Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Dyrektor / Dyrektorka ds. Marketingu
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
zarządzanie obszarem Marketingu i podległymi bezpośrednio managerami (kierownikami działów), odpowiedzialnymi za obszary: PR i marketing, branding/ projektowanie graficzne, informacja turystyczna i sprzedaż, projekty networkingowe i eventy promocyjne;
tworzenie strategii marketingowej oraz strategii komunikacji dla marek zarządzanych przez Kraków5020;
realizacja założeń strategicznych marek Kraków5020 poprzez m.in. kampanie marketingowe w ramach działań in-house oraz współpracy z agencjami i zleceniobiorcami;
planowanie, nadzór i realizacja powierzonego budżetu marketingu zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
koordynacja i realizacja projektów networkingowych, edukacyjnych, społecznych, CSR i eventów promocyjnych;
współpraca z Rzecznikiem w zakresie PR i działań wizerunkowych;
monitorowanie i analiza efektywności działań komunikacji marketingowej;
monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz zachowań klientów;
monitorowanie jakości wytwarzanych materiałów marketingowych;
współpraca z HR w zakresie m.in. planowania budżetu wynagrodzeń, procesu rekrutacji i employer brandingu;
zarządzanie powierzonym zespołem w zakresie wyznaczania celów, realizacji zadań, rozliczania czasu pracy, rozwoju pracowników;
reprezentowanie Spółki podczas wydarzeń branżowych, spotkań zewnętrznych i warsztatów
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Informacji Turystycznej
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
praca w Punktach Sieci Informacji Miejskiej InfoKraków
udzielanie informacji turystyczno-kulturalnej po polsku i angielsku
prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów na imprezy kulturalne oraz oferty lokalnych produktów w ramach projektu Kraków Story
sporządzanie raportów, protokołów, rozliczeń
współtworzenie nowej gościnności, dobrego wizerunku miasta i instytucji
prowadzenie: rekrutacji nowych pracowników; wdrażania nowych pracowników (onboarding); podróży służbowych; benefitów pracowniczych; programu stażowego i praktyk; polityki szkoleniowej i rozwoju zawodowego; programu ocen okresowych i ewaluacji
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z pracownikami (m.in. administrowanie sekcją HR w Intranecie)
współtworzenie z Departamentem Marketingu działań employer brandingowych
inicjowanie projektów z zakresu tzw. „miękkiego HR”, wprowadzanie praktyk HR i polityki personalnej Kraków5020
współtworzenie i monitorowanie realizacji strategii społecznej odpowiedzialności Kraków5020
nadzór nad realizacją polityk antymobbingowej i antydysykryminacyjnej
wspieranie kadry menadżerskiej w rozwoju i motywowaniu pracowników
Specjalista / Specjalistka ds. Technicznego Utrzymania Nieruchomości (obiektu)
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 15.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie ciągłego funkcjonowania instalacji i urządzeń na terenie obiektu,
przeprowadzanie bieżących konserwacji urządzeń, napraw, remontów urządzeń technicznych i instalacji na terenie obiektu, przeglądów prewencyjnych oraz usuwanie awarii,
dbanie o optymalizację kosztów podczas prowadzonych napraw,
nadzór nad dokumentacją techniczną,
nadzór i współpraca z firmami prowadzącymi prace na terenie obiektu,
pomoc przy wyszukiwaniu i wyborze wykonawcy prac zlecanych na terenie obiektu,
administrowanie nieruchomościami będącymi w zasobach Kraków5020;
rozpoznanie rynku, wybór usługodawców, negocjacje, zawieranie umów i zleceń, koordynacja i nadzór prac związanych z realizacją umów i zleceń z firmami zewnętrznymi;
przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargów, w tym opis przedmiotu zamówienia, szacowanie przedmiotu zamówienia;
rozliczenie finansowe umów i zleceń z usługodawcami zewnętrznymi w ramach zakresu zadań działu i powierzonych zadań;
bieżąca kontrola realizacji budżetu;
analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym;
obsługa powykonawcza zrealizowanych inwestycji w okresie gwarancji;
rozliczanie najemców ze zużycia mediów w wynajmujących przestrzenie komercyjne w budynkach będących w zasobach Kraków5020
Kierownik / Kierowniczka Działu Finansowo-Księgowego
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad procesami księgowymi oraz ich optymalizacja (obieg dokumentów, ustalanie zasad księgowania, aktualizacja procedur, weryfikacja księgowań, organizacja archiwizacji dokumentów),
prawidłowa dekretacja i prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami prawa,
prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej w tym w zakresie gospodarki magazynowej oraz kasowej, windykacji należności,
przygotowanie i wysyłanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych,
rozliczanie krajowych i zagranicznych delegacji służbowych,
prowadzenie rejestru sprzedaży VAT, w tym importu usług, prawidłowe obliczanie podatku CIT,
nadzór nad sprzedażą detaliczną oraz wystawianiem faktur sprzedaży,
rozwiązywanie kluczowych kwestii księgowych i podatkowych,
nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,
udział w procesie zamykania ksiąg rachunkowych – czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Informacji Turystycznej
Kraków
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
udzielanie informacji turystyczno–kulturalnej w języku polskim oraz angielskim w punktach sieci informacji miejskiej InfoKraków
prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów na imprezy kulturalne oraz oferty lokalnych produktów miejskiego concept store'u
obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych
dbałość o prawidłową jakość i ekspozycję sprzedawanych towarów
sporządzanie raportów, protokołów oraz rozliczeń sprzedażowych
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizacji powierzonych zadań
współpraca z innymi obszarami Spółki przy realizacji działań związanych z projektem miejskiego concept store'u
współtworzenie Nowej Gościnności i dobrego wizerunku miasta oraz Spółki
aktywna współpraca w ramach Zespołu oraz z obszarem marketingu
przygotowanie kreacji wizualnych w oparciu o system identyfikacji wizualnej marki
projektowanie materiałów reklamowych i komunikacji wewnętrznej (prasa, OOH, digital)
tworzenie grafik na potrzeby: stron www, mediów społecznościowych, newsletterów, katalogów, kampanii reklamowych (np. remarketing, reklama graficzna itp.)
prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych – OT, LT itp., uzgadnianie modułu środków trwałych z kontami księgowymi, przygotowywanie spisów i inwentaryzacji
administrowanie nieruchomościami będącymi w zasobach Kraków5020 Sp. z o.o
rozpoznanie rynku, wybór usługodawców, negocjacje, zawieranie umów i zleceń, koordynacja i nadzór prac związanych z realizacją umów i zleceń z firmami zewnętrznymi
przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargów, w tym opis przedmiotu zamówienia, szacowanie przedmiotu zamówienia
rozliczenie finansowe umów i zleceń z usługodawcami zewnętrznymi w ramach zakresu zadań Działu i powierzonych zadań
bieżąca kontrola realizacji budżetu
analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
obsługa powykonawcza zrealizowanych inwestycji w okresie gwarancji
Specjalista ds. Wsparcia Organizacji - Narzędzia & Komunikacja Wewnętrzna
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej, zgodnej ze strategią biznesową Kraków5020 (w platformie Office365 SharePoint – tj. Intranet, ankiety, formularze, itd.)
rozwój kanałów i narzędzi do komunikacji wewnętrznej, w tym analiza potrzeb, tworzenie baz danych, raportów i sprawozdań na potrzeby organizacji
wspieranie kultury organizacyjnej Kraków5020 poprzez odpowiednio dopasowane i prowadzone działania komunikacji wewnętrznej
wspieranie pracowników w procesie implementacji systemów i usprawnień, w tym prowadzenie szkoleń
tworzenie angażującego contentu skierowanego do pracowników, redagowanie komunikatów wewnętrznych
współpraca z różnymi obszarami biznesu w celu wspierania odpowiedniego przepływu informacji w firmie
współpraca z IT, Działem Zamówień Publicznych w zakresie realizacji postępowań, dostawcami narzędzi i systemów informatycznych i koordynacja procesów w organizacji z zakresów: tłumaczenia, dofinansowania zewnętrzne, projekty badawcze
koordynowanie dostępności systemów informatycznych i stron www dla osób ze specjalnymi potrzebami (zgodnie z ustawą)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Projektów ICE Kraków
Marii Konopnickiej 17, Dębniki, Kraków
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowanie i aranżacja przestrzeni w ICE Kraków, zgodnie zamówieniem klienta
koordynacja pracy zewnętrznych podwykonawców obsługujących przygotowania do realizacji imprez oraz podczas ich trwania
opieka posprzedażowa nad najemcami ICE Kraków w zakresie realizacji ich imprez/wydarzeń w obiekcie we współpracy z Project Manager odpowiedzialnym za dany projekt
bieżąca współpraca z najemcą i zespołem realizującym imprezy
sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych z najemcami ICE Kraków
współpraca z innymi działami wewnętrznymi w zakresie realizacji imprez
prowadzenie: rekrutacji nowych pracowników | wdrażania nowych pracowników (onboarding) | programu stażowego, praktyk i wolontariatu | polityki szkoleniowej i rozwoju zawodowego | programu ocen okresowych i ewaluacji | podróży służbowych | pakietu świadczeń socjalnych
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z pracownikami (m.in. administrowanie sekcją HR w Intranecie)
współtworzenie z Departamentem Marketingu działań employer brandingowych
inicjowanie projektów z zakresu tzw. „miękkiego HR”, wprowadzanie praktyk HR i polityki personalnej Kraków5020
współtworzenie i monitorowanie realizacji strategii społecznej odpowiedzialności Kraków5020
nadzór nad realizacją polityk antymobbingowej i antydysykryminacyjnej
wspieranie kadry menadżerskiej w rozwoju i motywowaniu pracowników
pozyskiwanie środków finansowych w szczególności poprzez realizację indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży dotyczącego wynajmu krótkoterminowego przestrzeni kongresowej
przygotowywanie ofert (sprzedażowych i partnerskich)
wspieranie obsługi Spółki Kraków5020 w zakresie organizacji pracy oraz pod względem kancelaryjnym (bieżąca obsługa skrzynek mailowych, udzielanie informacji na temat wydarzeń odbywających się w Centrum Kongresowym ICE Kraków)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe i sprzedażowe
prowadzenie rozpoznania rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych
utrzymywanie relacji z klientami i partnerami oraz budowanie i rozwój relacji B2B
budowanie i rozszerzanie bazy kontaktów
opracowywanie sprawozdań i analiz
nawiązywanie i rozwój relacji z branżą turystyki biznesowej
współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rynku spotkań oraz uczestnictwo w działaniach wynikających z przynależności do organizacji branżowych
prowadzenie działań promujących w kraju i za granicą, w szczególności udział w krajowych i międzynarodowych targach turystyki biznesowej, konferencjach oraz akcjach CSR
przygotowywanie logistyczne spotkań, wizyt krajowych i zagranicznych gości Spółki
merytoryczne przygotowanie i rozliczenie wyjazdów i delegacji pracowników
komunikacja działań Kraków5020 oraz promocja wybranych marek własnych, w szczególności Centrum Kongresowego ICE Kraków oraz KRAKÓW NETWORK
wyznaczanie długofalowych celów komunikacyjnych Kraków5020 i realizowanych przez nią projektów oraz określanie sposobów ich osiągnięcia
wyznaczanie długofalowych strategii pozyskiwania patronów medialnych i liderów opinii realizowanych projektów
realizacja kampanii promocyjnych i reklamowych projektów oraz koordynowanie związanych z nimi działań
pozyskiwanie oraz współpraca z patronami medialnymi projektów
kontrola skuteczności podejmowanych działań
realizacja świadczeń patronackich, sponsorskich i partnerskich oraz przygotowywanie raportów dokumentujących realizację świadczeń
przygotowywanie raportów dotyczących działalności promocyjnej marek Kraków5020
zgłaszanie marek Kraków5020 do konkursów i plebiscytów w zakresie prowadzonych działań
dbałość o spójność komunikacji wizualnej i informacyjnej marek przynależących do Kraków5020 w oparciu o przyjęty system identyfikacji (brandbook Kraków5020), zarówno w obrębie działalności wewnętrznej, jak i zewnętrznej, a w szczególności w komunikowaniu współorganizacji i partnerstw z innymi instytucjami i podmiotami
zlecanie i nadzór nad opracowaniem graficznym, drukiem i dystrybucją materiałów promocyjnych oraz wydawnictw
zlecenie i nadzór nad przygotowaniem kreacji graficznej w ramach koordynowanego projektu oraz jej wdrożeń (druki, spoty video, gadżety, elementy brandingu miejsc, itd.)
zlecanie i nadzór przygotowania oraz realizacji materiałów brandingowych (m.in. elementów wystawienniczych, planowanie przestrzeni, itd.)
przygotowywanie dokumentów z wytycznymi dla agencji reklamowych i grafików (briefów)
zlecanie i nadzór wykonania dokumentacji fotograficznej wydarzeń organizowanych przez Kraków5020
projektowanie i skład do druku projektów graficznych zgodnie z istniejącą już kreacją graficzną, opracowaną przez grafika lub agencję reklamową (reklamy prasowe, zaproszenia, prezentacje itp.)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, partnerami i współorganizatorami projektów w zakresie współpracy promocyjnej
przeprowadzanie rozpoznania rynku, wybieranie usługodawców, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów i zleceń oraz nadzór nad ich realizacją, a także ich rozliczenie finansowe z usługodawcami zewnętrznymi
prowadzenie ewidencji i archiwizacji dzieł oraz utworów w zakresie umów zawieranych w ramach zakresu marketingu
realizacja budżetów projektowych w ramach powierzonych zadań, zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym
opracowanie i wdrażanie strategii informacyjnej dot. określonych marek
opracowanie merytoryczne, koordynacja i nadzór nad powstawaniem materiałów reportażowych i dokumentalnych z organizowanych projektów
nadzór merytoryczny nad istniejącymi i planowanymi stronami internetowymi oraz nadzór nad powstającymi stronami internetowymi
prowadzenie działań z zakresu marketingu internetowego
kreowanie wizerunku Spółki oraz należących do niej marek w mediach
opracowanie merytoryczne, koordynacja i nadzór nad powstawaniem materiałów reportażowych i dokumentalnych z organizowanych przez Spółkę projektów
pozyskiwanie środków finansowych w szczególności poprzez realizację indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży dotyczącego wynajmu krótkoterminowego przestrzeni kongresowej
prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta
przygotowywanie ofert (sprzedażowych i partnerskich)
negocjowanie, przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie umów z klientami, partnerami oraz usługodawcami zewnętrznymi
aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe i sprzedażowe
prowadzenie rozpoznania rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych
prowadzenie monitoringu działań sprzedażowych i marketingowych
utrzymywanie relacji z klientami i partnerami oraz budowanie i rozwój relacji B2B
budowanie i rozszerzanie bazy kontaktów
opracowywanie sprawozdań i analiz
nawiązywanie i rozwój relacji z branżą turystyki biznesowej
współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rynku spotkań oraz uczestnictwo w działaniach wynikających z przynależności do organizacji branżowych
prowadzenie działań promujących w kraju i za granicą, w szczególności udział w krajowych i międzynarodowych targach turystyki biznesowej, konferencjach oraz akcjach CSR
organizacja spotkań i prezentacji dla klientów i partnerów, a także organizacja prezentacji branżowych i środowiskowych
aktywny udział w procesie wynajmu długoterminowego powierzchni komercyjnych Spółki
przygotowywanie specyfikacji merytorycznej do postępowań przetargowych
prowadzenie: rekrutacji nowych pracowników | wdrażania nowych pracowników (onboarding) | programu stażowego, praktyk i wolontariatu | polityki szkoleniowej i rozwoju zawodowego | programu ocen okresowych i ewaluacji | podróży służbowych | oferty świadczeń socjalnych
prowadzenie komunikacji wewnętrznej z pracownikami (m.in. administrowanie sekcją HR w Intranecie)
współtworzenie z Departamentem Marketingu działań employer brandingowych
inicjowanie projektów z zakresu tzw. „miękkiego HR”, wprowadzanie praktyk HR i polityki personalnej Kraków5020
współtworzenie i monitorowanie realizacji strategii społecznej odpowiedzialności Kraków5020
nadzór nad realizacją polityk antymobbingowej i antydysykryminacyjnej
wspieranie kadry menadżerskiej w rozwoju i motywowaniu pracowników
Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w zakresie: najmu krótko- i długoterminowego powierzchni | rozwoju narzędzi e-commerce | sprzedaży produktowej | sprzedaży powierzchni reklamowych | współpracy ze sponsorami
Zbudowanie struktury organizacyjnej dla obszaru sprzedaży w Kraków5020 sp. z o. o
Bieżący nadzór nad realizacją działań sprzedażowych i współpraca z partnerami biznesowymi, reklamodawcami i sponsorami
Rozwój i koordynacja działań o charakterze networkingowym
Monitorowanie zmian na rynku i działań konkurencji
Sporządzanie i koordynowanie realizacji kosztorysów w zakresie działań sprzedażowych
Weryfikacja logistyczna i finansowa możliwości realizacji powierzonych zadań oraz planowanie optymalnych rozwiązań zmierzających do ich realizacji
Zarządzanie powierzonym zespołem, tj. działami z wydzielonymi stanowiskami zarządczymi średniego szczebla