1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. INSTYTUT FARMAKOLOGII im. Jerzego Maja POLSKIEJ AKADEMII NAUK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

INSTYTUT FARMAKOLOGII im. Jerzego Maja POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Kraków, ul. Smętna

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Specjalista - koordynator działań w projekcie Paneris

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja projektu, w tym wsparcie wszystkich aktywności realizowanych w projekcie;
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji projektowej, raportowanie zgodnie z wytycznymi projektu;
  • Organizacja wydarzeń w ramach projektu (wykłady, seminaria, warsztaty, wizyty badawcze);
  • Opracowywanie strategii promocji oraz promocja działań w projekcie (media społecznościowe, strona internetowa, prasa, itp.);
  • Opracowywanie treści i grafik do materiałów promocyjnych
Pokaż więcej >>
od 8000 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi projektu „Twinning TrePsy”

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu;
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji projektowej, raportowanie zgodnie z wytycznymi projektu;
  • Organizacja wydarzeń naukowych w ramach projektu (wykłady, seminaria, warsztaty, wizyty badawcze);
  • Opracowywanie strategii promocji oraz promocja działań w projekcie (social media, strona internetowa, prasa, itp.);
  • Opracowywanie treści i grafik do materiałów promocyjnych i newslettera
Pokaż więcej >>
od 6300 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Osoba sprzątająca

Kraków
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Utrzymanie stanu czystości na terenie Instytutu (w tym hol
  • sale konferencyjne
  • ciągi komunikacyjne
  • toalety); utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowo-socjalnych; przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i Ppoż
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi projektu „Twinning TrePsy”

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 20.01.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu;
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji projektowej, raportowanie zgodnie z wytycznymi projektu;
  • Organizacja wydarzeń naukowych w ramach projektu (wykłady, seminaria, warsztaty, wizyty badawcze);
  • Opracowywanie strategii promocji oraz promocja działań w projekcie (social media, strona internetowa, prasa, itp.);
  • Opracowywanie treści i grafik do materiałów promocyjnych i newslettera
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Zamówień Publicznych

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Współpraca z wewnętrznymi jednostkami IF PAN;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
  • Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
  • Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
  • Kompleksowa obsługa postępowań od momentu jego wszczęcia do ogłoszenia o wykonaniu umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Obsługa platformy e-Zamówienia;
  • Udział w pracach komisji przetargowej;
  • Ocena formalna składanych ofert;
  • Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów udzielenia zamówień;
  • Archiwizacja dokumentacji;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Pokaż więcej >>
od 4400 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator-Hydraulik w Dziale Technicznym

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Prowadzenie bieżących, okresowych przeglądów stanu technicznego instalacji sanitarnych w budynkach Instytutu;
  • Utrzymywanie w sprawności technicznej instalacji sanitarnych, instalacji dostarczania i uzdatniania wody, instalacji i urządzeń grzewczych, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w budynkach Instytutu;
  • Wykonywanie napraw instalacji wod.-kan., grzewczych oraz armatury, osprzętu itp.;
  • Kontrola pracy i parametrów instalacji grzewczych i klimatyzacyjnych w budynkach i pomieszczeniach Instytutu;
  • Kontrola stanu technicznego zbiornika wody pitnej, kontrola pracy hydroforni i stacji uzdatniania wody;
  • Współpraca w czasie usuwania awarii przez wykonawców zewnętrznych;
  • Specyfikowanie materiałów i składanie zamówień do Działu Zaopatrzenia i Transportu lub Kierownika Działu Technicznego dla potrzeb prac konserwacyjnych w Instytucie;
  • Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie narzędzi stanowiących wyposażenie Działu Technicznego;
  • Wykonywanie zleconych i okresowych inwentaryzacji materiałów, instalacji i urządzeń;
  • Pomoc w wykonywaniu drobnych prac mechanicznych, stolarskich, ogólnobudowlanych;
  • Wykonywanie prac porządkowych i transportowych;
  • Wykonywanie, na polecenie przełożonego, innych zadań wynikających z charakteru zajmowanego stanowiska, a nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi projektu „Twinning TrePsy”

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 06.12.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja wydarzeń naukowych w ramach projektu (wykłady, seminaria, warsztaty, wizyty badawcze);
  • Opracowywanie strategii promocji oraz promocja działań w projekcie (social media, strona internetowa, prasa, itp.);
  • Przygotowywanie i obsługa dokumentacji, raportowanie zgodnie z wytycznymi projektu;
  • Opracowywanie treści i grafik do materiałów promocyjnych i newslettera;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Zamówień Publicznych

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Współpraca z wewnętrznymi jednostkami IF PAN;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
  • Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
  • Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
  • Kompleksowa obsługa postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Udział w pracach komisji przetargowej;
  • Ocena formalna składanych ofert;
  • Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień;
  • Archiwizacja dokumentacji;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Pokaż więcej >>
od 4100 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Zamówień Publicznych

Smętna 12, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Współpraca z wewnętrznymi jednostkami IF PAN;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
  • Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
  • Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
  • Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
  • Kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Udział w pracach komisji przetargowej;
  • Ocena formalna składanych ofert;
  • Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień;
  • Archiwizacja dokumentacji;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
  • Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw promocji i komercjalizacji badań

Kraków
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna promocja wyników badań prowadzonych w Instytucie wśród potencjalnych partnerów gospodarczych, przygotowywanie ofert współpracy oraz jej nawiązywanie;
  • Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Klaster LifeScience Kraków;
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu z działającymi w Polsce firmami farmaceutycznymi i biotechnologicznymi;
  • Promocja Instytutu i nawiązywanie kontaktów z partnerami gospodarczymi w ramach konferencji/targów branżowych;
  • Budowanie sieci kontaktów z działami transferu technologii innych instytutów badawczych, w tym w szczególności z jednostkami Sieci Łukasiewicza
Pokaż więcej >>
od 8000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w dziale zamówień publicznych

Kraków
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za : - Współpracę z wewnętrznymi jednostkami IF PAN; - samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych
  • opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia
  • wzorów umów
  • ogłoszeń itp.; - samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu; - zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań; - sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje
  • ogłoszenia
  • protokoły itp.)
  • prowadzenie korespondencji (zawiadomienia
  • wezwania
  • odpowiedzi na zapytania
  • protokoły
  • umowy itp.)
  • przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej; - przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism
  • opinii
  • odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych; - kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego; - udział w pracach komisji przetargowej; - ocena formalna składanych ofert; - prowadzenie rejestrów zamówień publicznych
  • sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
  • uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień; - archiwizację dokumentacji; - udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych; - udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówie Praca w godz. 8:00-16:00
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Sekretariatu Dyrekcji

Kraków
Wygasła: 25.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji Dyrekcji
  • przychodzącej i wychodzącej w wersji mailowej i papierowej
  • obsługę poczty elektronicznej Instytutu
  • skrzynki EPUAP; 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw organizacyjnych i administracyjnych Dyrekcji; 3. Prowadzenie kalendarza Dyrekcji; 4. Zamieszczanie na stronie internetowej Instytutu i kanałach społecznościowych aktualnych informacji w polskiej i angielskiej wersji językowej; 5. Tłumaczenie na język angielski pism Dyrekcji
  • prac przygotowanych do druku
  • materiałów na wszelkiego rodzaju konferencje
  • zjazdy i sympozja; 6. Zapewnienie sprawnej obsługi techniczno-organizacyjnej konferencji
  • kongresów i wydarzeń naukowych
  • organizację wideokonferencji
  • wykładów online i webinariów
Pokaż więcej >>
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie INSTYTUT FARMAKOLOGII im. Jerzego Maja POLSKIEJ AKADEMII NAUK, podziel się opinią i pomóż innym.