Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego
2. przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
3. przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
4. wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
5. udostępnianie dokumentacji
6. przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego
7. inicjowanie brakowania dokumentacji
udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia
po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego
8. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego uwzględniającego
m.in.: ilość dokumentacji przejętej z poszczególnych komórek organizacyjnych w podziale na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną
ilość dokumentacji udostępnionej lub wypożyczonej oraz ilość osób korzystających
ilość materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego
ilość wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej. Sprawozdanie składa się bezpośredniemu przełożonemu oraz przesyła do wiadomości miejscowo właściwemu archiwum państwowemu
9. znajomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej
gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki
jakie następowały w przeszłości i obecnie
10. znajomość stosowanych w przeszłości i obecnie w jednostce organizacyjnej systemów kancelaryjnych oraz znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
11. porządkowanie dokumentacji elektronicznej udostępnianej na stronie internetowej Liceum
porządkowanie
dokumentacji wytwarzanej przez Samorząd Uczniowski (zgodnie z zaleceniami Archiwum Państwowego)
12. stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych
m.in. poprzez powtarzanie przeszkolenia na kursie archiwalnym
1. współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego
2. przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
3. przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
4. wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
5. udostępnianie dokumentacji
6. przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego
7. inicjowanie brakowania dokumentacji
udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia
po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego
8. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego uwzględniającego
m.in.: ilość dokumentacji przejętej z poszczególnych komórek organizacyjnych w podziale na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną
ilość dokumentacji udostępnionej lub wypożyczonej oraz ilość osób korzystających
ilość materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego
ilość wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej. Sprawozdanie składa się bezpośredniemu przełożonemu oraz przesyła do wiadomości miejscowo właściwemu archiwum państwowemu
9. znajomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej
gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki
jakie następowały w przeszłości i obecnie
10. znajomość stosowanych w przeszłości i obecnie w jednostce organizacyjnej systemów kancelaryjnych oraz znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
11. porządkowanie dokumentacji elektronicznej udostępnianej na stronie internetowej Liceum
porządkowanie dokumentacji wytwarzanej przez Samorząd Uczniowski (zgodnie z zaleceniami Archiwum Państwowego)
12. stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych
m.in. poprzez powtarzanie przeszkolenia na kursie archiwalnym
1. współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego;
2. przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
3. przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
4. wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej
5. udostępnianie dokumentacji
6. przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego
7. inicjowanie brakowania dokumentacji
udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia
po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego
8. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego uwzględniającego
m.in.: ilość dokumentacji przejętej z poszczególnych komórek organizacyjnych w podziale na materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną
ilość dokumentacji udostępnionej lub wypożyczonej oraz ilość osób korzystających
ilość materiałów archiwalnych przekazanych do archiwum państwowego
ilość wybrakowanej dokumentacji niearchiwalnej. Sprawozdanie składa się bezpośredniemu przełożonemu oraz przesyła do wiadomości miejscowo właściwemu archiwum państwowemu
9. znajomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej
gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki
jakie następowały w przeszłości i obecnie
10. znajomość stosowanych w przeszłości i obecnie w jednostce organizacyjnej systemów kancelaryjnych
oraz znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
11. porządkowanie dokumentacji elektronicznej udostępnianej na stronie internetowej Liceum
porządkowanie dokumentacji wytwarzanej przez Samorząd Uczniowski (zgodnie z zaleceniami Archiwum Państwowego);
12. stałe pogłębianie kwalifikacji zawodowych
m.in. poprzez powtarzanie przeszkolenia na kursie archiwalnym
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego K/M
Warszawa
Wygasła: 27.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Właściwe zabezpieczenie majątku szkoły i utrzymanie go w należytym stanie.
2. Prowadzenie archiwum w zakresie dokumentacji gospodarczej
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyposażenia szkoły księgi inwentarzowe - uzgadniane ze stanem na koniec roku kalendarzowego z księgowością.
4. Prowadzenie magazynu i dokumentacji z nim związanym oraz sporządzanie kwartalnych stanów magazynowych.
5. Zakup pomocy naukowych
środków czystości
mebli i innych niezbędnych materiałów.
6. Czuwanie nad realizacją prowadzonych prac remontowych oraz napraw i konserwacji sprzętu i pomocy naukowych.
7. Nadzór nad rzetelnością wykonywania obowiązków obsługi.
8. Nadzór nad przygotowaniem pomieszczeń szkolnych na egzaminy wstępne
matury
egzaminy gimnazjalne i inne imprezy okolicznościowe.
9. Nadzorowanie czystości szkoły i otoczenia wokół budynku oraz stanu technicznego budynku.
10. Organizowanie spotkań komisji likwidacyjnej zniszczonego inwentarza szkolnego.
11. Dopilnowanie oznakowania sprzętu i pomocy naukowych i ujęcie ich w ewidencji inwentarzowej i materiałowej przed oddaniem ich do eksploatacji i użytkowania.
12. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
13. Prowadzenie kartotek wydanego sprzętu i odzieży ochronnej.
14. Dopilnowanie prawidłowego oznakowania dróg ewakuacyjnych w budynku XIV LO im. S. Staszica.
15. Pełnienie dyżurów w czasie planowanych zebrań i uroczystości szkolnych organizowanych w szkole w godzinach popołudniowych.
16. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp i ppoż przez pracowników.
17. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. 18. Wykonuje inne
ład i porządek oraz higienę pracy.
Dbałość o stan wykorzystywanego sprzętu i narzędzi.
Odpowiedzialność materialna za sprzęt znajdujący się jako wyposażenie woźnego (narzędzia
sprzęt ogrodniczy).
Przestrzeganie dyscypliny pracy
- uczestniczenie w przeglądach technicznych szkoły w zakresie sprawności sprzętu szkolnego i urządzeń wodno-kanalizacyjnych
- dokonywanie napraw sprzętu szkolnego
hydraulicznego
stolarskiego
ślusarskiego
elektrycznych (stosownie do uprawnień)
- utrzymywanie porządku w piwnicach
- drobne prace remontowe