Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 34 )
Magazynier z uprawnieniami na wózek widłowy
Mielec
Wygasła: 17.12.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Poszukiwana jest odpowiedzialna osoba na stanowisko Magazynier z uprawnieniami na wózek widłowy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawne i bezpieczne wykonywanie zadań związanych z obsługą magazynu
w tym obsługę wózków widłowych w tym również wózków widłowych bocznych. Do głównych obowiązków należeć będą: załadunek i rozładunek towarów przy użyciu wózków widłowych (w tym wózków widłowych bocznych)
transportowanie towarów wewnątrz magazynu oraz do odpowiednich miejsc składowania
kompletowanie zamówień i przygotowywanie towarów do wysyłki
układanie towarów na regałach i półkach magazynowych zgodnie z zasadami organizacji przestrzeni magazynowej
dbanie o porządek w magazynie oraz przestrzeganie zasad BHP
przeprowadzanie kontrolowania stanu technicznego wózków widłowych i zgłaszanie ewentualnych usterek
- Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii sprzedaży omnichannel (B2B
B2C
D2C
e-commerce
marketplace) dla rynków polskich oraz zagranicznych.
- Odpowiedzialność za ścieżkę zakupową Klienta i optymalizację lejka.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości ich poprawy.
- Zarządzanie relacjami z klientami online i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Analiza konkurencji i rynku w celu tworzenia najlepszej oferty dla Klientów.
- Rozwój sprzedaży poprzez współpracę z Klientami oraz Dostawcami.
- Opracowywanie planów wprowadzenia nowych produktów na rynki krajowe i
zagraniczne oraz nadzór nad ich realizacją.
- Ścisła współpraca z dostawcami pod kątem wdrożenia produktów na rynek polski i
zagraniczny.
- Nadzór nad utrzymaniem optymalnych stanów magazynowych i realizacja polityki
zakupowej.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Działu Handlowego z obszarów zakupy
sprzedaż
obsługa klienta.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z działem
e-commerce/marketingu)
utrzymanie i rozwój systemów IT w Spółce.
- Obsługa incydentów / awarii i koordynowanie prac dostawców zewnętrznych.
- Przeprowadzanie działań zmierzających do optymalnego dostosowania systemów IT
do potrzeb biznesowych Spółki (ocena aktualnych i przyszłych potrzeb biznesowych
proponowanie i wdrażanie rozwiązań).
- Czynny udział we wdrożeniach i analizach przedwdrożeniowych
współtworzenie
koncepcji
doradztwo
komunikacja z dostawcami zewnętrznymi.
- Gromadzenie wiedzy o integracjach
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji.
- Aktywny udział w doskonaleniu procesów.
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów
biznesowych.
- Wsparcie przy budowie i realizacji długoterminowej strategii w obszarze IT
- Współtworzenie i operacyjne wdrażanie strategii e-commerce zgodnie z celami biznesowymi firmy we współpracy z innymi działami oraz Zespołem e-commerce.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
nadzór nad kampaniami
reklamowymi online i analizowanie danych sprzedażowych w celu identyfikacji
nowych możliwości.
- Odpowiedzialność za obecność firmy na różnych platformach i sklepach online w tym
zarządzanie ofertą oraz monitorowanie efektywności działań.
- Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników
sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy.
- Planowanie działań w e-commerce w ramach ustalonego kalendarza
marketingowego oraz realizacja tych działań wraz z Zespołem.
- Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na wzrost
sprzedaży.
- Aktualizacja procesów zgodnie z bieżącymi trendami.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu.
- Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
- Nadzór nad dodawaniem nowych produktów do sklepu internetowego i na platformy
sprzedażowe
w tym grafiki
opisy
ceny.
- Nadzór nad edytowaniem istniejących produktów na stronie
aktualizowanie
informacji i cen.
- Współpraca z innymi działami Spółki (w tym szczególnie z Działem Handlowym).
- Koordynowanie i rozliczanie prac podmiotów partnerskich (agencje
freelancerzy).
- Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru
- przyjmowanie dostaw (weryfikacja ilościowa oraz jakościowa towarów)
- wykonywanie operacji magazynowych przy użyciu skanera magazynowego
(kompletacja
przyjmowanie dostaw)
- kompletacja zamówień i przygotowanie zleceń do finalnych odbiorców
- dbanie o porządek w magazynie - przestrzeganie norm i standardów jakościowych
- załadunek i rozładunek towarów
- dbałość o właściwe wykorzystanie i stan techniczny powierzonego mienia (narzędzia
towar
materiały eksploatacyjne
itp.)
- dbałość o przestrzeganie zasad BHP i P. Poż. i innych.
- optymalna organizacja pracy w celu prawidłowego i sprawnego przyjmowania i wydawania towarów
zgodnie z obowiązującymi zasadami firmy
- kontrola stanów magazynowych
I zmiana 6-14
II zmiana 9-17
kwestiach organizacyjnych i administracyjnych.
Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań.
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług.
Realizacja zleconych zadań przez przełożonych
od 4 500 do 5 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 24.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu
koordynowanie prac
wyznaczanie zadań
definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem.
Monitorowanie jakości realizowanych procesów
analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi.
Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta.
Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy.
Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na poprawę jakości obsługi Klienta oraz wzrost sprzedaży.
Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru.
Mapowanie oraz rozwijanie procesów obsługi klienta.
Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna
mailowa
chat itp.).
Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta
Młodszy specjalista do spraw sprzedaży i obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 06.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej.
Udzielanie informacji na zapytania Klientów (status zamówienia
dostępność
oferta produktowa).
Obsługa zamówień mailowych i telefonicznych.
Praca w dedykowanych narzędziach i systemach.
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientem
Organizacja pracy podległego zespołu i stały nadzór realizacji zleconych prac
Kontrola i nadzór nad wszelkimi działaniami w obszarze magazynu i w zakresie gospodarki magazynowej
Koordynowanie zleconych zadań;
Aktywny udział w pracach magazynowych;
Rozliczanie pracowników z wyników pracy
Raportowanie wyników pracy;
Ustalanie planów pracy z kierownictwem wyższego szczebla;
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
Kontrola przestrzegania zasad BHP;
praca w systemie dwuzmianowym:
06.00-14.00
09.00-17.00
od 4 242 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista do spraw sprzedaży i Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 15.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Akceptacja finansowa.
Praca w godzinach 8-16 oraz 14-22
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Realizowanie wyznaczonych planów.
- Zajmowanie się wsparciem posprzedażowym Klientów.
- Dbanie o standardy obsługi.
- Aktualizowanie i poszerzanie swojej wiedzy.
- Utrzymanie relacji z klientami indywidualnymi
poprzez obsługę oraz do sprzedaży produktów.
Praca w godzinach 8-16
14-22 (druga zmiana co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
Specjalista ds. Sprzedaży Hurtowej/Przedstawiciel handlowy
Mielec
Wygasła: 22.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz możliwości biznesowych - sklepy
sklepy internetowe
hurtownie
sieci handlowe
export
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych
Przygotowanie ofert handlowych oraz prezentowanie produktów
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych z klientami
Umowa o pracę lub FV
Rozwój obecnych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace)
Wdrażanie nowych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace) w Polsce oraz innych krajach
Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na wzrost sprzedaży
Optymalizacja lejka zakupowego
Umowa o pracę lub FV
Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym; - Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów; - Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
Praca w godzinach 8-16
14-22 (godziny pracy 14-22 co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostepnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
- Rozwój kategorii produktowych.
Praca na okres sezonu październik
- wystawianie produktów do sprzedaży online na kanałach sprzedażowych
- aktualizacja oferty sklepów internetowych
- redagowanie opisów produktów
- dobór zdjęć i grafik
- obsługa internetowej platformy sprzedażowej
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 24.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
*Zarządzanie zespołem pracowników
koordynowanie prac
wyznaczanie zadań
definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem w celu realizacji procesów obsługi klienta
*Monitorowanie jakości realizowanych procesów
analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi
*Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta
*Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłka produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa
- Rozwój kategorii produktowych
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze firmy