Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
Dyrektor HR
Wrocław
Wygasła: 21.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
director
Obowiązki:
In this role, you will be responsible for implementing solutions and ensuring HR processes support daily operations of the company. You will be a part of the Management Board and report directly to CEO. Both with being responsible for setting strategic goals you will be working closely with the business on a daily basis with hands on approach
In particular, your responsibilities will include:
• Organizing efficient recruitment operations to ensure right competencies for business development for production operations of our Clients
• Building, developing, and implementing of all HR policies and procedures
• Close cooperation with management to advise and guide managers on people management matters in compliance with HR policies, employment laws, local agreements etc
• Working closely with management and employees to improve work relationships, boost engagement, and increase productivity and retention
• Assisting in identifying and analysing HR needs and suggesting solutions for business units
• Driving HR initiatives around employee life cycle (e.g., Annual Salary Review, Exit Interviews, Onboarding Check-ins)
• Managing Center of Excellence by analyzing the training needs, building competency matrix and succession plans
• Performance Management by conducting appraisal systems to develop annual employee development plans
Współpracując z naszym klientem będziesz miał możliwość współtworzenia jednej z najnowocześniejszych firm produkcyjnych w branży FMCG. Trafisz do zespołu zaangażowanych, kreatywnych i doświadczonych osób, które kierują się następującymi wartościami: praca zespołowa, orientacja na klienta, orientacja na jakość, efektywność działania, optymizm, konsekwencja oraz zaufanie. Dzięki aktywnej, gotowej do działania kulturze jest to miejsce, w którym Twoja dynamika i zwinność będą miały znaczenie i przełożą się na dalszy rozwój firmy na całym świecie
W tej roli będziesz odpowiedzialny za wykonanie strategii HR poprzez zgodną z przepisami realizację procesów kadrowo-płacowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku podlega bezpośrednio pod Lidera działu Kadr i płac, któremu raportuje osiągane cele oraz plany
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Prowadzenie zgodnego z przepisami prawa zewnętrznego i przepisów wewnętrznych procesu zatrudnienia
- Przygotowywanie i składa w urzędach dokumenty legalizujące pracę i pobyt cudzoziemców
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w tym Akta osobowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i regulacjami wewnętrznymi
- Terminowe sporządzanie umów, świadectw pracy i innych wymaganych dokumenty zgodnie z istniejącymi procedurami
- Bieżące prowadzenie ewidencji nieobecności, nadzorowanie wykorzystywania urlopów
- Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń BHP i innych wymaganych przepisami prawa uprawnień
- Prowadzenie archiwum dokumentów pracowniczych
- Zapewnienie prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy, nadzorowanie korzystania z systemu rejestracji czasu pracy
- Prawidłowe i terminowe naliczanie oraz wypłatę wynagrodzeń
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazywanie miesięcznych i rocznych deklaracji do instytucji zewnętrznych
- Aktywny udział w kontrolach instytucji zewnętrznych (w tym PIP, ZUS, Biegli Rewidenci) oraz audytów wewnętrznych
- Udział w rozwoju kompetencji kadry zarządzającej poprzez prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie szkoleń i instruktaży
Jako Manager ds. zakupów będziesz negocjować kontrakty z dostawcami niezbędnymi dla realizacji planów produkcyjnych i dystrybucyjnych (zakupy bezpośrednio i pośrednio produkcyjne) oraz koordynować pracę podległego zespołu
Nasze zadania:
• Bieżąca analiza rynków zaopatrzeniowych pod kątem nowości produktowych i technologicznych, realizowanych cen i stabilności funkcjonowania;
• Pogłębianie - zacieśnianie relacji z dostawcami w ramach programów oszczędnościowych, promocji zmian technologicznych i produktowych;
• Kreowanie polityki zakupowej poprzez tworzenie standardów pracy i inicjowanie procesów poprawiających wydajność i zapewniających dostępność surowców w oczekiwanej cenie
• Dokonywanie regularnych przeglądów współpracy i ocen dostawców w ramach przygotowań do odnowienia kontraktów;
• Inicjowanie procesu odnowienia umów zgodnie z cyklami obowiązującymi na danym rynku (zwykle w momentach planowania budżetów lub zbiorów;
• Dostarczanie informacji budżetowych w następstwie negocjacji nowych umów;
• W oparciu o brief z Działu R&D identyfikacja potencjalnych dostawców zgodnie ze wskazaniami Procedury Zakupowej;
• Ustala warunki współpracy i formalizuje je. Określa ceny, wolumeny i warunki planowania wywoływania oraz realizacji dostaw - w porozumieniu z Działem Zaopatrzenia
• Uczestniczy w wyjaśnianiach i likwidacji niezgodności we współpracy: reklamacji, zastosowania niewłaściwych cen lub naruszania innych warunków współpracy
• Zapewnianie realizacji celów firmowych poprzez wyznaczanie pracownikom celów indywidualnych i zespołowych, nadzór i ocenę ich realizacji oraz okresowe przeglądy stanu ich zaawanasowania
In this role, you will be responsible for implementing solutions and ensuring HR processes affect the daily operations of the company. You will report directly to the HR Director, to whom you will report on targets and plans, while working closely with the business on a daily basis
In particular, your responsibilities will include:
• Coordinating the annual HR planning process in operations, to determine the optimal organisational structure
• Cooperation with Group and Region HR Manager in the field of development and implementation of HR strategy and projects
• Building, developing, and implementing of all HR policies and procedures
• Close cooperation with management to advise and guide managers on people management matters in compliance with HR policies, employment laws, local agreements etc
• Working closely with management and employees to improve work relationships, boost engagement, and increase productivity and retention
• Assisting in identifying and analysing HR needs and suggesting solutions for business units
• Driving HR initiatives around employee life cycle (e.g., Annual Salary Review, Exit Interviews, Onboarding Check-ins)
• Analysing the training needs, building competency matrices and succession plans
• Conducting appraisal systems to develop annual employee development plans
• Supporting managers in workforce optimisation
• Conducting ESG and Wellbeing processes in operational departments
Controlling Manager odpowiada za proces raportowania wyników produkcyjnych poprzez zbieranie, przetwarzanie i raportowanie danych ewidencjonowanych w dziale produkcji. Dbając o jakość całego procesu, nadzoruje poprawność ewidencji danych pierwotnych, monitoruje funkcjonowanie systemu MES, uczestniczy w rozwojowych projektach cross-funkcjonalnych wpływających na procesy, które raportowane są przez dział controllingu produkcyjnego
Zadania na stanowisku pracy:
• Tygodniowe raportowanie wyników produkcyjnych przed zarządem
• Obliczanie wskaźników premiowych do 1 dnia kolejnego miesiąca
• Codzienne prezentowanie wyników produkcyjnych - spotkania DMS
• Miesięczne raportowanie odchyleń zużycia surowców i materiałów do produkcji, rekomendacje zmian technologii, identyfikacja istotnych przekroczeń, zgłoszenie jednej inicjatywy obniżenia zużycia materiałów produkcyjnych na kwartał
• Zamykanie zleceń produkcyjnych - zamknięcie miesiąca rozliczeniowego do 4 dnia kolejnego miesiąca
• Nadzór nad funkcjonowaniem procesu raportowania systemu MES
• Usprawnienie procesu rozliczania zleceń produkcyjnych (docelowo nadzór)
• Projekt REGIMES - podniesienie utylizacji systemu MES, docelowo rola SPOC (single point of contact) - nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem systemu
• Wsparcie projektu WMS
• Udział / wsparcie projektów dot. poprawy przepływu materiałów i gospodarki magazynowej
Rolą i odpowiedzialnością Kierownika Obszaru Produkcji jest zapewnienie optymalnego funkcjonowania obszaru produkcyjnego, bezpiecznej i terminowej produkcji wysokiej jakości wyrobów gotowych przy możliwie najniższych kosztach oraz przy ciągłym doskonaleniu procesów. Kierownik Obszaru Produkcji musi być w pełni zaangażowany i upoważniony do ponoszenia odpowiedzialności za operację. Osiąga ciągłe i trwałe wyniki a tym samym korzyści w zakresie wydajności i efektywności
Twoje obowiązki:
• Organizowanie pracy podległego zespołu, przestrzegając i stosując przepisy bezpieczeństwa, GMP, wszystkie procedury, zasady i standardy istniejące w zakładzie
• Kontrola pracy maszyn, urządzeń oraz i innego powierzonego sprzętu (zlecanie systematycznych przeglądów maszyn, kontrola stanu ich funkcjonowania
• Raportowanie wszystkich incydentów w zakresie bezpieczeństwa
• Zapewnienie wszystkich norm jakościowych (HACCP, GMP etc.) na obszarze oraz wymagań systemów AiB, IFS, BRC itp
• Zapewnienie nadzoru nad działaniem procedur/instrukcji w zakresie bezpieczeństwa i jakości
• Zapewnienie bezpieczeństwa pracy na podległym obszarze
• Wdrażanie zleceń audytowych, przygotowania i uczestnictwo w audytach
• Zapewnienie realizacji założonych wielkości produkcji przy możliwie najniższych kosztach
• Realizacja planów produkcyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem i celami w sekcji
• Organizowanie procesu produkcyjnego – podział zadań i odpowiedzialności
• Zapewnienie rejestracji parametrów prowadzonego procesu produkcyjnego i materiałów w MES, raporty FI/CO, formularzach jakościowych
• Zapewnienie analizy wskaźników wydajności i kosztów, aby zrozumieć poziom marnotrawstwa oraz strat, aby następnie zdefiniować obszary do poprawy
• Planowanie i monitorowanie budżetu sekcji oraz wykonania
• Zapewnienie optymalnego składu zespołu, który jest niezbędny do osiągnięcia celów produkcyjnych
• Delegowanie obowiązków do zespołu przez opracowanie job map, rutyn, rytmów, list kontrolnych, SOP i innych powiązanych wymagań
• Podnoszenie kompetencji członków swojego zespołu poprzez planowanie i wspieranie realizacji działań rozwojowych
Jako Kierownik ds. jakości będziesz nadzorować przede wszystkim zgodność z wszelkimi normami wytwarzanych produktów spożywczych, kontrolując jakość zarówno po wytworzeniu, jak i w jego trakcie. Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wytyczenie norm jakościowych, a także będziesz przeprowadzać audyty i sporządzać wszelką dokumentację oraz poświadczać jakość wyprodukowanych artykułów spożywczych. Pracując na tym stanowisku będziesz ścisłe współpracować z działem produkcji oraz R&D, a raportować będziesz bezpośrednio do Dyrektora ds. jakości
Twoje obowiązki:
• Realizacja i nadzór nad realizacją procedur / instrukcji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
• Nadzór nad bazą niezgodności (reklamacje wewnętrzne, zewnętrzne, zagrożenia jakości i bezpieczeństwa produktów)
• Nadzór nad wdrażaniem i skutecznością działań zapobiegawczych, naprawczych, korygujących w zakresie zapewnienia jakości
• Realizacja kontroli i badań jakości surowców zgodnie z planem, tabelą norm i metodologią badań dla surowców
• Realizacja kontroli i badań jakości produktów gotowych zgodnie z planem, tabelą norm i metodologią badań dla produktów gotowych
• Dopuszczanie produktu gotowego / surowca do dalszej obróbki / dystrybucji
• Nadzór procesu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi procedurami / instrukcjami
• Ocena i nadzór nad zapewnieniem odpowiednich warunków higienicznych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wewnętrznymi i wymogami prawnymi
• Przeprowadzanie audytów zewnętrznych u dostawców oraz audytów wewnętrznych zgodnie z planem audytów
• Znajomość i przestrzeganie przepisów GMP/GHP, systemu HACCP, IFS, BRC, AIB BHP i ppoż
Współpracując z naszym klientem będziesz miał możliwość współtworzenia jednej z najnowocześniejszych firm produkcyjnych w branży FMCG. Trafisz do zespołu zaangażowanych, kreatywnych i doświadczonych osób, które kierują się następującymi wartościami: praca zespołowa, orientacja na klienta, orientacja na jakość, efektywność działania, optymizm, konsekwencja oraz zaufanie. Dzięki aktywnej, gotowej do działania kulturze jest to miejsce, w którym Twoja dynamika i zwinność będą miały znaczenie i przełożą się na dalszy rozwój firmy na całym świecie
W tej roli będziesz odpowiedzialny za prowadzenie inwestycji budowlanych wspierających rozwój firmy w obszarze produkcji spożywczej, która dysonuje najnowocześniejszym parkiem maszynowym na świecie. Będziesz współpracować z Zarządem w ramach planowania i realizacji inwestycji rozwojowych
Opis pracy:
• Prowadzenie i realizowanie projektów inwestycyjnych, remontowych lub innych o podobnym charakterze
• Wykonywanie koncepcji projektowych, analiz wykonalności i opłacalności projektów
• Nadzór, koordynowanie i kontrolowanie prac inżynieryjnych w obrębie projektów/ nadzór nad realizacją inwestycji oraz ich zgodnością z zawartymi umowami i dokumentacjami projektowymi
• Raportowanie stanu zaawansowania projektu
• Monitorowanie, analizowanie i zarządzanie ryzykiem w trakcie realizacji projektu
• Tworzenie budżetów oraz harmonogramów potrzebnych do prawidłowego przebiegu inwestycji
• Przygotowywanie przetargów i udział w negocjacjach z oferentami i wykonawcami
• Bezpośrednia współpraca z inwestorem zagranicznym
Jako Procurement Manager będziesz zapewniać bazy dostawców dla realizacji planów produkcyjnych i dystrybucyjnych (zakupy bezpośrednio i pośrednio produkcyjne) oraz koordynować pracę podległego zespołu
Nasze zadania:
• Bieżąca analiza rynków zaopatrzeniowych pod kątem nowości produktowych i technologicznych, realizowanych cen i stabilności funkcjonowania;
• Pogłębianie - zacieśnianie relacji z dostawcami w ramach programów oszczędnościowych, promocji zmian technologicznych i produktowych;
• Kreowanie polityki zakupowej poprzez tworzenie standardów pracy i inicjowanie procesów poprawiających wydajność i zapewniających dostępność surowców w oczekiwanej cenie
• Dokonywanie regularnych przeglądów współpracy i ocen dostawców w ramach przygotowań do odnowienia kontraktów;
• Inicjowanie procesu odnowienia umów zgodnie z cyklami obowiązującymi na danym rynku (zwykle w momentach planowania budżetów lub zbiorów;
• Dostarczanie informacji budżetowych w następstwie negocjacji nowych umów;
• W oparciu o brief z Działu R&D identyfikacja potencjalnych dostawców zgodnie ze wskazaniami Procedury Zakupowej;
• Ustala warunki współpracy i formalizuje je. Określa ceny, wolumeny i warunki planowania wywoływania oraz realizacji dostaw - w porozumieniu z Działem Zaopatrzenia
• Uczestniczy w wyjaśnianiach i likwidacji niezgodności we współpracy: reklamacji, zastosowania niewłaściwych cen lub naruszania innych warunków współpracy
• Zapewnianie realizacji celów firmowych poprzez wyznaczanie pracownikom celów indywidualnych i zespołowych, nadzór i ocenę ich realizacji oraz okresowe przeglądy stanu ich zaawanasowania
Jako Head of Sales będziesz kierować działem sprzedaży, monitorować wyniki sprzedażowe definiując strategię działania w celu konsekwentnej optymalizacji wyników handlowych firmy. Będziesz brać udział w przetargach, zarządzać projektami private label oraz regularnie definiować KPI i cele biznesowe dla całej firmy
Nasze wyzwania:
Dynamiczny wzrost sprzedaży;
Określanie rocznych i miesięcznych celów sprzedaży oraz prognoz długofalowych;
Zarzadzanie zespołem sprzedażowym;
Budowanie skutecznej struktury sprzedaży;
Kontakt z kluczowymi klientami i wsparcie w negocjacjach kontraktów;
Zarzadzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
W tej roli będziesz odpowiedzialny za podstawowe procesy planowania P&L dla spółek z grupy finansowej. Obejmuje to zarządzanie systemami, koordynację procesów i kalendarzy, konsolidację i analizę finansową, komunikację i składanie wniosków. Zabezpieczysz poprawność danych finansowych umożliwiając nawigację biznesową i podejmowanie decyzji inwestycyjnych. Będziesz współpracować z Zarządem w ramach planowania dalszego rozwoju spółki
Przegląd wszystkie obecne procesy i zasady, aby zidentyfikować i zarekomendować odpowiednie rozwiązania;
Współpraca z liderami wyższego szczebla w celu usprawnienia bieżących procesów i inicjatyw oraz w razie potrzeby, opracowania i wdrożenia nowych programów i inicjatyw bezpośrednio dostosowanych do strategii biznesowej;
Praca nad finansowymi studiami wykonalności dla nowych możliwości biznesowych, inwestycji i projektów poprzez dokładną ocenę rentowności, ryzyka i efektywności;
Poprawa wyników biznesowych, dostarczając odpowiednich informacji zarządczych, które wspierają kierownictwo lokalne i grupowe w podejmowaniu decyzji;
Zapewnienie terminowości w ramach tygodniowych, okresowych, kwartalnych, rocznych działań zgodnie z zasadami i polityką firmy;