Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Warszawa
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Współtworzenie polityki oraz realizacja strategii pozyskania i współpracy z darczyńcami instytucjonalnymi – firmami, fundacjami i stowarzyszeniami – oraz budowanie sieci i długofalowych relacji z darczyńcami wysokiej wartości, takimi jak darczyńcy spadkowi oraz tzw. major donors, w celu pozyskania środków finansowych na realizację misji Lekarzy bez Granic
Reprezentowanie organizacji, aktywny udział w działaniach zrzeszającej NGO koalicji Napisz Testament
Kompleksowa opieka nad darczyńcami i wspólnymi projektami (oferty, umowy, raporty, analizy)
Udział w wydarzeniach i spotkaniach jako reprezentant lub reprezentantka Lekarzy bez Granic
Odpowiedzialność za realizację założonych celów i powierzony budżet
Współtworzenie komunikacji wychodzącej do kluczowych darczyńców
Współpraca w ramach wymiany wiedzy i doświadczeń z przedstawicielami zagranicznych biur Lekarzy bez Granic (uczestnictwo w spotkaniach i warsztatach)
Starszy/- a Specjalista/- ka ds. fundrasingu i marketingu
Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wdrożenie zintegrowanej strategii marketingowej, która zapewni realizację celów w trzech obszarach: a) fundraising: utrzymanie aktywnych darczyńców, pozyskiwanie nowych i reaktywowanie nieaktywnych b) komunikacja : podnoszenie świadomości marki MSF i kwestii humanitarnych oraz c) rekrutacja: budowanie autentycznej, atrakcyjnej marki pracodawcy oraz przyciąganie zaangażowanych i wykwalifikowanych pracowników pomocy humanitarnej
Inicjowanie, tworzenie i rozwijanie działań i kanałów fundraisingowych i marketingowych, np. DRTV, fundraising telefoniczny, fundraising bezpośredni, fundraising korporacyjny, fundraising wśród głównych darczyńców, legacy, zbiórki, reklama drukowana, billboardy, direct mailings, wydarzenia, employer branding
Wspieranie ogólnej strategii marketingowej poprzez określanie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych, działań i kluczowych wskaźników efektywności; wspieranie realizacji planu rocznego
Współpraca z dostawcami, partnerami i agencjami, a w razie potrzeby doradztwo w zakresie ich wyboru; zapewnienie realizacji projektów zgodnie z założeniami, budżetem i na czas
Opracowanie materiałów kampanii, w tym kluczowych przesłań, projektu i produkcji we współpracy z innymi biurami MSF i zewnętrznymi dostawcami usług
Analizowanie wyników kanałów i kampanii, określanie możliwych do wprowadzenia zmian w przyszłych działaniach
Zarządzanie alokacją budżetu marketingowego i fundraisingowego, monitorowanie ROI i odpowiednie reagowanie
Zapewnienie, że działania marketingowe i fundraisingowe są zgodne z polityką, przepisami i procesami MSF
Bycie aktywnym członkiem międzynarodowej sieci fundraisingowej MSF
Zespół biura składa się ze strategów i specjalistów. Strategowie koncentrują się na opracowywaniu strategii i koordynacji działań, natomiast specjaliści pracują głównie operacyjnie i skupiają się na realizacji działań. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie członkiem zespołu marketingu wraz ze starszym wiodącym strategiem ds. marketingu oraz starszym specjalistą ds. marketingu cyfrowego
Ponieważ biuro znajduje się w fazie początkowej i będzie dysponowało ograniczonymi zasobami i stanowiskami, od wszystkich pracowników oczekuje się praktycznej postawy i elastyczności w wykonywaniu zadań wykraczających poza zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i wydajne funkcjonowanie nowo powstałego biura