Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- Księgowanie transakcji związanych z zakupem/sprzedażą środków trwałych
leasingu i wartości niematerialnych i prawnych (tzw. WNiP).Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej środków trwałych
leasingu i WNiP. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym i podatkowym. Kontakt z klientami wewnętrznymi/kontrahentami w zakresie obsługiwanego obszaru. Pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem księgowości.
- Godziny pracy: 7:00-15:00
- Księgowanie transakcji związanych z zakupem/sprzedażą środków trwałych
leasingu i wartości niematerialnych i prawnych (tzw. WNiP).Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej środków trwałych
leasingu i WNiP. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym i podatkowym. Kontakt z klientami wewnętrznymi/kontrahentami w zakresie obsługiwanego obszaru. Pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem księgowości.
- Godziny pracy: 7:00-15:00
- Księgowanie transakcji związanych z zakupem/sprzedażą środków trwałych
leasingu i wartości niematerialnych i prawnych (tzw. WNiP).Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej środków trwałych
leasingu i WNiP. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym i podatkowym. Kontakt z klientami wewnętrznymi/kontrahentami w zakresie obsługiwanego obszaru. Pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem księgowości.
- Godziny pracy: 7:00-15:00
- Księgowanie transakcji związanych z zakupem/sprzedażą środków trwałych
leasingu i wartości niematerialnych i prawnych (tzw. WNiP).Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej środków trwałych
leasingu i WNiP. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym i podatkowym. Kontakt z klientami wewnętrznymi/kontrahentami w zakresie obsługiwanego obszaru. Pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem księgowości.
- Godziny pracy: 7:00-15:00
Wykształcenie: min.średnie; doświadczenie zawodowe w pracy z systemami informatycznymi; znajomość pakietu Ms Office w tym Excel; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu; wystawianie faktur; analizowanie faktur sprzedażowych; skanowanie
rejestracja
dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów; pozostałe czynności administracyjno-biurowe; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
Obsługa i korygowanie rozliczeń związanych ze zużyciem energii elektrycznej bądź gazowej. Weryfikacja danych sprzedażowych. Analiza dla procesu zamykania miesiąca sprzedażowego. Obsługa masowego wydruku faktur sprzedażowych oraz not. Pozostałe czynności związane z obsługą rozliczeń sprzedażowych.
Miejsce pracy: Gliwice - Centrum
Umowa zlecenie do 31.12.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
od 19,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Katowice
Wygasła: 18.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Księgowanie delegacji i wydatków służbowych. Dekretowanie faktur. Aktualizacja bazy kontrahentów.Pozostałe czynności księgowe związane z obsługiwanym
obszarem
Miejsce pracy: Katowice
Szopienice
Umowa do 30.11.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
System pracy: Stacjonarny / hybrydowy
realizacja procesów rozliczania i korygowania zleceń
obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych i gazowych
obsługa korespondencji z klientami
wprowadzanie danych do EXCELa
wystawianie dokumentów i itp
skanowanie
rejestracja
dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów
pozostałe czynności administracyjno-biurowe.
Praca w godzinach 06:00-14:00 lub 07:00-15:00.
Miejsce pracy: Kraków - Stare Miasto / Śródmieście
Link do aplikacji: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-ds-Rozliczen-Finansowych/5981-3724-25-9a3-2672.html
Oferujemy:
pracę w dużej korporacyjnej firmie
możliwość zdobycia doświadczenia w administracji biurowej
Zakres obowiązków
- obsługa kadrowa pracowników spółki
- udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- przyjmowanie
bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji
- fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem
- pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.
Miejsce pracy: Gliwice - Centrum
System pracy stacjonarny/hybrydowy.
Umowa o pracę tymczasową do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia
Księgowanie transakcji związanych z zakupem/sprzedażą środków trwałych i
wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym. Pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem księgowości.
Miejsce pracy: Katowice
Szopienice
Umowa do 30.11.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
System pracy: Stacjonarny / hybrydowy
Obsługa i korygowanie rozliczeń związanych ze zużyciem energii elektrycznej bądź gazowej. Weryfikacja danych sprzedażowych. Analiza dla procesu zamykania miesiąca sprzedażowego. Obsługa masowego wydruku faktur sprzedażowych oraz not. Pozostałe czynności związane z obsługą rozliczeń sprzedażowych.
Miejsce pracy: Gliwice - Centrum
Umowa zlecenie do 31.12.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
od 19,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Obsługi Kancelaryjnej
Katowice
Wygasła: 30.06.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną:
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
skanowanie
rejestracja
dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
odbiór korespondencji
pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.
Miejsce pracy: Katowice - Szopienice
Umowa zlecenie do 30.06.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
Młodszy Specjalista ds. rozwoju pracowników i organizacji
Wrocław
Wygasła: 17.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wsparcie rekrutacji
w tym w obszarze IT:
- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń
- selekcja kandydatów
- umawianie kandydatów na spotkania i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- udzielanie kandydatom informacji zwrotnych
- przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych spraw rekrutacyjnych
Wspieranie działań rozwojowych: organizacja szkoleń
przygotowywanie raportów i zestawień budżetowych
rozliczanie faktur
obsługa platformy e-learningowej
organizacja praktyk i staży
Pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem.
Umowa o pracę tymczasową.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Oferta dostępna w sali C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 500 152 592
e-mail: biuro@zoltos.pl
oraz poprzez stronę:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Mlodszy-Specjalista-ds-rozwoju-pracownikow-i-organizacji-Wroclaw/5921-3678-0-9a3-2672.html
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemach finansowo-księgowych dot. należności i przychodów
analiza rozrachunków od odbiorców. Uzgadnianie sald. Wystawianie i obsługa dokumentów księgowych. Sporządzanie rejestrów. Udział w zamykaniu okresu sprawozdawczego. Sporządzanie raportów z obszaru Biura Księgowania Należności. Pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.
Miejsce pracy: Katowice
Szopienice
Umowa do 31.05.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
Wsparcie w obsłudze płacowej pracowników spółki. Udzielanie pracownikom informacji na tematy płacowe. Weryfikacja ewidencji czasu pracy. Obsługa dokumentów płacowych
korespondencji płacowej
odbiór i wysyłka. Wprowadzanie danych do systemu płacowego
w tym potrąceń do list płac. Pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.
Miejsce pracy: Katowice
Szopienice
Umowa do 31.12.2022r
(z możliwością przedłużenia)
Godziny pracy: 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług spółkom z Dużej Grupy Kapitałowej. Tworzenie nowych i optymalizacja istniejących treści w oparciu o doświadczenia klienta. Budowanie stron internetowym z wykorzystaniem CMSa i nie tylko. Realizacja i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych. Przygotowanie szablonów i wzorów dokumentów dla klientów. Współudział w realizacji celów sprzedażowych i obsługowych w kanale online. Współpraca z agencjami kreatywnymi. Koordynacja wdrożeń nowych procesów zdalnych i programów na WWW. Testy nowych funkcjonalności. Dbałość o spójność informacji zamieszczanych na stronach.
System pracy stacjonarny/hybrydowy.
Umowa o pracę tymczasową do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia.
Miejsce pracy: Gliwice ul. Barlickiego
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kadr
Gliwice
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
- obsługa kadrowa pracowników spółki
- udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- przyjmowanie
bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem
- pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.
Miejsce pracy: Gliwice ul. Barlickiego.
System pracy stacjonarny/hybrydowy.
Umowa o pracę tymczasową do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Pracowników i Organizacji
Katowice
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wsparcie rekrutacji
w tym w obszarze IT: przygotowywanie i publikacja ogłoszeń
selekcja kandydatów
umawianie kandydatów na spotkania i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
udzielanie kandydatom informacji zwrotnych
przygotowywanie raportów z zakresu prowadzonych spraw rekrutacyjnych
wspieranie działań rozwojowych: organizacja szkoleń
przygotowywanie raportów i zestawień budżetowych
rozliczanie faktur
obsługa platformy e-learningowej
organizacja praktyk i staży
pozostałe czynności administracyjne związane z obsługiwanym obszarem.
Miejsce pracy: Katowice - Szopienice.
System pracy stacjonarny/hybrydowy.
Umowa o pracę tymczasową do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia
Wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania polubownego
sądowego i egzekucyjnego. Współpraca z kancelariami. Aktualizacja stanu postępowań. aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w dedykowanych systemach IT. Wprowadzenie i obsługa korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań. Wsparcie w przygotowywaniu wniosków odpisowych i umorzeniowych.
Miejsce pracy: Katowice - Szopienice.
System pracy stacjonarny/hybrydowy.
Umowa o pracę tymczasową do 31.08.2022r. z możliwością przedłużenia