Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
Kontroler biletowy R47/2712-1442/24
Włocławek
Wygasła: 31.12.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Włocławku
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. inżynierii ruchu R18/2662-1413/24
Włocławek
Wygasła: 30.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) opiniowanie
uzgadnianie i opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego;
2) realizacja obowiązujących przepisów w zakresie zarządzania ruchem na drogach wewnętrznych
w tym prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu drogowego na drogach wewnętrznych zlokalizowanych na terenach miasta Włocławek i pozostałych czynności wynikających z przedmiotowych przepisów;
3) wydawanie warunków do projektów w zakresie inżynierii ruchu;
4) wydawanie zezwoleń na wjazd pojazdów powyżej wprowadzonych ograniczeń tonażowych
na drogach wewnętrznych;
5) prowadzenie spraw związanych dokonywaniem pomiarów ruchu drogowego;
6) opiniowanie
uzgadnianie projektów organizacji ruchu drogowego na drogach publicznych
na terenie miasta Włocławek;
7) sporządzanie zleceń robót w zakresie oznakowania pionowego
poziomego
urządzeń BRD
i drogowej sygnalizacji świetlnej
w tym także wynikających z decyzji Zarządzającego Ruchem
i prowadzenie rejestru prac zleconych;
8) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
9) bieżąca analiza planu finansowego Zarządu w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
10) bieżące utrzymanie oznakowania pionowego
poziomego i urządzeń BRD;
11) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
12) współpraca z Urzędem Miasta w zakresie rozwoju układu komunikacyjnego i sieci drogowej;
13) współpraca z Zarządzającym Ruchem
Strażą Miejską
Policją w zakresie organizacji ruchu
poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
14) udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy współudziale przedstawicieli Policji
Straży Miejskiej
Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta;
15) sporządzanie protokołów odbioru prac wykonanych przez wykonawców wg potrzeb;
16) ewidencja oznakowania pionowego
poziomego i innych urządzeń organizacji ruchu oraz bieżące uaktualnianie wprowadzonych zmian w systemie ERGO;
17) bieżąca analiza i ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego
w tym wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
18) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
19) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie
w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi
niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu
w celu podejmowania natychmiastowych działań;
20) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
21) przyjmowanie i przekazywanie do odpowiednich służb zgłoszeń dotyczących usuwania pojazdów z pasa drogowego oraz bieżące uzupełnianie ewidencji tych zgłoszeń;
22) sporządzanie sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
23) opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych od względem merytorycznym oraz przygotowywanie zleceń w ramach posiadanego zakresu obowiązków i czynności;
24) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami
w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
25) przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych;
26) udział w pracach komisji przetargowych powołanych do realizacji zdań Zarządu;
27) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
28) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
Inspektor ds. zamówień publicznych R16/2414-1285/24
Włocławek
Wygasła: 15.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych
Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Robotnik- operator zamiatarki R135/2379-1268/24
Włocławek
Wygasła: 31.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługa zamiatarki (sprzątanie ulic
chodników)
od 4 742 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Robotnik- operator zamiatarki R5/1612-840/24
Włocławek
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługa zamiatarki (sprzątanie ulic
chodników)
od 4 742 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler biletowy R9/0308-145/24
Włocławek
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Włocławku
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Robotnik- operator zamiatarki R10/0309-146/24
Włocławek
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługa zamiatarki (sprzątanie ulic
chodników)
od 4 742 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler biletowy R44/3214-1692/23
Włocławek
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Włocławku
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler biletowy R50/2794-1440/23
Włocławek
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Włocławku
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler biletowy R76/2235-1143/23
Włocławek
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
kontrola biletów w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Włocławku
Inspektor Nadzoru branży drogowej w Wydziale Dróg i Transportu Referat Utrzymania i Remontów Dróg Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1) należyta dbałość o zapewnienie współpracy z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg;
2) współpraca z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg
Referatem Administrowania Pasem Drogowym oraz Zrządzającym Ruchem w zakresie między innymi lokalizacji urządzeń reklamowych
kiosków
ogródków letnich
itp.;
3) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami
w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
4) opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w ramach realizowanych zadań;
5) opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania planów rzeczowych i finansowych w zakresie remontów dróg;
6) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg
w tym weryfikacja i wykazywanie usterek
które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
7) dokonywanie przeglądów oraz sporządzanie każdego roku protokołów z przeglądu stanu technicznego dróg w ustawowym terminie;
8) prowadzenie analiz i ocen w zakresie wykonawstwa celem wypracowania ostatecznej
właściwej technicznie technologii wykonania robót;
9) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym w zakresie remontów
utrzymania i ochrony;
10) przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie utrzymania dróg;
11) akceptacja kosztorysów powykonawczych w zakresie technicznym
technologicznym i ilościowym;
12) koordynowanie prac związanych z nadzorowanymi robotami budowlanymi;
13) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
14) kontrola ilości materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz ich zagospodarowanie do ponownego wykorzystania;
15) współpraca z zewnętrznymi zespołami nadzorującymi w zakresie koordynacji robót budowlanych;
16) dokonywanie odbiorów technicznych robót prowadzonych w pasie drogowym;
17) sporządzanie zleceń na wykonywanie badań i pomiarów niezbędnych dla oceny stanu technicznego dróg;
18) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy programu ERGO;
19) prowadzenie ewidencji nadkładów na poszczególne zadania w zakresie w zakresie remontów dróg;
20) sporządzanie zleceń robót w zakresie remontów dróg;
21) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
22) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
23) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
24) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie
w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi
niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu
w celu podejmowania natychmiastowych działań;
25) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
26) udział w komisjach odbiorowych w zakresie w zakresie remontów dróg;
27) sporządzanie sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań na potrzeby Referatu oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
28) przygotowywanie danych oraz dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych wg potrzeb Referatu;
Inspektor Nadzoru branży drogowej w Wydziale Dróg i Transportu Referat Utrzymania i Remontów Dróg Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1) należyta dbałość o zapewnienie współpracy z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg;
2) współpraca z Referatem Utrzymania i Remontów Dróg
Referatem Administrowania Pasem Drogowym oraz Zrządzającym Ruchem w zakresie między innymi lokalizacji urządzeń reklamowych
kiosków
ogródków letnich
itp.;
3) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami
w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
4) opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w ramach realizowanych zadań;
5) opracowywanie i przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania planów rzeczowych i finansowych w zakresie remontów dróg;
6) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg
w tym weryfikacja i wykazywanie usterek
które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
7) dokonywanie przeglądów oraz sporządzanie każdego roku protokołów z przeglądu stanu technicznego dróg w ustawowym terminie;
8) prowadzenie analiz i ocen w zakresie wykonawstwa celem wypracowania ostatecznej
właściwej technicznie technologii wykonania robót;
9) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym w zakresie remontów
utrzymania i ochrony;
10) przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie utrzymania dróg;
11) akceptacja kosztorysów powykonawczych w zakresie technicznym
technologicznym i ilościowym;
12) koordynowanie prac związanych z nadzorowanymi robotami budowlanymi;
13) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
14) kontrola ilości materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz ich zagospodarowanie do ponownego wykorzystania;
15) współpraca z zewnętrznymi zespołami nadzorującymi w zakresie koordynacji robót budowlanych;
16) dokonywanie odbiorów technicznych robót prowadzonych w pasie drogowym;
17) sporządzanie zleceń na wykonywanie badań i pomiarów niezbędnych dla oceny stanu technicznego dróg;
18) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy programu ERGO;
19) prowadzenie ewidencji nadkładów na poszczególne zadania w zakresie w zakresie remontów dróg;
20) sporządzanie zleceń robót w zakresie remontów dróg;
21) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
22) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
23) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
24) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie
w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi
niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu
w celu podejmowania natychmiastowych działań;
25) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
26) udział w komisjach odbiorowych w zakresie w zakresie remontów dróg;
27) sporządzanie sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań na potrzeby Referatu oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
28) przygotowywanie danych oraz dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych wg potrzeb Referatu;
Inspektor ds. utrzymania pasa drogowego R113/2034-1031/22
Włocławek
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) bieżący monitoring pasów drogowych w zakresie utrzymania czystości
porządku
zajęć
stanu technicznego oraz zaistniałych awarii
w tym przygotowywanie wg potrzeb dokumentacji zdjęciowej
protokołów dokonanych czynności kontrolnych;
2) opracowywanie planów zimowego utrzymania dróg
drogowych obiektów inżynierskich
chodników i ścieżek rowerowych w pasie drogowym oraz przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzenie procedur przetargowych;
3) zlecanie i nadzorowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
drogowych obiektów inżynierskich
chodników i ścieżek rowerowych
w tym w szczególności:
a) oczyszczanie z zalegającego śniegu;
b) likwidacja śliskości na wyznaczonych odcinkach;
4) nadzór nad realizacją prac związanych z bieżącym oraz zimowym utrzymaniem dróg
drogowych obiektów inżynierskich
chodników i ścieżek rowerowych w pasie drogowym;
5) opracowywanie planów utrzymania zieleni w pasie drogowym;
6) zlecanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym
w szczególności:
a) sprzątanie i pielęgnacja zieleni;
b) renowacja i odchwaszczanie oraz utrzymanie trawników;
c) koszenie traw i chwastów z poboczy
rowów i skarp;
d) utrzymanie żywopłotów i krzewów;
e) nasadzenia drzew;
f) prześwietlanie drzewostanów;
g) formowanie koron drzew i krzewów;
h) usuwanie drzew
w tym wynikających z zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z pasa drogowego
wydawanych w trybie określonym w ustawie o ochronie przyrody;
7) opracowywanie planów utrzymania czystości i porządku w pasie drogowym oraz przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzanie procedur przetargowych;
8) zlecanie i nadzorowanie prac związanych utrzymaniem czystości i porządku w pasie drogowym
w tym w szczególności:
a) zbieranie wszelkich nieczystości przy użyciu specjalistycznego sprzętu lub ręcznie;
b) zamiatanie poszczególnych odcinków chodników
ścieżek
dróg;
c) oczyszczanie ulic przy krawężnikach;
d) ustawianie ulicznych koszy na odpadki wraz z utrzymaniem koszy w odpowiednim stanie technicznym oraz ich systematyczne opróżnianie;
e) oczyszczanie i udrażnianie studzienek kanalizacji deszczowej;
f) odchwaszczanie chodników
ścieżek rowerowych;
9) kontrola czystości w przejściu podziemnym pod drogą krajową nr 91 przy dworcu PKP oraz dźwigów osobowych w przejściu podziemnym i przy kładkach dla pieszych;
10) wykonywanie odczytów liczników przepływu wody oraz pomiaru wysokości wód na Alei Królowej Jadwigi;
11) prowadzenie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej na ulicach miasta;
12) udział w przeglądach okresowych obiektów Stopnia Wodnego organizowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej pod nieobecność pracownika wykonującego przedmiotowe czynności;
13) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie
w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi
niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu
w celu podejmowania natychmiastowych działań;
14) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
15) sporządzanie protokołów odbioru prac wykonanych przez wykonawców wg potrzeb;
16) bieżąca analiza realizacji planu finansowego Zarządu w zakresie zadań powierzonych do realizacji;
17) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych w zakresie zawartych umów i egzekucja warunków gwarancji
w tym ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
18) przygotowywanie danych wyjściowych umożliwiających przeprowadzenie procedur przetargowych w zakresie powierzonych zadań;
19) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy systemu ERGO;
20) bieżące przekazywanie danych pracownikowi odpowiedzialnemu za aktualizowanie danych gromadzonych w bazie ERGO;
21) sporządzanie sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
22) opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych od względem merytorycznym oraz przygotowywanie zleceń w ramach posiadanego zakresu obowiązków i czynności;
23) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami
w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
24) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych;
25) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
Inspektor ds. kontroli pasa drogowego R28/1874-946/22
Włocławek
Wygasła: 13.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) prowadzenie bieżących
codziennych kontroli w terenie pasa drogowego w zakresie:
a) wykonywania pomiarów związanych z zajęciem pasa drogowego
ich weryfikowanie
sporządzanie stosownej dokumentacji w tym zakresie
tj. m. in. protokoły i zdjęcia oraz podejmowanie czynności interwencyjnych w celu nakładania przez Zarząd kar za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia lub niezgodnie z wydaną decyzją administracyjną;
b) przeprowadzanie kontroli oraz podejmowanie czynności interwencyjnych
prowadzenie postępowań oraz nakładanie kar za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia lub niezgodnie z wydaną przez Zarząd decyzją administracyjną;
c) współpraca w zakresie realizowanych pomiarów pasa drogowego z pracownikiem MZIDiT ds. geodezyjnych;
d) kontrola zgłoszonych awarii pasa drogowego
ich weryfikacja i sporządzanie stosownej dokumentacji w tym zakresie
tj. m.in. protokoły i zdjęcia
przyjmowanie zgłoszeń o zajęciu pasa drogowego w celu usunięcia awarii oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie;
e) dokumentowanie zmian organizacji ruchu w związku ze zgłoszonymi awariami i przekazywanie informacji w tym zakresie odpowiednio pracownikom MZIDiT;
f) dokumentowanie bieżącego stanu dróg (powstałych ubytków)
chodników
utrzymania zieleni
stanu czystości w pasie drogowym
w tym porzuconych rzeczy ruchomych i przekazywanie informacji w tym zakresie odpowiednio pracownikom MZIDiT;
g) dokumentowanie odbudowy pasa drogowego wg potrzeb zgłoszonych przez Inspektora Nadzoru MZIDiT;
h) bieżące
codzienne przekazywanie danych gromadzonych na rejestratorach umieszczonych w pojeździe służbowym;
2) wykonywanie czynności służbowych przy pomocy systemu informatycznego ERGO wspomagającego zarządzanie siecią komunikacyjną i ruchem drogowym; w tym wprowadzanie aktualnych danych w zakresie wykonywanych czynności;
3) sporządzanie wg potrzeb sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
4) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z wykonywanymi czynnościami służbowymi
w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
5) należyta dbałość o udostępniony do celów służbowych pojazd służbowy marki
a w tym bieżąca kontrola stanu technicznego pojazdu oraz przekazywanie kart drogowych pracownikowi odpowiedzialnemu za ich ewidencjonowanie;
6) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych czynności służbowych.
7) sporządzanie wg potrzeb sprawozdań
analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
8) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy
jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę