Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (16)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 16 )
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży doradczej
Krupnicza 2/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zapytań przychodzących w systemie CRM (nie realizujemy prospectingu i “cold calling”)
tworzenie ofert oraz nadzorowanie procesu formalizacji współpracy
sprzedaż doradcza usług marketingu internetowego (zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta i jego sytuacji po to, aby dopasować dedykowaną usługę, metody i narzędzia)
merytoryczne przedstawienie oferty i prezentowanej propozycji oraz edukowanie klienta jakie narzędzia marketingowe wdrożyć, żeby mógł osiągnąć pożądany rezultat biznesowy
opieka nad klientem w całym procesie sprzedaży oraz w procesie posprzedażowym
kontakt z zespołem specjalistów i konsultantów realizujących projekty Twoich klientów
obsługa zapytań przychodzących w systemie CRM (nie realizujemy prospectingu i “cold calling”)
tworzenie ofert oraz nadzorowanie procesu formalizacji współpracy
sprzedaż doradcza usług marketingu internetowego (zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta i jego sytuacji po to, aby dopasować dedykowaną usługę, metody i narzędzia)
merytoryczne przedstawienie oferty i prezentowanej propozycji oraz edukowanie klienta jakie narzędzia marketingowe wdrożyć, żeby mógł osiągnąć pożądany rezultat biznesowy
opieka nad klientem w całym procesie sprzedaży oraz w procesie posprzedażowym
kontakt z zespołem specjalistów i konsultantów realizujących projekty Twoich klientów
dzięki wdrożeniu narzędzi do automatyzacji pomożesz naszej firmie wzrosnąć i wyskalować się, a nasza ekipa dzięki Tobie nie będzie wykonywała powtarzalnych zadań
projektowanie, opracowywanie i rozpisywanie procesu automatyzacji dla naszej firmy
tworzenie scenariuszy automatyzacji i wdrażanie ich w oparciu o narzędzia no-code i low-code
praca na narzędziach Zapier, Make, bazy danych, Airtable, Notion, Google, Meta, Wordpress, Microsoft
tworzenie dokumentacji po wykonanych projektach
współpraca z pozostałymi działami firmy (Dział Facebook Ads, Dział Google Ads) i CEO Social Elite
współtworzenie bazy wiedzy firmowej na temat technologii no-code, low-code
będziesz pierwszym kontaktem z klientem przy rozpoczęciu współpracy w zakresie usługi Kampanii Reklamowych w środowisku Meta (Facebook i Instagram) oraz pierwszą linią kontaktu przy współpracy
przejmowanie klienta po pozyskaniu go przez Dział Sprzedaży i opieka nad nim w całym procesie posprzedażowym
bieżąca komunikacja z klientami, ustalanie wymagań, potrzeb, oczekiwań, celów, rozpoznanie sytuacji oraz zbieranie niezbędnych informacji potrzebnych do zrealizowania projektu
bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów (3-4 realizatorzy projektów) prowadzących projekty Twoich klientów
budowanie zaufania, wspieranie klientów w trudnych sytuacjach, dbanie o komfortową atmosferę współpracy, poczucie bezpieczeństwa, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych, łagodzenie emocji klienta
praca w określonych ramach / procedurach zgodnych ze standardami firmy
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska specjalistów, starszych specjalistów w obszarze digital marketingu
prowadzenie rekrutacji na praktyki do programu szkoleniowo-stażowego “Mocny start w Marketingu” oraz na stanowiska Juniorskie
korespondencja mailowa z kandydatami, selekcja aplikacji, prowadzenie screeningów, umawianie kandydatów na rozmowy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, towarzyszenie Hiring managerom i CEO podczas rozmów weryfikujących kompetencje twarde
współpraca z Hiring managerami: tworzenie opisów stanowisk pracy, doradztwo merytoryczne przy wyborze kandydatów
onboarding: powitanie pracownika pierwszego dnia pracy, wręczenie Welcome Pack’a, zapoznanie z zespołami, oprowadzenie po biurze, przygotowanie stanowiska pracy
offboarding: prowadzenie exit interwiew, organizowanie spotkania pożegnalnego i prezentu, informowanie zespołu o pożegnaniu pracownika na kanale komunikacji wewnętrznej
dbanie o zewnętrzny Employer Branding, doradztwo merytoryczne z zakresu EB dla CEO, zespołu menadżerów, pracowników wszystkich działów firmy
współpraca z biurem kadrowym i księgowym oraz prawnikiem w tematach prawa pracy, zatrudnienia, sporządzania umów
ścisła i bezpośrednia współpraca z CEO Social Elite przy prowadzeniu działań rekrutacyjnych
wspieranie codziennych działań HR Business Partnera i Employer Branding Managera
wsparcie przy budowaniu działu HR, wdrażaniu projektów i prowadzeniu dokumentacji HRowej
korespondencja mailowa z kandydatami w procesach rekrutacji, umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, udział w spotkaniach rekrutacyjnych
wstępna selekcja CV, prowadzenie screeningów z kandydatami
pomoc w koordynacji komunikacji wewnętrznej i dbaniu o wewnętrzny Employer Branding
organizowanie spotkań integracyjnych dla zespołów, angażowanie do wspólnej aktywności
monitorowanie dobrostanu i satysfakcji pracowników i zgłaszanie istotnych kwestii do HRBP
wsparcie procesu onboardingu (powitanie pracownika pierwszego dnia pracy, wręczenie Welcome Packa, zapoznanie z zespołami, oprowadzenie po biurze, przygotowanie stanowiska pracy) i offboardingu (organizowanie spotkania pożegnalnego i prezentu, informowanie zespołu o pożegnaniu pracownika na kanale komunikacji wewnętrznej)
> planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Facebook Ads oraz monitorowanie ich działania
> realizowanie kampanii reklamowych Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network
> gromadzenie, analiza oraz interpretacja zebranych danych w obszarze Facebook Ads
> analizowanie efektów i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu narzędzi META (m.in. piksel) oraz Google Analytics
> przygotowanie raportów (tygodniowych i miesięcznych) z wynikami prowadzonych działań i uzyskanych efektów
> współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów, tworzenie reklam (tekst + grafika)
> obsługa klienta: budowanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami, stały kontakt email i telefoniczny z nimi
> współpraca z pozostałymi działami firmy (Sprzedaż, Google Ads, Copywriting) w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych
BĘDZIESZ SIĘ CZUĆ KOMFORTOWO W TEJ PRACY JEŚLI:
> portale społecznościowe są częścią Twojej rzeczywistości, pasjonują Cię zagadnienia z marketingu internetowego
> bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, cenisz samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, masz inicjatywę, jesteś odpowiedzialny za powierzone projekty i zadania
> lubisz analizować dane, wyciągać z nich wnioski, a następnie przekładać je na praktyczne rozwiązania
jesteś z natury dokładny, dociekliwy, proaktywny, wytrwały, konsekwentny i cierpliwy
> dbasz o dobre relacje z klientami, potrafisz odważnie i asertywnie komunikować się, badać i rozumieć potrzeby klienta i w prosty sposób prezentować skomplikowane zagadnienia
> potrafisz być elastyczny, zmienić priorytety mimo zaplanowanego harmonogramu wykonywania prac
> lubisz się uczyć i rozwijać swoje kompetencje, zdobywasz nową wiedzę i śledzisz nowiki branżowe
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
>> SPECJALISTY/KI ds. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY DORADCZEJ W BRANŻY DIGITAL MARKETINGU
PRACUJĄC NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA:
> obsługę zapytań przychodzących w systemie CRM (nie realizujemy prospectingu i “cold calling”)
> tworzenie ofert oraz nadzorowanie procesu formalizacji współpracy
> sprzedaż doradczą usług marketingu internetowego (zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta i jego sytuacji po to, aby dopasować dedykowaną usługę, metody i narzędzia)
> merytoryczne przedstawienie oferty i prezentowanej propozycji oraz edukowanie klienta jakie narzędzia marketingowe wdrożyć, żeby mógł osiągnąć pożądany rezultat biznesowy
> opiekę nad klientem w całym procesie sprzedaży oraz w procesie posprzedażowym
> kontakt z zespołem specjalistów i konsultantów realizujących projekty Twoich klientów
Stale zwiększająca się liczba naszych klientów spowodowała, iż chcemy wyskalować ilość specjalistów zatrudnianych w naszej agencji digital marketingu Social Elite. W związku z tym poszukuję Lidera / Liderki do działu rekrutacji i HR. Będzie to pierwsza osoba, która zostanie zatrudniona w tym dziale, dlatego poszukujemy Lidera / Liderki, która zrealizuje projekt rozwoju i uprocesowienia działu. Ważnym elementem będzie też wsparcie w stworzeniu strategii kultury organizacji i HR
Lider w dziale rekrutacji i HR
Miejsce pracy Wrocław ul. Krupnicza
TWOJE ZADANIA TO:
1. Na początek prowadzenie rekrutacji wewnętrznej na stanowiska sprzedażowe, marketingowe w naszej firmie,
2. Oraz współtworzenie procesów związanych z rekrutacją,
3. Później współtworzenie działu HR w firmie i jego dalszy rozwój
Szukam osoby, której zadaniem będzie wspieranie mojej pracy w roli osobistego Asystenta / Asystentki oraz wspieranie całego zespołu mojej agencji marketingowej
Co będzie przede wszystkim wchodziło w skład Twoich zadań?
- Prowadzenie kalendarza spotkań i zadań;
- Nadzór nad ogólną działalnością biura, organizacja procedur biurowych;
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, w razie potrzeby pomoc i wsparcie innych działów;
- Zamówienia materiałów biurowych, spożywczych, środków czystości zgodnie z zapotrzebowaniem;
- Przygotowywanie dokumentów na podstawie dostępnych wzorów;
- Archiwizacja dokumentacji firmowej;
- Wsparcie w koordynacji prostych prac marketingowych zgodnie z otrzymanymi procedurami;
- Przeprowadzanie researchów wspierających działanie agencji;
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych;
- Obsługa firmowej skrzynki e-mail, odpowiedzi na komentarze;
- Współpraca z zewnętrzną księgowością (wystawianie dokumentów przychodowych w systemie i ich wysyłka dla Kontrahentów; rejestracja dokumentów kosztowych w systemie)
Szukam osoby, której zadaniem będzie wspieranie mojej pracy w roli osobistego Asystenta / Asystentki
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura, czyli między innymi: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa gości;
- Zakup artykułów biurowych i artykułów spożywczych;
- Zapewnienie przepływu informacji oraz dokumentów, pomiędzy komórkami organizacyjnymi i instytucjami;
- Organizacja Kalendarza
- Współpraca z zewnętrzną księgowością (Wystawianie dokumentów przychodowych w systemie i ich wysyłka dla Kontrahentów; Rejestracja dokumentów kosztowych w systemie);
- Ewidencja dokumentów związanych z pracownikami;
- Archiwizowanie dokumentów i ich organizacja,
- Przygotowanie zestawień i generowanie raportów;
- Obsługa firmowej skrzynki e-mail;
- Tworzenie procesów w oparciu, o wykonywane przez siebie zadania