygotowanie druków
Protokół z przebiegu inwentaryzacji".
e) prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury;
f) wydawanie
za pokwitowaniem
przewodniczącym podkomisji arkuszu spisu z natury;
g) rozliczenie po zakończeniu spisu z natury przewodniczących podkomisji z pobranych arkuszy spisu z natury;
h) oznaczenie
w uzgodnieniu z kierownikiem kancelarii oddziału gospodarczego
właściwą klauzulą tajności wypełnianych arkuszy spisu z natury oraz innych wykazów inwentaryzacyjnych zawierających wiadomości stanowiące tajemnicę
państwową lub służbową;
i) sprawować bezpośredni nadzór nad opracowaniem dokumentacji inwentaryzacyjnej przez przewodniczących podkomisji oraz wypełnianiem i prowadzeniem arkuszy spisu z natury;
j) sprawować nadzór nad realizacją planu przeprowadzenia inwentaryzacji;
k) uczestniczyć w opracowaniu protokołu z przebiegu inwentaryzacji;
l) zebrać dokumentację inwentaryzacyjną z poszczególnych działów zaopatrzenia od przewodniczących podkomisji oraz wykonać teczki z ta dokumentacją;
m) przesznurować i oplombować teczki z dokumentacją inwentaryzacyjną poszczególnych działów zaopatrzenia;
n) przekazać do Kancelarii oddziału gospodarczego całość dokumentacji inwentaryzacyjnej:
o) składać raz w tygodniu Kierownikowi sekcji inwentaryzacyjnej informacje o realizacji planu przeprowadzenia inwentaryzacji oraz na bieżąco o rozliczaniu się przewodniczących podkomisji z pobranych arkuszy
spisu z natury;
p) wykonywać inne polecenia nakazane przez przewodniczącego Komisji inwentaryzacyjnej;
q) obsługa programu inwentaryzacji ZWSiRON;
r) posiadanie umiejętności korzystania z edytora Word i arkusza kalkulacyjnego Excel;
s) nadzór nad obiegiem dowodów księgowych egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów
kontrola weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów
Terminowe przygotowanie ośrodka do realizacji przedsięwzięć szkoleniowytch
wynikających z planistycznej dokumentacji szkoleniowej
planów wykorzystania ośrodka i wskazówek kierowników zajć.
Zapewnienie technicznej obsługi przedsięwzięć szkoleniowych realizowanych w oparciu o ośrodek szkolenia.
Scisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej
utrzymanie w stałej sprawności technicznej ośrodka wraz a wyposażeniem.
Utrzymanie w należytym porządku terenu ośrodka
1)Udział w opracowaniu zestawienia do Planu zamówień publicznych
2)Rejestrowanie wnioskow o zamówienia punliczne w ptrzypadku zamówien
których wartosc przekracza oraz nie przekracza 130 tys. zł netto
3)Udział w komisjach przetargowych
4)Podawanie punktu do Rozkazu Dziennego Dowódcy o powołaniu komisji przetargowej
5)Prowadzenie dokumentacji postepowan o zamówienia publiczne zgodnie z zasadami zawartymi w Ustawie Prawo zamówień publicznych
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik
Powidz
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków:
1. Jakość i terminowość wykonywanych obsług i napraw sprzętu inżynieryjnego
infrastruktury
agrotechnicznego i samochodowego;
2. Powierzone mienie oraz środki i materiały pobrane na podstawie asygnaty
protokołu przekazania lub innego dokumentu materiałowego z obowiązkiem ich zwrotu lub rozliczenia;
3. Utrzymanie należytego porządku na stanowisku pracy w czasie jej wykonywania oraz po jej zakjończeniu.
Do obowiązków mechanika należy:
1. Znajomość budowy oraz procesu technologicznego naprawy i obsługi sprzętu inżynieryjnego
infrastruktury
agrotechnicznego i samochodowego;
2. Wykonywanie w ściśle określonym czasie z odpowiednimi normami i przepisami prac w warsztacie sprzętu;
3. Dbanie o właściwą eksploatację i konserwację oraz użytkowanie przydzielonych urządzeń i narzędzi;
4. Doszkalanie się zawodowo poprzez samokształcenie oraz organizowane szkolenia i kursy;
5.Bezzwłoczne zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich zaistniałych wypadków przy pracy oraz uszkodzeń i zaginięcia powierzonego mienia i sprzętu technicznego
Opracowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Rocznego Planu Gospodarki Komunalnej oraz Korekty RPGK;
sporządzanie miesięcznych analiz rzeczowo finansowych dotyczących gospodarki komunalne) i energetycznej oraz wpływów na rachunek dochodów budżetowych z podziałem na beneficjentów oraz Ich archiwizowanie;
sporządzanie planów finansowych na szczeblu JW. 3293 i Ich aktualizowanie w ramach przydzielonych środków finansowych;
przestrzeganie dyscypliny budżetowej
przydzielonych limitów finansowych
zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych;
zapewnienie nadzoru merytorycznego w zakresie zasadności zakupów mediów i usług komunalnych oraz uczestniczenie w procesie zawierania umów na dostawy / odsprzedaż mediów i usług komunalnych z zachowaniem obowiązujących przepisów;
opracowywanie niezbędnych dokumentów i kalkulacji
będących podstawą do prawidłowego opracowania umów z zakresu gospodarki komunalnej i wystawiania załączników do obciążeń na odsprzedaż przedmiotowych mediów i usług;
opracowywanie dokumentów ewidencyjnych
informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
kompletowanie dowodów rachunkowych wynikających z umów i protokołów przyjęć;
prowadzenie gospodarki komunalnej w zakresie: sporządzanie protokołów odbioru wykonywanych usług komunalnych;
kompletowanie kwitów wagowych i potwierdzeń wywozu nieczystości stałych
płynnych i sprawdzenie czy wykazane ilości są prawidłowe;
sporządzanie kwartalnych sprawozdań rzeczowo - finansowych na poszczególnych beneficjentów;
sporządzanie kwartalnych sprawozdań rzeczowo - finansowych środków odprowadzanych na dochody budżetowe;
sporządzanie rocznych planów gospodarki komunalnej na poszczególnych beneficjentów;
sporządzanie korekt do rocznych planów gospodarki komunalnej;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej partycypacji kosztów budowy oczyszczalni ścieków i budowy wysypiska śmieci w Gminie Powidz
a) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
ze
szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy
na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią
pracownicy wykonujący w nocy
oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie
pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę:
b) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy zapewniający poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny
pracy;
c) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji 33 BLTr albo jego części
a także nowych inwestycji;
d) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części
w
których przewiduje się pomieszczenia pracy
urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
e) zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy
w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych;
f) udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) opiniowanie stanowiskowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach
pracy;
h) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania
przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
a także kontrola realizacji tych wniosków
i) prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych
chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników
szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy:
1. Staranne mycie naczyń stołowych i kuchennych po uprzednim posegregowaniu i dokładnym oczyszczeniu z resztek posiłków;
2. Stała znajomośc instrukcji i zasad prawidłowego procesu technologii mycia naczyń ze szczególnym uwzględnieniem wyparzania naczyń;
3. Wykonywanie prac porządkowych w kuchni oraz zapleczu kuchennym wg wskazówek kierownika
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz - grupa wsparcia
Powidz
Wygasła: 15.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Terminowe wykonywanie oraz wydawanie posiłków zgodnie z jadłospism
dbałość o jakość i ilość przyrządzanych potraw
pobieranie i wydawanie produktów z magazynu oddziałowego i przykuchennego zgodnie z asygnatą kuchenną i jadłospisem
dbałość o należyty stan sanitarno - higieniczny pomieszczeń kuchennych
znajomość sprzętu i urządzeń technicznych znajdujących się w dyspozycji
przestrzeganie i właściwe stosowanie procedur HACAP
systematyczne pogłębianie wiedzy ogólnej i wojskowej
Psycholog-konsultant d-cy ds. profilaktyki psychologicznej
Jarocin
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
udzielanie porad psychologicznych
współdziałanie w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego
od 3 385 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista-informatyk
Jarocin
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
od 3 017 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent - sekcja techniczno - logistyczna.
Powidz
Wygasła: 10.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu i materiałów z zakresu służby OPBMR.
Prowadzenie rejestrów dokumentów przychodowo - rozchodowych.
Prowadzenie rejestru
wydawania i przyjmowanie kart usług technicznych oraz kart pracy sprzętu w służbie OPBMR.
Księgowanie dokumentów przychodowo - rozchodowych w dokumentacji pomocniczej służby OPBMR
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starsza księgowa
Powidz
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Do zakresu obowiązków między m.in.:
1) wykonywanie dekretacji dokumentów płacowych;
2) analizowanie rozkazów dziennych jednostki oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu dotyczących spraw
finansowych żołnierzy zawodowych;
3) wprowadzanie rzetelnie
prawidłowo i terminowo danych do programu PROSTA_K w zakresie Grupy Obsługi Statków
Powietrznych i Grupy Wsparcia mając na celu sporządzenie list uposażeń żołnierzy zawodowych
oraz w zastępstwie list
uposażeń zołnierzy niezawodowych NSR i służby przygotowawczej;
4) dokonywanie potrąceń na listach uposażeń i przekazywanie ich terminowo i zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w
tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom. Realizacje potrąceń dokonuje zgodnie z postanowieniami
określonymi w przepisach dotyczących potrąceń - w przypadkach skomplikowanych ma obowiązek uzyskać opinię radcy
prawnego;
5) systematycznie sprawdzać uprawnienia żołnierzy do poszczególnych składników uposażenia w celu uniknięcia niedopłat
lub nadpłat należności oraz konieczności wypłat odsetek;
6) sprawdzanie uprawnień do dodatkowych należności z tytułu odpraw
nagród jubileuszowych
dodatkowego wynagrodzenia
rocznego
przeniesień służbowych
przejazdy raz w m-cu
gratyfikacji urlopowych
dopłat do wypoczynku i innych
wynikających z przepisów dotyczących żołnierzy:
7) sporządzanie na podstawie wyciągów z rozkazu listy wypłat dodatkowych należności nie ujmowanych na listach
uposażeń;
8) dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat żołnierzy
pożarniczym i gospodarczym zgodnie z przepisami obowiązującymi w wojsku;
organizowanie i wykonywanie przeklasyfikowania i wybrakowania sprzętu kwaterunkowego
pożarniczego
materiałów i narzędzi;
sporzadzanie meldunków i sprawozdań do JW 3293 Powidz w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym w zakresie przekazywania zbędnych rsm do AMW;
nazdór nad terminowym wykonywaniem konserwacji sprzętu pożarniczego;
przeprowadzanie kontroli hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych;
coroczne naliczanie należności sprzętu kwaterunkowego i pożarniczego;
odpowiedzialność za pobrane mienie
1. Zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów.
2. Użytkowanie w bieżącej pracy sprzętu komputerowego.
3. Użytkowanie ZWSI RON zgodnie z przepisami.
4. Wprowadzanie danych do "Modułu Potrzeby" w systemie LBPP w zakresie Pionu Ochrony Informacji Niejawnych jednostek będących na zaopatrzeniu 33 BLT
zgodnie z planem przydziałów gospodarczych.
5. Opracowanie pism
1. Uczestniczenie w prowadzeniu ewidencji służby żywnościowej w ZWIS RON w zakresie przyjęcia środków spożywczych na podstawie faktur i WZ z RB Log.
2.Ewidencjonowanie: limity finansowe
ryczałt na wyżywienie ludzi i zwierząt oraz jego rozliczanie
3. Prowadzenie ewidencji realizowanych umów
4. Użytkowanie ZWIS RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent
Powidz
Wygasła: 10.03.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1. Znajomość struktury organizacyjnej 33. BLTr oraz wynikającego stąd zakresu kompetencji poszczególnych osób funkcyjnych
podległych bespośrednio Dowódcy Bazy
2.Pośredniczenie w prowaedzeniu rozmów telefoni8cznych i łączenie interesantów z dowódcą.
3. Prowadzenie ewidencji telefonów przyjętych podczas nieobecności Dowódcy.
4. Przyjmowanie poczty
1)Wykonywanie prac pomocniczych dla stanowiska: murarz
stolarz
malarz budowlany
monter
ślusarz-spawacz
2)Układanie materiałów zgodnie z nakazanymi przepisami i przechowywanie ich wg.przepisów o gospodarce magazynowej
3)Właściwe składowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska
oraz terminowe przekazywanie tych środków wytypowanym odbiorcom
wspołdziałanie w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego
od 3 385 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor wewnętrzny
Powidz
Wygasła: 23.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) Przygotowanie w porozumieniu z Dowódcą Bazy i przekazanie rocznego planu audytu wew.Oddziału Gospodarczego w terminie do 31 grudnia każdego roku na rok następny
zawierającego w szczególności analizę obszarów ryzyka
zadań wynikających z planu zamierzeń
a także
wytycznych MON
tematy audytu wew
proponowany haromonogram realizacji audytu wew
zasoby którymi powinny zostać objęte audytem wew w kolejnych latach;
2) Prowadzenie audytu wew. zgodnie z zatwierdzonym rocznym planem audytu wew. na podstawie imiennego upoważnienia
3) Terminowe przekazywanie Dowódcy Bazy jak również na wyraźne żądanie Ministrowi Finansów sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych
4) Prowadzenie audytu wew poza planem na pisemne polecenie Dowódcy Bazy
5) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej audytu wew w oddziale gospodarczym z podziałem na akta stałe audytu wew oraz akta bieżące
4) Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie czynności proceduralnych w zakresie przygotowania i przeprowadzenia w jednostce wojskowej postępowań o udzielnie zamówienia publicznego
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Udział w procesie udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000 złotych bądź 431 000 euro.
3. Koordynowanie i kontrola pracy co najmniej trójki specjalistów.
4. Opracowanie i nadzór nad realizacją Planu postępowań o udzielenie zamówień oraz sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych bądź do odpowiednich organów wojskowych.
5. Nadzór nad obiegiem dokumentów w sekcji zamówień publicznych.
6. Współpraca z innymi komórkami/sekcjami podczas procesu udzielania zamówień publicznych w jednostce wojskowej.
7. Aktualizacja aktów wewnętrznych
obowiązujących w jednostce
w zakresie zamówień publicznych.
8. Tworzenie meldunków oraz udział w odprawach z wyższymi przełożonymi i szefami służb.
9. W razie konieczności
uczestnictwo w procedurach Krajowej Izby Odwoławczej
Znajomość budowy i działania układów elektrycznych pojazdów mechanicznych
Wykonywanie w ściśle określonym czasie z odpowiednimi normami i przepisami prac w warsztacie elektromechanicznym
dbanie o właściwą eksplantację
konserwację oraz użytkowanie przydzielonych urządzeń i narędzi
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy referent - grupa obsługi technicznej
Powidz
Wygasła: 22.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w sekcji ZLT w zakresie samolotów M- 28
śmigłowców W- 3 i Mi - 17 oraz rejestrowanie dowodów materiałowych.
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie materiałów - technicznego zaopatrywania techniki lotniczej
Porównywanie ewidencji sprzętu i materiałów z użytkownikami co najmniej dwa razy w roku
Porównanie co najmniej dwa razy w roku ewidencji służby z ewidencją pionu głównego księgowego
użytkowanie ZWSi RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzę gospodarczych
wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami i terminami