1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HEYPEOPLE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HEYPEOPLE sp. z o.o.

Warszawa, ul. Okrąg

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (15) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 15 )

Dyrektor HR

Wrocław
Wygasła: 21.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
director
Obowiązki:
  • In this role, you will be responsible for implementing solutions and ensuring HR processes support daily operations of the company. You will be a part of the Management Board and report directly to CEO. Both with being responsible for setting strategic goals you will be working closely with the business on a daily basis with hands on approach
  • In particular, your responsibilities will include:
  • • Organizing efficient recruitment operations to ensure right competencies for business development for production operations of our Clients
  • • Building, developing, and implementing of all HR policies and procedures
  • • Close cooperation with management to advise and guide managers on people management matters in compliance with HR policies, employment laws, local agreements etc
  • • Working closely with management and employees to improve work relationships, boost engagement, and increase productivity and retention
  • • Assisting in identifying and analysing HR needs and suggesting solutions for business units
  • • Driving HR initiatives around employee life cycle (e.g., Annual Salary Review, Exit Interviews, Onboarding Check-ins)
  • • Managing Center of Excellence by analyzing the training needs, building competency matrix and succession plans
  • • Performance Management by conducting appraisal systems to develop annual employee development plans
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Wrocław
Wygasła: 27.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współpracując z naszym klientem będziesz miał możliwość współtworzenia jednej z najnowocześniejszych firm produkcyjnych w branży FMCG. Trafisz do zespołu zaangażowanych, kreatywnych i doświadczonych osób, które kierują się następującymi wartościami: praca zespołowa, orientacja na klienta, orientacja na jakość, efektywność działania, optymizm, konsekwencja oraz zaufanie. Dzięki aktywnej, gotowej do działania kulturze jest to miejsce, w którym Twoja dynamika i zwinność będą miały znaczenie i przełożą się na dalszy rozwój firmy na całym świecie
  • W tej roli będziesz odpowiedzialny za wykonanie strategii HR poprzez zgodną z przepisami realizację procesów kadrowo-płacowych.  Osoba zatrudniona na tym stanowisku podlega bezpośrednio pod Lidera działu Kadr i płac, któremu raportuje osiągane cele oraz plany
  • Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • - Prowadzenie zgodnego z przepisami prawa zewnętrznego i przepisów wewnętrznych procesu zatrudnienia
  • - Przygotowywanie i składa w urzędach dokumenty legalizujące pracę i pobyt cudzoziemców
  • - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w tym Akta osobowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i regulacjami wewnętrznymi
  • - Terminowe sporządzanie umów, świadectw pracy i innych wymaganych dokumenty zgodnie z istniejącymi procedurami
  • - Bieżące prowadzenie ewidencji nieobecności, nadzorowanie wykorzystywania urlopów
  • - Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń BHP i innych wymaganych przepisami prawa uprawnień
  • - Prowadzenie archiwum dokumentów pracowniczych
  • - Zapewnienie prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy, nadzorowanie korzystania z systemu rejestracji czasu pracy
  • - Prawidłowe i terminowe naliczanie oraz wypłatę wynagrodzeń
  • - Zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazywanie miesięcznych i rocznych deklaracji do instytucji zewnętrznych
  • - Aktywny udział w kontrolach instytucji zewnętrznych (w tym PIP, ZUS, Biegli Rewidenci) oraz audytów wewnętrznych
  • - Udział w rozwoju kompetencji kadry zarządzającej poprzez prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie szkoleń i instruktaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. zakupów

Wrocław
Wygasła: 17.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Manager ds. zakupów będziesz negocjować kontrakty z dostawcami niezbędnymi dla realizacji planów produkcyjnych i dystrybucyjnych (zakupy bezpośrednio i pośrednio produkcyjne) oraz koordynować pracę podległego zespołu
  • Nasze zadania:
  • • Bieżąca analiza rynków zaopatrzeniowych pod kątem nowości produktowych i technologicznych, realizowanych cen i stabilności funkcjonowania;
  • • Pogłębianie - zacieśnianie relacji z dostawcami w ramach programów oszczędnościowych, promocji zmian technologicznych i produktowych;
  • • Kreowanie polityki zakupowej poprzez tworzenie standardów pracy i inicjowanie procesów poprawiających wydajność i zapewniających dostępność surowców w oczekiwanej cenie
  • • Dokonywanie regularnych przeglądów współpracy i ocen dostawców w ramach przygotowań do odnowienia kontraktów;
  • • Inicjowanie procesu odnowienia umów zgodnie z cyklami obowiązującymi na danym rynku (zwykle w momentach planowania budżetów lub zbiorów;
  • • Dostarczanie informacji budżetowych w następstwie negocjacji nowych umów;
  • • W oparciu o brief z Działu R&D identyfikacja potencjalnych dostawców zgodnie ze wskazaniami Procedury Zakupowej;
  • • Ustala warunki współpracy i formalizuje je. Określa ceny, wolumeny i warunki planowania wywoływania oraz realizacji dostaw - w porozumieniu z Działem Zaopatrzenia
  • • Uczestniczy w wyjaśnianiach i likwidacji niezgodności we współpracy: reklamacji, zastosowania niewłaściwych cen lub naruszania innych warunków współpracy
  • • Zapewnianie realizacji celów firmowych poprzez wyznaczanie pracownikom celów indywidualnych i zespołowych, nadzór i ocenę ich realizacji oraz okresowe przeglądy stanu ich zaawanasowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Wrocław
Wygasła: 27.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • In this role, you will be responsible for implementing solutions and ensuring HR processes affect the daily operations of the company. You will report directly to the HR Director, to whom you will report on targets and plans, while working closely with the business on a daily basis
  • In particular, your responsibilities will include:
  • • Coordinating the annual HR planning process in operations, to determine the optimal organisational structure
  • • Cooperation with Group and Region HR Manager in the field of development and implementation of HR strategy and projects
  • • Building, developing, and implementing of all HR policies and procedures
  • • Close cooperation with management to advise and guide managers on people management matters in compliance with HR policies, employment laws, local agreements etc
  • • Working closely with management and employees to improve work relationships, boost engagement, and increase productivity and retention
  • • Assisting in identifying and analysing HR needs and suggesting solutions for business units
  • • Driving HR initiatives around employee life cycle (e.g., Annual Salary Review, Exit Interviews, Onboarding Check-ins)
  • • Analysing the training needs, building competency matrices and succession plans
  • • Conducting appraisal systems to develop annual employee development plans
  • • Supporting managers in workforce optimisation
  • • Conducting ESG and Wellbeing processes in operational departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Controlling Manager

Wrocław
Wygasła: 20.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Controlling Manager odpowiada za proces raportowania wyników produkcyjnych poprzez zbieranie, przetwarzanie i raportowanie danych ewidencjonowanych w dziale produkcji. Dbając o jakość całego procesu, nadzoruje poprawność ewidencji danych pierwotnych, monitoruje funkcjonowanie systemu MES, uczestniczy w rozwojowych projektach cross-funkcjonalnych wpływających na procesy, które raportowane są przez dział controllingu produkcyjnego
  • Zadania na stanowisku pracy:
  • • Tygodniowe raportowanie wyników produkcyjnych przed zarządem
  • • Obliczanie wskaźników premiowych do 1 dnia kolejnego miesiąca
  • • Codzienne prezentowanie wyników produkcyjnych - spotkania DMS
  • • Tygodniowe raportowanie przestojów produkcyjnych
  • • Miesięczne raportowanie odchyleń zużycia surowców i materiałów do produkcji, rekomendacje zmian technologii, identyfikacja istotnych przekroczeń, zgłoszenie jednej inicjatywy obniżenia zużycia materiałów produkcyjnych na kwartał
  • • Zamykanie zleceń produkcyjnych - zamknięcie miesiąca rozliczeniowego do 4 dnia kolejnego miesiąca
  • • Nadzór nad funkcjonowaniem procesu raportowania systemu MES
  • • Usprawnienie procesu rozliczania zleceń produkcyjnych (docelowo nadzór)
  • • Projekt REGIMES - podniesienie utylizacji systemu MES, docelowo rola SPOC (single point of contact) - nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem systemu
  • • Wsparcie projektu WMS
  • • Udział / wsparcie projektów dot. poprawy przepływu materiałów i gospodarki magazynowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Obszaru Produkcji

Wrocław
Wygasła: 20.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Opis stanowiska:
  • Rolą i odpowiedzialnością Kierownika Obszaru Produkcji jest zapewnienie optymalnego funkcjonowania obszaru produkcyjnego, bezpiecznej i terminowej produkcji wysokiej jakości wyrobów gotowych przy możliwie najniższych kosztach oraz przy ciągłym doskonaleniu procesów. Kierownik Obszaru Produkcji musi być w pełni zaangażowany i upoważniony do ponoszenia odpowiedzialności za operację. Osiąga ciągłe i trwałe wyniki a tym samym korzyści w zakresie wydajności i efektywności
  • Twoje obowiązki:
  • • Organizowanie pracy podległego zespołu, przestrzegając i stosując przepisy bezpieczeństwa, GMP, wszystkie procedury, zasady i standardy istniejące w zakładzie
  • • Kontrola pracy maszyn, urządzeń oraz i innego powierzonego sprzętu (zlecanie systematycznych przeglądów maszyn, kontrola stanu ich funkcjonowania
  • • Raportowanie wszystkich incydentów w zakresie bezpieczeństwa
  • • Zapewnienie wszystkich norm jakościowych (HACCP, GMP etc.) na obszarze oraz wymagań systemów AiB, IFS, BRC itp
  • • Zapewnienie nadzoru nad działaniem procedur/instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i jakości
  • • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy na podległym obszarze
  • • Wdrażanie zleceń audytowych, przygotowania i uczestnictwo w audytach
  • • Zapewnienie realizacji założonych wielkości produkcji przy możliwie najniższych kosztach
  • • Realizacja planów produkcyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem i celami w sekcji
  • • Organizowanie procesu produkcyjnego – podział zadań i odpowiedzialności
  • • Zapewnienie rejestracji parametrów prowadzonego procesu produkcyjnego i materiałów w MES, raporty FI/CO, formularzach jakościowych
  • • Zapewnienie analizy wskaźników wydajności i kosztów, aby zrozumieć poziom marnotrawstwa oraz strat, aby następnie zdefiniować obszary do poprawy
  • • Planowanie i monitorowanie budżetu sekcji oraz wykonania
  • • Zapewnienie optymalnego składu zespołu, który jest niezbędny do osiągnięcia celów produkcyjnych
  • • Delegowanie obowiązków do zespołu przez opracowanie job map, rutyn, rytmów, list kontrolnych, SOP i innych powiązanych wymagań
  • • Podnoszenie kompetencji członków swojego zespołu poprzez planowanie i wspieranie realizacji działań rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. jakości

Wrocław
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Czym będziesz się zajmować:
  • Jako Kierownik ds. jakości będziesz nadzorować przede wszystkim zgodność z wszelkimi normami wytwarzanych produktów spożywczych, kontrolując jakość zarówno po wytworzeniu, jak i w jego trakcie. Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wytyczenie norm jakościowych, a także będziesz przeprowadzać audyty i sporządzać wszelką dokumentację oraz poświadczać jakość wyprodukowanych artykułów spożywczych. Pracując na tym stanowisku będziesz ścisłe współpracować z działem produkcji oraz R&D, a raportować będziesz bezpośrednio do Dyrektora ds. jakości
  • Twoje obowiązki:
  • • Realizacja i nadzór nad realizacją procedur / instrukcji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
  • • Nadzór nad bazą niezgodności (reklamacje wewnętrzne, zewnętrzne, zagrożenia jakości i bezpieczeństwa produktów)
  • • Nadzór nad wdrażaniem i skutecznością działań zapobiegawczych, naprawczych, korygujących w zakresie zapewnienia jakości
  • • Realizacja kontroli i badań jakości surowców zgodnie z planem, tabelą norm i metodologią badań dla surowców
  • • Realizacja kontroli i badań jakości produktów gotowych zgodnie z planem, tabelą norm i metodologią badań dla produktów gotowych
  • • Dopuszczanie produktu gotowego / surowca do dalszej obróbki / dystrybucji
  • • Nadzór procesu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi procedurami / instrukcjami
  • • Ocena i nadzór nad zapewnieniem odpowiednich warunków higienicznych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wewnętrznymi i wymogami prawnymi
  • • Przeprowadzanie audytów zewnętrznych u dostawców oraz audytów wewnętrznych zgodnie z planem audytów
  • • Znajomość i przestrzeganie przepisów GMP/GHP, systemu HACCP, IFS, BRC, AIB BHP i ppoż
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Inwestycji budowlanych - branża produkcyjna FMCG

Wrocław
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Współpracując z naszym klientem będziesz miał możliwość współtworzenia jednej z najnowocześniejszych firm produkcyjnych w branży FMCG. Trafisz do zespołu zaangażowanych, kreatywnych i doświadczonych osób, które kierują się następującymi wartościami: praca zespołowa, orientacja na klienta, orientacja na jakość, efektywność działania, optymizm, konsekwencja oraz zaufanie. Dzięki aktywnej, gotowej do działania kulturze jest to miejsce, w którym Twoja dynamika i zwinność będą miały znaczenie i przełożą się na dalszy rozwój firmy na całym świecie
  • W tej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie inwestycji budowlanych wspierających rozwój firmy w obszarze produkcji spożywczej, która dysonuje najnowocześniejszym parkiem maszynowym na świecie. Będziesz współpracować z Zarządem w ramach planowania i realizacji inwestycji rozwojowych
  • Opis pracy:
  • • Prowadzenie i realizowanie projektów inwestycyjnych, remontowych lub innych o podobnym charakterze
  • • Wykonywanie koncepcji projektowych, analiz wykonalności i opłacalności projektów
  • • Nadzór, koordynowanie i kontrolowanie prac inżynieryjnych w obrębie projektów/ nadzór nad realizacją inwestycji oraz ich zgodnością z zawartymi umowami i dokumentacjami projektowymi
  • • Raportowanie stanu zaawansowania projektu
  • • Monitorowanie, analizowanie i zarządzanie ryzykiem w trakcie realizacji projektu
  • • Tworzenie budżetów oraz harmonogramów potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji
  • • Przygotowywanie przetargów i udział w negocjacjach z oferentami i wykonawcami
  • • Bezpośrednia współpraca z inwestorem zagranicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Manager - Manager ds. Zakupów

Wrocław
Wygasła: 21.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Jako Procurement Manager będziesz zapewniać bazy dostawców dla realizacji planów produkcyjnych i dystrybucyjnych (zakupy bezpośrednio i pośrednio produkcyjne) oraz koordynować pracę podległego zespołu
  • Nasze zadania:
  • • Bieżąca analiza rynków zaopatrzeniowych pod kątem nowości produktowych i technologicznych, realizowanych cen i stabilności funkcjonowania;
  • • Pogłębianie - zacieśnianie relacji z dostawcami w ramach programów oszczędnościowych, promocji zmian technologicznych i produktowych;
  • • Kreowanie polityki zakupowej poprzez tworzenie standardów pracy i inicjowanie procesów poprawiających wydajność i zapewniających dostępność surowców w oczekiwanej cenie
  • • Dokonywanie regularnych przeglądów współpracy i ocen dostawców w ramach przygotowań do odnowienia kontraktów;
  • • Inicjowanie procesu odnowienia umów zgodnie z cyklami obowiązującymi na danym rynku (zwykle w momentach planowania budżetów lub zbiorów;
  • • Dostarczanie informacji budżetowych w następstwie negocjacji nowych umów;
  • • W oparciu o brief z Działu R&D identyfikacja potencjalnych dostawców zgodnie ze wskazaniami Procedury Zakupowej;
  • • Ustala warunki współpracy i formalizuje je. Określa ceny, wolumeny i warunki planowania wywoływania oraz realizacji dostaw - w porozumieniu z Działem Zaopatrzenia
  • • Uczestniczy w wyjaśnianiach i likwidacji niezgodności we współpracy: reklamacji, zastosowania niewłaściwych cen lub naruszania innych warunków współpracy
  • • Zapewnianie realizacji celów firmowych poprzez wyznaczanie pracownikom celów indywidualnych i zespołowych, nadzór i ocenę ich realizacji oraz okresowe przeglądy stanu ich zaawanasowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Sales

Wrocław
Wygasła: 20.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Jako Head of Sales będziesz kierować działem sprzedaży, monitorować wyniki sprzedażowe definiując strategię działania w celu konsekwentnej optymalizacji wyników handlowych firmy. Będziesz brać udział w przetargach, zarządzać projektami private label oraz regularnie definiować KPI i cele biznesowe dla całej firmy
  • Nasze wyzwania:
  • Dynamiczny wzrost sprzedaży;
  • Określanie rocznych i miesięcznych celów sprzedaży oraz prognoz długofalowych;
  • Zarzadzanie zespołem sprzedażowym;
  • Budowanie skutecznej struktury sprzedaży;
  • Kontakt z kluczowymi klientami i wsparcie w negocjacjach kontraktów;
  • Zarzadzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

Wrocław
Wygasła: 20.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • W tej roli będziesz odpowiedzialny za podstawowe procesy planowania P&L dla spółek z grupy finansowej. Obejmuje to zarządzanie systemami, koordynację procesów i kalendarzy, konsolidację i analizę finansową, komunikację i składanie wniosków. Zabezpieczysz poprawność danych finansowych umożliwiając nawigację biznesową i podejmowanie decyzji inwestycyjnych. Będziesz współpracować z Zarządem w ramach planowania dalszego rozwoju spółki
  • Przegląd wszystkie obecne procesy i zasady, aby zidentyfikować i zarekomendować odpowiednie rozwiązania;
  • Współpraca z liderami wyższego szczebla w celu usprawnienia bieżących procesów i inicjatyw oraz w razie potrzeby, opracowania i wdrożenia nowych programów i inicjatyw bezpośrednio dostosowanych do strategii biznesowej;
  • Praca nad finansowymi studiami wykonalności dla nowych możliwości biznesowych, inwestycji i projektów poprzez dokładną ocenę rentowności, ryzyka i efektywności;
  • Poprawa wyników biznesowych, dostarczając odpowiednich informacji zarządczych, które wspierają kierownictwo lokalne i grupowe w podejmowaniu decyzji;
  • Zapewnienie terminowości w ramach tygodniowych, okresowych, kwartalnych, rocznych działań zgodnie z zasadami i polityką firmy;
  • Nadzór nad pracą Departamentu Finansów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Produkcji

Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie, realizacja i organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych;
  • Współpraca z zespołem, motywowanie, delegowanie, tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich realizacją;
  • Nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji technicznej oraz wykonawczej produkowanych obiektów;
  • Udoskonalanie istniejących obiektów i optymalizacja rozwiązań konstrukcyjno- technologicznych;
  • Rozwój innowacji poprzez dostarczanie pomysłów i propozycji nowych rozwiązań;
  • Aktywne poszukiwania nowych technologii, podwykonawców i materiałów;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych i organizacyjnych;
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianą w projektach;
  • Optymalizacja produkcji pod względem wydajności, kosztów oraz jakości;
  • Czuwanie nad jakością elementów dostarczanych przez podwykonawców;
  • Szacowanie, negocjowanie i uzgadnianie budżetów z zewnętrznymi podwykonawcami;
  • Kontrola stanów magazynowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator rekrutacji

Wrocław
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz teamem rekruterów
  • Wspieranie i administrowanie działań rekrutacyjnych, zapewniających sprawną i efektywną obsługę klientów
  • Ścisła współpraca z zespołem rekrutacyjnym, weryfikacja efektów pracy, szkoleń, dobór nowych pracowników do zespołu
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych
  • Wyznaczanie strategii rekrutacji, priorytetów, ustalanie KPI dla zespołu
  • Bieżące raportowanie postępów
  • Ścisła współpraca z zespołem marketingowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rekruter

Wrocław
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Całościowe zarządzanie procesami rekrutacyjnymi na stanowiska niższego oraz średniego szczebla,
  • Współtworzenie strategii rekrutacyjnych,
  • Przygotowywanie i publikowanie ofert pracy,
  • Samodzielne wyszukiwanie kandydatów oraz monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,
  • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
  • Generowanie kreatywnych rozwiązań,
  • Rozwijanie narzędzi oraz metod rekrutacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager - Head of Production (technological background)

Warszawa
Wygasła: 10.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Planowanie, realizacja i organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych;
  • Współpraca z zespołem, motywowanie, delegowanie, tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich realizacją;
  • Nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji technicznej oraz wykonawczej produkowanych obiektów;
  • Udoskonalanie istniejących obiektów i optymalizacja rozwiązań konstrukcyjno- technologicznych;
  • Rozwój innowacji poprzez dostarczanie pomysłów i propozycji nowych rozwiązań;
  • Aktywne poszukiwania nowych technologii, podwykonawców i materiałów;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych i organizacyjnych;
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianą w projektach;
  • Optymalizacja produkcji pod względem wydajności, kosztów oraz jakości;
  • Czuwanie nad jakością elementów dostarczanych przez podwykonawców;
  • Szacowanie, negocjowanie i uzgadnianie budżetów z zewnętrznymi podwykonawcami;
  • Kontrola stanów magazynowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HEYPEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.