Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Inspektor
Łomża
Wygasła: 17.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie ewidencji czasu pracy
urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności pracowników zatrudnionych w podległych sądach z wykorzystaniem systemów informatycznych
2. prowadzenie ewidencji i wystawianie legitymacji służbowych dla pracowników sądów oraz sędziów w stanie spoczynku
3. przygotowywanie projektów decyzji
wniosków kadrowych
regulaminów i procedur wewnętrznych w sprawach kadrowych wynikających z obowiązujących przepisów: ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych
ustawy o urzędnikach sądów i prokuratury
ustawy o kuratorach sądowych
kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych dotyczących pracowników sądów
4. zakładanie i prowadzenie akt osobowych sędziów
asystentów sędziego
specjalistów
kuratorów
urzędników i innych pracowników sądu
5. prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników
6. sporządzanie sprawozdań
analiz
wykazów i innych raportów z obszaru kadrowego
7. prowadzenie teczek tematycznych korespondencji wyłączonej z prowadzenia w systemie EZD PUW
znajdujących się w Oddziale Administracyjnym z zakresu spraw kadrowych
niezwiązanych z prowadzeniem akt osobowych
8. ewidencjonowanie wpływającej do Oddziału Administracyjnego korespondencji w systemie informatycznym EZD PUW z zakresu spraw kadrowych
9. obsługa programu Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr (ZSRK SAP)
10. obsługa czynności związanych z dokonywanymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników i procesami nominacyjnymi sędziów.
*Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A.110.3.2024 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży: www.lomza.so.gov.pl - oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. prowadzenie ewidencji czasu pracy
urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności pracowników zatrudnionych w podległych sądach z wykorzystaniem systemów informatycznych
2. prowadzenie ewidencji i wystawianie legitymacji służbowych dla pracowników sądów oraz sędziów w stanie spoczynku
3. przygotowywanie projektów decyzji
wniosków kadrowych
regulaminów i procedur wewnętrznych w sprawach kadrowych wynikających z obowiązujących przepisów: ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych
ustawy o urzędnikach sądów i prokuratury
ustawy o kuratorach sądowych
kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych dotyczących pracowników sądów
4. zakładanie i prowadzenie akt osobowych sędziów
asystentów sędziego
specjalistów
kuratorów
urzędników i innych pracowników sądu
5. prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników
6. sporządzanie sprawozdań
analiz
wykazów i innych raportów z obszaru kadrowego
7. prowadzenie teczek tematycznych znajdujących się w Oddziale Administracyjnym z zakresu spraw kadrowych
niezwiązanych z prowadzeniem akt osobowych
a w szczególności: segregowanie
podkładanie korespondencji załatwionej
przygotowywanie do przekazania ich do archiwum zakładowego
składu chronologicznego
8. ewidencjonowanie wpływającej do Oddziału Administracyjnego korespondencji w systemie informatycznym EZD PUW z zakresu spraw kadrowych
9. obsługa programu Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr (ZSRK SAP)
10. obsługa czynności związanych z dokonywanymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników i procesami nominacyjnymi sędziów.
* Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A-1116-18/23 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl -oferty pracy
(ogłoszenie nr A-1116-16/23)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami i zadaniami inwestycyjnymi prowadzonymi przez Sąd Okręgowy w Łomży
2. sporządzanie projektów i planów finansowych w zakresie inwestycji i remontów
3. przygotowywanie dokumentów i przedmiotu zamówienia niezbędnych do wyłonienia wykonawcy na realizację robót remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Łomży
4. przygotowywanie kosztorysów inwestorskich
5. uczestniczenie w przygotowywaniu całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych na roboty remontowo-budowlane w zaplanowanych do wykonania remontach i inwestycjach budowlanych prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Łomży
6. udział w pracach komisji przetargowej
7. organizowanie i nadzorowanie przeglądów obiektów budowlanych Sądu Okręgowego w Łomży
Sądu Rejonowego w Grajewie
Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem
Sądu Rejonowego w Zambrowie
8. prowadzenie książki obiektu budowlanego dla budynków będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Łomży oraz księgi rewizyjnej urządzenia
9. nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym
10. nadzór nad realizacją umów i zaleceń związanych z projektowaniem
kosztorysowaniem
wykonaniem robót budowlanych
remontowych i konserwacji w obiektach Sądu Okręgowego w Łomży
Sądu Rejonowego w Grajewie
Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
11. kompletowanie materiałów i sporządzanie sprawozdań z realizacji remontów i inwestycji
12. sporządzanie wniosków do właściwych urzędów o wydanie decyzji w związku z zamiarem prowadzenia robót budowlanych
13. terminowe rozliczanie wykonawców dostaw i usług w zakresie projektowania i robót remontowo-budowlanych
weryfikacja faktur i protokołów odbioru robót budowlanych.
*Szczegółowa informacja nt. ogłoszenia nr A-1116-16/23 (wraz z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie: https://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=3374
Oznaczenie konkursu: A-1116-17/23
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. nadzorowanie prawidłowej eksploatacji budynków Sądu Okręgowego w Łomży
2. prowadzenie spraw z zakresu ochrony i bezpieczeństwa obiektów Sądu Okręgowego w Łomży
3. prowadzenie spraw dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości sądowych
4. prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia i wyposażenia Sądu Okręgowego w Łomży w materiały biurowe
meble
urządzenia
sprzęt komputerowi i środki trwałe w oparciu o obowiązujące procedury wewnętrzne i ustawę prawo zamówień publicznych
5. prowadzenie spraw z zakresu eksploatacji środków transportu zgodnie z obowiązującymi procedurami
6. prowadzenie spraw z zakresu zlecania robót z zakresu konserwacji i napraw składników majątkowych oraz nadzorowanie sposobu ich wykonania
7. obsługa Centralnego Systemu Zakupów dla Sądownictwa IGB w Krakowie
Specjalista ds. zamówień publicznych (oznaczenie konkursu: A.1116.12.2023)
Łomża
Wygasła: 31.08.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do których stosuje się przepisy Ustawy PZP
2. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania
i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. opracowywanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
4. publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych
5. prowadzenie rejestrów postępowań w sprawach zamówień publicznych
6. prowadzenie rejestru faktur
rejestru zamówień publicznych i rejestru umów
7. opracowywanie planów i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych
Asystent sędziego (oznaczenie konkursu: Nr A-1116-6/22)
Łomża
Wygasła: 07.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U z 2012r. poz. 1270)
I. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń
orzeczeń lub ich uzasadnień.
II. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:
1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;
2) kontroluje stan spraw odroczonych
zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;
3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;
4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;
5) gromadzi we wskazanym zakresie
orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.
III. W uzasadnionych wypadkach
jeżeli wymagają tego zasady sprawności
racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania
sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności
niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.
*Pełna treść ogłoszenia (z dodatkowymi informacjami oraz załącznikami) znajduje się na stronie:
https://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2766
Ogólny zakres obowiązków /charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1270)
1.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń
orzeczeń lub ich uzasadnień.
2.Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:
1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;
2) kontroluje stan spraw odroczonych
zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;
3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;
4)sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;
5) gromadzi
we wskazanym zakresie
orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.
3. W uzasadnionych wypadkach
jeżeli wymagają tego zasady sprawności
racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania
sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności
niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.
* Szczegóły ogłoszenia nr A-1116-3/22 znajdują się na stronie Sądu Okręgowego w Łomży: www.lomza.so.gov.pl - w zakładce: oferty pracy