Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Specjalista ds. infrastuktury technicznej
Ułęż
Wygasła: 12.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem inwestycji
modernizacji i remontów
przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji;
2) przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej pod planowane inwestycje;
3) występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii
uzgodnień i pozwoleń;
5) prowadzenie spraw w zakresie organizacji ruchu kołowego
urządzeń bezpieczeństwa ruchu
oświetlenia ulicznego;
6) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na regularny przewozów osób w tym koordynacja rozkładu jazdy przewoźników;
7) prowadzenie ewidencji dróg;
8) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń obcych i zajmowania pasa drogowego
w tym wydawanie decyzji administracyjnych;
9) prowadzenie spraw związanych z monitoringiem po rekultywacji wysypiska śmieci
10) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
11) prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowywaniem i realizacją planów zagospodarowania przestrzennego Gminy;
12) prowadzenie spraw w zakresie oceny oddziaływania na środowisko w tym przygotowanie decyzji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
13) opracowywanie i koordynacja w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji w ramach programów unijnych i krajowych;
14) przygotowanie dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
przygotowanie projektu umowy
15) prowadzenie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami zgodnie z instrukcją kancelaryjną i kpa.
16) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych spraw
ujmujących zapisy w porządku chronologicznym i systematycznym.
2. Dekretowanie i przygotowanie dokumentów do księgowania.
3. Księgowanie dowodów w zakresie wydatków i kosztów prowadzenie kart wydatków
comiesięczne ich uzgadnianie .
4. Wystawianie not księgowych.
5. Zamykanie i uzgadnianie co miesiąc wszelkich dowodów księgowych.
6. Dokonywanie przelewów bankowych za r-ki i fry zgodnie z terminem ich płatności.
7. Sporządzanie potwierdzenia sald.
8. Samokształcenie poprzez śledzenie bieżących przepisów prawnych i stosowanie ich w pra-cy.
9. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i zbiorczych..
10. Księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów na rachunek depozytu.
11. Analiza i kontrola kont rozrachunkowych
wyjaśnianie powstałych różnic.
12. Współpraca z poszczególnymi stanowiskami pracy.
13. Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją .
14. Prowadzenie analityki do konta 013 i ewidencji pozabilansowej środków trwałych.
15. Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji w ramach realizowanych projektów
ujmujących zapisy w porządku chronologicznym i systematycznym.
2. Dekretowanie i przygotowanie dokumentów do księgowania.
3. Księgowanie dowodów w zakresie wydatków i kosztów prowadzenie kart wydatków
comiesięczne ich uzgadnianie .
4. Wystawianie not księgowych.
5. Zamykanie i uzgadnianie co miesiąc wszelkich dowodów księgowych.
6. Dokonywanie przelewów bankowych za r-ki i fry zgodnie z terminem ich płatności.
7. Sporządzanie potwierdzenia sald.
8. Samokształcenie poprzez śledzenie bieżących przepisów prawnych i stosowanie ich w pra-cy.
9. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i zbiorczych..
10. Księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów na rachunek depozytu.
11. Analiza i kontrola kont rozrachunkowych
wyjaśnianie powstałych różnic.
12. Współpraca z poszczególnymi stanowiskami pracy.
13. Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją .
14. Prowadzenie analityki do konta 013 i ewidencji pozabilansowej środków trwałych.
15. Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji w ramach realizowanych projektów
1. Pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych
2. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego urzędu w zakresie sieci informatycznej LAN i WAN
oprogramowania i sprzętu
3. sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i konfiguracją urządzeń infrastruktury teleinformatycznej
administracja stacjami roboczymi i serwerami
urzędu
4. rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej
oprogramowania i sprzętu)
5. administrowanie stronami internetowymi urzędu oraz organizacja pracy w systemach BIP i e-PUAP
DMS
E-RADA
6. obsługa transmisji video online obrad Rady Gminy
7. nadzór nad umowami zawieranymi z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez urząd
8. inicjowanie i nadzór przy wprowadzaniu nowych technologii związanych z rozwojem infrastruktury informatycznej oraz zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowań.
9. planowanie i analiza zapotrzebowania na infrastrukturę informatyczną dla użytkownika końcowego
10. nadawanie uprawnień dla użytkowników do systemów informatycznych używanych w Urzędzie Gminy
11. nadzorowanie działań związanych z relacyjnymi systemami baz danych (MS SQL
Firebird)
ich konserwacja i wykonywanie kopii bezpieczeństwa
12. sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie przed utratą i dostępem osób
nieuprawnionych (archiwizacja danych
kontrola antywirusowa itp.)
13. pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów
programów oraz sprzętu komputerowego
14. przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie drobnych usterek
15. obowiązki określone w art. 24 i art. 25 ust. 1. ustawy o pracownikach samorządowych