Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Inspektor weterynaryjny
Zielona Góra
Wygasła: 19.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem i kontrolowaniem działalności Powiatowych Lekarzy oraz prowadzenie spraw w zakresie ochrony i zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych.
2. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upoważnienia Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii.
3. Prowadzenie sprawozdawczości
analiz i rejestrów spraw w zakresie zadań Zespołu.
4. Monitorowanie zakażeń zwierząt w tym kompletowanie wyników i analiza sprawozdań z chorób zakaźnych zwierząt.
5. Opracowywanie projektów planów kontroli planowanych.
6. Sprawdzanie prawidłowości przekazywania i przesyłania informacji w systemie TRACES
Vetlink oraz programami informatycznymi Inspektoratu nad zgodnością danych zamieszczanych w programach ze sprawozdawczością merytoryczną i finansową.
7. Przygotowywanie projektów pism
decyzji administracyjnych
protokołów kontroli.
8. Obsługa administracyjna zespołu
w tym obsługa korespondencji
kompletowanie i porządkowanie akt.
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Zagrożenie korupcją
4. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
5. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
6. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
1. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie ochrony wystawiania świadectw zdrowia
2. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli weterynaryjnej w handlu i wywozie zwierząt oraz produktów
3. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli urzędowych lekarzy weterynarii.
4. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upoważnienia Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii
5. Prowadzenie dokumentacji weterynaryjnej dotyczącej zdrowia i ochrony zwierząt.
6. Prowadzenie sprawozdawczości i analiz w zakresie zadań Zespołu.
7. Przygotowywanie projektów pism
decyzji administracyjnych
protokołów kontroli.
8. Sprawdzanie prawidłowości przesyłania informacji w systemie TRACES i innych programach informatycznych Inspektoratu.
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Zagrożenie korupcją
4. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
5. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
6. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
1. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie ochrony wystawiania świadectw zdrowia
2. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli weterynaryjnej w handlu i wywozie zwierząt oraz produktów
3. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli urzędowych lekarzy weterynarii.
4. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upoważnienia Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii
5. Prowadzenie dokumentacji weterynaryjnej dotyczącej zdrowia i ochrony zwierząt.
6. Prowadzenie sprawozdawczości i analiz w zakresie zadań Zespołu.
7. Przygotowywanie projektów pism
decyzji administracyjnych
protokołów kontroli.
8. Sprawdzanie prawidłowości przesyłania informacji w systemie TRACES i innych programach informatycznych Inspektoratu.
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Zagrożenie korupcją
4. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
5. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
6. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
1. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie ochrony wystawiania świadectw zdrowia
2. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli weterynaryjnej w handlu i wywozie zwierząt oraz produktów
3. Nadzór nad wykonywaniem zadań przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie kontroli urzędowych lekarzy weterynarii.
4. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upoważnienia Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii
5. Prowadzenie dokumentacji weterynaryjnej dotyczącej zdrowia i ochrony zwierząt.
6. Prowadzenie sprawozdawczości i analiz w zakresie zadań Zespołu.
7. Przygotowywanie projektów pism
decyzji administracyjnych
protokołów kontroli.
8. Sprawdzanie prawidłowości przesyłania informacji w systemie TRACES i innych programach informatycznych Inspektoratu.
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Zagrożenie korupcją
4. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
5. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
6. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
Ogólny zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji
w tym m.in.: opis przedmiotu zamówienia
wzór umowy
zapytanie ofertowe
kryteria oceny ofert
wybór oferty
prowadzenie dokumentacji w BZP
poinformowanie oferentów
zakończenie postępowania
prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz umów
a także przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych.
2. Prowadzenie spraw dotyczących administrowania nieruchomościami i mieniem ruchomym Inspektoratu w celu utrzymania użyteczności obiektów oraz właściwego ich zabezpieczenia i ubezpieczenia w tym prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej maszyn i urządzeń biurowych.
3. Prowadzenie spraw związanych z majątkiem Inspektoratu
polegający w szczególności na przyjmowaniu składników majątku w imieniu Inspektoratu
właściwym zabezpieczeniu i oznakowaniu
a następnie przekazaniu do korzystania właściwym osobom lub jednostkom.
4. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu niezbędnego sprzętu
aparatury
odzieży oraz obuwia ochronnego i roboczego
materiałów w tym materiałów biurowych i odczynników oraz narzędzi informatycznych i środków łączności.
5. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu środków transportu wraz z prowadzeniem kart drogowych oraz planując i rozliczając pracę kierowców zgodnie z obowiązującymi normami prawa pracy.
6. Wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia remontów
modernizacji
konserwacji
prac budowlanych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie Inspektoratu
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z taborem samochodowym w zakresie ubezpieczeń
przeglądów i napraw
w tym przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/ lub serwisanta tego pojazdu.
8. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań działu
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
4. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
1. Organizowanie i koordynowanie pracą członków zespołu ds. bezpieczeństwa żywności w celu zapewnienia zgodnego pod względem merytorycznym
formalnym i terminowym wykonywania zadań z zakresu bezpieczeństwa żywności
2. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem i kontrolą działalności Powiatowych Lekarzy Weterynarii w zakresie zadań zespołu
3. Przygotowywanie projektów pism
decyzji
zarządzeń i instrukcji w ramach zespołu
współudział w archiwizacji dokumentacji zespołu
prowadzenie ewidencji świadectw przeznaczonych dla państw trzecich oraz gromadzenie
przetwarzanie i sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie zadań zespołu.
4. Przeprowadzanie kontroli zgodnych z planem kontroli z upoważnienia Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii
w tym poprawność zatwierdzania zakładów sektora spożywczego oraz zgodności z dokumentacją oraz stanem faktycznym świadectw zdrowia eksportowych i przedeksportowych wystawianych przez Powiatowych Lekarzy Weterynarii.
5. Przyjmowanie informacji o niebezpiecznej żywności
ocena ryzyka i stopnia zagrożenia spowodowanego niebezpieczną żywnością
a następnie przekazywanie tych informacji do systemu RASFF
6. Analiza i sprawdzanie zgodności z obowiązującym prawem i instrukcjami
wniosków zakładów o zatwierdzenia do eksportu w przypadku
jeżeli dane państwo trzecie uzależnia uzyskanie uprawnień do produkcji na rynek tego państwa od wyników kontroli przeprowadzonej przez właściwy organ tego państwa przekazanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
7. Opracowywanie projektów planów kontroli problemowych z zakresu zadań zespołu.
8. Sporządzanie i weryfikacja planu pracy zespołu w celu monitorowania realizacji zadań zespołu
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
4. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
Ogólny zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji
w tym m.in.: opis przedmiotu zamówienia
wzór umowy
zapytanie ofertowe
kryteria oceny ofert
wybór oferty
prowadzenie dokumentacji w BZP
poinformowanie oferentów
zakończenie postępowania
prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz umów
a także przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych.
2. Prowadzenie spraw dotyczących administrowania nieruchomościami i mieniem ruchomym Inspektoratu w celu utrzymania użyteczności obiektów oraz właściwego ich zabezpieczenia i ubezpieczenia w tym prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej maszyn i urządzeń biurowych.
3. Prowadzenie spraw związanych z majątkiem Inspektoratu
polegający w szczególności na przyjmowaniu składników majątku w imieniu Inspektoratu
właściwym zabezpieczeniu i oznakowaniu
a następnie przekazaniu do korzystania właściwym osobom lub jednostkom.
4. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu niezbędnego sprzętu
aparatury
odzieży oraz obuwia ochronnego i roboczego
materiałów w tym materiałów biurowych i odczynników oraz narzędzi informatycznych i środków łączności.
5. Zapewnienie pracownikom Inspektoratu środków transportu wraz z prowadzeniem kart drogowych oraz planując i rozliczając pracę kierowców zgodnie z obowiązującymi normami prawa pracy.
6. Wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia remontów
modernizacji
konserwacji
prac budowlanych w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie Inspektoratu
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z taborem samochodowym w zakresie ubezpieczeń
przeglądów i napraw
w tym przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/ lub serwisanta tego pojazdu.
8. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań działu
Warunki pracy
1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
2. Wyjazdy służbowe
3. Praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
4. Budynek wielopoziomowy nie jest przystosowany do osób poruszających na wózku inwalidzkim oraz osób mających problemy z poruszaniem się po schodach
czystość i wygląd estetyczny wszystkich samochodów oraz pomieszczeń garażowych
w szczególności przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/lub serwisanta tego pojazdu jak również dokonywanie codziennego przeglądu samochodów przed wyjazdem oraz po powrocie z trasy i ewentualnych napraw doraźnych samochodów.
2. Prawidłowe
systematyczne i czytelne prowadzenie zapisów w kartach drogowych i kartach paliwowych w tym rozliczanie ilości zużytego paliwa oraz przejechanych kilometrów; dbanie o wypełnianie kart drogowych przez pracowników użytkujących pojazdy służbowe.
3. Wykonywanie bieżących prac konserwatorskich wewnątrz i na zewnątrz budynków Inspektoratu oraz drobnych prac montażowych
przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w tym wymiana jarzeniówek
świetlówek
żarówek i zamków.
4. Dbanie o majątek Inspektoratu
w szczególności o jego właściwe zabezpieczenie i wykorzystanie w zakresie zadań
w tym przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ubezpieczeń budynków.
5. Prowadzenie samochodów służbowych w zakresie przewozu osób i towarów
w celu realizacji zadań Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką i udostępnianiem pracownikom taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu
6. Zapewnienie sprawności wyposażenia technicznego Inspektoratu oraz zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
8. Dbanie o wszystkie pojazdy
ich wyposażenie oraz zabezpieczanie ich przed uszkodzeniem i kradzieżą
pod rygorem odpowiedzialności materialnej oraz zgłaszanie do przełożonego i wpisywanie w kartach drogowych uwag o usterkach
stanie technicznym
braków sprzętu stanowiącego wyposażenie pojazdów służbowych lub zdarzeniach drogowych z udziałem pojazdów służbowych
czystość i wygląd estetyczny wszystkich samochodów oraz pomieszczeń garażowych
w szczególności przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/lub serwisanta tego pojazdu jak również dokonywanie codziennego przeglądu samochodów przed wyjazdem oraz po powrocie z trasy i ewentualnych napraw doraźnych samochodów.
2. Prawidłowe
systematyczne i czytelne prowadzenie zapisów w kartach drogowych i kartach paliwowych w tym rozliczanie ilości zużytego paliwa oraz przejechanych kilometrów; dbanie o wypełnianie kart drogowych przez pracowników użytkujących pojazdy służbowe.
3. Wykonywanie bieżących prac konserwatorskich wewnątrz i na zewnątrz budynków Inspektoratu oraz drobnych prac montażowych
przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w tym wymiana jarzeniówek
świetlówek
żarówek i zamków.
4. Dbanie o majątek Inspektoratu
w szczególności o jego właściwe zabezpieczenie i wykorzystanie w zakresie zadań
w tym przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ubezpieczeń budynków.
5. Prowadzenie samochodów służbowych w zakresie przewozu osób i towarów
w celu realizacji zadań Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką i udostępnianiem pracownikom taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu
6. Zapewnienie sprawności wyposażenia technicznego Inspektoratu oraz zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
8. Dbanie o wszystkie pojazdy
ich wyposażenie oraz zabezpieczanie ich przed uszkodzeniem i kradzieżą
pod rygorem odpowiedzialności materialnej oraz zgłaszanie do przełożonego i wpisywanie w kartach drogowych uwag o usterkach
stanie technicznym
braków sprzętu stanowiącego wyposażenie pojazdów służbowych lub zdarzeniach drogowych z udziałem pojazdów służbowych
czystość i wygląd estetyczny wszystkich samochodów oraz pomieszczeń garażowych
w szczególności przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/lub serwisanta tego pojazdu jak również dokonywanie codziennego przeglądu samochodów przed wyjazdem oraz po powrocie z trasy i ewentualnych napraw doraźnych samochodów.
2. Prawidłowe
systematyczne i czytelne prowadzenie zapisów w kartach drogowych i kartach paliwowych w tym rozliczanie ilości zużytego paliwa oraz przejechanych kilometrów; dbanie o wypełnianie kart drogowych przez pracowników użytkujących pojazdy służbowe.
3. Wykonywanie bieżących prac konserwatorskich wewnątrz i na zewnątrz budynków Inspektoratu oraz drobnych prac montażowych
przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w tym wymiana jarzeniówek
świetlówek
żarówek i zamków.
4. Dbanie o majątek Inspektoratu
w szczególności o jego właściwe zabezpieczenie i wykorzystanie w zakresie zadań
w tym przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ubezpieczeń budynków.
5. Prowadzenie samochodów służbowych w zakresie przewozu osób i towarów
w celu realizacji zadań Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką i udostępnianiem pracownikom taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu
6. Zapewnienie sprawności wyposażenia technicznego Inspektoratu oraz zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
8. Dbanie o wszystkie pojazdy
ich wyposażenie oraz zabezpieczanie ich przed uszkodzeniem i kradzieżą
pod rygorem odpowiedzialności materialnej oraz zgłaszanie do przełożonego i wpisywanie w kartach drogowych uwag o usterkach
stanie technicznym
braków sprzętu stanowiącego wyposażenie pojazdów służbowych lub zdarzeniach drogowych z udziałem pojazdów służbowych
czystość i wygląd estetyczny wszystkich samochodów oraz pomieszczeń garażowych
w szczególności przestrzeganie ustalonych przez producenta i/lub serwisanta pojazdu terminów wykonania obsługi technicznej
przeglądów i wymiany olejów i płynów
stosując przy tym ich właściwe rodzaje zalecane przez producenta i/lub serwisanta tego pojazdu jak również dokonywanie codziennego przeglądu samochodów przed wyjazdem oraz po powrocie z trasy i ewentualnych napraw doraźnych samochodów.
2. Prawidłowe
systematyczne i czytelne prowadzenie zapisów w kartach drogowych i kartach paliwowych w tym rozliczanie ilości zużytego paliwa oraz przejechanych kilometrów; dbanie o wypełnianie kart drogowych przez pracowników użytkujących pojazdy służbowe.
3. Wykonywanie bieżących prac konserwatorskich wewnątrz i na zewnątrz budynków Inspektoratu oraz drobnych prac montażowych
przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji w tym wymiana jarzeniówek
świetlówek
żarówek i zamków.
4. Dbanie o majątek Inspektoratu
w szczególności o jego właściwe zabezpieczenie i wykorzystanie w zakresie zadań
w tym przeprowadzanie inwentaryzacji i prowadzenie ubezpieczeń budynków.
5. Prowadzenie samochodów służbowych w zakresie przewozu osób i towarów
w celu realizacji zadań Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką i udostępnianiem pracownikom taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu
6. Zapewnienie sprawności wyposażenia technicznego Inspektoratu oraz zapewnienie usług transportowych dla potrzeb Inspektoratu.
7. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
8. Dbanie o wszystkie pojazdy
ich wyposażenie oraz zabezpieczanie ich przed uszkodzeniem i kradzieżą
pod rygorem odpowiedzialności materialnej oraz zgłaszanie do przełożonego i wpisywanie w kartach drogowych uwag o usterkach
stanie technicznym
braków sprzętu stanowiącego wyposażenie pojazdów służbowych lub zdarzeniach drogowych z udziałem pojazdów służbowych