Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- obsługa klienta w zakresie zadań Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
- proste prace biurowe
od 3 800 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista administracji publicznej
Piaseczno
Wygasła: 30.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) planowanie i przygotowywanie inwestycji do realizacji
2) kontrola i nadzór inwestycji
także pod względem rzeczowo-finansowym
3) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie
4) zlecanie
nadzór i odbiór dokumentacji technicznych inwestycji
5) przygotywanie i realizacja postępowań o udzialanie zamówień publicznych
6) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej
7) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych
8) redagowanie pism
realizacja oraz rozliczenie inwestycji i zadań remontowych związanych z drogami powiatowymi
2) zlecenie i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznych
3) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych
w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia
4) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie
5) kontrola bieżąca stanu dróg powiatowych
w tym organizacja i kontrola zimowego utrzymania dróg
6) przygotowywanie umów z wykonawcami
7) wydawanie w imieniu zarządcy drogi decyzji w oparciu o ustawę z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (w tym na lokalizację lub przebudowę zjazdów
lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami itp)
8) opiniowanie projektów budowlanych
9) sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie dróg