Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Office Assistant
Cybernetyki 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Zarządzanie przestrzenią biurową w warszawskiej siedzibie firmy – zapewnienie profesjonalnego oraz dobrze utrzymanego miejsca pracy, spełniającego normy bhp
Nadzór i koordynacja obiegu dokumentów księgowych
Kontakt i koordynacja działań z zarządcą budynku, serwisem technicznym oraz podmiotami zewnętrznymi istotnymi dla sprawnego funkcjonowania biura
Obsługa systemów administracyjnych oraz korespondencji zewnętrznej
Optymalizacja przepływu informacji wewnątrz organizacji oraz procesów współpracy między pracownikami
Zapewnienie narzędzi pracy dla nowych pracowników oraz wdrażanie ich w wewnętrzne procedury firmy
Monitorowanie celów, terminów i projektów wewnątrz działu administracyjnego, nadzorowanie harmonogramów
Obsługa procesu zakupów oraz rozliczanie podróży służbowych wewnątrz organizacji
Nadzorowanie umów i porozumień z dostawcami mediów biurowych
Wsparcie działu nieruchomości i Zarządu w przygotowywaniu prezentacji oraz wszelkich niezbędnych materiałów/opracowań dot. nieruchomości i analizowanych projektów
Prowadzenie podstawowej komunikacji z pośrednikami od obrotu nieruchomościami i podwykonawcami. Udział w spotkaniach z ww. podmiotami
Wsparcie działu administracyjnego pod kątem bieżącej obsługi siedziby spółki oraz posiadanych/wynajmowanych nieruchomości biurowych (może się to wiązać z wyjazdami poza główną siedzibę Spółki)
Wsparcie działu nieruchomości i Zarządu w przygotowywaniu prezentacji oraz wszelkich niezbędnych materiałów/opracowań dot. nieruchomości i analizowanych projektów
Prowadzenie podstawowej komunikacji z pośrednikami od obrotu nieruchomościami i podwykonawcami. Udział w spotkaniach z ww. podmiotami
Wsparcie działu administracyjnego pod kątem bieżącej obsługi siedziby spółki oraz posiadanych/wynajmowanych nieruchomości biurowych (może się to wiązać z wyjazdami poza główną siedzibę Spółki)
Zarządzanie przestrzenią biurową w warszawskiej siedzibie firmy – zapewnienie profesjonalnego oraz dobrze utrzymanego miejsca pracy, spełniającego normy bhp
Nadzór i koordynacja obiegu dokumentów księgowych
Kontakt i koordynacja działań z zarządcą budynku, serwisem technicznym oraz podmiotami zewnętrznymi istotnymi dla sprawnego funkcjonowania biura
Obsługa systemów administracyjnych oraz korespondencji zewnętrznej
Optymalizacja przepływu informacji wewnątrz organizacji oraz procesów współpracy między pracownikami
Zapewnienie narzędzi pracy dla nowych pracowników oraz wdrażanie ich w wewnętrzne procedury firmy
Monitorowanie celów, terminów i projektów wewnątrz działu administracyjnego, nadzorowanie harmonogramów
Obsługa procesu zakupów oraz rozliczanie podróży służbowych wewnątrz organizacji
Nadzorowanie umów i porozumień z dostawcami mediów biurowych
Zarządzanie przestrzenią biurową w warszawskiej siedzibie firmy – zapewnienie profesjonalnego oraz dobrze utrzymanego miejsca pracy, spełniającego normy bhp
Kontakt i koordynacja działań z zarządcą budynku, serwisem technicznym oraz podmiotami zewnętrznymi istotnymi dla sprawnego funkcjonowania biura
Obsługa systemów administracyjnych oraz korespondencji zewnętrznej
Optymalizacja przepływu informacji wewnątrz organizacji oraz procesów współpracy między pracownikami
Zapewnienie narzędzi pracy dla nowych pracowników oraz wdrażanie ich w wewnętrzne procedury firmy
Monitorowanie celów, terminów i projektów wewnątrz działu administracyjnego, nadzorowanie harmonogramów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa IT oraz RODO wewnątrz organizacji
Obsługa procesu zakupów oraz rozliczanie podróży służbowych wewnątrz organizacji
Nadzorowanie umów i porozumień z dostawcami mediów biurowych