Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 2 )Archiwalne ( 11 )
Specjalista ds. zamówień publicznych
Bielsko-Biała, śląskie
Ważna do: 14.02.2025
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
realizacja procedur przetargowych krajowych i europejskich zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i wewnętrznymi procedurami SFR,
prowadzenie postępowań przetargowych - przygotowanie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej (pism, protokołów, SWIZ, wzorów umów, notatek, korespondencji z oferentami, raportów, analiz),
kontrola poprawności złożonych ofert,
obsługa portali - platforma e-zamówienia, eNOTICES2, Baza konkurencyjności
sporządzanie i prowadzenie rejestru zamówień i zamówień publicznych,
udział w pracach Komisji Przetargowej,
koordynacja wszelkich dokumentów dotyczących realizacji planu rzeczowo- finansowego inwestycji i remontów,
kontakty z Instytucjami Pośredniczącymi, Instytucjami Zarządzającymi i Partnerami projektów,
przygotowywanie wniosków o płatność w oparciu o harmonogramy realizacji inwestycji oraz aktualizacja harmonogramów realizacji inwestycji,
monitorowanie i dbanie o prawidłowość kwalifikowalności rozliczanych wydatków inwestycji i remontów,
weryfikacja poprawności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, archiwizacja, koordynowanie obiegu dokumentów dotyczących prowadzonej inwestycji
realizacja procedur przetargowych krajowych i europejskich zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i wewnętrznymi procedurami SFR,
prowadzenie postępowań przetargowych - przygotowanie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej (pism, protokołów, SWIZ, wzorów umów, notatek, korespondencji z oferentami, raportów, analiz),
kontrola poprawności złożonych ofert,
obsługa portali - platforma e-zamówienia, eNOTICES2, Baza konkurencyjności
sporządzanie i prowadzenie rejestru zamówień i zamówień publicznych,
udział w pracach Komisji Przetargowej,
koordynacja wszelkich dokumentów dotyczących realizacji planu rzeczowo- finansowego inwestycji i remontów,
kontakty z Instytucjami Pośredniczącymi, Instytucjami Zarządzającymi i Partnerami projektów,
przygotowywanie wniosków o płatność w oparciu o harmonogramy realizacji inwestycji oraz aktualizacja harmonogramów realizacji inwestycji,
monitorowanie i dbanie o prawidłowość kwalifikowalności rozliczanych wydatków inwestycji i remontów,
weryfikacja poprawności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, archiwizacja, koordynowanie obiegu dokumentów dotyczących prowadzonej inwestycji
obsługa sprzętu projekcyjnego w kinie (projektory, serwery, odtwarzacze BD); w podstawowym zakresie wymaganym do przeprowadzenia projekcjobsługa kasy kina
zabezpieczenie techniczne oraz wyświetlanie i obsługa pokazów filmowych (1 sala kinowa)
opieka techniczna sprzętu w zakresie wymaganym do przeprowadzenia projekcji
dbanie o prawidłowy przebieg projekcji filmowych
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych; (klimatyzacja, itd.)
nadzór nad ekipą sprzątającą
obsługa techniczna podczas imprez organizowanych przez kino
współpraca z pozostałymi pracownikami kina w zakresie sprawnego funkcjonowania kina
dyspozycyjność 7 dni w tygodniu, przede wszystkim wieczorami
Utrzymywanie porządku i dbałości o teren Studia Filmów Rysunkowych oraz Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO, szczególnie terenu otaczającego czyli: ogrodu, chodników, podjazdów, schodów wejściowych itp
W okresie letnim: koszenie trawników, dbanie o drzewa na terenie Studia, grabienie suchych liści, podcinanie krzewów i drzewek
W okresie zimowym: odśnieżanie ciągów pieszych wokół bydynków, usuwanie oblodzeń i posypywanie ich piaskiem lub solą
W budynku: zajmowanie się konserwacją i utrzymaniem dobrego stanu technicznego różnych drobnych urządzeń, mebli i sprzętu ( np. montaż lub naprawa zamków drzwiowych i meblowych, naprawa urządzeń sanitarnych, montaż regałów itp.)
Czynności wykonywane z taką częstotliwością, aby teren był utrzymany w nienagannym porządku, czystości i sprawności
bieżąca obsługa sekretariatu SFR, w szczególności recepcja gości, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie połączeń, organizowanie podróży służbowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłka korespondencji,
zapewnienie sprawnego i rzetelnego obiegu korespondencji SFR oraz informacji wewnętrznej,
prowadzenie spraw z zakresu organizacji SFR, w szczególności dbanie o wyposażenie stanowisk pracy, realizacja zamówień publicznych,
prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości SFR oraz spraw gospodarczych, w szczególności prowadzenia ewidencji materiałów i wyposażenia, obsługi umów dzierżawy,
organizowanie prac bieżących w zakresie obsługi administracyjnej SFR, w szczególności sporządzanie raportów i sprawozdań, prowadzenie wewnętrznych rejestrów