Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Kierownik placówki stomatologicznej
Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Rozwój biznesu medycznego, generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych
Pozyskiwanie lokalnie nowych lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju placówki
Zarządzanie operacyjne placówką stomatologiczną, w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego, nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
Bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem operacyjnym
Nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
Nadzór nad zbieraniem zamówień materiałów stomatologicznych i ich realizacją, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia, oraz zarządzanie gospodarką materiałową
Nadzór nad serwisem sprzątającym
Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
Wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
Rozwój biznesu medycznego, generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych
Pozyskiwanie lokalnie nowych lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju obecnych placówek
Zarządzanie operacyjne placówkami stomatologicznymi, w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego, nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
Bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem operacyjnym
Nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
Nadzór nad zbieraniem zamówień materiałów stomatologicznych i ich realizacją, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia, oraz zarządzanie gospodarką materiałową
Nadzór nad serwisem sprzątającym
Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
Wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
Zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy dwiema placówkami we Wrocławiu
Prowadzenie marketingu placówki stomatologicznej – tworzenie contentu marketingowego/kampanii w social mediach
Dbanie o terminowe płatności zobowiązań, monitorowanie należności, weryfikacja w ERP Enova
Zlecanie i autoryzacja przelewów bankowych
Stała współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
Codzienne monitorowanie i analiza stanów gotówki na rachunkach bankowych
Udział w przygotowywaniu prognozy przepływów pieniężnych
Obsługa bankowości internetowej, kontakt z opiekunami banków
Dbanie o terminowanie zawieranie nowych ubezpieczeń dla placówek medycznych - stała współpraca z brokerem w celu zebrania najlepszych ofert, zgłaszanie szkód
Współpraca z opiekunami bankowymi w zakresie leasingu i przygotowywanie dokumentacji pod umowy leasingowe
Kontakt z kontrahentami w celu wyjaśnienia rozbieżności w rozrachunkach
Udział we wdrażaniu nowych usług, przygotowywanie dokumentacji (np. do banków, dla nowych kontrahentów przy zawieraniu umów z obszaru finansowego)
Koordynacja list płac w naszych spółkach: Współpraca z zewnętrznym biurem księgowo-płacowym, zbieranie i przygotowywanie danych pracowników do przetwarzania list płac
Zarządzanie umowami: Tworzenie i zarządzanie umowami o pracę i B2B dla pracowników i współpracowników
Znajomość prawa HR: Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie HR i upewnij się, że nasza organizacja pozostaje w zgodzie z przepisami
Umiejętność pracy z liczbami: Wsparcie procesu raportowania wyników oraz budżetowania w zakresie „twardego HR”
Wspieranie praktyk HR: Przyczynianie się do opracowywania i wdrażania zasad i praktyk HR, które promują nowoczesne środowisko pracy
Otwarte podejście: Wspieranie atmosfery współpracy i otwartości, wspieranie pracowników i współpracowników w ich potrzebach związanych z HR
Rozwój biznesu medycznego, generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych
Pozyskiwanie lokalnie nowych lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju placówki
Zarządzanie operacyjne placówką stomatologiczną, w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego, nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
Bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem operacyjnym
Nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
Nadzór nad zbieraniem zamówień materiałów stomatologicznych i ich realizacją, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia, oraz zarządzanie gospodarką materiałową
Nadzór nad serwisem sprzątającym
Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
Wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
Koordynacja list płac w naszych spółkach: Współpraca z zewnętrznym biurem księgowo-płacowym, zbieranie i przygotowywanie danych pracowników do przetwarzania list płac
Zarządzanie umowami: Tworzenie i zarządzanie umowami o pracę i B2B dla pracowników i współpracowników
Znajomość prawa HR: Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie HR i upewnij się, że nasza organizacja pozostaje w zgodzie z przepisami
Umiejętność pracy z liczbami: Wsparcie procesu raportowania wyników oraz budżetowania w zakresie „twardego HR”
Wspieranie praktyk HR: Przyczynianie się do opracowywania i wdrażania zasad i praktyk HR, które promują nowoczesne środowisko pracy
Otwarte podejście: Wspieranie atmosfery współpracy i otwartości, wspieranie pracowników i współpracowników w ich potrzebach związanych z HR
Koordynacja list płac w naszych spółkach: Współpraca z zewnętrznym biurem księgowo-płacowym, zbieranie i przygotowywanie danych pracowników do przetwarzania list płac
Zarządzanie umowami: Tworzenie i zarządzanie umowami o pracę i B2B dla pracowników i współpracowników
Znajomość prawa HR: Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie HR i upewnij się, że nasza organizacja pozostaje w zgodzie z przepisami
Umiejętność pracy z liczbami: Wsparcie procesu raportowania wyników oraz budżetowania w zakresie „twardego HR”
Wspieranie praktyk HR: Przyczynianie się do opracowywania i wdrażania zasad i praktyk HR, które promują nowoczesne środowisko pracy
Otwarte podejście: Wspieranie atmosfery współpracy i otwartości, wspieranie pracowników i współpracowników w ich potrzebach związanych z HR
Koordynacja list płac w naszych spółkach: Współpraca z zewnętrznym biurem księgowo-płacowym, zbieranie i przygotowywanie danych pracowników do przetwarzania list płac
Zarządzanie umowami: Tworzenie i zarządzanie umowami o pracę i B2B dla pracowników i współpracowników
Znajomość prawa HR: Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie HR i upewnij się, że nasza organizacja pozostaje w zgodzie z przepisami
Umiejętność pracy z liczbami: Wsparcie procesu raportowania wyników oraz budżetowania w zakresie „twardego HR”
Wspieranie praktyk HR: Przyczynianie się do opracowywania i wdrażania zasad i praktyk HR, które promują nowoczesne środowisko pracy
Otwarte podejście: Wspieranie atmosfery współpracy i otwartości, wspieranie pracowników i współpracowników w ich potrzebach związanych z HR
Comiesięczne uzgadnianie i konsolidacja sprawozdań finansowych dla grupy kapitałowej (obecnie 10 spółek, w tym dwie zagraniczne, z potencjałem do wzrostu) zgodnie z MSSF
Zapewnienie zgodności z polskimi zasadami rachunkowości i standardami MSSF przy sporządzaniu i prezentacji sprawozdań finansowych
Przegląd i analiza danych finansowych w celu identyfikacji rozbieżności lub kwestii wymagających rozwiązania
Współpraca z zespołami finansowymi w spółkach oraz z zewnętrznym biurem księgowym, w celu uzyskania niezbędnych informacji do procesu konsolidacji
Przygotowanie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego dla grupy, przestrzeganie odpowiednich wymogów sprawozdawczych i terminów
Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym interesariuszom w kwestiach księgowych i konsolidacyjnych
Bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach MSSF i praktykach księgowych w celu zapewnienia zgodności i rekomendowania usprawnień procesów
Comiesięczne uzgadnianie i konsolidacja sprawozdań finansowych dla grupy kapitałowej (obecnie 10 spółek, w tym dwie zagraniczne, z potencjałem do wzrostu) zgodnie z MSSF
Zapewnienie zgodności z polskimi zasadami rachunkowości i standardami MSSF przy sporządzaniu i prezentacji sprawozdań finansowych
Przegląd i analiza danych finansowych w celu identyfikacji rozbieżności lub kwestii wymagających rozwiązania
Współpraca z zespołami finansowymi w spółkach oraz z zewnętrznym biurem księgowym, w celu uzyskania niezbędnych informacji do procesu konsolidacji
Przygotowanie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego dla grupy, przestrzeganie odpowiednich wymogów sprawozdawczych i terminów
Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym interesariuszom w kwestiach księgowych i konsolidacyjnych
Bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach MSSF i praktykach księgowych w celu zapewnienia zgodności i rekomendowania usprawnień procesów
Comiesięczne uzgadnianie i konsolidacja sprawozdań finansowych dla grupy kapitałowej (obecnie 10 spółek, w tym dwie zagraniczne, z potencjałem do wzrostu) zgodnie z MSSF
Zapewnienie zgodności z polskimi zasadami rachunkowości i standardami MSSF przy sporządzaniu i prezentacji sprawozdań finansowych
Przegląd i analiza danych finansowych w celu identyfikacji rozbieżności lub kwestii wymagających rozwiązania
Współpraca z zespołami finansowymi w spółkach oraz z zewnętrznym biurem księgowym, w celu uzyskania niezbędnych informacji do procesu konsolidacji
Przygotowanie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego dla grupy, przestrzeganie odpowiednich wymogów sprawozdawczych i terminów
Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym interesariuszom w kwestiach księgowych i konsolidacyjnych
Bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach MSSF i praktykach księgowych w celu zapewnienia zgodności i rekomendowania usprawnień procesów
Comiesięczne uzgadnianie i konsolidacja sprawozdań finansowych dla grupy kapitałowej (obecnie 10 spółek, w tym dwie zagraniczne, z potencjałem do wzrostu) zgodnie z MSSF
Zapewnienie zgodności z polskimi zasadami rachunkowości i standardami MSSF przy sporządzaniu i prezentacji sprawozdań finansowych
Przegląd i analiza danych finansowych w celu identyfikacji rozbieżności lub kwestii wymagających rozwiązania
Współpraca z zespołami finansowymi w spółkach oraz z zewnętrznym biurem księgowym, w celu uzyskania niezbędnych informacji do procesu konsolidacji
Przygotowanie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego dla grupy, przestrzeganie odpowiednich wymogów sprawozdawczych i terminów
Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym interesariuszom w kwestiach księgowych i konsolidacyjnych
Bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach MSSF i praktykach księgowych w celu zapewnienia zgodności i rekomendowania usprawnień procesów
Rozwój biznesu medycznego, generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych
Pozyskiwanie lokalnie nowych lekarzy, higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju obecnych placówek
Zarządzanie operacyjne placówkami stomatologicznymi, w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego, nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
Bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem operacyjnym
Nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
Nadzór nad zbieraniem zamówień materiałów stomatologicznych i ich realizacją, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia, oraz zarządzanie gospodarką materiałową
Nadzór nad serwisem sprzątającym
Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
Wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
Zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy dwiema placówkami w Toruniu
koordynacja działań dotyczących zakupów w ramach grupy placówek stomatologicznych i laboratoriów techniki dentystycznej,
monitorowanie zasobów sprzętu stomatologicznego i laboratoryjnego oraz identyfikacja i konsolidacja nowych potrzeb w tym zakresie,
planowanie zakupów, negocjowanie warunków grupowych kontraktów z dostawcami oraz odpowiedzialność za monitorowanie terminowości w dostawach i prawidłowości rozliczeń,
ustalanie strategii zakupów dotyczących długookresowej optymalizacji kosztów oraz wypracowanie stosownej polityki zakupowej,
wsparcie wdrażania procedur w placówkach zgodnie z wypracowaną polityką i standardami,
poszukiwanie nowych dostawców oraz ich ocena,
nadzór nad zawartymi umowami serwisowymi sprzętów,
utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami oraz menedżerami i dyrektorami medycznymi placówek i laboratoriów,
monitorowanie i tworzenie raportów efektywności procesów zakupowych,
wybór i bieżące utrzymanie platformy zakupowej dla spółek z grupy,
udział w planowaniu i zarządzaniu budżetem zakupowym
Nadzór i koordynacja prac związanych z obsługą realizowanych projektów M&A (nabycia udziałów, przedsiębiorstw, aktywów) w ramach budowanej grupy klinik stomatologicznych i laboratoriów techniki dentystycznej,
Współpraca z zewnętrznymi doradcami w zakresie prowadzonych transakcji,
Analiza raportów i rekomendacji zewnętrznych doradców transakcyjnych,
Aktywne uczestnictwo w negocjacjach dokumentacji transakcyjnej (umowy inwestycyjne, umowy wspólników, umowy handlowe towarzyszące transakcji),
Odpowiedzialność za prawidłowość, kompletność i spójność dokumentacji transakcyjnej oraz prawidłowe zabezpieczenie kwestii biznesowych w dokumentacji prawnej,
Weryfikacja realizacji warunków i czynności poprzedzających zamknięcie transakcji,
Monitorowanie realizacji zawartych umów inwestycyjnych, w szczególności dokonywania rozliczenia ceny transakcji,
Prezentacja i komunikacja postępów procesu transakcyjnego, w tym prac nad dokumentacją transakcyjną,
koordynacja działań dotyczących zakupów w ramach grupy placówek stomatologicznych i laboratoriów techniki dentystycznej,
monitorowanie zasobów sprzętu stomatologicznego i laboratoryjnego oraz identyfikacja i konsolidacja nowych potrzeb w tym zakresie,
planowanie zakupów, negocjowanie warunków grupowych kontraktów z dostawcami oraz odpowiedzialność za monitorowanie terminowości w dostawach i prawidłowości rozliczeń,
ustalanie strategii zakupów dotyczących długookresowej optymalizacji kosztów oraz wypracowanie stosownej polityki zakupowej,
wsparcie wdrażania procedur w placówkach zgodnie z wypracowaną polityką i standardami,
poszukiwanie nowych dostawców oraz ich ocena,
nadzór nad zawartymi umowami serwisowymi sprzętów,
utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami oraz menedżerami i dyrektorami medycznymi placówek i laboratoriów,
monitorowanie i tworzenie raportów efektywności procesów zakupowych,
wybór i bieżące utrzymanie platformy zakupowej dla spółek z grupy,
udział w planowaniu i zarządzaniu budżetem zakupowym
planowanie i wdrażanie działań marketingowych dla sieci klinik stomatologicznych (wiele brandów),
nawiązanie i rozwój współpracy z agencjami zewnętrznymi w celu przygotowywania i obróbki materiałów marketingowych na potrzeby sieci klinik stomatologicznych (zdjęcia, ulotki, fotorelacje, filmy promocyjne, reklama outdoor i inne),
zarządzanie profilami poszczególnych sieci klinik i rozwój aktywności użytkowników w Social Mediach (przede wszystkim FB, Instagram),
zarządzanie treścią stron www poszczególnych sieci klinik,
rozwój współpracy z agencją SEM/SEO oraz śledzenie trendów i zmian algorytmów w Google i Social Mediach,
utrzymywanie spójności w komunikacji marketingowej na www i w SM pomiędzy sieciami,
raportowanie, analiza efektywności i optymalizacja wyników prowadzonych działań marketingowych
A ponadto:
planowanie i organizowanie eventów promocyjnych w istniejących klinikach, przy otwarciach nowych klinik oraz na targach branżowych,
wspieranie działań z zakresu Employer Brandingu,
wsparcie działań płatnych w obszarze digital marketingu
bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem medycznym/wiodącym lekarzem
koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy oraz personelu średniego, w tym tworzenie grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
zbieranie zamówień i realizacja zamówień materiałów stomatologicznych i art. gospodarczych, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
nadzór nad osobą sprzątającą
prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy obiema placówkami
wsparcie działań w zakresie otwarcia kolejnej placówki
bieżące konsultowanie kierunków działań i potrzeb z dyrektorem medycznym/wiodącym lekarzem
koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy oraz personelu średniego, w tym tworzenie grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
zbieranie zamówień i realizacja zamówień materiałów stomatologicznych i art. gospodarczych, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
nadzór nad osobą sprzątającą
prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO
zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy placówkami
wsparcie działań w zakresie otwarcia kolejnej placówki
koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy oraz personelu średniego, w tym tworzenie grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów
nadzór nad bieżącym stanem technicznym placówki, w tym przyjmowanie, koordynacja, rozliczenia napraw i serwisu sprzętu
zbieranie zamówień i realizacja zamówień materiałów stomatologicznych i art. gospodarczych, w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
nadzór nad osobą sprzątającą
prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID)
wsparcie zespołu centralnego w zakresie obiegu dokumentów księgowych, rozliczeń lekarzy i personelu średniego, działań marketingowych, kwestii IT oraz RODO