Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Gdańsk
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i redagowanie treści promocyjnych, prasowych, materiałów multimedialnych (zdjęcia, filmy, grafiki) na strony internetowe i media społecznościowe Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot oraz prowadzonych projektów
Planowanie i przygotowywanie oraz realizacja działań marketingowych i promocyjnych projektów OMGGS
Utrzymywanie bieżących kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za promocję i komunikację w samorządach OMGGS, a także z partnerami społeczno-gospodarczymi
Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami (graficy zewnętrzni, reklamodawcy, drukarnie itp.)
Monitorowanie efektów działań promocyjnych
Organizowanie konferencji, debat, spotkań i innych eventów metropolitalnych
Sporządzanie zapytań ofertowych dot. działań promocyjnych
Przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych związanych z realizacją projektów
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz grafik
1. Przygotowanie i redagowanie treści promocyjnych, prasowych, materiałów multimedialnych (zdjęcia, filmy, grafiki) na strony internetowe i media społecznościowe Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot oraz prowadzonych projektów
2. Planowanie i przygotowywanie oraz realizacja działań marketingowych i promocyjnych projektów OMGGS
3. Utrzymywanie bieżących kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za promocję i komunikację w samorządach OMGGS, a także z partnerami społeczno-gospodarczymi
4. Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami (graficy zewnętrzni, reklamodawcy, drukarnie itp.)
5. Monitorowanie efektów działań promocyjnych
6. Organizowanie konferencji, debat, spotkań i innych eventów metropolitalnych
7. Sporządzanie zapytań ofertowych dot. działań promocyjnych
8. Przygotowywanie i przeprowadzanie zapytań ofertowych związanych z realizacją projektów
9. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz grafik
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu
Długi Targ 39/40, Gdańsk
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Pełni obsługę sekretarską i administracyjną Biura Stowarzyszenia, w tym:
a. przyjmuje i obsługuje gości dyrektora Biura (przywitanie, napoje, materiały),
b. aktualizuje bazę teleadresową raz do roku lub wg potrzeb (m.in. poprzez wywiad telefoniczny, ankiety online),
c. obsługuje maila biurowego oraz odbiera połączenia telefoniczne
2. Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą Biura, w tym:
a. rejestruje pocztę przychodzącą oraz wychodzącą,
b. nadaje numery pism przychodzących oraz wychodzących, wysyła korespondencję (m.in. adresuje, pakuje, wybiera opcję wysyłki),
c. przedkłada do dekretacji i zapewnia obieg zadekretowanych dokumentów,
d. współpracuje z firmami kurierskimi
3. Odpowiada za prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wytycznymi wynikającymi z Instrukcji Wykonawczej i Regulaminu Biura
4. Wspiera koordynatorów komisji tematycznych i specjalistów w zakresie: a. rezerwacji sali na posiedzenia komisji tematycznych oraz spotkań pracowników biura, b. udostępnienia sprzętu i materiałów Biurowych na spotkania
5. Koordynuje i wpływa na utrzymanie prawidłowego stanu technicznego, sanitarno-higienicznego i przeciwpożarowego Biura, w tym:
a. przeprowadza raz do roku inwentaryzację sprzętu,
b. zgłasza usterki i awarie sprzętu do serwisu,
c. dba o stan techniczny ekspresu do kawy (m.in. pilnuje terminów odkamieniania, czyszczenia, przeglądu itd.),
d. dba o prawidłowe zabezpieczenie sprzętu, pomieszczeń na koniec dnia pracy
6. Zaopatruje Biuro OMG-G-S, w zakresie m.in.:
a. artykułów biurowych (m.in. papier, koperty, segregatory itd.),
b. produktów spożywczych (m.in. kawa, herbata, mleko itd.),
c. innych artykułów eksploatacyjnych i wyposażenia (m.in. w tonery, żarówki, baterie itd.)
7. Przygotowywanie spotkań w Biurze:
a. zaopatruje Biuro w niezbędne produkty,
b. zamawia usługi cateringowe,
c. przygotowuje salę,
d. koordynuje telefoniczne potwierdzenia obecności podczas spotkań
8. Dba o wizerunek Biura, w tym:
a. udziela podstawowych informacji o działalności OMG-G-S,
b. odpowiada za utrzymywanie porządku i czystości w Biurze,
c. dysponuje materiałami promocyjnymi i informacyjnymi,
d. dba o dobre relacje z członkami niezwiązane z poszczególnymi organami Stowarzyszenia i Komisjami,
e. przekazuje sprawy osobom zainteresowanym w szczególności Dyrektorowi Biura i kierownikom
9. Zapewnia wydanie kart upoważniających do wjazdu na teren starego miasta dla wskazanych przez kierownika pracowników Biura
1. Koordynacja procesu przeniesienia księgowości z Biura Rachunkowego do Stowarzyszenia;
2. Prowadzenie kompleksowej księgowości Stowarzyszenia (w tym realizowanych projektów z dofinansowaniem UE) zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami dotyczącymi PIT, CIT i VAT oraz innymi przepisami prawa nakładającymi obowiązek składania sprawozdań zewnętrznych;
3. Obsługa kadrowo-płacowa Stowarzyszenia;
4. Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów i kontroli;
5. Ścisła współpraca z Działem Finansowym Stowarzyszenia oraz Specjalistą ds. finansów i analiz w projekcie MEVO;
6. Sporządzanie niezbędnych planów, prognoz i sprawozdań finansowych;
7. Kształtowanie i realizacja strategii finansowej Stowarzyszenia;
8. Wdrażanie usprawnień w systemie finansowo-księgowym;
1 Koordynowanie, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi gmin/powiatów oraz Samorządu Województwa, działań OMGGS mających na celu realizację Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT),
Pełnienie funkcji Instytucji Pośredniczącej ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (IP-ZIT), w szczególności dla poddziałań finansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR),
Aktualizacja, monitoring i sprawozdawczość z realizacji Strategii ZIT,
Udział w procesie identyfikacji i przygotowania projektów do dofinansowania ze środków UE,
Współpraca z wnioskodawcami/beneficjentami przedsięwzięć i projektów ZIT na każdym etapie realizacji (od przygotowania do zakończenia),
Prowadzenie monitoringu postępu rzeczowego przedsięwzięć ZIT oraz udział w wizytach monitoringowych,
Bieżąca współpraca z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (IZ RPO WP), Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej oraz innymi uprawnionymi instytucjami w zakresie:
opracowania i aktualizacji procedur obowiązujących w zakresie pełnienia funkcji IP-ZIT,
podziału dostępnej alokacji dedykowanej mechanizmowi ZIT,
monitorowania i sprawozdawczości z realizacji projektów ZIT,
prowadzonych audytów i kontroli,
Udział w pracach nad Strategią ZIT 2021-2027, w tym:
udział w działaniach w negocjacjach i w pracy nad przedsięwzięciami strategicznymi i listą projektów ZIT,
praca nad nową strukturą instytucjonalną Związku ZIT, z uwzględnienie relacji wobec innych Związków ZIT,
współpraca z 8 ZIT w województwie pomorskim dot. realizowanych projektów i lobbingu na rzecz instrumentu ZIT,
Bieżąca współpraca ze specjalistą ds. komunikacji, w tym:
przekazywanie zbiorczej informacje na temat stanu realizacji projektów ZIT oraz
koordynacja przygotowania informacji potrzebnych do opracowania materiałów informacyjnych (w tym na potrzeby posiedzeń Zarządu OMGGS) i promocyjnych dot. realizacji strategii ZIT
Zadanie 1: Koordynowanie, we współpracy z gminami oraz samorządem województwa, działań OM mających na celu wdrożenie: Strategii Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot do roku 2030 (w obszarach dot. energetyki)
Zadanie 2: Udział w pracach prac nad przygotowaniem Strategii Rozwoju Ponadlokalnego do 2030 r. dla OMGGS oraz Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych 2021-2027, w tym: koordynacja prac gmin i powiatów w celu przygotowania pakietu działań w obszarze energetyki; koordynacja zadań konsultacyjnych na etapie przygotowania obu dokumentów strategicznych, w tym z udziałem przedstawicieli samorządów i NGO, prezentacja wyników projektu na poszczególnych etapach przed przedstawicielami samorządów
Zadanie 3: Koordynacja prac Komisji Infrastruktury i Środowiska w zakresie energetyki: ustalenie rocznego harmonogramu prac komisji (przykładowe działania: wsparcie samorządów we wdrożeniu tzw. Uchwały Antysmogowej, wypracowanie rozwiązań dla wdrożenia projektów termomodernizacyjnych w formule ESCO, opracowanie koncepcji Klastrów Energii na terenie OMGGS), merytoryczne przygotowanie i obsługa spotkań, organizacja wizyt studyjnych, spotkań i szkoleń, rekomendowanie i inicjowanie projektów własnych
Zadanie 4: Wsparcie w realizacji Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w obszarze OP 10 Efektywność Energetyczna
Zadanie 5: Współpraca w ramach projektów UE z zakresu energetyki i środowiska realizowanych przez Biuro, w tym m.in. projektu Liquid Energy realizowanego w ramach Programu Interreg Południowy Bałtyk
Zadanie 6: Realizacja zadań związanych z obszarem energetyki zgodnie z rocznym budżetem OMGGS, w tym poprzez koordynowanie wykonania dokumentacji, w tym m.in.: a. strategii, b. analiz, c. badań, d. ekspertyz, e. raportów i badań opinii publicznej
Zadanie 1: Koordynowanie we współpracy z właściwymi jednostkami organizacyjnymi gmin oraz samorządu województwa, działań OM mających na celu wdrożenie:
- Standardu Minimum na Rzecz Osób z Niepełnosprawnościami i Otoczenia
- Standardu Minimum Integracji Imigrantów
- Strategii Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot do roku 2030 r. w obszarach związanych z
rozwojem społecznym, przede wszystkim z w/w standardami
Zadanie 2: Realizacja Strategii ZIT w obszarze społecznym, w tym:
• współpraca z zespołem IP ZIT w zakresie wsparcia merytorycznego Beneficjentów ZIT w obszarze działań aktywizacji społeczno-zawodowej, usług społecznych, wsparcia ekonomii społecznej oraz rynku pracy,
• pozyskiwanie środków finansowych na projekty metropolitalne w obszarze rozwoju społeczno-gospodarczego,
• koordynacja współpracy z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami,
uczelniami powiązanymi bezpośrednio z przedsięwzięciami realizowanymi w obszarze rozwoju społecznego w celu zapewnienia trwałości struktur po zakończeniu perspektywy finansowej UE 2014-
2020,
• organizacja spotkań tematycznych/branżowych itp
Zadanie 3: Realizacja Strategii 2030 w obszarze rozwoju społecznego, w tym:
a. koordynacja prac komisji ds. społeczno-gospodarczych (zgodnie z Modelem Funkcjonowania Komisji
tematycznych OMGGS) w zakresie:
- ustalenia rocznego harmonogramu prac komisji
- merytorycznego przygotowania i obsługi spotkań
- integracji partnerstw na rzecz realizacji projektów metropolitalnych
- organizacji wizyt studyjnych, spotkań i szkoleń
- realizacji planu rocznego przyjętego przez Prezydium Komisji
b. koordynacja współpracy z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami,
uczelniami powiązanymi bezpośrednio z przedsięwzięciami realizowanymi w obszarze społecznym
c. rekomendowanie i inicjowanie projektów własnych wynikających ze Strategii OMGGS 2030
d. współpraca w zespole koordynatorów obszarowych nad aktualizacją Strategii 2030 i pracą nad
Strategią Rozwoju Ponadlokalnego
Zadanie 4: Realizacja zadań związanych z obszarem społecznym-zgodnie z rocznym budżetem OMGGS,
w tym poprzez realizowanie postępowań PZP (zapytań ofertowych, przetargów) i nadzór nad realizacją
umów z podmiotami zewnętrznymi, a także koordynowanie wykonania dokumentacji, w tym m.in.: