Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Pracownik socjalny / starszy pracownik socjalny / specjalista pracy socjalnej
Osiek
Wygasła: 30.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudniej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacyjne pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
2. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
rodzin i środowisk społecznych.
3. Współuczestniczenie w inspirowaniu
opracowaniu
wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
4. Praca socjalna oraz zawieranie kontraktów socjalnych z Klientami (dokumentowanie).
5. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i prowadzenie niezbędne dokumentacji wymaganej do przyznania świadczeń pomocy społecznej.
6. Obsługa programu POMOST
7. Pisanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznanych świadczeń z pomocy społecznej oraz decyzji odmownych
zmieniających
uchylających.
8. Wydawanie Klientom Ośrodka decyzji administracyjnych.
9. Przygotowywanie list wypłat Klientom na podstawie przyznanych decyzji administracyjnych.
10. Prowadzenie rejestru spraw zgodnie z przyjętą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
11. Wykonywanie innych czynności z polecenia Kierownika GOPS
1. Udzielanie bieżących informacji dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów
ustawy Za życiem oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w Dziale Świadczeń dla Rodziny
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów
ustawy Za życiem
oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodzin
wraz z wymaganymi dokumentami.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w zakresie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów
ustawy Za życiem
oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w Dziale Świadczeń dla Rodziny.
4. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz spraw z zakresu egzekucji należności wobec dłużników alimentacyjnych
w tym m. in.: współpraca z komornikami sądowymi
policją
sądem
starostwem powiatowym
urzędem pracy.
5. Prowadzenie spraw z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych.
6. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej Działu Świadczeń dla Rodziny.
7. Obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń.
8. Przygotowywanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców.
9. Wydawanie zaświadczeń.
10. Sporządzanie sprawozdań statystycznych
analitycznych
rzeczowo-finansowych i zapotrzebowań na środki finansowe.
11. Prowadzenie innych działań związanych z bieżącymi potrzebami Działu
płac pracowników i umów cywilno-prawnych GOPS w systemie Kadry
Płace i Płatnik
w tym rozliczenie z Urzędem Skarbowym
planowanie wynagrodzeń oraz prowadzenie teczek akt osobowych pracowników.
2. Obsługa dokumentów ubezpieczeniowych ZUS klientów GOPS w Osieku.
3. Sporządzenie dokumentacji księgowej GOPS
w tym dekretacja dokumentów.
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy w systemie finansowo-księgowym.
5. Obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
6. Przygotowanie i ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych na podstawie zawartych umów i decyzji GOPS w Osieku.
7. Sporządzanie sprawozdań finansowych
materiałów statystycznych
zapotrzebowań na środki finansowe na realizację świadczeń z wykorzystaniem Centralnej Aplikacji Statystycznej.
8. Prowadzenie ewidencji wydatków wg zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
9. Organizowanie i prowadzenie korespondencji Ośrodka.
10. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i nietrwałych oraz druków ścisłego zarachowania.
11. Obsługa systemu bankowego.
12. Przygotowanie spisu dokumentacji do składnicy akt w dziale Księgowo-Administracyjnym.
13. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w materiały biurowe
kancelaryjne i inne środki niezbędne do funkcjonowania jednostki.
14. Zastępstwo na stanowisku Głównego Księgowego GOPS.
15. Realizacja innych poleceń Kierownika GOPS w Osieku
1. Udzielanie informacji dotyczących ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodzin
wraz z wymaganymi dokumentami.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny.
4. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny.
5. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz spraw z zakresu egzekucji należności wobec dłużników alimentacyjnych
w tym współpraca z komornikami sądowymi
policją
sądem
starostwem powiatowym
urzędem pracy. Wprowadzanie zobowiązań dłużników alimentacyjnych do Biur Informacji Gospodarczej (BIG) oraz Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ).
6. Prowadzenie spraw z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych.
7. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej Działu Świadczeń dla Rodziny.
8. Obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń.
9. Sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców.
10. Wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji.
11. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych i zapotrzebowań na środki finansowe
materiałów statystycznych i analitycznych.
12. Prowadzenie dodatkowych działań związanych z potrzebami Działu.
13. Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za wykonywane czynności i udzielane informacje
Starszy pracownik socjalny / specjalista pracy socjalnej
Osiek
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudniej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacyjne pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
2. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
rodzin i środowisk społecznych.
3. Współuczestniczenie w inspirowaniu
opracowaniu
wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
4. Praca socjalna oraz zawieranie kontraktów socjalnych z Klientami (dokumentowanie).
5. Praca z rodzinami dotkniętymi przemocą.
6. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i prowadzenie niezbędne dokumentacji wymaganej do przyznania świadczeń pomocy społecznej.
7. Obsługa programu POMOST
8. Pisanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznanych świadczeń z pomocy społecznej oraz decyzji odmownych
zmieniających
uchylających.
9. Wydawanie Klientom Ośrodka decyzji administracyjnych.
10. Przygotowywanie list wypłat Klientom na podstawie przyznanych decyzji administracyjnych.
11. Prowadzenie rejestru spraw zgodnie z przyjętą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
12. Wykonywanie innych czynności z polecenia Kierownika GOPS
Pracownik socjalny / starszy pracownik socjalny / specjalista pracy socjalnej
Osiek
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudniej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacyjne pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
2. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
rodzin i środowisk społecznych.
3. Współuczestniczenie w inspirowaniu
opracowaniu
wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
4. Praca socjalna oraz zawieranie kontraktów socjalnych z Klientami (dokumentowanie).
5. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i prowadzenie niezbędne dokumentacji wymaganej do przyznania świadczeń pomocy społecznej.
6. Obsługa programu POMOST
7. Pisanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznanych świadczeń z pomocy społecznej oraz decyzji odmownych
zmieniających
uchylających.
8. Wydawanie Klientom Ośrodka decyzji administracyjnych.
9. Przygotowywanie list wypłat Klientom na podstawie przyznanych decyzji administracyjnych.
10. Prowadzenie rejestru spraw zgodnie z przyjętą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
11. Wykonywanie innych czynności z polecenia Kierownika GOPS
1. Udzielanie informacji dotyczących ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym
wydawania zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu "Czyste Powietrze" oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przyjmowanie
ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym
wniosków o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu "Czyste Powietrze" oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodzin
wraz z wymaganymi dokumentami.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym
wydawania zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu "Czyste Powietrze" oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny.
4. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego
świadczeń z ustawy Za życiem
pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym oraz pozostałych ustaw w ramach zadań zleconych realizowanych w ośrodkach pomocy społecznej w Dziale Świadczeń dla Rodziny.
5. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz spraw z zakresu egzekucji należności wobec dłużników alimentacyjnych
w tym współpraca z komornikami sądowymi
policją
sądem
starostwem powiatowym
urzędem pracy. Wprowadzanie zobowiązań dłużników alimentacyjnych do BIG-ów.
6. Prowadzenie spraw z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych.
7. Wydawanie zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej na potrzeby programu "Czyste Powietrze".
8. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej Działu Świadczeń dla Rodziny.
9. Obsługa programów komputerowych w zakresie świadczeń.
10. Sporządzanie miesięcznych list wypłat świadczeniobiorców.
11. Wydawanie zaświadczeń i udzielanie bieżących informacji.
12. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych i zapotrzebowań na środki finansowe
materiałów statystycznych i analitycznych.
13. Prowadzenie dodatkowych działań związanych z potrzebami Działu.
14. Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za wykonywane czynności i udzielane informacje
udzielanie osobompełnej informacji o przysługujących im uprawnieniach
świadczeniach i formach pomocy
prowadzenie rozeznania sytuacji życiowej osób i rodzin ubiegających się o świadczenia pomocy społecznej
w szczególności przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na terenie Gminy; ustalenie uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej oraz ich wysokości
po wnikliwej analizie zgromadzonej dokumentacji
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o przyznanie świadczeń z pomocy społecznej
tj. zasiłku celowego
specjalnego zasiłku celowego
zasiłku stałego
zasiłku okresowego
ubezpieczeń zdrowotnych i innych; pomoc dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącegomożliwości rozwiązania problemów i udzielenia pomocy przez właścicwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy; współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin
w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa; przeprowadzanie wywiadów na rzecz innych ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie; kierowanie do domów pomocy społecznej oraz umieszczanie w nich skierowanych osób oraz przygotowanie projektów decyzji dotyczących odpłatności za DPS
zapewnienie usług w ośrodkach wsparcia
schroniskach itp.; obsługa programu POMOST w szczególności:
- wprowadzanie danych rodzin korzystających z pomocy społecznej oraz aktualizowanie tych danych;
- przygotowywanie projektów decyzji; zawieranie kontraktów socjalnych; współuczestniczenie w inspirowaniu
opracowaniu
wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych
lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia mieszkańców Gminy
1. Praca socjalna oraz przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osoby lub rodziny.
2. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk
które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
3. Udzielenie informacji
wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej: skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
4. Opracowywanie indywidualnych planów pomocy i projektów socjalnych.
5. Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych.
6. Występowanie o świadczenia pomocy w ramach obowiązku alimentacyjnego na rzecz osób ubiegających się o przyznanie pomocy społecznej.
7. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
8. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
rodzin
grup i środowisk społecznych.
9. Współpraca i współdziałanie na zasadzie partnerstwa
z organizacjami społecznymi pozarządowymi
Kościołem Katolickim
innymi kościołami
związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi
w celu przeciwdziałania i ograniczania negatywnych zjawisk społecznych
w tym ubóstwa.
10. Współuczestniczenie w inspirowaniu
opracowaniu
wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia mieszkańców