Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Kierownik Recepcji
Swarzędz
Wygasła: 21.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiada za administrowanie współdziałanie oraz koordynowanie wszystkimi działaniami obszaru recepcji (meldowanie i wymeldowanie gościa), rezerwacji oraz dodatkowych serwisów operacyjnych
Kierowanie pracą recepcji na zmianie, tak aby pracownicy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z polityką i procedurami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Odpowiada za osiągnięcie celów finansowych, poprzez maksymalizowanie dochodów i minimalizowanie kosztów
Współuczestniczy w opracowaniu, wprowadzeniu, aktualizacji i egzekwowaniu procedur recepcyjnych i rezerwacyjnych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
Wita gości zarówno przez telefon jak i przy recepcji i ma za zadanie zapewnienie sprawnej procedury związanej z meldowaniem i wymeldowaniem gości hotelowych
Bieżąca obsługa wszystkich Gości Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Odpowiedzialność za organizację i jakość sprzedaży pokoi poprzez optymalne zwiększenia obłożenia hotelu i maksymalizowanie sprzedaży pokoi
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
Informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym w celu zapewnienie doskonałej obsługi klienta
Odpowiedzialność za środki pieniężne zgromadzone podczas zmiany
Przygotowywanie rachunków dla gości
Współpraca z innymi działami w zakresie przepływu informacji, przygotowania i udostępnienia statystyk i raportów
Odpowiedzialność za utrzymywanie wysokich standardów sanitarnych w obrębie obszaru HUB
Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, zapewnianie ich kontynuacji z zespołem działu rezerwacji
Zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Kontrola i odpowiedzialność za wygląd zewnętrzny pracowników, higienę osobistą i ubiory służbowe zgodnie z wytycznymi sieci Hilton
Monitoring budżetu poprzez kontrolowanie kosztów miesięcznych
Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu recepcji niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
Codzienna kontrola wszystkich rezerwacji, w celu zapewnienia jej aktualności
Nadzorowanie planu obłożenia pokoi
Analizowanie wyników rezerwacji
Prowadzenie rozliczeń, tj. optymalizacja zysku według obłożenia i średniej ceny pokoi
Kontrola rachunków głównych
Przygotowywanie raportu kasowego na początku i na końcu zmiany oraz wprowadzenie audytu do systemu komputerowego
Dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale Recepcji
Dbałość o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, gastronomii, służb pięter, finansowym i technicznym
Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami
Uczestnictwo w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
Kontrolowanie statusu pokoi oraz zablokowanych pokoi dla grup i turystów indywidualnych FIT
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją związaną z działalnością działu
Aktualizowanie raportów dotyczących obrotów, obłożenia, prognoz biznesowych i planowania kadr
Weryfikowanie właściwego korzystania i dbałości o sprzęt komputerowy, fax i telefon
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania płatności i fakturowania gości
Znajomość przepisów prawnych dotyczący, podatków, przepisów hotelarskich i sanitarnych bezpieczeństwa
Koordynowanie wraz z działem służb pięter procesu blokowania dostępności pokoi, jeśli wymaga tego sytuacja np. z powodu remontu, napraw, pomiaru energii itp
Upewnianie się, ze polityka kredytowa jest utrzymywana w stosunku do gości indywidualnych oraz grup
Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel i informowanie klientów o nich
Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku.23. Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
Zapewnienie prawidłowości menu
Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
Doskonała znajomość rynku
Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
Prowadzenie kanałów w Social Media hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
Planowanie postów w Meta Business, robienie relacji z bieżącej działalności hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
Planowanie działań promocyjnych mających na celu budowanie wizerunku marki oraz pozyskiwanie nowych Klientów
Tworzenie materiałów promocyjnych dla hotelu zgodnie z wytycznymi marki
Tworzenie materiałów promocyjnych dla Centrum Konferencyjnego HUBO
Tworzenie i realizacja planu marketingowego Hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
Uczestnictwo w analizowaniu i uaktualnianiu planu zajętości sal i pokoi w ścisłej współpracy z pracownikami Rezerwacji
Stosowanie określonej polityki cenowej hotelu (znajomość cennika hotelowego)
Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Obsługa klientów zgodnie z istniejącymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
Odpowiada za administrowanie współdziałanie oraz koordynowanie wszystkimi działaniami obszaru recepcji (meldowanie i wymeldowanie gościa), rezerwacji oraz dodatkowych serwisów operacyjnych
Kierowanie pracą recepcji na zmianie, tak aby pracownicy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z polityką i procedurami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Odpowiada za osiągnięcie celów finansowych, poprzez maksymalizowanie dochodów i minimalizowanie kosztów
Współuczestniczy w opracowaniu, wprowadzeniu, aktualizacji i egzekwowaniu procedur recepcyjnych i rezerwacyjnych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
Wita gości zarówno przez telefon jak i przy recepcji i ma za zadanie zapewnienie sprawnej procedury związanej z meldowaniem i wymeldowaniem gości hotelowych
Bieżąca obsługa wszystkich Gości Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Odpowiedzialność za organizację i jakość sprzedaży pokoi poprzez optymalne zwiększenia obłożenia hotelu i maksymalizowanie sprzedaży pokoi
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
Informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym w celu zapewnienie doskonałej obsługi klienta
Odpowiedzialność za środki pieniężne zgromadzone podczas zmiany
Przygotowywanie rachunków dla gości
Współpraca z innymi działami w zakresie przepływu informacji, przygotowania i udostępnienia statystyk i raportów
Odpowiedzialność za utrzymywanie wysokich standardów sanitarnych w obrębie obszaru HUB
Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, zapewnianie ich kontynuacji z zespołem działu rezerwacji
Zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Kontrola i odpowiedzialność za wygląd zewnętrzny pracowników, higienę osobistą i ubiory służbowe zgodnie z wytycznymi sieci Hilton
Monitoring budżetu poprzez kontrolowanie kosztów miesięcznych
Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu recepcji niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
Codzienna kontrola wszystkich rezerwacji, w celu zapewnienia jej aktualności
Nadzorowanie planu obłożenia pokoi
Analizowanie wyników rezerwacji
Prowadzenie rozliczeń, tj. optymalizacja zysku według obłożenia i średniej ceny pokoi
Kontrola rachunków głównych
Przygotowywanie raportu kasowego na początku i na końcu zmiany oraz wprowadzenie audytu do systemu komputerowego
Dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale Recepcji
Dbałość o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, gastronomii, służb pięter, finansowym i technicznym
Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami
Uczestnictwo w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
Kontrolowanie statusu pokoi oraz zablokowanych pokoi dla grup i turystów indywidualnych FIT
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją związaną z działalnością działu
Aktualizowanie raportów dotyczących obrotów, obłożenia, prognoz biznesowych i planowania kadr
Weryfikowanie właściwego korzystania i dbałości o sprzęt komputerowy, fax i telefon
Zapewnienie poprawnego funkcjonowania płatności i fakturowania gości
Znajomość przepisów prawnych dotyczący, podatków, przepisów hotelarskich i sanitarnych bezpieczeństwa
Koordynowanie wraz z działem służb pięter procesu blokowania dostępności pokoi, jeśli wymaga tego sytuacja np. z powodu remontu, napraw, pomiaru energii itp
Upewnianie się, ze polityka kredytowa jest utrzymywana w stosunku do gości indywidualnych oraz grup
Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel i informowanie klientów o nich
Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
Doskonała znajomość rynku
Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
Uczestnictwo w analizowaniu i uaktualnianiu planu zajętości sal i pokoi w ścisłej współpracy z pracownikami Rezerwacji
Stosowanie określonej polityki cenowej hotelu (znajomość cennika hotelowego)
Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
Obsługa klientów zgodnie z istniejącymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
Utrzymywanie i promowanie marki hotelu na zewnątrz
Optymalizacja zysków poprzez sprzedaż pakietów
Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do p
Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
Doskonała znajomość rynku
Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
Zapewnienie prawidłowości menu
Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
Doskonała znajomość rynku
Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
Zapewnienie prawidłowości menu
Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Opracowanie i kontrolowanie zasad prawidłowego obiegu dokumentów
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całego biura administracji hotelu, dbałość o sprawny i efektywny przepływ dokumentów oraz wykonywanie obowiązków asystenta
Czynny udział w opracowaniu, wdrożeniu i egzekwowaniu procedur obowiązujących w dziale Administracji hotelu
Zabezpieczenie dokumentów, sortowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiającego dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
Prowadzenie kalendarza dyrekcji oraz działu administracji poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji; kontrola właściwego przebiegu ustalonych planów i założeń
Asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków
Uczestniczenie w spotkaniach, zebraniach, szkoleniach w celu sporządzenia protokołów
Tworzenie informacji poprzez pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych, wykresów dla zarządu, dyrekcji, działów operacyjnych hotelu lub gości
Ścisła współpraca z działem Kadr oraz działem Finansowym hotelu
Nadzór nad procesem obowiązkowych szkoleń pracowników hotelu
Zapewnienie właściwych relacji z pracownikami, współpracownikami a także z partnerami hotelu i gośćmi
Zarządzanie procesem rekrutacji i zatrudnienia w celu zapewnienia firmie właściwych kandydatów spełniających oczekiwania pracodawcy
Tworzenie, implementacja oraz nadzór programów szkoleniowych w celu odpowiedniego planowania kapitału ludzkiego
Współtworzenie i rozwijanie programów uznaniowych i nagród dla pracowników, jako elementu motywacyjnego i lojalnościowego dla pracowników
Monitorowanie fluktuacji Kadr, przeprowadzane ankiet pracowników
Przygotowywanie listów referencyjnych
Analiza rynku wynagrodzeń i konkurencji przynajmniej raz w roku
Wspieranie dyrektora hotelu i kierowników poszczególnych działów hotelu w rozwoju kadry pracowniczej przy użyciu dostępnych systemów i narzędzi
Kontrola systemu oceny pracy pracowników zatrudnionych w firmie (oceny roczne)
Tworzenie i implementacja nowych programów i/lub materiałów w celu rozwoju kadr
Przygotowanie ankiet satysfakcji pracowników, ich analiza i przygotowanie raportów
Zapewnienie równouprawnienia w środowisku pracy
Zapewnienie koniecznego wsparcia merytorycznego i narzędzi a także określenie ram i zakresu działań przy przydzielaniu obowiązków dla poszczególnych pracowników
Prowadzenie i aktualizacja baz danych działu Kadr
Zapewnienie zgodności wszystkich umów i dokumentów z obowiązującym prawem pracy
Wysokie zdolności interpersonalne
Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla pracowników hotelu
Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy
Prowadzenie rejestru faktur przychodzących do hotelu
Weryfikacja poprawności otrzymanych dokumentów
Weryfikacja opisu faktur i uzgadnianie rejestru faktur przed przekazaniem do Księgowości
Rozliczanie faktur gastronomicznych
Obsługa programu magazynowego hotelu
Wprowadzanie dokumentacji księgowej i faktur do systemu