Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Nieporęt (pow. legionowski)
Wygasła: 16.02.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprawna i profesjonalna obsługa klientów, w tym kontakt maila, telefoniczny, live chat
Profesjonalne doradztwo oraz pomoc klientom w zakresie sprzedawanych produktów
Bieżąca obsługa zamówień (sprawdzanie poprawności, ustalanie listy wysyłek, przetwarzanie zamówień, Kontrolowanie płatności. kontrola statusu zamówień. wystawianie dokumentów zakupu zwroty. korekty itp.)
Obsługa zwrotów i reklamacji
Współpraca w zakresie prowadzenia e-sklepu
Współpraca z zespołem, kierownictwem, biurem i innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi
Zarządzanie opiniami sklepu internetowego. praca nad jak najlepszym sklepu na portalach sprzedażach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne