Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 16 )
Pracownik socjalny K/M
Warszawa
Ważna do: 08.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1.Praca socjalna 2.Dokonywanie analizy i oceny sytuacji socjalno-bytowej podopiecznych 3.
Ustalanie planów pomocy
formułowanie opinii w zakresie potrzeb indywidualnych 4.Udzielanie podopiecznym informacji
wskazówek porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych
skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w ich
realizacji 5.Informowanie o możliwości uzyskania świadczeń 6.Prowadzenie dokumentacji ze wsparcia udzielanego
podopiecznym 7.Współpraca z ośrodkami pomocy społecznej właściwymi z miejscem zamieszkania podopiecznych oraz innymi
instytucjami świadczącymi pomoc i wsparcie na rzecz Seniorów. 8.Inicjowanie nowych form pomocy
podejmowanie działań
aktywizujących i wspierających mających na celu przeciwdziałanie izolacji społecznej seniorów 9.Współpraca z innymi
członkami zespołu w zakresie wsparcia podopiecznych
1. Kontrola sprawności urządzeń stanowiących mienie CAM
2. Drobne naprawy elektryczne i hydrauliczne
3. Dbałość o teren przylegający do budynku 4.Konserwacja i właściwa eksploatacja powierzonych narzędzi i sprzętu
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku w ewidencji ilościowo- wartościowej we współpracy z DAG;
2. Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań w zakresie zlecenia
wyboru i zakupu usług zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych zgodnie z ustaloną procedurą;
3. Podejmowanie interwencji w przypadku awarii węzła ciepłowniczego
wodno-kanalizacyjnego
wentylacyjnego zgodnie z ustaloną procedurą;
4. Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia:
5. Opracowanie rocznego planu zakupów
dostaw
usług na podstawie złożonego zapotrzebowania przez poszczególne zespoły filii Centrum;
6. Nadzór nad zaopatrywaniem w niezbędne materiały biurowe i środki czystościowe i nad ich prawidłowym podziałem;
7. Eksploatacja
utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej filii Centrum;
8. Nadzór nad majątkiem Centrum w tym prawidłowa eksploatacja i zabezpieczenie pomieszczeń użytkowania przez filię Centrum;
9. Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz br. napraw składników majątkowych
współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisami technicznymi Centrum;
10. Prowadzenie spraw związanych z ppoż. w filii Centrum;
11. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem powierzonych Centrum nieruchomości
w tym prowadzenie ksiąg obiektu oraz przeglądów prawem określonych;
12. Współpraca w zakresie prowadzonych postępowań do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów z tym związanych;
13. Prowadzenie rejestrów i dokumentów ( w tym umów) zamówień o wartości wyższej od kwoty o której mowa w art. 2 ust 1 pkt.1 Prawo zamówień publicznych;
14. Czuwanie nad czystością
stanem technicznym i estetyką nieruchomości będących w użytkowaniu filii Centrum w tym budynku
- praca socjalna w Domu Powstańców Warszawskich
- dokonywanie analizy i oceny sytuacji socjalno-bytowej podopiecznych
- informowanie o możliwości uzyskania świadczeń
- koordynowanie wsparcia na rzecz podopiecznych
- ustalanie planów pomocy
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik fizjoterapii/fizjoterapeuta
Warszawa
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
#E
Miejsce pracy: Warszawa-Wola
Miejsce wykonywania pracy: Nowolipie 22
- prowadzenie indywidualnych lub grupowych zajęć usprawnienia ruchowego dla Powstańców Warszawskic
- zapewnienie Powstańcom Warszawskim konsultacji i ustalenie planu wsparcia w obszarze usprawnienia ruchowego
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny specjalista do spraw administracyjno-gospodarczych
Warszawa
Wygasła: 08.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Nadzór nad majątkiem
w tym prawidłową eksploatacją i zabezpieczeniem pomieszczeń oraz organizacja i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku oraz środków trwałych w ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej zgodnie z przyjętymi procedurami.
Obsługa programu Vulcan w zakresie gospodarki magazynowej
ewidencji środków trwałych
pozostałych środków trwałych i wyposażenia; Prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury; Opracowanie rocznego planu zakupów
dostaw i usług; Organizowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżących napraw składników majątkowych
współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami Centrum; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; Zapewnienie ciągłości działania sieci telekomunikacyjnej oraz informatycznej; Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem mienia; Opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym
publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; Przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; Prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych
do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie
szacowanie wartości zamówienia
sporządzanie SWZ
publikacja ogłoszeń
weryfikacja i ocena składanych ofert
przekazywanie protokołów
umów
informacji
odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych
Specjalista do spraw administracyjno-gospodarczych (0,25 etatu)
Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym
publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych;
- przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych;
- prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych
do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie
szacowanie wartości zamówienia
sporządzanie SWZ
publikacja ogłoszeń
weryfikacja i ocena składanych ofert
przekazywanie protokołów
umów
informacji
odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych;
- koordynacja prac związanych z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i nadzór nad sumowaniem zamówień;
- koordynacja czynności proceduralnych związanych z zapytaniami ofertowymi według standardów określonych wewnętrznymi zarządzeniami (planowanie
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony
II. Charakterystyka pracy:
1) przygotowywanie dokumentów i wniosków związanych z nawiązywaniem, zmianą oraz rozwiązywaniem stosunków pracy;
2) prowadzenie ewidencji pracowników, akt osobowych, wydawanie zaświadczeń
o zatrudnieniu;
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, urlopów, czasowej niezdolności do pracy oraz grafików dla grupy pracowników;
4) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Centrum;
5) ustalanie terminów wypłat nagród jubileuszowych;
6) przygotowanie dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy;
7) realizacja postępowań powypadkowych, związanych z wypadkami, które wystąpiły w drodze do pracy oraz w drodze z pracy, w przypadku osób zatrudnionych na etacie oraz osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne;
8) nadzorowanie realizacji systemu ocen pracowników Centrum;
9) sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, w tym sprawozdań GUS
z zakresu spraw kadrowych;
10) rozpoznawanie we współpracy z kierownikami działów potrzeb szkoleniowych i doskonalenia zawodowego pracowników Centrum;
11) nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz organizowanie egzaminu kończącego tę służbę – we współpracy z Dyrektorem oraz kierownikami komórek organizacyjnych;
12) współpraca z osobą zajmującą się przestrzeganiem przepisów bhp i ppoż. oraz kierownikami działów w zakresie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzegania stanu zabezpieczenia pożarowego;
13) współpraca z działem księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sporządzania deklaracji ZUS, PIT
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku CAM przy ul. Nowolipie 25 b. Bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynki wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
1. Prowadzenie indywidualnych lub grupowych zajęć usprawniania ruchowego dla Powstańców Warszawskich w przestrzeni Domu Powstańców Warszawskich Nowolipie 22a także w domach i mieszkaniach prywatnych na terenie Warszawy
2. Zapewnienie Powstańcom Warszawskim konsultacji i ustalenie planu wsparcia w obszarze usprawniania ruchowego
3. Dbałość o wyposażenie gabinetu fizjoterapeutycznego i potrzebny do zajęć sprzęt
4. Udzielanie pierwszej pomocy na terenie Domu Powstańców Warszawskich i wzywanie odpowiednich służb w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia
5. Współpraca z innymi członkami zespołu: m.in. opiekunami osób starszych, pielęgniarką, pracownikiem socjalnym, a także wolontariuszami
Przy wykonywaniu zadań fizjoterapeuta jest zobowiązany:
1. Kierować się zasadami etyki zawodowej
2. Kierować się zasadą dobra osób, którym służy, poszanowania ich godności
i prawa tych osób do samostanowienia
3. Przeciwdziałać praktykom dyskryminującym osobę lub grupę
4. Zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, to ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby
5. Podnosić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w szkoleniach
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony
II. Charakterystyka pracy:
1) przygotowywanie dokumentów i wniosków związanych z nawiązywaniem, zmianą oraz rozwiązywaniem stosunków pracy;
2) prowadzenie ewidencji pracowników, akt osobowych, wydawanie zaświadczeń
o zatrudnieniu;
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, urlopów, czasowej niezdolności do pracy oraz grafików dla grupy pracowników;
4) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników Centrum;
5) ustalanie terminów wypłat nagród jubileuszowych;
6) przygotowanie dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy;
7) realizacja postępowań powypadkowych, związanych z wypadkami, które wystąpiły w drodze do pracy oraz w drodze z pracy, w przypadku osób zatrudnionych na etacie oraz osób zatrudnionych na umowy cywilno-prawne;
8) nadzorowanie realizacji systemu ocen pracowników Centrum;
9) sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, w tym sprawozdań GUS
z zakresu spraw kadrowych;
10) rozpoznawanie we współpracy z kierownikami działów potrzeb szkoleniowych i doskonalenia zawodowego pracowników Centrum;
11) nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej oraz organizowanie egzaminu kończącego tę służbę – we współpracy z Dyrektorem oraz kierownikami komórek organizacyjnych;
12) współpraca z osobą zajmującą się przestrzeganiem przepisów bhp i ppoż. oraz kierownikami działów w zakresie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzegania stanu zabezpieczenia pożarowego;
13) współpraca z działem księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sporządzania deklaracji ZUS, PIT
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku CAM przy ul. Nowolipie 25 b. Bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynki wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
Specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CAM „Nowolipie”
Nowolipie 25B, Wola, Warszawa
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych w CAM „Nowolipie”
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony
II. Charakterystyka pracy:
1. Wykonywanie zadań związanych z zakupami usług i towarów dla CAM w oparciu
o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych
i wewnętrzne procedury
2. Przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp. ),
3. Przygotowanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2. ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4. Opracowanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Aktywności Międzypokoleniowej i jego publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych;
5. Monitorowanie rezultatów zapytań ofertowe i uzgadnianie z Działem Księgowości wydatków budżetowych na realizację zadań;
6. Prowadzenie książek obiektu budowlanego dla budynków będącymi w zarządzaniu CAM;
7. Nadzór nad realizacją okresowych i doraźnych kontroli stanu technicznego budynków oraz umów na przeglądy konserwacyjne;
8. Ustalanie terminów przeglądów budynków zgodnie z prawem budowlanym;
9. Przygotowywanie umów eksploatacyjnych/zakupowych/usługowych z wykonawcami oraz nadzór nad realizacją tych umów;
10. Utrzymanie należytego stanu BHP i P. poż.;
11. Sporządzanie planów zakupów, sprawozdań;
12. Praca w programie Vulcan inwentarz;
13. Realizowane na stanowisku zadania wymagają komunikatywność, dyskrecji, konsekwencji, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność interpretacji przepisów prawa
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku CAM. Bezpieczne warunki pracy. Wejście do budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym