Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Konkurs na stanowisko pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych - 1/4 etatu oraz inspektora do spraw obronnych - 1/2 etatu
Ostrów Wielkopolski
Wygasła: 29.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zważywszy na podobne wymagania oba stanowiska zajmować będzie jedna osoba - w łącznym wymiarze 3/4 etatu (w Prokuraturze Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim)
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelestwo polskie
2. Pełna zdolność do czynności prawnych
3. Nieposzlakowana opinia
4. Wykształcenie wyższe I stopnia ( w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym)
5. Nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe
6. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwa skarbowe
7. Posiadanie przez kandydata ważnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
ściśle tajne'' wydanego wyłącznie przez ABW lub SKW
a w przypadku jego braku wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przez ABW w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
ściśle tajne"
8. Posiadanie przez kandydata zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez ABW lub SKW lub w przypadku jego braku wyrażenie zgoody na udział w takim szkoleniu
9. Co najmniej 2-lenie udokumentowane doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych
10. Doświadczenie w zawodowej służbie wojskowej
11. Znajomość zagadnień z zakresu ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 t.j.) i aktów prawa wydanych na jej podstawie
12. Znajomość ustawy z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2022r. poz. 2305) i aktów prawa wydanych na jej podstawie
13. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonych stanowiskach.
Wymagania pożądane:
1. Wykształcenie wyższe o kierunku: bezpieczeństwo narodowe
bezpieczeństwo wewnętrzne
obronność
dowodzenie
zarządzanie kryzysowe lub innym pokrewnym
2. Predyspozycje osobowościowe:
a) samodzielność
b) odpowiedzialność
rzetelność
dokładność
skrupulatność
systematyczność
umiejętność syntezy i analizy danych
umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjowania
c) dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym
a także umiejętność reprezentowania Prokuratury na zewnątrz
d) umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy
komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej
e)umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres
f) inicjatywa
dyspozycyjność
kreatywność i zaangażowanie
g) wysoka kultura osobista
3. Umiejętności i predyspozycje zawodowe
tj. obsługa komputera w stopniu co najmniej dobrym (pakiet MS Office).
Zakres zadań na stanowisku pełnomocnika do spraw ochrony informacji jawnych:
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych
w tym stosowane środków bezpieczeństwa fizycznego
2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych
w których są przetwarzane informacje niejawne
3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych
w szczególności szacowaniem ryzyka
4. Kontrola informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
w szczególności okresowo (co najmniej raz na trzy lata) przeprowadzenie kontroli ewidencji
materiałów i obiegu dokumentów
5. Opracowywanie i aktualizowanie
wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej
planu ochrony informacji niejawnych tej jednostki w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji
6. Prowadzenie skoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych
7. Prowadzenie zwykłych kontrolnych postępowań sprawdzających
8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych prokuratury okręgu ostrowskiego albo wykonujących czynności zlecone
posiadających uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób
którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
9. Przekazywanie odpowiednio Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego do ewidencji
o której mowa w art. 73 ust. 1. dane o ktorych mowa w art. 73 ust.2
osób uprawnionych do dostępu informacji niejawnych lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa na podstawie wykazu
o którym mowa w pkt. 8
10. Opracowywanie dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych lub ich utraty
11. Opracowywanie dokumentacji określającej sposób ochrony i tryb przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli
poufne'' w podległych komórkach organizacyjnych
12. Opracowywanie indtrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o kaluzuli
zastrzeżone'' w podległych komórkach organizacyjnych ora zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony
13. Pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
w zakresie funkcjonowania systemu teleinformatycznefo przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych.
Zadania
o których mowa powyżej pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnyc realizuje przy pomocy wyodrębnionej i podległem mu komórki organizacyjnej do spraw ochrony informacji niejawnych
w tym Kancelarii Tajnej.
Zakres zadań na stanowisku Inspektora do spraw obronnych:
1. Opracowywanie dokumentacji analityczno-planistycznej w zakresie przygotowań obronnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgowej
2. Ustalanie i przedstawianie Prokuratorowi Okręgowemu projektów podziału zadań obronnych wykonywanych w czasie pokoju oraz związanych z tym zadań dla podległych jednostek organizacyjnych prokuratury
komórek organizacyjnych i zakresów czynności dla pracowników
3. Ukierunkowywanie realizacji czynności wyznaczonych przez kierowników jednostek pracowników do wykonywania zadań obronnych w podległych prokuraturach rejonowych
4. Określanie z udziałem właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych prokuratury okręgowej procedur dotyczących przygotowania i działania jednostek organizacyjnych prokuratury w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
ujętych w formie zestawów zadań operacyjnych
a także ustalanie sił i środków niezbędnych do ich wykonania
5. Sporządzanie z udziałem właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych i utrzymywanie w aktualności dokumentacji w zakresie funkcjonowania prokuratury okręgowej w czasie wojny
6. Wykonywanie i uzgadnianie z organem nadrzędnym wymaganych planów i harmonogramów wykonywania zadań obronnych
7. Uzgadnianie planów zamierzeń i szkoleń obronnych
8. Planowanie
organizowanie i realizacja szkoleń obronnych
9. Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji stałego dyżuru organizowanego w prokuraturze okręgowej
10. Sporządzanie sprawozdań i informacji dotyczących stanu przygotowań obronnych i wykonywania zadań obronnych przez jednostki organizacyjne prokuratury
11. Sporządzanie raportów i komunikatów z zakresu systemu informacyjnego zarządzania kryzysowego w jednostkach prokuratury
12. Sporządzanie raportów zbiorczych i doraźnych o stanie realizacji zadań wynikających z wprowadzania w jednostkach organizacyjnych prokuratury stopni alarmowych wynikających z zagrożeń zdarzeniami o charakterze terrorystycznym
13. Określanie we współdziałaniu z właściwymi rzeczowo komórkami organizacyjnymi prokuratury okręgowej procedury realizacji przedwsięzięć w ramach poszczególnych stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP
w tym modułów zadaniowych dla każdego stopnia
zawierających w szczególności wykazu zadań do wykonania
14. Wykonywania zadań w zakresie zapewniania prokuratorom oraz innym uprawionym osobom
na czas pobytu w budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim możliwości zdeponowania broni palnej oraz amunicji w warunkach określonych odrębnymi przepisami
15. Prowadzenie spraw wyłączenia pracowników jednostek prokuratury od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
Na stanowisku starszego inspektora do spraw obronnych zatrudnia się w pierwszej kolejności żołnierzy rezerwy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
o których mowa w art
235 ust. 1 z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2022r. poz. 2305)
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny ze wskazaniem sygnatury konkursu
adresowany do Prokuratura Okręgowego w Ostrowie Wielkopolskim
2. Curriculum Vitae
3. Kserokopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów
4. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia lub zaświadxzeń dokumentujących staż pracy
w tym kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie dowódczo-sztabowe żołnierzy rezerwy Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
o których mowa w art
235 ust
1 ustawy z dnia 11 marca 2022r. o obronie Ojczyzny (Dz U. z 2022r. poz. 2305)
5. Ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
ściśle tajne'' wydane przez ABW lub SKW lub świadczenie o wyrażeniu zgodny na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
ściśle tajne''
6. Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW
SKW lub oświadczenie o wyrażeniu zgodu na udział w powyższym szkoleniu
7. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
9. Oświadczenie kandydata
że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
10. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonych stanowiskach
11. Wypełnione dokumenty załączone do ogłoszenia znajdujące się na stronie internetowej.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 29 MARCA 2024 ROKU
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Siedziba Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Krotoszyńska 37 (w przypadku przesłania za pośrednictwem operatora pocztowego za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w urzędzie pocztowym)
Lista osób dopuszczonych do II etapu konkursu (rozmowy kwalifikacyjnej) wraz z terminem jego przeprowadzenia ogłoszona zostanie na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim w terminie do 5 kwietnia 2024r
Prokurator Okręgowy w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza konkurs na stanowisko asystent prokuratora w Ostrowie Wielkopolskim w Prokuraturze Rejonowej w Ostrowie Wielkopolskim
N astanowisku asystenta prokuratora może być zatrudniony ten
kto:
1. Posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni z praw cywilnych i obywatelskich
a także nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
2. jest nieskazitelnego charakteru;
3. ukończył wyższe studia w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce;
4. ukończył 24 lata.
Warunkiem przystąpienia do konkursu na stanowisko asystenta prokuratora jest złożenie w Prokuraturze Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim
63-400 Ostrów Wielkopolski
ul. Krotoszyńska 37 - w termine do 10 czerwca 2022r następujących dokumentów:
1. wniosku o zatrudnienie na stanowisko asystenta prokuratora;
2. życiorysu oraz informacji o zatrudnieniu i przbiegu pracy zawodowej;
3. oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu dokumentu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów w rzeczypospolitej Polskiej i uzyskania tytułu zawodowego magistra
albo zaświadczenia o zdanym egzamine magisterskim lub oryginału
czy też urzędowo poświadczonego odpisu dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej;
4. oświadczenia
o którym mowa w art. 180 par. 6 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. - Prawo o prokuraturze ( Dz.U.2021.66);
5. oświadczenia
że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obyatelskich;
6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu;
7. aktualnej fotografii zgodznie z wymaganiami obowiązującymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego;
8. informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej osoby kandydata.
Konkurs składa się z trzech etapów:
I ETAP:
Wstępna selekcja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych
II ETAP:
Test
który obejmuje 36 pytań jednokrotnego wyboru z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego oraz prawa konstytucyjnego wraz z zagadnieniami ustroju sądów i prokuratury
a także pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego
wybrany przez kandydata: praca pisemna może polegać na rozwiązaniu kazusu procesowego
III ETAP:
Rozmowa kwalifikacyjna
Komisja konkursowa przygotowuje pytania testowe i dwa tematy pracy pisemnej
mając na względzie konieczność oceny posiadanej przez kandydatów:
- znajomości przepisów prawa w dziedzinach prawa
o których mowa w pkt. 2;
- umiejętności stosowania przepisów prawa oraz formułowania wypowiedzi
z uwzględnieniem wymogów poprawności językowej
logiki wywodu i argumentacji prawniczej.
Komisja konkursowa ustali listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu i umieści ją w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie prokuratury oraz w Biuletynie Informacji Publicznej - nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęca drugiego etapu konkursu
Terminy drugiego i trzeciego etapu konkursu podane zostana do wiadomości w ogłoszeniach o wynikach etapów odpowiednio: pierwszego i drugiego.
Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta będzie dostępna przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania.
Zasady przeprowadzenia konkursu określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora (Dz.U.2016.1838).
Informacje na temat konkursu można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 62-59-57-117
Konkurs na staż urzędniczy do Prokuratury Rejonowej w Ostrowie Wielkopolskim
Ostrów Wielkopolski
Wygasła: 13.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prokurato Okręgowy w ostrowie Wielkopolskim ogłasza konkurs na staż urzędniczy w prokuraturze.
I ETAP:
Wstępna selekcja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych odbędzie się 20 maja 2022r.
II ETAP:
Praktyczny sprawdzian umiejętności odbędzie sie w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Krotoszynskiej 37. Data i godzina rozpoczęcia II etapu konkursu zostanie podana do wiadomości po przeprowadzeniu I etapu konkursu.
III ETAP:
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim przy u. Krotoszńskiej 37. Data o gzodzina rozpoczęcia III etapu konkursu zostanie podana do wiadomości po przeprowadzeniu II etapu konkursu.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych i pomocniczych zgodnie z przepisami ustaw oraz innymi przepisami prawa
a także zarządzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokuratorów przełożonych
a w szczególności:
1. ewidencjonowanie oraz rejestrowanie wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism
2. prowadzenie repertoriów
rejestrów
wykazów kontrolnychi innych niezbędnych urządzeń ewidencyjnych oraz wpisywanie w nich aktualnychdanych ewidencyjnych dotyczących biegu spraw i sposobu ich merytorycznego zakończenia
3. prowadzenie korespondencji
sporządzanie projektów pism i dokumentów z zakresuadministracji kierownika jednostki
4. prowadzenie terminarzy wznowień zapewniających podejmowanie przez prokuratorów decyzji procesowych lub innych czynności w terminach przewidzianych prawem lub wskazanych przez prokuratorów
5. informowanie stron procesowych i ich pełnomocników o biegu spraw zawisłych w prokuraturze w zakresie przewizianym przepisami prawa lub wskazanym przez prokuratorów
6. protokołowanie czynności procesowych wykonywanych przez prokuratorów
7. wykonywanie czynności biurowych i technicznych w toku opracowania dokumentów
8. sporządzanie wezwań i zawiadomień oraz informowanie stron o terminachczynności procesowych wykonywanych przez prokuratorów
9. udostępnianie akt spraw
umożliwianie sporządzania z nich odpisów i i kserokopii oraz sporządzanie i wydawanie - za zgodą prokuratora prowadzącego postępowanie przygotowawcze - odpłatni uwierzytelnionych odpisów dokumentów lub kserokopii
10. sporządzanie zestawienia opłat i wydatków w postępowaniu przygotowawczym w oparciu o rachunki
faktury i inne dokumenty zawarte w aktach sprawy
przy uwzględnieniu innych kosztów postępowania wymienionych w aktach prawnych dotyczących takich kosztów
11. porządkowanie materiału aktowego
zszywanie akt głównych i podręcznych zakończonych postępowań
z uwzględnieniem wymogów w zakresie załączania materiałów do właściwych akt
ich numerowanie i umieszczanie odpowiednich adnotacji na okładkach
12. prowadzenie ewidencji dowodów rzeczowych
przyjmowanie ich i przechowywanie w jednostkach prokuratury oraz przekazywanie zgodnie z decyzją prokuratora
do dyspozycji właściwych organów i uprawnionych osób
13. wykonywanie czynności związanych z zadaniami wynikającymi z ustawyz dnia 6 lipca 2021r. o gromadzeniu
przetwarzaniu i przekazywaniu informacjikryminalnych (Dz.U.z 2015.1930 ze zm)
14. wykonywanie zadań związanych z przekazywaniem i uzyskiwaniem informacjiz Krajowego Rejestru Karnego
w tym informacji o osobie i o podmiocie zbiorowym
a także informacji z innych daz danych
15. wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem danych do analizy kryminalnej
16. wykonywanie czynności związanych z wdrożeniem Systemu Informatycznego Prokuratury
17. przygotowanie okresowych ( półrocznych i rocznych ) sprawozdań statystycznych oraz w oparciu o wynikające z nich dane- projektów innych informacji o wynikach działalności prokuratury
18. wypełnianie formularzy sprzawozdawczych dla potrzeb statystyki oraz innych formularzy przeznaczonych do przekazywania informacji źródłowych dla systemów informatycznych w formie elektronicznej
w tym dla policyjnego systemu informatycznego
19. wykonywanie czynnności związanych z archiwizowaniem akt
prowadzenie archiwym zakładowego
sporządzanie dokumentacji związanej z przekazywaniem akt do archiwum państwowego oraz przygotowywanie wniosków o zezwolenie na zniszczenie akt i materiałów niearchiwanych po upływie okresu ich przechowywania w prokuraturze
20. wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem niezbędnych w pracy prokuratury materiałów piśmiennych
druków
repertoriów
rejestrów i formularzy urzędowych oraz sprawdzanie
czy są one zgodne z obowiązującymi wykazami i wzorami
21. wykonywanie innych czynności na polecenie kierownika jednostki lub uprawnionego prokuratora.
WYMAGANIA KONIECZNE:
Wynikające z art. 2 pkt 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577).
Na staż urzędniczy może być przyjęta osoba:
1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych
2. o nieposzlakowanej opinii
3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
5. posiadająca stan zdrowia pozwalający ma zatrudnienie na określonym stanowisku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
1. zdolności analityczne
2. znajomość techniki pracy biurowej
w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym
3. komunikatywność
4. odporność na stres
5. kreatywność
6. samodzielność
odpowiedzialność
rzetelność
7. obowiązkowość
8. umiejętność pracy w zespole
9. umiejętność organizacji pracy
10. wysoka kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. wniosek o dopuszczenie do konkursu
2. kwestionariusz osobowy ( pliki do pobrania w formacie Word)
3. życiorys lub CV
4. urzędowo poświadczony odpis świadectwa ukończenia szkoły ponadpodstawowej
bądź dyplomu ukończenia szkoły wyższej
5. oświadczenie kandydata o tym
że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
6. jedno zdjęcie
Lista kandydatów zakwalifikowanych do III etapu konkursu 3 osoby na jedno miejsce z największą liczbą punktów) ze wskazaniem daty
miejsca i godziny rozpoczęcia zostanie umieszczona na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej.
Imiona i nazwiska kandydatów wybranych na staż urzędniczy w prokuraturze
podane będą do publicznej wiadomości poprzez obwieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim.
Załączniki do wniosku o dopuszczenie kandydata do konkursu znajdują się na stronie internetowej Prokuratury okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim w zakładce "PRACA"