Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
Kompleksowa obsługa postępowań od momentu jego wszczęcia do ogłoszenia o wykonaniu umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
Obsługa platformy e-Zamówienia;
Udział w pracach komisji przetargowej;
Ocena formalna składanych ofert;
Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów udzielenia zamówień;
Archiwizacja dokumentacji;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Prowadzenie bieżących, okresowych przeglądów stanu technicznego instalacji sanitarnych w budynkach Instytutu;
Utrzymywanie w sprawności technicznej instalacji sanitarnych, instalacji dostarczania i uzdatniania wody, instalacji i urządzeń grzewczych, instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w budynkach Instytutu;
Wykonywanie napraw instalacji wod.-kan., grzewczych oraz armatury, osprzętu itp.;
Kontrola pracy i parametrów instalacji grzewczych i klimatyzacyjnych w budynkach i pomieszczeniach Instytutu;
Kontrola stanu technicznego zbiornika wody pitnej, kontrola pracy hydroforni i stacji uzdatniania wody;
Współpraca w czasie usuwania awarii przez wykonawców zewnętrznych;
Specyfikowanie materiałów i składanie zamówień do Działu Zaopatrzenia i Transportu lub Kierownika Działu Technicznego dla potrzeb prac konserwacyjnych w Instytucie;
Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie narzędzi stanowiących wyposażenie Działu Technicznego;
Wykonywanie zleconych i okresowych inwentaryzacji materiałów, instalacji i urządzeń;
Pomoc w wykonywaniu drobnych prac mechanicznych, stolarskich, ogólnobudowlanych;
Wykonywanie prac porządkowych i transportowych;
Wykonywanie, na polecenie przełożonego, innych zadań wynikających z charakteru zajmowanego stanowiska, a nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
Kompleksowa obsługa postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
Udział w pracach komisji przetargowej;
Ocena formalna składanych ofert;
Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień;
Archiwizacja dokumentacji;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.;
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp – zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
Przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
Kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
Udział w pracach komisji przetargowej;
Ocena formalna składanych ofert;
Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień;
Archiwizacja dokumentacji;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych;
Udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień
Specjalista do spraw promocji i komercjalizacji badań
Kraków
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywna promocja wyników badań prowadzonych w Instytucie wśród potencjalnych partnerów gospodarczych, przygotowywanie ofert współpracy oraz jej nawiązywanie;
Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Klaster LifeScience Kraków;
Utrzymywanie regularnego kontaktu z działającymi w Polsce firmami farmaceutycznymi i biotechnologicznymi;
Promocja Instytutu i nawiązywanie kontaktów z partnerami gospodarczymi w ramach konferencji/targów branżowych;
Budowanie sieci kontaktów z działami transferu technologii innych instytutów badawczych, w tym w szczególności z jednostkami Sieci Łukasiewicza
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za :
- Współpracę z wewnętrznymi jednostkami IF PAN;
- samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych
ustawą Prawo zamówień publicznych
opracowywanie specyfikacji warunków
zamówienia
wzorów umów
ogłoszeń itp.;
- samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania
ustawy Pzp zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu;
- zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań;
- sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą
Pzp (specyfikacje
ogłoszenia
protokoły itp.)
prowadzenie korespondencji
(zawiadomienia
wezwania
odpowiedzi na zapytania
protokoły
umowy itp.)
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz
innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
- przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism
opinii
odpowiedzi na
korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie
zamówień publicznych;
- kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy
w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- ocena formalna składanych ofert;
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych
sporządzanie sprawozdań
z udzielonych zamówień
uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów
zamówień;
- archiwizację dokumentacji;
- udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów
dotyczących zamówień publicznych;
- udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji
zamówie
Praca w godz. 8:00-16:00
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie
między innymi za:
1. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji
Dyrekcji
przychodzącej i wychodzącej w wersji mailowej
i papierowej
obsługę poczty elektronicznej Instytutu
skrzynki EPUAP;
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw
organizacyjnych i administracyjnych Dyrekcji;
3. Prowadzenie kalendarza Dyrekcji;
4. Zamieszczanie na stronie internetowej Instytutu
i kanałach społecznościowych aktualnych informacji
w polskiej i angielskiej wersji językowej;
5. Tłumaczenie na język angielski pism Dyrekcji
prac
przygotowanych do druku
materiałów na wszelkiego
rodzaju konferencje
zjazdy i sympozja;
6. Zapewnienie sprawnej obsługi techniczno-organizacyjnej
konferencji