Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (28)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 28 )
Asystentka Zarządu
Mielec
Wygasła: 25.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach
kwestiach organizacyjnych i administracyjnych.
Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań.
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług.
Realizacja zleconych zadań przez przełożonych
od 4 500 do 5 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 24.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu
koordynowanie prac
wyznaczanie zadań
definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem.
Monitorowanie jakości realizowanych procesów
analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi.
Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta.
Motywowanie oraz rozwijanie pracowników.
Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy.
Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na poprawę jakości obsługi Klienta oraz wzrost sprzedaży.
Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru.
Mapowanie oraz rozwijanie procesów obsługi klienta.
Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna
mailowa
chat itp.).
Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta
Młodszy specjalista do spraw sprzedaży i obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 06.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej.
Udzielanie informacji na zapytania Klientów (status zamówienia
dostępność
oferta produktowa).
Obsługa zamówień mailowych i telefonicznych.
Praca w dedykowanych narzędziach i systemach.
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientem
Organizacja pracy podległego zespołu i stały nadzór realizacji zleconych prac
Kontrola i nadzór nad wszelkimi działaniami w obszarze magazynu i w zakresie gospodarki magazynowej
Koordynowanie zleconych zadań;
Aktywny udział w pracach magazynowych;
Rozliczanie pracowników z wyników pracy
Raportowanie wyników pracy;
Ustalanie planów pracy z kierownictwem wyższego szczebla;
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
Kontrola przestrzegania zasad BHP;
praca w systemie dwuzmianowym:
06.00-14.00
09.00-17.00
od 4 242 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista do spraw sprzedaży i Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 15.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Akceptacja finansowa.
Praca w godzinach 8-16 oraz 14-22
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym.
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów.
- Obsługa zamówień.
- Realizowanie wyznaczonych planów.
- Zajmowanie się wsparciem posprzedażowym Klientów.
- Dbanie o standardy obsługi.
- Aktualizowanie i poszerzanie swojej wiedzy.
- Utrzymanie relacji z klientami indywidualnymi
poprzez obsługę oraz do sprzedaży produktów.
Praca w godzinach 8-16
14-22 (druga zmiana co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
Specjalista ds. Sprzedaży Hurtowej/Przedstawiciel handlowy
Mielec
Wygasła: 22.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz możliwości biznesowych - sklepy
sklepy internetowe
hurtownie
sieci handlowe
export
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych
Przygotowanie ofert handlowych oraz prezentowanie produktów
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych z klientami
Umowa o pracę lub FV
Rozwój obecnych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace)
Wdrażanie nowych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace) w Polsce oraz innych krajach
Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na wzrost sprzedaży
Optymalizacja lejka zakupowego
Umowa o pracę lub FV
Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym; - Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów; - Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
Praca w godzinach 8-16
14-22 (godziny pracy 14-22 co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostepnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
- Rozwój kategorii produktowych.
Praca na okres sezonu październik
- wystawianie produktów do sprzedaży online na kanałach sprzedażowych
- aktualizacja oferty sklepów internetowych
- redagowanie opisów produktów
- dobór zdjęć i grafik
- obsługa internetowej platformy sprzedażowej
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 24.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
*Zarządzanie zespołem pracowników
koordynowanie prac
wyznaczanie zadań
definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem w celu realizacji procesów obsługi klienta
*Monitorowanie jakości realizowanych procesów
analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi
*Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta
*Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłka produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa
- Rozwój kategorii produktowych
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze firmy