1. Pracodawca
  2. Brześć Kujawski
  3. BRZESKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
0% Ocen 0
0% poleca firmę Opinie (1)
0%
Ocena ogólna pracodawcy

BRZESKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Brześć Kujawski, ul. Królewska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 1 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Opiekunka osób starszych R33/0624-281/24

Brześć Kujawski
Wygasła: 31.03.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • usługi opiekuńczo-wspierające w domu podopiecznego na terenie gminy Brześć Kujawski
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości R54/3030-1580/23

Brześć Kujawski
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • szczegóły na stronie BIP - Brzeski Ośrodek pomocy Społecznej https://tiny.pl/ckxb7
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości R118/2622-1350/23

Brześć Kujawski
Wygasła: 09.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • szczegóły na stronie BIP - Brzeski Ośrodek pomocy Społecznej https://tiny.pl/c5n64
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor do spraw kadr i płac R46/0670-333/22

Brześć Kujawski
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
  • 2) ewidencja czasu pracy pracowników
  • 3) prowadzenie sprawozdawczości zatrudnienia
  • 4) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych
  • 5) kierowanie pracowników na badania lekarskie
  • 6) rozliczanie urlopów i innych uprawnień pracowniczych
  • 7) prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi
  • ubezpieczeniami i płacami
  • a w szczególności: - obsługa programu kadrowo- płacowego
  • - naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników
  • - sporządzanie list płac wynagrodzeń pracowników
  • 8) prowadzenie dokumentacji dla potrzeb rozliczania się z Urzędem Skarbowym
  • ZUS-em
  • PFRON-em
  • 9) obsługa programu umożliwiającego wysyłanie dokumentów ubezpieczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w formie elektronicznej
  • 10) terminowe sporządzanie i elektroniczne przesyłanie sprawozdań do GUS
  • 11) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu
  • 12) prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
  • 13) rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • 14) współpraca z firmą zewnętrzną realizującą usługi BHP
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne