Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Prezes zarządu spółdzielni mieszkaniowej
osiedle Przemysława 21, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 07.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
Reprezentowanie interesów Spółdzielni i członków wobec organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego oraz działających w ich imieniu instytucji kompetentnych
Podejmowanie decyzji niezbędnych dla prawidłowej działalności Spółdzielni
Nadzór nad sporządzaniem rzetelnych, uwzględniających możliwości Spółdzielni i źródła finansowania planów finansowo - gospodarczych oraz zapewnienia skutecznej kontroli ich realizacji
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących system zarządzania i działalności Spółdzielni
Organizowanie posiedzeń Zarządu Spółdzielni
Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów
Przestrzeganie zasad i zapisów Statutu oraz obowiązujących regulaminów
Opracowywanie planu remontów do zaakceptowania przez Komisję Eksploatacyjno - Inwestycyjną
Analizowanie wydatków ekonomiczno - finansowych gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo - finansowych
Załatwianie spraw interwencyjncyh i skarg mieszkańców
Rozstrzyganie kwestii spornych wynikających z toku działalności Spółdzielni
Reprezentowanie interesów Spółdzielni i członków wobec organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego oraz działających w ich imieniu instytucji kompetentnych
Podejmowanie decyzji niezbędnych dla prawidłowej działalności Spółdzielni
Nadzór nad sporządzaniem rzetelnych, uwzględniających możliwości Spółdzielni i źródła finansowania planów finansowo - gospodarczych oraz zapewnienia skutecznej kontroli ich realizacji
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących system zarządzania i działalności Spółdzielni
Organizowanie posiedzeń Zarządu Spółdzielni
Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów
Przestrzeganie zasad i zapisów Statutu oraz obowiązujących regulaminów
Opracowywanie planu remontów do zaakceptowania przez Komisję Eksploatacyjno - Inwestycyjną
Analizowanie wydatków ekonomiczno - finansowych gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo - finansowych
Załatwianie spraw interwencyjncyh i skarg mieszkańców
Rozstrzyganie kwestii spornych wynikających z toku działalności Spółdzielni
Reprezentowanie interesów Spółdzielni i członków wobec organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego oraz działających w ich imieniu instytucji kompetentnych
Podejmowanie decyzji niezbędnych dla prawidłowej działalności Spółdzielni
Nadzór nad sporządzaniem rzetelnych, uwzględniających możliwości Spółdzielni i źródła finansowania planów finansowo - gospodarczych oraz zapewnienia skutecznej kontroli ich realizacji
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących system zarządzania i działalności Spółdzielni
Organizowanie posiedzeń Zarządu Spółdzielni
Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów
Przestrzeganie zasad i zapisów Statutu oraz obowiązujących regulaminów
Opracowywanie planu remontów do zaakceptowania przez Komisję Eksploatacyjno - Inwestycyjną
Analizowanie wydatków ekonomiczno - finansowych gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo - finansowych
Załatwianie spraw interwencyjncyh i skarg mieszkańców
Rozstrzyganie kwestii spornych wynikających z toku działalności Spółdzielni
przygotowywanie materiałów i udział w posiedzeniach organów statutowych Spółdzielni, w tym: Walnego Zgromadzenia i Rady Nadzorczej
współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo-finansowych,
organizowanie przewidzianych prawem przeglądów budynków i instalacji wraz z kontrolą w tym zakresie,
pełnienie funkcji nadzorczej w trakcie prowadzenia prac remontowych, ogólnobudowlanych oraz eksploatacyjnych budynków,
przeprowadzanie okresowych i doraźnych przeglądów obiektów należących do Spółdzielni oraz udział w komisjach przeglądów okresowych,
opracowywanie planów remontów rocznych i wieloletnich,
przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania przetargów na remonty,
prowadzenie rejestrów wykonywanych prac przez pracowników technicznych oraz firmy zewnętrzne, potwierdzanie faktur dla wykonania sprawozdawczości i analiz w zakresie poniesionych kosztów,
prowadzenie problematyki związanej z eksploatacją wszelkich urządzeń,
opracowywanie okresowych sprawozdań dla potrzeb Zarządu, w części spraw powierzonych niniejszym zakresem czynności
przygotowanie projektów planów remontowych obiektów spółdzielni (rocznych i wieloletnich),
prowadzenie czynności związanych z wykonaniem zadania remontowego, w tym przygotowanie zapytań ofertowych; przygotowanie i udział w procesie postępowań przetargowych; nadzór nad terminem, jakością wykonania zleconych prac i budżetem,
koordynowanie prac związanych z eksploatacją majątku spółdzielni (przeglądy okresowe i doraźne),
przyjmowanie zgłoszeń o awariach – rejestracja zgłoszenia, weryfikacja pod względem merytorycznym, zapewnienie skutecznego usunięcia awarii,
kierowanie zespołem pracowników działu technicznego
przygotowywanie materiałów i udział w posiedzeniach organów statutowych Spółdzielni, w tym: Walnego Zgromadzenia i Rady Nadzorczej
współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo-finansowych,
organizowanie przewidzianych prawem przeglądów budynków i instalacji wraz z kontrolą w tym zakresie,
pełnienie funkcji nadzorczej w trakcie prowadzenia prac remontowych, ogólnobudowlanych oraz eksploatacyjnych budynków,
przeprowadzanie okresowych i doraźnych przeglądów obiektów należących do Spółdzielni oraz udział w komisjach przeglądów okresowych,
opracowywanie planów remontów rocznych i wieloletnich,
przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania przetargów na remonty,
prowadzenie rejestrów wykonywanych prac przez pracowników technicznych oraz firmy zewnętrzne, potwierdzanie faktur dla wykonania sprawozdawczości i analiz w zakresie poniesionych kosztów,
prowadzenie problematyki związanej z eksploatacją wszelkich urządzeń,
opracowywanie okresowych sprawozdań dla potrzeb Zarządu, w części spraw powierzonych niniejszym zakresem czynności
kompleksowe prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami, w tym prowadzenie bieżącej ewidencji lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobach Spółdzielni,
przygotowywanie umów i pism związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości,
przekazywanie i przyjmowanie lokali użytkowych Spółdzielni,
weryfikowanie i zlecanie usuwania usterek zgłaszanych przez właścicieli,
sprawowanie dozoru nad pracami gospodarzy domów oraz firm sprzątających,
sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za zakupione materiały i usługi,
rozliczanie mediów,
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Reprezentowanie interesów Spółdzielni i członków wobec organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego oraz działających w ich imieniu instytucji kompetentnych
Podejmowanie decyzji niezbędnych dla prawidłowej działalności Spółdzielni
Nadzór nad sporządzaniem rzetelnych, uwzględniających możliwości Spółdzielni i źródła finansowania planów finansowo - gospodarczych oraz zapewnienia skutecznej kontroli ich realizacji
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących system zarządzania i działalności Spółdzielni
Organizowanie posiedzeń Zarządu Spółdzielni
Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów
Przestrzeganie zasad i zapisów Statutu oraz obowiązujących regulaminów
Opracowywanie planu remontów do zaakceptowania przez Komisję Eksploatacyjno - Inwestycyjną
Analizowanie wydatków ekonomiczno - finansowych gospodarki zasobami mieszkaniowymi
Współdziałanie przy opracowywaniu planów gospodarczo - finansowych
Załatwianie spraw interwencyjncyh i skarg mieszkańców
Rozstrzyganie kwestii spornych wynikających z toku działalności Spółdzielni