Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
IMol PAN poszukuje osoby, która wsparłaby instytutową komunikację w social mediach. Poszukujemy osoby biegłej w obsłudze platform social mediowych, ktora zajęłaby się najpierw logistyczna i techniczna stroną publikacji postów, a być może w przyszłości samodzielnie tworzyła treści
Do Twoich obowiązków należałyby poniższe czynności – w zależności od Twojego stopnia zaawansowania i doświadczenia, możliwe że będziesz przejmować je stopniowo
Wstawianie postów na FB, LinkedIn i Twitter wraz z dodawaniem oznaczeń/tagów, dodatkowo każdorazowo wrzucanie posta na stronę www w sekcji News. Najczęściej otrzymasz gotową treść postów, ale możliwe, że będziesz samodzielnie tworzyć treść prostszych postów
Śledzenie postów / reagowanie na posty dotyczące IMol i posty innych zaprzyjaźnionych instytucji
Bieżące aktualizowanie strony www
Wysyłanie kampanii mailingowych dotyczących wydarzeń instytutowych, w tym obsługa automatyzacji
Supporting group leaders and scientists in the organisation of laboratory work,
Technical supervision and maintenance of devices (contact with service companies etc.),
Ensuring effective communication between laboratory staff, researchers and administration,
Keeping track of the resources and infrastructure of the institute's laboratories and the operation of all basic laboratory equipment,
Document and information flow management, incl. the process of approving expenses,
Organisation of laboratory space in cooperation with research group leaders,
Providing researchers with equipment and materials necessary to conduct research (e.g. apparatus, laboratory materials),
Content supervision over the scientific part of the tender (public procurement) documentation,
Cooperation with suppliers providing services and supplying equipment, reagents, etc. for laboratories,
Assistance in the selection and description of equipment (along with the infrastructure coordinator) during preparation of grant applications,
Conducting basic training covering work in laboratories and use of all basic devices for all new employees and students of the organisation,
Creation of protocols for equipment operation, health and safety procedures for the use of the laboratory, preparation of standard, common materials and reagents,
Assistance in the creation of applications for the establishment of a Genetic Engineering Plant and permits for the contained use of GMOs and GMMs and isotope workshop,
Supporting group leaders and scientists in the organisation of laboratory work,
Technical supervision and maintenance of devices (contact with service companies etc.),
Ensuring effective communication between laboratory staff, researchers and administration,
Keeping track of the resources and infrastructure of the institute's laboratories and the operation of all basic laboratory equipment,
Document and information flow management, incl. the process of approving expenses,
Organisation of laboratory space in cooperation with research group leaders,
Providing researchers with equipment and materials necessary to conduct research (e.g. apparatus, laboratory materials),
Content supervision over the scientific part of the tender (public procurement) documentation,
Cooperation with suppliers providing services and supplying equipment, reagents, etc. for laboratories,
Assistance in the selection and description of equipment (along with the infrastructure coordinator) during preparation of grant applications,
Conducting basic training covering work in laboratories and use of all basic devices for all new employees and students of the organisation,
Creation of protocols for equipment operation, health and safety procedures for the use of the laboratory, preparation of standard, common materials and reagents,
Assistance in the creation of applications for the establishment of a Genetic Engineering Plant and permits for the contained use of GMOs and GMMs and isotope workshop,
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Instytucie z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, wytycznymi grantodawców i przepisami wewnętrznymi, w tym: planowanie, organizowanie, przygotowywania wszelkiej dokumentacji i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Sporządzanie i przekazywanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wsparcie pracowników Instytutu we wszystkich obszarach związanych z przygotowywaniem do postępowań przetargowych i dokonywaniem zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp,
Opracowywanie i publikowanie planu postępowań o udzielenie zamówień i planu zakupów oraz sporządzanie i publikowanie korekt planów,
Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych,
Udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych oraz w odpowiedzi na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
Zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
Obsługa systemu informatycznego Instytutu w obszarze działań zamówień publicznych,
Realizacja innych działań powierzonych przez przełożonego, które realizowane są w ramach administracji Instytutu
Basic operations related to maintaining the continuity of the work of the biological laboratory dealing with the so-called biological kitchen, i.e. autoclaves, water system, dishwashers, disinfection of glass, nutrients and other things
Taking care of the laboratories, cooperation with Lab Managers
Ordering and preparation of reagents, use and preparation of protocols
Preparation of reports on the use of equipment
Preparation of: reagents, buffers, plates, etc
Support activities related to the functioning of the IMol institute
Szukamy osoby, która wesprze Dyrektor Instytutu jako asystent (PA)/koordynator biura instytutu. To stanowisko z ciekawym spektrum zajęć, od prostych administracyjnych obowiązków po złożone zadania jak koordynacja działań z naukowcami, zespołem administracji, oraz partnerami zewnętrznymi czy organizacja dużych instytutowych wydarzeń
Zadania:
● Koordynacja kalendarza Dyrektora instytutu
● Koordynacja formalności dotyczących biura i kierowania instytutem – przygotowywanie oficjalnej korespondencji Dyrektora, prezentacji, projektów aktów prawnych i regulacji,
● Komunikacja (z naukowcami, administracją, instytucjami publicznymi i prywatnymi, podwykonawcami, zagranicznymi instytucjami naukowymi, oraz z naszą Radą Naukową – w większości posługującą się językiem angielskim)
● Udział w organizacji instytutowych wydarzeń – konferencji naukowych, spotkań Rady Naukowej itp
● Organizacja spotkań i wyjazdów zagranicznych Dyrektora
Supporting group leaders and scientists in the organisation of laboratory work,
Technical supervision and maintenance of devices (contact with service companies etc.),
Ensuring effective communication between laboratory staff, researchers and administration,
Keeping track of the resources and infrastructure of the institute's laboratories and the operation of all basic laboratory equipment,
Document and information flow management, incl. the process of approving expenses,
Organisation of laboratory space in cooperation with research group leaders,
Providing researchers with equipment and materials necessary to conduct research (e.g. apparatus, laboratory materials),
Content supervision over the scientific part of the tender (public procurement) documentation,
Cooperation with suppliers providing services and supplying equipment, reagents, etc. for laboratories,
Assistance in the selection and description of equipment (along with the infrastructure coordinator) during preparation of grant applications,
Conducting basic training covering work in laboratories and use of all basic devices for all new employees and students of the organisation,
Creation of protocols for equipment operation, health and safety procedures for the use of the laboratory, preparation of standard, common materials and reagents,
Assistance in the creation of applications for the establishment of a Genetic Engineering Plant and permits for the contained use of GMOs and GMMs and isotope workshop,
Supporting group leaders and scientists in the organisation of laboratory work,
Technical supervision and maintenance of devices (contact with service companies etc.),
Ensuring effective communication between laboratory staff, researchers and administration,
Keeping track of the resources and infrastructure of the institute's laboratories and the operation of all basic laboratory equipment,
Document and information flow management, incl. the process of approving expenses,
Organisation of laboratory space in cooperation with research group leaders,
Providing researchers with equipment and materials necessary to conduct research (e.g. apparatus, laboratory materials),
Content supervision over the scientific part of the tender (public procurement) documentation
Cooperation with suppliers providing services and supplying equipment, reagents, etc. for laboratories,
Assistance in the selection and description of equipment (along with the infrastructure coordinator) during preparation of grant applications,
Conducting basic training covering work in laboratories and use of all basic devices for all new employees and students of the organisation,
Creation of protocols for equipment operation, health and safety procedures for the use of the laboratory, preparation of standard, common materials and reagents,
Assistance in the creation of applications for the establishment of a Genetic Engineering Plant and permits for the contained use of GMOs and GMMs,
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Instytucie z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, wytycznymi grantodawców i przepisami wewnętrznymi, w tym planowanie, organizowanie, przygotowywania wszelkiej dokumentacji i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Przekazywanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wsparcie pracowników Instytutu we wszystkich obszarach związanych z przygotowywaniem do postępowań przetargowych i dokonywaniem zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp,
Opracowywanie i publikowanie planu udzielania zamówień publicznych i planu zakupów oraz sporządzanie i publikowanie korekt planów,
Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych,
Udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych oraz w odpowiedzi na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
Zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
Obsługa systemu informatycznego Instytutu w obszarze działań zamówień publicznych,
Realizacja innych działań powierzonych przez przełożonego, które realizowane są w ramach administracji Instytutu
Współpraca z firmami i podmiotami zewnętrznymi, nadzorowanie prawidłowości realizacji zawartych umów związanych z obsługą administracyjną. Zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura Instytutu
Organizowanie i archiwizowanie umów instytutu z instytucjami zewnętrznymi i podwykonawcami
Koordynacja formalności związanych z funkcjonowaniem biura Instytutu
Koordynacja współpracy z firmą księgową: komunikacja, rejestrowanie faktur i innych dokumentów do księgowania, rozliczenia oraz dekretacji, organizowanie informacji księgowych niezbędnych w procesie raportowania
Współpraca z zespołami naukowymi oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu przy realizacji powierzonych zadań – komunikacja administracją, instytucjami publicznymi i prywatnymi, podwykonawcami – w języku polskim i angielskim
Wydawanie pracownikom kart dostępu oraz powierzonego sprzętu zgodnie z obowiązującymi standardami
Zapewnienie zaopatrzenia biura w niezbędne produkty
Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów między instytutem a innymi podmiotami zewnętrznymi (poczta, kurierzy)
Koordynacja systemu workflow: rola administratora, tworzenie kont i nadawanie ról użytkownikom, obsługa techniczna systemu
Wspieranie organizacji wydarzeń cyklicznych: konferencji naukowych, sympozjów, spotkań Rady Naukowej itp. w zakresie wsparcia organizacyjnego, technicznego i administracyjnego
Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnych ze specyfiką stanowiska i kompetencjami
Realizacja innych działań powierzonych przez przełożonego, które realizowane są w ramach administracji Instytutu
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Instytucie z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, wytycznymi grantodawców i przepisami wewnętrznymi, w tym planowanie, organizowanie, przygotowywania wszelkiej dokumentacji i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Przekazywanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wsparcie pracowników Instytutu we wszystkich obszarach związanych z przygotowywaniem do postępowań przetargowych i dokonywaniem zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp,
Opracowywanie i publikowanie planu udzielania zamówień publicznych i planu zakupów oraz sporządzanie i publikowanie korekt planów,
Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych,
Udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych oraz w odpowiedzi na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
Zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
Obsługa systemu informatycznego Instytutu w obszarze działań zamówień publicznych,
Realizacja innych działań powierzonych przez przełożonego, które realizowane są w ramach administracji Instytutu
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Instytucie z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, wytycznymi grantodawców i przepisami wewnętrznymi, w tym planowanie, organizowanie, przygotowywania wszelkiej dokumentacji i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Przekazywanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wsparcie pracowników Instytutu we wszystkich obszarach związanych z przygotowywaniem do postępowań przetargowych i dokonywaniem zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp,
Opracowywanie i publikowanie planu udzielania zamówień publicznych i planu zakupów oraz sporządzanie i publikowanie korekt planów,
Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych,
Udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych oraz w odpowiedzi na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO,
Zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
Obsługa systemu informatycznego Instytutu w obszarze działań zamówień publicznych,
Realizacja innych działań powierzonych przez przełożonego, które realizowane są w ramach administracji Instytutu