Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH W MIEJSKIM ZESPOLE PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ
Olsztyn
Wygasła: 26.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
opracowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki
projektów uchwał organów stanowiących w zakresie działalności statutowej jednostki
czuwanie nad aktualnością wewnętrznych aktów prawnych w tym zarządzeń i regulaminów wydawanych przez Dyrektora jednostki oraz przygotowywanie projektów ich zmian
stosownie do zmian przepisów obowiązującego prawa
przygotowywanie i opracowywanie umów
porozumień i innych dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem jednostki oraz przedstawianie ich do podpisu Dyrektorowi jednostki.
czuwanie nad przebiegiem realizacji zamówień udzielanych przez jednostkę zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków jednostki
opisywanie faktur wydatkowych
prowadzenie spraw związanych z terminami konserwacji
serwisem mienia jednostki
prowadzenie spraw związanych ze zgrywaniem monitoringu z pobytów w Izbie Wytrzeźwień - Ambulatorium dla Nietrzeźwych na nośniki pamięci przenośnej na wniosek Prokuratury
Policji.
porządkowanie i archiwizowanie dokumentów.
Godziny pracy 7:30-15:30
obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy m.in.:
a) prowadzenie księgowości jednostki zgodnie z ustawą o rachunkowości
b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
d) przygotowywanie projektów planów finansowych i sprawozdawczości z ich wykonania
e) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków
f) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
g) nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych
h) sporządzanie naliczeń odpisów na ZFŚS
planu i sprawozdawczości funduszu
przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa
i) rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów
j) sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
k) sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych
l) bieżące monitorowanie i kontrola rozliczeń z ZUS
US
PFRON
PPK
z pracownikami
ze zleceniobiorcami i podmiotami zewnętrznymi
a także monitorowanie i kontrola płac
m) monitorowanie i kontrola operacji księgowych
n) monitorowanie
kontrola oraz wprowadzanie zmian w zakresie obiegu dokumentów
o) organizowanie i kierowanie pracą Działu Księgowości
p) opracowywanie i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu dokumentów
instrukcji kasowej
instrukcji inwentaryzacji
q) kontrola prawidłowości inwentaryzacji (rozliczenie inwentaryzacji rocznej)
r) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
Godziny pracy 7:30-15:30
Prowadzenie pracy psychoterapeutycznej z osobami uzależnionymi i współuzależnionymi zgłaszającymi się do działu. Przygotowywanie i prowadzenie zajeć grupowych
konsultacji indywidualnych
prowadzenie dokumentacji
konstruowanie planu pomocy osobom uzależnionym i współuzależnionym.
Godziny pracy 7:30-15:30
Prowadzenie pracy psychoterapeutycznej z osobami uzależnionymi i współuzależnionymi zgłaszającymi się do działu. Przygotowywanie i prowadzenie zajeć grupowych
konsultacji indywidualnych
prowadzenie dokumentacji
konstruowanie planu pomocy osobom uzależnionym i współuzależnionym.
Godziny pracy 7:30-15:30