Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Sekretarz / Sekretarka
Aleja 3 Maja 12, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad oraz interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych ŚSM oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów ŚSM;
rozpatrywanie i rozstrzyganie wnoszonych przez petentów spraw, wniosków i skarg;
prowadzenie rejestru faktur, umów z dostawcami robót i usług na rzecz ŚSM oraz rejestru zleceń administracyjnych;
prawidłowe prowadzenie dziennika korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów, w tym ścisła współpraca z pracownikiem z tożsamej komórki organizacyjnej;
przygotowywanie oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz przekazywanie ich wskazanym pracownikom;
Ocena i rozwiązywanie bieżących spraw administracyjnych, dotyczących zasobów mieszkaniowych należących do Spółdzielni
Przyjmowanie mieszkańców, pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, w zakresie kompetencji działu administracyjnego, rozwiązywanie problemów związanych z awariami w budynkach
Nadzór nad oszczędnym gospodarowaniem środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatacje i remonty zasobów mieszkaniowych należących do Spółdzielni
Organizowanie, kierowanie i na bieżąco kontrolowanie pracy podległego personelu, tj.: administratorów, konserwatorów, gospodarzy budynku, sprzątaczy
Ustalanie dziennego zakresu robót do wykonywania przez podległych pracowników oraz bieżące kontrolowanie jakości wykonanej pracy przez firmy zewnętrzne świadczące usługi na rzecz Spółdzielni
Przygotowywanie pism, wniosków, umów, aneksów do umów, zleceń
Prowadzenie książek i teczek nieruchomości ŚSM
Weryfikacja składanych przez pracowników zamówień na materiały
Kontrola budynków i terenów wokół budynków, w zakresie: porządku, czystości, stanu technicznego instalacji, węzłów cieplnych, hydroforni, dźwigów i innych elementów budynku
Sprawdzanie, weryfikację, podpisywanie bieżących faktur i zaliczek oraz rozliczanie faktur z wyliczeniem podziału kosztów na c.o. i cw
Uczestnictwo w komisji zdawczo-odbiorczej lokalu użytkowego wynajmowanego najemcy, ze spisaniem protokołu stanu technicznego lokalu
obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad oraz interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych ŚSM oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów ŚSM;
rozpatrywanie i rozstrzyganie wnoszonych przez petentów spraw, wniosków i skarg;
prowadzenie rejestru faktur, umów z dostawcami robót i usług na rzecz ŚSM oraz rejestru zleceń administracyjnych;
prawidłowe prowadzenie dziennika korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów, w tym ścisła współpraca z pracownikiem z tożsamej komórki organizacyjnej;
przygotowywanie oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz przekazywanie ich wskazanym pracownikom;
analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami,
generowanie wezwań do zapłaty wraz ze specyfikacjami,
tworzenie raportów działań windykacyjnych,
przygotowywanie: odpowiedzi na pisma petentów z zakresu windykacji Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, not odsetkowych, potwierdzeń sald należności oraz raportowanie statusu poszczególnych należności,
telefoniczna i bezpośrednia windykacja należności z tytułu opłat eksploatacyjnych, najmu oraz dzierżawy przysługujących Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej,
sporządzenie zestawień należności Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej niezbędnych do przygotowania pozwów o zapłatę wraz z odpowiednimi dokumentami,
analiza dokumentów windykacyjnych pod względem ich kompletności i poprawności,
ścisła współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej a w szczególności z Działem Księgowości oraz Działem Prawnym
profesjonalna obsługę prawną na każdym etapie prowadzenia działalności gospodarczej, m.in. przy rejestracji, negocjacji umów, windykacji, upadłości czy likwidacji spółki,
analiza stanów faktycznych oraz problemów prawnych,
analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia spraw sądowych,
uczestnictwo w rozprawach,
kompleksowe doradztwo poprzedzające wybór drogi prawnej i możliwych rozwiązań przy stanie niewypłacalności,
wsparcie zespołu procesowego w reprezentacji w postępowaniach spornych z zakresu prawa gospodarczego, prawa spółdzielczego, prawa spółek handlowych, prawa pracy, finansowego i podatkowego,
prowadzenie korespondencji z sądami, urzędami i organami administracji publicznej
obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad oraz interesantów w zakresie udzielania informacji i kierowania do poszczególnych komórek organizacyjnych ŚSM oraz udzielania wyjaśnień dotyczących organizacji pracy poszczególnych działów ŚSM;
rozpatrywanie i rozstrzyganie wnoszonych przez petentów spraw, wniosków i skarg;
prowadzenie rejestru faktur, umów z dostawcami robót i usług na rzecz ŚSM oraz rejestru zleceń administracyjnych;
prawidłowe prowadzenie dziennika korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów, w tym ścisła współpraca z pracownikiem z tożsamej komórki organizacyjnej;
przygotowywanie oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz przekazywanie ich wskazanym pracownikom;