Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów źródłowych w systemie Finansowo-Księgowym Sage Symfonia.
- Wystawianie i nadzór nad wystawianiem faktur w systemie Sage Symfonia Handel.
- Wystawienie i nadzór nad wystawianiem not obciążających oraz not korygujących.
- Nadzór nad opracowywaniem i sprawdzaniem formalno-rachunkowym wszystkich dokumentów źródłowych (faktury
rachunki
delegacje
zaliczki itp.).
- Sporządzanie deklaracji do ZUS
Urzędu Skarbowego
GUS.
- Uzgadnianie wszystkich kont księgowych w systemie komputerowym Sage Symfonia Finanse i Księgowość.
- Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych.
- Prowadzenie ewidencji kosztów księgowych
uzgadnianie ich z kontami księgi głównej.
- Księgowanie i wyliczanie rezerw
wycen walutowych.
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
- Prowadzenie kasy złotówkowej
pobieranie gotówki z banku
wykonywanie raportu kasowego do wszystkich operacji kasowych.
- Prowadzenie gospodarki majątku trwałego MiIZ PAN.
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
- Przygotowanie sprawozdań finansowych zgodnie z określonymi standardami.
- Wystawianie oraz wysyłanie podpisanych certyfikowanym podpisem elektronicznym deklaracji podatkowych
w tym VAT-7
VAT-UE
JPK.
- Uczestniczenie w innych pracach na rzecz Instytutu poleconych przez przełożonego
sezonowa wymiana opon itp.
2. Przewożenie korespondencji na pocztę oraz urzędów i instytucji na terenie Warszawy i poza.
3. Przewóz pracowników i materiałów do innych stacji badawczych instytutu.
4. Gromadzenie i przygotowanie do przekazania odpadów do recyklingu w tym elektrośmieci
tworzyw sztucznych
szkła i papieru
mebli itp. pomoc przy przekazywaniu odpadów chemicznych do utylizacji
nadzór
jeśli będzie to konieczne nad wywozem odpadów komunalnych.
5. Udział w komisjach inwentaryzacyjnych.
6. Cykliczne obchody obiektów w Warszawie i Łomnej pod względem sprawności technicznej urządzeń i wyposażenia
zgłaszanie wszelkich zauważonych nieprawidłowości.
7. Wykonywanie drobnych zakupów w sklepach na terenie i w okolicach Warszawy.
8. W razie potrzeby
pomoc w pracach fizycznych w obiektach instytutu: Łomna
Warszawa
9. W razie potrzeby obecność przy dokonywaniu napraw
remontach obiektów.
10. W razie potrzeby samodzielne wykonywanie drobnych napraw.
11. Opieka nad powierzonymi narzędziami
12. Podejmowanie działań niezbędnych do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz usterek zgłoszonych przez poszczególnych pracowników.
13. Wykonywanie innych niezbędnych obowiązków zleconych przez przełożonego
Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. naliczania wynagrodzeń związane są z prawidłowym prowadzeniem administracji płacowej pracowników oraz ich list płac.
Całościowe prowadzenie administracji wynagrodzeń
m.in.:
1. Sporządzanie
tworzenie list płac dla wielu pracowników zatrudnionych na rożne umowy
w tym naliczanie stypendiów oraz innych świadczeń
niezbędnych rejestrów
przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i innych potrąceń z wynagrodzeń
obsługa PPK
PFRON i innych dotyczących płac.
2. Odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
4. Sporządzanie deklaracji do ZUS
Urzędu Skarbowego
GUS.
5. Ewidencja zwolnień lekarskich
tworzenie druków z tym związanych.
6. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
7. Udzielanie pracownikom informacji z zakresu systemu płacowego.
8. Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
9. Sporządzanie i tworzenie dodatkowych zestawień dotyczących wynagrodzeń na potrzeby związane ze specyfiką Instytutu.
10. Uzgadniane miesięczne i roczne kont i sald związanych z systemem płacowym.
11. Tworzenie kart wynagrodzeń na potrzeby podatku
ZUS i Instytutu.
12. Całościowa opieka nad systemem i oprogramowaniem płacowym
dostosowaniem go do aktualnych przepisów prawnych i specyfiki Instytutu.
13. Tworzenie przelewów z systemu placowego w odrębnym pliku w celu przesłania do realizacji w banku.
14. Odpowiedzialność za wszelkie działania związane z prowadzeniem systemu płac