Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zbieranie, sprawdzanie, weryfikowanie i nadzorowanie danych firmowych, w tym danych o ruchu w witrynie, współczynnikach konwersji, wydatkach na reklamę oraz wynikach pozyskiwania klientów;
zaprojektowanie nowego modelu zbierania danych (z wykorzystaniem Data Studio, Power BI lub innych platform), aby lepiej gromadzić dane oraz wizualizować wyniki i pomysły;
identyfikowanie i śledzenie wskaźników przepływu pracy w marketingu;
definiowanie celów biznesowych i marketingowych;
mierzenie ROI kampanii reklamowych online i offline; monitorowanie rozkładu budżetu i skuteczności płatnych kampanii;
ścisła współpraca z zespołami sprzedaży i marketingu w celu identyfikowania możliwości pozyskania nowych klientów;
współpraca z działem medycznym i produktowym w celu analizy zachowania klientów;
współpraca z działem IT w celu wdrożenia aktualizacji oprogramowania oraz użycia dużych zbiorów danych
obsługa i administracja narzędzia CRM - korzystamy z HubSpota
działania związane z lojalizacją pacjentów (tworzenie harmonogramów komunikacji
newsletterów, mailingów, organizacja wysyłek SMS, tworzenie workflows sprzedażowych
generowanie pomysłów i sposobów na lojalizację pacjentów)
zarządzanie i segmentacja bazy klientów - tworzenie komunikacji na podstawie wyodrębnionych segmentów
opieka nad programem lojalnościowym Polecam Dimedic - komunikacja i generowanie pomysłów na jego dalszy rozwój -> dbanie o odpowiednią ekspozycję komunikacyjną programu w kanałach masowych jak i w kanałach bezpośrednich
współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami w celu dotarcie do nowych grup odbiorców (np. drogerie Natura, serwisy contentowe)
Collect, review, validate and curate company data, including website traffic figures, conversion rates, ad spend or customer acquisition results
Ensure that data is being correctly gathered, stored, and analyzed
Design new data collection models (with the use of Data Studio, Power BI or other platforms) to better collect and visualize specific results and ideas
Identify and track the relevant metrics for the marketing workflow
Define business and marketing objectives and understand the data
Prepare and mine the data to achieve insights that will be used as the input in the business decisions
Measure ROI of online and offline advertising campaigns
Monitor budget distribution and performance of paid ad campaigns
Work closely with sales and marketing teams to identify opportunities for new client acquisition
Cooperate with the IT department to deploy software upgrades to leverage big data use cases
Działania związane z lojalizacją konsumentów (m.in. tworzenie komunikacji, promocja programu lojalnościowego Polecam Dimedic, generowanie pomysłów na jego dalszy rozwój -> dbanie o odpowiednią ekspozycję komunikacyjną programu w kanałach masowych jak i w kanałach bezpośrednich
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami mającymi na celu dotarcie do nowych grup odbiorców (np. drogerie Natura, serwisy contentowe)
Dbanie o wizerunek marki w ramach zewnętrznych i wewnętrznych działań promocyjnych, marketingowych i komunikacyjnych (komunikacja bieżąca, eventy, gadżety reklamowe, tworzenie copy reklamowego, treści na www, SoMe itp)
Collect, review, validate and curate company data, including website traffic figures, conversion rates, ad spend or customer acquisition results
Ensure that data is being correctly gathered, stored, and analyzed
Design new data collection models (with the use of Data Studio, Power BI or other platforms) to better collect and visualize specific results and ideas
Identify and track the relevant metrics for the marketing workflow
Define business and marketing objectives and understand the data
Prepare and mine the data to achieve insights that will be used as the input in the business decisions
Measure ROI of online and offline advertising campaigns
Monitor budget distribution and performance of paid ad campaigns
Work closely with sales and marketing teams to identify opportunities for new client acquisition
Cooperate with the IT department to deploy software upgrades to leverage big data use cases
W ramach codziennych obowiązków będziesz budować oraz rozwijać serwisy grupy Dimedic. Będziesz uczestniczyć w pracach developerskich naszego zespołu, przy budowanie aplikacji dla pacjentów oraz lekarzy. Będziesz współpracować z developerami backend, a także testerami, inżynierami DevOps, Product Ownerem, UI/UX Designerami, w celu budowy zintegrowanych rozwiązań. Będziesz również brała/brał czynny udział w dyskusjach dotyczących standardów technologicznych w naszej firmie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Fronted Developer
Warszawa
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
W ramach codziennych obowiązków będziesz budować oraz rozwijać serwisy grupy Dimedic. Będziesz mieć okazję zarówno tworzyć strony / landing page od zera przy pomocą narzędzi klasy CMS, jak również uczestniczyć w pracach developerskich naszego zespołu, przy budowanie aplikacji dla pacjentów oraz lekarzy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Product Owner Director (m/f/d)
Łódź
Wygasła: 16.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
We are currently looking for a driven Product Owner (Manager) to lead all phases of website design and development, gather business requirements as well as monitor performance of our website
As PO, you will be responsible for running the product team which include creating and managing the roadmap, defining the business requirements including customer experience and monitor key metrics across our website
od 15000 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Marketing Data Analyst (m/f/d)
Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Collect, review, validate and curate company data, including website traffic figures, conversion rates, ad spend or customer acquisition results
Ensure that data is being correctly gathered, stored, and analyzed
Design new data collection models (with the use of Data Studio, Power BI or other platforms) to better collect and visualize specific results and ideas
Identify and track the relevant metrics for the marketing workflow
Define business and marketing objectives and understand the data
Prepare and mine the data to achieve insights that will be used as the input in the business decisions
Measure ROI of online and offline advertising campaigns
Monitor budget distribution and performance of paid ad campaigns
Work closely with sales and marketing teams to identify opportunities for new client acquisition
Cooperate with the IT department to deploy software upgrades to leverage big data use cases