Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Robotnik gospodarczy
Halinów
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1) Wykonywanie wszelkiego rodzaju prac gospodarczych i porządkowych w budynku urzędu i wokół niego.
2) Utrzymanie czystości wyznaczonych powierzchni na terenie budynku urzędu i wokół terenu budynku.
3) W okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych
a także posypywanie ich solą i piaskiem.
4) Pielęgnacja roślin i terenów zielonych.
5) Obsługa i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego do utrzymywania porządku oraz pielęgnacji trawników
drzew i krzewów.
6) Segregacja odpadów.
7) Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w budynku urzędu.
8) Drobne prace naprawcze.
9) Wykonywanie prac konserwacyjnych.
10) Zabezpieczenie mienia przed kradzieżą i dewastacją.
11) Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami czynności związanych z bezpiecznym i skutecznym zabezpieczeniem obiektu w zakresie BPH i ppoż.
12) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności
Ogólny zakres obowiązków:
1) Ewidencja wpływających wniosków do budżetu
ich weryfikacja oraz przygotowanie na ich podstawie projektu uchwały budżetowej wraz z załącznikami oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej we współpracy ze Skarbnikiem.
2) Opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Halinowie i zarządzeń Burmistrza dotyczących budżetu
zmian w budżecie
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz uchwał i zarządzeń około budżetowych.
3) Księgowanie planu budżetu i jego zmian w podziale na poszczególne jednostki organizacyjne
zadania inwestycyjne
żródła finansowania w odpowiednich rejestrach
przy użyciu programu komputerowego "BUDŻET" U.I.INFO-SYSTEM.
4) Prowadzenie ewidencji księgowej wyodrębnionych rejestrów księgowych (m.in. projekty unijne
sumy depozytowe) przy użyciu programu komputerowego "BUDŻET" U.I. INFO-SYSTEM
zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz polityką rachunkowości i zakładowym planem kont.
5) Sporządzanie sprawozdań budżetowych w ramach prowadzonych ewidencji oraz współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki.
6) Planowanie i rozliczenie finansowe wydatków realizowanych ze środków funduszu sołeckiego.
7) Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom należącym do sektora finansów publicznych
1)Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych.
2)Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie inwestycji w tym określanie szacunkowych wartości robót.
3)Prowadzenie prac przygotowawczych w zakresie planowanych inwestycji w tym: zbieranie informacji technicznych dla danego zakresu.
4)Organizowanie spotkań z projektantami i ekspertami dla umożliwienia wyboru najwłaściwszego rozwiązania.
5)Przyjmowanie wniosków do budżetu mieszkańców
sołectw (fundusz sołecki) i kontrola ich poprawności
6)Przygotowanie materiałów do planu budżetu
7)Kontrola faktur i rachunków pod kątem zgodności z przeznaczeniem
8)Monitoring terminowości realizacji zadań
9)Przygotowanie materiałów do sporządzenia wniosku o dotację celową.
Udzielanie zamówień publicznych:
1)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 tyś. złotych.
2)Przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego
w tym:
- opracowanie i sprecyzowanie przedmiotu zamówienia
- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
3)Przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców na zamówienia o wartości przekraczającej 5 tys. złotych
a nie przekraczającej 130 tyś. złotych oraz przygotowywanie umów dla tych zamówień.
4)Przygotowywanie zleceń w zakresie inwestycji o wartości do 5 tys. złotych.
Prowadzenie inwestycji w zakresie budowy oświetlenia ulicznego i obiektów kubaturowych:
1)Określenie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania.
2)Ocena projektów i weryfikacja kosztorysów oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę.
3)Przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych.
4)Koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
5)Zgłaszanie i zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom.
6)Koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych.
7)Uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych zrealizowanych w procesie inwestycyjnym.
Rozpatrywanie spraw związanych z inwestycjami:
1)Przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji od osób fizycznych
instytucji
radnych
i innych organizacji.
2)Przyjmowanie interesantów.
3)Przygotowywanie zarządzeń
umów i porozumień z mieszkańcami oraz jednostkami samorządu terytorialnego.
4)Przygotowywanie projektów uchwał.
Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem inwestycji:
1)Rozliczanie kosztu realizowanych zadań obejmujących:
- zadania inwestycyjne realizowane z własnych środków finansowych
- zadania inwestycyjne realizowane wspólnie z innymi podmiotami.
2)Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
Ogólny zakres obowiązków:
1)Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń z organem podatkowym w zakresie podatku od towarów i usług VAT Urzędu Miejskiego w Halinowie oraz Gminy Halinów
2)Sporządzanie JPK Urzędu Miejskiego w Halinowie
3)Sporządzanie oraz przekazanie do Urzędu Skarbowego scentralizowanego jednolitego pliku kontrolnego
na podstawie jednostkowych plików kontrolnych /JPK/
4)Ustalanie prewspółczynnika i współczynnika stosowanego do odliczeń podatku naliczonego od faktur zakupu
5)Identyfikacja oraz raportowanie do organów podatkowych schematów podatkowych
6)Wystawianie faktur VAT
faktur korygujących i not korygujących związanych z działalnością urzędu i gminy
7)Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych podlegających obowiązkowi fakturowania w zakresie m. in. najmu i dzierżawy
8)Ustalanie należności
dochodów wykonanych
zaległości i nadpłat z tytułu ewidencjonowanych dochodów oraz ich uzgadnianie z ewidencją syntetyczną na koniec każdego miesiąca
9)Naliczanie i ewidencja odsetek od nieterminowych wpłat przynajmniej na koniec każdego kwartału oraz rozliczanie nadpłat
10)Prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów
11)Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom nienależącym do sektora finansów publicznych (NGO)
12)Ewidencja majątku Gminy /w tym: ewidencja analityczna środków trwałych
1)Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych.
2)Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie inwestycji w tym określanie szacunkowych wartości robót.
3)Prowadzenie prac przygotowawczych w zakresie planowanych inwestycji w tym: zbieranie informacji technicznych dla danego zakresu.
4)Organizowanie spotkań z projektantami i ekspertami dla umożliwienia wyboru najwłaściwszego rozwiązania.
5)Przyjmowanie wniosków do budżetu mieszkańców
sołectw (fundusz sołecki) i kontrola ich poprawności
6)Przygotowanie materiałów do planu budżetu
7)Kontrola faktur i rachunków pod kątem zgodności z przeznaczeniem
8)Monitoring terminowości realizacji zadań
9)Przygotowanie materiałów do sporządzenia wniosku o dotację celową.
Udzielanie zamówień publicznych:
1)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 tyś. złotych.
2)Przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego
w tym:
- opracowanie i sprecyzowanie przedmiotu zamówienia
- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
3)Przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców na zamówienia o wartości przekraczającej 5 tys. złotych
a nie przekraczającej 130 tyś. złotych oraz przygotowywanie umów dla tych zamówień.
4)Przygotowywanie zleceń w zakresie inwestycji o wartości do 5 tys. złotych.
Prowadzenie inwestycji w zakresie budowy oświetlenia ulicznego i obiektów kubaturowych:
1)Określenie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania.
2)Ocena projektów i weryfikacja kosztorysów oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę.
3)Przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych.
4)Koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
5)Zgłaszanie i zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom.
6)Koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych.
7)Uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych zrealizowanych w procesie inwestycyjnym.
Rozpatrywanie spraw związanych z inwestycjami:
1)Przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji od osób fizycznych
instytucji
radnych
i innych organizacji.
2)Przyjmowanie interesantów.
3)Przygotowywanie zarządzeń
umów i porozumień z mieszkańcami oraz jednostkami samorządu terytorialnego.
4)Przygotowywanie projektów uchwał.
Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem inwestycji:
1)Rozliczanie kosztu realizowanych zadań obejmujących:
- zadania inwestycyjne realizowane z własnych środków finansowych
- zadania inwestycyjne realizowane wspólnie z innymi podmiotami.
2)Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych
1) Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń z organem podatkowym w zakresie podatku
od towarów i usług VAT Urzędu Miejskiego w Halinowie oraz Gminy Halinów
2) Sporządzanie JPK Urzędu Miejskiego w Halinowie
3) Sporządzanie oraz przekazanie do Urzędu Skarbowego scentralizowanego jednolitego pliku
kontrolnego
na podstawie jednostkowych plików kontrolnych /JPK/
4) Ustalanie prewspółczynnika i współczynnika stosowanego do odliczeń podatku naliczonego
od faktur zakupu
5) Identyfikacja oraz raportowanie do organów podatkowych schematów podatkowych
6) Wystawianie faktur VAT
faktur korygujących i not korygujących związanych z działalnością
urzędu i gminy
7) Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych podlegających obowiązkowi
fakturowania w zakresie m. in. najmu i dzierżawy
8) Ustalanie należności
dochodów wykonanych
zaległości i nadpłat z tytułu ewidencjonowanych
dochodów oraz ich uzgadnianie z ewidencją syntetyczną na koniec każdego miesiąca
9) Naliczanie i ewidencja odsetek od nieterminowych wpłat przynajmniej na koniec każdego
kwartału oraz rozliczanie nadpłat
10) Prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów
11) Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom
nienależącym do sektora finansów publicznych (NGO)
12) Ewidencja majątku Gminy /w tym: ewidencja analityczna środków trwałych
wartości
niematerialnych i prawnych
pozostałych środków trwałych/
13) Sporządzanie sprawozdania z mienia komunalnego
Inspektor ds. prowadzenia systemu gospodarki odpadami
Halinów
Wygasła: 11.04.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Prowadzenie systemu gospodarki odpadami
w tym:
nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych
prowadzenie spraw związanych z punktem selektywnego zbierania odpadów komunalnych
nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości zamieszkałych związanych
z utrzymaniem czystości
prowadzenie ewidencji deklaracji
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w systemie BDO
obsługa administracyjna użytkowników Zorganizowanego Systemu Odbioru Odpadów na
terenie gminy Halinów
przygotowywanie decyzji ustalających obowiązek uiszczenia opłat za odbieranie odpadów;
2) Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie:
funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami na terenie gminy
przyjęcia i wprowadzenia w życie szczegółowych wymagań i warunków utrzymania
czystości i porządku w Gminie
3) Nadzorowanie gospodarowania odpadami komunalnymi i prowadzenie stosownych kontroli
związanych z gospodarką odpadami
4) Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych oraz udostępnianie informacji
o środowisku i jego ochronie w zakresie prowadzonych spraw
5) Przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego
6) Organizowanie edukacji ekologicznej
7) Obsługa interesantów w formie ustnej i pisemnej
) Wystawianie upomnień płatniczych dla mieszkańców posiadających zaległości z tytułu opłaty
za odbiór odpadów komunalnych;
2) Wystawianie i ewidencjonowanie tytułów wykonawczych jako wierzyciel i organ egzekucyjny;
3) Monitorowanie postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Urzędy Skarbowe oraz
prowadzenie korespondencji w zakresie toczących się postępowań;
2
4) Obsługa programu komputerowego eSOG Elektroniczny System Obsługi Gmin w zakresie
modułu opłaty oraz modułu egzekucja
w tym:
import wyciągów bankowych do systemu i sprawdzanie zgodności zaimportowanych
rekordów;
księgowanie wpłat opłaty za odbiór odpadów;
księgowanie zwrotów;
dokonywanie przeksięgowań na kontach podatników;
wystawianie i ewidencjonowanie upomnień;
wystawianie i ewidencjonowanie tytułów wykonawczych;
5) Podejmowanie czynności niezbędnych do prawidłowego zaksięgowania wpłaty
w tym:
kontakt z mieszkańcami w tym zakresie;
wyjaśnianie
z pracownikiem zajmującym się ustaleniem zobowiązania
ewentualnych
rozbieżności poprzez niezwłoczne zgłoszenia za pośrednictwem poczty e-mail
bądź
w formie notatek;
6) Przygotowywanie dla księgowości budżetowej sprawdzonego i uzgodnionego zestawienia wpłat
z każdego dnia;
7) Przygotowywanie sprawozdań budżetowych miesięcznych
kwartalnych i rocznych
a zwłaszcza sprawozdania RB-27S w zakresie wpływów
zaległości i nadpłat;
8) Przygotowywanie decyzji stwierdzających i określających wysokość nadpłaty;
9) Przygotowywanie decyzji o sposobie rozliczenia wpłaty częściowej;
10) Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu lub nieposiadaniu zaległości w spłacie należności
z tytułu opłaty za odbiór odpadów komunalnych
a zwłaszcza sprawozdania RB-27S w zakresie wpływów
zaległości i nadpłat;
3) nadzór i koordynacja nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem odpadami
komunalnymi
4) przygotowywanie przetargów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
5) realizowanie obowiązku sprawozdawczości statystycznej i innych analiz oraz informacji
6) nadzór nad drukiem i dystrybucją deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi
7) przyjmowanie
weryfikacja danych oraz wprowadzanie do systemu informatycznego
deklaracji o wysokości opłaty składanych przez właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych
8) koordynowanie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego
gospodarowania odpadami komunalnymi
w szczególności w zakresie selektywnego zbierania
odpadów komunalnych
9) udostępnianie na stronie internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacji
dotyczących gospodarki odpadami
10) przygotowywanie projektów regulaminów utrzymania czystości i porządku oraz realizacja
zadań przyjętych w tym regulaminie
11) organizacja i nadzór nad punktem selektywnego zbierania odpadów komunalnych
12) prowadzenie spraw w procesie sporządzania projektu planu gospodarki odpadami i jego zmian
oraz prowadzenie analiz i sprawozdań z realizacji planu
13) rozliczanie pod względem merytorycznym otrzymywanych i udzielanych z budżetu dotacji
w zakresie realizowanych zadań
14) nadzór nad wystawianiem upomnień płatniczych dla mieszkańców posiadających zaległości
z tytułu opłaty za odbiór odpadów komunalnych;
15) koordynowanie wystawiania i ewidencjonowania tytułów wykonawczych jako wierzyciel
i organ egzekucyjny;
16) prowadzenie postępowań egzekucyjnych;
17) przygotowywanie dla księgowości budżetowej sprawdzonego i uzgodnionego zestawienia
wpłat z każdego dnia;
18) przygotowywanie decyzji stwierdzających i określających wysokość nadpłaty;
19) przygotowywanie decyzji o sposobie rozliczenia wpłaty częściowej;
20) wydawanie zaświadczeń o posiadaniu lub nieposiadaniu zaległości w spłacie należności
z tytułu opłaty za odbiór odpadów komunalnych;
21) kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Referat