Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7917)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7917 )
T Business - Security Architect Leader
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiedzialność za budowanie i rozwój rozwiązań, oferowanych przez Linię Biznesową Cyber-Security
Tworzenie nowych modeli usługowych dla rozwiązań LOB Cyber-Security, w tym integrujących inne linie biznesowe, jak między innymi Next Generation Networks lub Cloud & DC
Współpraca z inżynierami przy projektowaniu i rozwijaniu produktów cyberbezpieczeństwa dla klientów kluczowych TMBS
Udział, przy tworzeniu i egzekwowaniu wspólnej strategii produktowej T-Mobile i T-Mobile Business Solutions
Współpraca z zespołem sprzedażowym oraz Pre-Sales i Post-Sales przy komercjalizacji rozwiązań Cyber-Security
Współpraca z vendorami w obszarze dostarczania technologii i poziomu kompetencji dla inżynierów
Współpraca z zespołem marketingu przy pozycjonowaniu rozwiązań LOB na rynku polskim
Management and coordination of a team of 4-5 employees,
Creating and management of HR processes in an IT-related area,
Taking care of Employee development: talent management, succession management, appraisal processes, creating and taking care of employee development, conception and implementation of new procedures,
Managing the recruitment area for technical positions, budget management and reporting responsibilities,
Development of market analyses, benchmarks, broadly monitoring the business and staying up to date with market trends and changes in the HR-IT area,
Implementation of IT systems for HR, taking part in digitalization processes,
Working in an international environment, maintaining constant contact and cooperation with Deutsche Telekom Group employees in Europe
Zbieranie, tworzenie i analiza wymagań, tworzenie User Story, warsztaty z przedstawicielami krajów przystępujacych do projektu w celu rozpoznania ich potrzeb
Współpraca z właścicielami produktów aby zapewnić ich obsługę w powstającym systemie
Budowanie standardów rozwiązań i procesów które powinny być łatwo wdrażane w kolejnych krajach
Modelowanie i analiza procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN
Tworzenie Backlog i dbanie o aktualność i postęp realizacji stworzonych zadań
Regularna współpraca z developerami i architektami technicznymi w celu potwierdzania wykonalności wymagań biznesowych
Odbiór / pokrycie testami zleconych do realizacji prac i walidacja poprawności biznesowej zaimplementowanych zmian
Kierownik / Kierowniczka Sekcji Budowy Radiolinii - Departament Infrastruktury
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie zadań realizowanych przez zespół
Koordynacja zadań firm zewnętrznych w zakresie projektowania/budowy/utrzymania oraz optymalizacji rozwiązań radioliniowych oraz rozliczanie zleconych zadań
Przygotowywanie wytycznych planistycznych, realizacyjnych, utrzymaniowych i jakościowych dla sieci radiowej
Nadzorowanie gospodarką magazynową urządzeń
Bieżąca współpraca w wieloma jednostkami wewnątrz firmy jak i dostawcami, udział w przetargach i negocjacjach
Testowanie i wdrażanie nowych technologii radiowych
Lead and oversee the project's entire lifecycle, ensuring alignment with business objectives, quality standards, and strict timelines
Establish and maintain a strong channel of communication with the Management Board and Deutsche Telekom's team
Performs contingency planning and risk management analyses for assigned projects, developing alternative plans, and laying the necessary groundwork for efficient implementation of contingency plans. Performs project evaluations and assessment of results
Evaluates and assesses project plan post implementation and presents key findings/learning to team members, stakeholders, and executives. Further identifies key themes and communicates learning that can be reapplied across the organization
Zapewnienie jakości i dostępności systemów oraz aplikacji w AWS Cloud
Wdrażanie zautomatyzowanych procesów niezbędnych do efektywnego propagowania dobrych praktyk inżynierskich i filtrowania podatności oraz ryzyk reputacyjnych
Wymiana wiedzy w zakresie zespołu i organizacji, rozwój kultury SRE
Wsparcie definicji/wdrożenia oraz monitoring jakości usług (SLI)
Zarządzanie Error Budget
Proaktywne podejście do wsparcia, budowanie relacji i dbanie o wizerunek zespołu
Tworzenie pipeline oraz automatyzacji, które adresują potrzeby SRE
Wsparcie w troubleshootingu aplikacji podczas awarii produkcyjnej
Kierownik / Kierowniczka Sekcji Rozwoju Sieci Radiowej - Departament Sieci
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja procesów inwestycyjnych związanych z budową i rozbudową sieci radiowej
Zarządzanie budżetem inwestycyjnym
Współpraca z NetWorks oraz podwykonawcami w zakresie budowy nowych stacji bazowych, rozbudowy istniejących oraz implementacji nowych technologii (np. 5G C-Band)
Zarządzanie dostawcami sprzętu RAN
Współpraca z Urzędem Komunikacji Elektronicznej
Współpraca z jednostkami biznesowymi TMPL oraz innymi jednostkami Pionu Technologii w obszarach infrastruktury, zasilania, transmisji, etc
Współpraca z działami Prawnym, Zakupów, Księgowości, Kontrolingu
Współpraca z innymi operatorami i dostawcami infrastruktury (np. Cellnex)
Współpraca z jednostkami wspierającymi grupy Deutsche Telekom
Setting the strategic direction by defining execution plans, ensuring initiatives are align with company goals from engineering perspective
Daily operations, such as collaborating with cross-functional teams for feature development
Taking accountability for predictability, effectiveness, quality and keeping stakeholders informed
Teams development through 1:1s, coaching, performance management and recruitment to maintain a high-performance culture
Serve as a liaison between engineering and product teams, providing project estimates (defined by dev. Teams) * and *contributing to the overall business impact
Continuously improving his/her professional qualifications and participating in all forms of professional education
Aktywne pozyskiwanie klientów i dosprzedaż nowych produktów
Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy T-Systems i T-Mobile, i potrzeby klienta
Negocjowanie umów i warunków handlowych
Zawieranie umów w tym o świadczenie usług, sprzedaży oraz innych, zgodnie z ofertą T-Mobile ze szczególnym uwzględnieniem usług ICT
Realizowanie planów sprzedażowych na wyznaczonym poziomie
Monitorowanie działań konkurencji
Koordynuje proces dostarczania rozwiązań i usług dla obsługiwanych Klientów w zakresie „End2End”
Współpraca z jednostkami zaangażowanymi w proces sprzedażowy w ramach T-Mobile oraz z właściwymi działami w ramach grupy Deutche Telecom oraz T-Systems
Tworzenie grup projektowych wspólnie z inżynierami, product managerami i marketingiem celem zaoofertowania klienta
Współpraca z zespołami obsługującymi aktywnych i potencjalnych klientów
Junior Project Coordination Specialist - Central Support Unit
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Supporting strategic projects (in Technology and Innovation Division) that require cross-organizational cooperation of many areas in the company (by coordination, active participation, deadline monitoring)
Monitoring projects’ status and periodic reporting
Working with project documentation
Build, develop, and grow any business relationships vital to the success of the project
Implementation and coordination of existing and new projects
Support the organization in identifying and removing obstacles, to build E2E flows
Manage and maintain Kubernetes and CEPH components of our big data platform
Work closely with other administrators of cluster components (Hadoop, ElasticSearch, CEPH, LLM (AI), Kubernetes ), developers and data science teams to expand the capabilities of our big data platform
Ensure the performance, security, and availability of cluster components
As internal change and transformation manager (m/f/d) you are responsible for interventions to change and strengthen the leadership culture along DT’s guiding principles and leadership anchors to shape and design future leadership at Deutsche Telekom. You will be designing global programs and interventions, consulting senior management and are responsible for stakeholder engagement on senior management level
You implement and steer the accompanying change management, including diversity, for strategy programs
You collect, analyze and visually display internal and external data, eg out of surveys or trend radars, formulate problem statement and derive relevant proposals for cultural change programs and interventions
You create business cases and proposals for top management decisions as well as presentations for committees/bodies
You plan, design, and implement a change strategy and architecture, including the change story and specific change interventions on global level
You continually improve a change tool kit and sustain interventions by adaption of processes and structures and collaborate in interdisciplinary project teams
You design and implement the transformation processes
You advise management and support high-level initiatives to improve the leadership culture
You plan and coordinate the launches/adjustments of change initiatives, steer service providers and devise and implement communications concepts/measures
You design and facilitate training courses and workshop
You plan/monitor budgets for the assigned initiatives; approve budgets in the scope of the planned budget and ensure quality and cost effectiveness, including commercially optimizing the assigned initiatives
Execution of Incident, Request, Problem, Change Management processes,
Definition of service quality KPIs reflecting service quality and customer experience (e.g. success/response rate, response/roundtrip time, availability, stability, DL/UL speed, utilization),
Documentation of High Level E2E service architecture (service chain), including responsibility split,
Regular updates of Knowledge Base, On-Call procedures, Expert Advices,
Technical contact person for internal and external partners and Customers in the area of responsibility,
Support for E2E monitoring planning & optimization (Sigos/GlobalRoamer),
Analysis of service behavior based on available monitoring and performance counters,
End-to-end support of new setups/changes/cancellations between IP VPN customer and Telekom technicians. (IPSEC tunnel setup, APN setup - basic testing & troubleshooting),
End-to-End testing of IPVPN / APN connections with different test-devices and sim cards – change validation process,
Processing of orders / changes via ticket-systems (SM / CRM tools),
Processing of Jira demands/orders via Kanban/Sprint logic (Atlassian Jira / Confluence),
Preparation of the priority list for new IPVPN establishments/changes/terminations – change prioritization / backlog handling,
Maintenance and Documentation of IPVPN Setup in Telekom CMDB
Poszukiwanie ofert na rynku pod potrzeby organizacji spotkań biznesowo- integracyjnych
Przygotowywanie danych i materiałów na prośbę pracowników departamentu
Organizacja spotkań szkoleniowych, wyjazdów biznesowo - integracyjnych na potrzeby departamentu
Bieżące wsparcie pracowników departamentu w aspektach administracyjnych i organizacyjnych
Koordynacja wybranych spraw wymagających pozyskania informacji i uzgodnień z innymi departamentami ( dep. HR, Dep. Wsparcia Sprzedaży, Zakupy, Finanse, Kontroling, Podatki, Księgowość)
Przygotowanie podróży służbowych i ich rozliczanie na potrzeby pracowników departamentu
Wsparcie dla pracowników w procesie rozliczania faktur
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz agencjami eventowymi
St. Specjalista / St. Specjalistka ds. Obsługi Firm (Galeria Krakowska)
Kraków
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych
Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami
Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych
Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników
Conduct routine and complex audit projects; plan and execute the audit plan so that all audit objectives are completed accurately and on time
Develop recommendations for changing to processes and systems that will adequately manage risks, improve performance and productivity and ensure that the organization can achieve its business objectives
Prepare audit reports that accurately document the audit process and its findings
Verify implementation of audit recommendations
Participate in the audit planning process to create and update the business risks
Streamline and shape an effective and efficient internal control environment
St. Specjalista / St. Specjalistka ds. Obsługi Firm (Złota 79)
Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych
Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami
Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych
Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników
Are you passionate about employee engagement and to capture the sentiments of Employees? Do you see your strengths in analyzing data and storytelling with data? Do you want to work in an international team and shape the future of our products in a dynamic environment? Then this is the right role for you
You will co-create and design our global future survey landscape to provide valuable insights for our organization and teams,
With that you implement the designed “listening” strategies allowing better and closer to time to understand our employees’ sentiments and engagement,
You will analyze data supported by AI powered IT to derive statistically proven drivers and levers for improvement actions,
You will support data-driven decision-making and recommend action fields on global scale
Starszy/-a Specjalista/-ka ds. Obsługi Firm (CH Wroclavia)
Wrocław
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych
Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami
Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych
Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników
Project/Delivery Manager - Product Factory & Digital Processes Tribe
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i zarządzanie złożonym projektem polegającym na wdrażaniu rozwiązania w międzynarodowej organizacji
Współpraca z interesariuszami biznesowo-technicznymi, reprezentowanie projektu do całej organizacji, w tym przygotowanie raportów, prezentacji, harmonogramów i statusów prac
Nadzór nad terminową realizacją zadań w tym koordynacja i monitorowanie postępów prac zarówno w zespole do którego dołączysz, jak i kluczowych zadań u klientów, które są krytyczne dla wdrożenia
Dbanie o zależności projektowe, zarządzanie wymaganiami, ryzykiem oraz odpowiednią komunikację
Doskonała komunikacja z interesariuszami projektu w Polsce i Europie
Główny /-a Specjalista /-ka ds. Sprawozdawczości Finansowej
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za właściwe stosowanie standardów IFRS oraz zasad księgowych Grupy Deutsche Telekom opartych na IFRS, monitorowanie zmian standardów i inicjowanie odpowiednich działań dostosowujących zasady, procesy i raporty Spółki
Udział w projektach biznesowych (w tym międzynarodowych) w zakresie udzielania niezbędnych rekomendacji oraz zapewnienia poprawności merytorycznej raportowania finansowego, zgodnej ze standardami IFRS oraz z polityką Grupy Deutsche Telekom
Analiza transakcji przychodowych w zakresie standardu IFRS 15, kalkulacja i ewidencja korekt wynikających z tego standardu, wykonywanie kontroli wewnętrznych związanych z jego stosowaniem
Współpraca z audytorem zewnętrznym oraz z Grupą Deutsche Telekom w zakresie ustalania zasad ewidencji księgowej
Udział w przygotowywaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg IFRS
Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami bezpieczeństwa, koncentrując się na rozwiązaniach m.in. takich producentów jak: Palo Alto, Fortinet, Trend Micro, Proofpoint czy zScaler
Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołów IT w zakresie bezpieczeństwa IT
Utrzymywanie i rozwijanie systemów cyberbezpieczeństwa u klientów kluczowych
Współpraca z jednostkami sprzedażowymi i projektowymi
Zbieranie, tworzenie i analiza wymagań, tworzenie User Story, warsztaty z przedstawicielami krajów przystępujacych do projektu w celu rozpoznania ich potrzeb
Współpraca z właścicielami produktów aby zapewnić ich obsługę w powstającym systemie
Budowanie standardów rozwiązań i procesów które powinny być łatwo wdrażane w kolejnych krajach
Modelowanie i analiza procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN
Tworzenie Backlog i dbanie o aktualność i postęp realizacji stworzonych zadań
Regularna współpraca z developerami i architektami technicznymi w celu potwierdzania wykonalności wymagań biznesowych
Odbiór / pokrycie testami zleconych do realizacji prac i walidacja poprawności biznesowej zaimplementowanych zmian
Designing end-to-end customer journey for new and existing features and products
Cooperating within the team / squad with Product Owner, business representatives and programmers
Translating conceptual customer requirements into functional designs and/or processes
Driving business processes analysis – collecting requirements and aligning the solution with the squad and core stakeholders
Creating and managing analytical documentation using existing tools and processes (Jira, Confluence, etc.)
Ensuring the quality of products by supporting acceptance tests and implementation of the solution
Experience troubleshooting and contributing to the delivery of holistic resolutions to complex technical requirements
Have working experience in IT design - creating technical documentation (at the High Level Design level) like architectural diagrams, flows and descriptions of designed solutions
Did analysis of functional and non-functional requirements and their impact on IT systems in technical and logical terms
Worked using agile methods (e.g. Scrum, Agile, Kanban)
The DigiHub RAN Infrastructure is responsible for the agile/flexible development and operation of the IT services required for planning, construction, inventory, configuration and optimisation of the mobile access network, as well as the interfaces to assurance and workforce management
The business focus of RAN Infrastructure is on high network coverage and high quality for the customers. The DigiHub ensures automated integration and rollout of new network structures (Small Cells, 5G, ...) as well as network layouts (i.e. explosion of the number of cells, macro to Small Cells)
On the way to the start of the hub, the stakeholders of TDG, Technik and IT developed and coordinated the scope of the hub. The result is a hub that enables new technologies in mobile communications without any dependencies on the IT systems of the market and the customer
The aim is to ensure high quality, coverage, capacity and innovation and thus also the "Best Network" award for the future
T Business - Top Account Manager - Smart City& IOT
Marynarska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie Klientów w celu implementacji usług IOT oraz SMART CITY
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych
Zawieranie umów handlowych zgodnie z ofertą TMPL ze szczególnym uwzględnieniem usług IOT oraz SMART CITY
Realizowanie planów sprzedażowych na wyznaczonym poziomie
Koordynowanie procesu dostarczania rozwiązań i usług dla obsługiwanych Klientów w zakresie „End2End”
Współpraca z jednostkami zaangażowanymi w proces sprzedażowy w ramach TMPL oraz z właściwymi działami w ramach grupy DT oraz T-Systems
Współpraca z vendorami, dystrybutorami, integratorami, producentami oraz innymi uczestnikami rynku telekomunikacyjnego w celu dostarczania rozwiązać dla Klientów
Your role will be to support coordination and management of the validation test activities following the integration & onboarding of new/existing consumer connectivity solutions predominantly for US market
You will be part of Deutsche Telekom’s International E2E IoT Integration & Validation team
Technical project management related to Test Management aspects (drawing a test concept, preparing test environments, execution of remote tests) – 25%
Project meetings with partners and stakeholders and DevOps teams - 15%
Proactive communication with vendors / solution designers / Integration Managers – 10%
Hands-On execution of test cases, issues troubleshooting and reporting 40%
Implementation and administration/IT operation of Microsoft Azure Network components,
Implementation and administration/IT operation of Microsoft Windows Server (2016-2022)/Azure Infrastructure Services, Azure Subscription, Azure Virtual Machines, File, Print, Terminal, Cluster Services, Active Directory, DNS, DHCP, Azure AD etc,
Further development and maintenance of standardization and automation based on Powershell, Terraform and our landing zones on Azure,
Optimization of existing processes and tools for the management of multi-tenant environments,
Integration of new customers into existing operational processes,
Participation in the creation of decision templates and concepts,
Development and planning of service concepts,
Project planning and implementation of commissioning and operation,
Problem and error analysis, problem solving even in complex ones,
Systems or system landscapes Creation of decision templates and concepts,
Design / introduction of supporting tools and workflows,
Conception, initiation and monitoring of measures to ensure service levels and customer satisfaction,
Creation of strategic concepts for area organization,
Participate in the further development of the portfolio
Develop and sophisticate comprehensive IT architecture for NWI
Craft, design and implement IT solutions in adherence to said architecture for individual business requirements considering wholistic implications such as reusability, sustainability and efficiency
Prototype, conduct proof of concepts, pilots and early life support
Introduce cutting-edge technology and be actively involved with implementation within the Group and in the industry (standardization, open source communities, suppliers, interest groups, patents, etc.)
Serve as a domain specific single point of contact for technical consulting, especially Network Orchestration and OSS sophistication
Join the team at Operational Services GmbH, within Deutsche Telekom Systems Solutions Slovakia, providing opportunities for German-speaking talents in Slovakia. OS is one of the leading ICT service providers in the German market and is considered the backbone of digitization in medium-sized companies. With almost 1,000 highly qualified employees, OS develops and operates the most modern IT systems for our customers, ensures long-term system support, and maintains the availability of critical business processes
You will be responsible for Implementation, administration and migration of Citrix DaaS/ PVS/MCS/ Netscaler Gateway (7.15 – 2303) on-Prem. & Citrix Cloud environments,
You will be responsible for administration of Microsoft Windows system environments and basic services such as AD, DNS, File, Terminal Services, etc. (Windows Server 2012R2 - 2022),
Administration of Microsoft Azure and AVD,
You will be using Scripting and PowerShell,
You will participate in the automation and standardization of work processes with suitable scripts,
You will be designing, installing and maintaining tools, creating documentation, and processing complex orders