Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Ośrodek;
opiniowanie gotowych projektów umów cywilnoprawnych pod względem formalnoprawnym;
prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych;
opracowywanie projektów aktów prawa zakładowego, konsultowanie ich treści z radcą prawnym;
prowadzenie rejestru należytego zabezpieczenia umów i gwarancji;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybie ustawowym i pozaustawowym, w tym sporządzanie SWZ, przygotowanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z ustawą PZP;
ocena formalnoprawna ofert przetargowych (weryfikacja prawidłowości i kompletności), upoważnień, polis, weryfikacja danych kontrahentów;
udział w pracach komisji przetargowej;
prowadzenie korespondencji w sprawach dot. udzielanych zamówień publicznych;
przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych;
sporządzanie i/lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych prowadzonych poza ustawą
wykonywanie serwisu porządkowego w aneksach mieszkalnych hotelu w celu utrzymywania ich w należytej czystości,
wykonywanie serwisu porządkowego w ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach użytkowych i służbowych w celu utrzymania należytej czystości w hotelu,
współpraca w nadzorze nad zużyciem środków czystości oraz rejestrem obrotów z pralnią w celu dostarczenia informacji niezbędnych do zaplanowania dostawy lub usługi,
pełnienie zastępstw za pracownika recepcji hotelowej w celu zapewnienia ciągłości obsługi gości hotelowych,
pełnienie zastępstw za pracownika gastronomii – obsługa kelnerska w celu zapewnienia ciągłości obsługi gości hotelowych
Zadania dominujące:
a. Ewidencjonowanie i dekretowanie dowodów księgowych dotyczących dochodów (faktury za sprzedaż
wyciągi bankowe)
gospodarki magazynowej oraz majątku.
b. Terminowe odprowadzanie dochodów na centralny rachunek budżetu państwa. Windykacja należności (wystawianie not odsetkowych
wezwania do zapłaty
przygotowywanie dokumentacji do windykacji sądowej).
c. Wystawianie faktur za sprzedaż usług
dostaw oraz refakturowanie usług na inne jednostki. Fiskalizacja należności. Ustalanie momentu podatkowego
stawki vat
vat należnego. Prowadzenie rejestru vat dotyczącego sprzedaży.
d. Prowadzenie kasy głównej - przyjmowanie należności
regulowanie zobowiązań.
e. Terminowe regulowanie i przygotowywanie dyspozycji finansowych (przelewów).
Pozostałe zadania:
a. Rejestracja i kontrola obiegu faktur i innych dowodów księgowych pomiędzy działami w jednostce.
b. Sporządzanie projektów sprawozdań
analiz finansowych i budżetowych dotyczących uzyskiwanych dochodów oraz wzajemnych rozliczeń miedzy jednostkami PIP.
c. Okresowe weryfikowanie i uzgadnianie sald kont rachunkowych wg wszystkich klasyfikacji oraz z kontrahentami. Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji dotyczącej majątku jednostki.
d. Kontrola wystawianych dokumentów w ewidencjach pomocniczych dotyczących gospodarki magazynowej oraz majątku jednostki. Uzgadnianie stanów w ewidencjach pomocniczych z księgami rachunkowymi.
e. Zastępstwo starszego księgowego dotyczącego rozliczania wynagrodzeń oraz umów cywilnoprawnych.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 10 409 (-372
-360).
Termin składania dokumentów i oświadczeń: DO 20 MAJA 2022 R.
O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu
nie będą rozpatrywane.
Miejsce składania dokumentów: OŚRODEK SZKOLENIA PIP
UL. M. KOPERNIKA 5
51-622 WROCŁAW
(071) 37 10 409
z dopiskiem: oferta pracy KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
ZE SZCZEGÓŁOWYMI WYMAGANIAMI I ZAKRESEM ZADAŃ NA OFEROWANYM STANOWISKU MOŻNA ZAPOZNAĆ SIĘ NA STRONACH: www.gov.pl/web/pip lub www.ospip.pl
Inne informacje:
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne
o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu
jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia
o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni
sporządzanie harmonogramu zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym współpraca przy opracowaniu programów inwestycyjnych;
sporządzanie przedmiarów i kosztorysów dla zadań zaplanowanych przez Zamawiającego;
opracowywanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na podstawie wymogów Zamawiającego;
udział w postępowaniach o zamówienia publiczne dotyczących bieżącej realizacji zadań oraz planowanych zadań remontowych i inwestycyjnych, w szczególności: udział w pracy komisji przetargowej, opracowywanie odpowiedzi do wykonawców w zakresie technicznym do SWZ;
opiniowanie, analiza i weryfikacja dokumentacji projektowej (projektów wykonawczych, powykonawczych, projektów budowlanych) pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego i potrzeb Zamawiającego;
współpraca w przygotowaniu i organizacji odbiorów częściowych, zanikowych i końcowych zadań remontowych oraz inwestycyjnych;
współpraca z urzędami, w przypadku konieczności uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń;
udział w przeglądach okresowych budynków, urządzeń i instalacji;
udział w realizacji zadań bieżących związanych z utrzymaniem budynków;
udział w realizacji robót budowlanych w charakterze inspektora nadzoru budowlanego;
udział w realizacji innych zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego Ośrodka
a) prowadzenie, zgodnej z obowiązującymi przepisami, ewidencji majątku Ośrodka poprzez:
prowadzenie kartotek środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kart ewidencyjnych wyposażenia pracowników,
nadawanie numerów inwentarzowych i znakowanie nimi odpowiednich składników majątku,
opisywanie faktur VAT związanych z zakupem materiałów i sprzętu, podlegających ewidencji majątkowej,
prowadzanie okresowych kontroli wyposażenia pomieszczeń służbowych, bieżącej kontroli w zakresie właściwej gospodarki mieniem Ośrodka itp.,
nadzorowanie i wspomaganie inwentaryzacji,
prowadzenie magazynu środków majątkowych przeznaczonych do likwidacji bądź zbycia,
udział w zbywaniu i likwidacji składników majątku zgodnie z przepisami,
prowadzenie, we współpracy ze specjalistą ds. BHP, ewidencji środków ochrony, odzieży i obuwia, w tym kontrolowanie okresu używalności środków ochrony, odzieży i obuwia
b) prowadzenie spraw dot. gospodarki transportowej Ośrodka, w szczególności:
pełnej dokumentacji wykorzystywania, eksploatacji, utrzymania i napraw pojazdów,
załatwianie spraw związanych z wycofywaniem pojazdów z eksploatacji i ich zbycia,
sporządzanie sprawozdań z eksploatacji użytkowanych pojazdów
c) nadzór nad realizacją umów i prac wykonywanych przez podmioty zewnętrzne na terenie Ośrodka
d) prowadzenie ewidencji oraz opisywanie faktur i rachunków, w obrębie powierzonych obowiązków i zadań