Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
execute Employee Lifecycle Changes: handle all aspects of employee lifecycle changes in HR systems including hiring, change of salary, job changes, terminations, working hours, and leaves of absence and other job or personal data changes,
maintain records and ensure compliance with company policies and legal regulations,
keep the employee database up-to-date,
closely collaborate with group HR and finance functions, to ensure a smooth payroll processing,
ensure employment documentation, payroll and benefits payments and rules are compliant with company policies and applicable external regulations,
prepare reports and analyzes regarding remuneration and employment
opracowywanie budżetów długoterminowych, business planów oraz środków ułatwiających podejmowanie decyzji,
kształtowanie i realizacja strategii finansowej organizacji wraz z pozyskiwaniem finansowania dłużnego oraz utrzymywanie relacji z instytucjami finansującymi, bankami i inwestorami,
doradztwo w zakresie zarządzania cash-flow, w tym ocena zabezpieczenia ryzyka walutowego i kredytowego,
ocena i analiza rentowności operacji oraz projektów inwestycyjnych,
nadzór nad optymalizacją struktury kosztowej, dbanie o płynność finansową i kapitał obrotowy,
utrzymywanie relacji bankami, audytorami, firmami ubezpieczeniowymi i inwestorami,
sporządzanie raportów zarządczych oraz prezentacji wyników finansowych dla rady nadzorczej oraz inwestorów zewnętrznych,
całościowa odpowiedzialność za skarb, controlling, księgowość i planowanie podatkowe,
nadzorowanie polityki zatrudnienia, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników,
bieżąca i regularna analiza rynku, dostosowywanie modelu biznesowego do prognoz rynkowych,
definiowanie optymalnej struktury zapewniającej jakość pracy i realizację celów biznesowych
postępowanie zgodnie z najlepszymi praktykami zgodnymi z ITIL,
zapewnienie odpowiedniego poziomu świadczonych usług wsparcia klientom wewnętrznym,
aktywny udział w rozwoju zespołu HelpDesk,
rozwiązywanie incydentów IT, korzystając z bazy wiedzy, minimalizując wpływ i koszty zmian/problemów IT dla firmy,
postępowanie zgodnie z procesami rozwiązywania incydentów, koncentrując się na odpowiednim kierowaniu zgłoszeń
Świadczenie dedykowanych usług rozwiązywania problemów informatycznych i zarządzania incydentami pracowników, poprzez ustalanie priorytetów i dokumentowanie incydentów IT, zapytań i próśb o obsługę
przygotowywanie i optymalizacja kampanii SEM, retargeting, afiliacja, paid social, Ceneo,
bieżąca współpraca z agencjami zewnętrznymi i realizowanie wyznaczonych celów,
bieżąca analiza efektywności kampanii performance i tworzenie raportów na podstawie danych w GA4, Google Ads, Google Marketing Platform, Meta, platformie Ceneo,
przedstawianie wniosków, korelacji i rekomendacji wynikających z przeprowadzonych analiz,
monitoring działań konkurencji i trendów rynkowych,
bieżąca kontrola budżetu i koordynacja obiegu dokumentów finansowych,
testowanie nowych kanałów/narzędzi performance, synergii z kanałami zasięgowymi
execute daily operational tasks related to assigned area of Master Data (Customer, Vendor, Finance, Product or Material), including the creation, extension, and maintenance of data,
perform complex ad hoc audits to identify discrepant/invalid data, maintain quality control for assigned data and ensure that collected data supports the needs of stakeholders,
ensure master data changes are provided according to existing procedures and standard requirements,
preparation and update of internal processes and manuals,
participation in automation and standardization projects,
escalate incidents and issues related to Master Data promptly, collaborating with relevant teams for resolution
perform RTR processes and activities, including month closing activities, closing the general ledger, posting adjusting journal entries, account reconciliations, fixed asset accounting, reviews and approvals, financial and external reporting,
prepare the financial statements and statistical reporting for local requirements,
ensure all close activities are complete, signed off on, and books are closed per the established close calendar,
support internal and external audit,
prepares data for Tax audits,
complete ad-hoc projects, reports and research management questions and resolve issues
min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (Master Data Specialist, Specjalista ds. zarządzania danymi podstawowymi, Data Processing Specialist etc.),
dobra znajomość programów SAP i Excel,
biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
wysokie zdolności analityczne, dbałość o szczegóły, umiejętność procesowania dużej ilości danych,
samodzielność w działaniu, skuteczne ustalanie priorytetów,
umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
doświadczenie w obszarze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem
assure controls are set up, rolled out and executed in a structured way,
perform tests of financial and business processes for efficiency and effectiveness,
perform a deep dive on specific areas of control concern as defined by Global Control Management to identify and implement corrective actions to improve compliance and reliance on controls,
suggest and draft new policies or changes to existing policies to improve our control framework,
support the implementation of new internal controls-related tools and solutions to achieve standardization across the company,
execute testing strategy according to a predefined plan,
follow up on remediation activities until closing the issues,
rozwój w spółce kompetencji ESG i przygotowanie do raportowania niefinansowego,
współudział w definiowaniu strategii ESG, identyfikacja kluczowych wskaźników, gromadzenie danych oraz kalkulacja,
rozwój adekwatnie do regulacji ESG, raportowanie postępów w realizacji z wykorzystaniem narzędzi wspierających ten obszar,
realizacja projektów wypełniających cele strategiczne ESG oraz wizerunkowe lub marketingowe,
zadania z zakresu PR i IR, w tym: przygotowanie materiałów inwestorskich, prezentacji i raportów wynikowych (operacyjne i finansowe), w tym administrowanie zakładką relacje inwestorskie,
przygotowanie informacji prasowych i komentarzy do mediów oraz inne aktywności PR
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,
rozliczanie czasu pracy pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń związanych ze stosunkiem pracy,
przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości w zakresie ZUS, PDOF, GUS, PFRON, PIT, PPK,
naliczanie świadczeń z Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych,
przygotowywanie miesięcznych analiz i raportów kadrowo — płacowych,
merytoryczne wsparcie organizacji w zakresie przepisów prawa pracy oraz funkcjonalności systemu kadrowo — płacowego,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, przepisach podatkowych i ubezpieczeń społecznych i ich stosowanie w praktyce, zgłoszenie koniecznych zmian
pozyskiwanie kandydatów na stanowiska IT; budowanie oraz utrzymywanie puli wykwalifikowanych kandydatów,
przeprowadzanie selekcji aplikacji - w tym przeprowadzanie spotkań z kandydatami (telefonicznie, online, stacjonarnie),
całkowite zarządzanie procesami rekrutacyjnymi end to end (sourcing, screening, wywiad kwalifikacyjny, kalkulacje stawek, negocjacje warunków umowy, ofertowanie, utrzymywanie relacji z Kontraktorami),
budowanie wewnętrznej bazy kandydatów,
publikowanie ofert na portalach branżowych zgodnie z najlepszymi praktykami rynkowymi,
zarządzanie oraz monitorowanie potrzebami związanymi z rekrutacją,
wsparcie i merytoryczne doradztwo dla managerów w zakresie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
coordination and execution of the L&D strategy for the department in the area of Supply Chain, manufacturing, R&D, quality acting as their business partner,
investigation and determination of learning needs of company employees, in both 'soft' and 'hard' areas,
rollout and execution of development plans per team as well as individual,
creation & coordination of L&D processes, e.g. – coordination of development conversation cycle or being part of cross-HR project teams,
facilitation of tailor-made L&D solutions, workshops and trainings with close partnering with business stakeholders,
budget management & reporting activities for area of responsibility,
odpowiedzialność za strategię, planowanie i funkcjonowanie dwóch zakładów produkcyjnych oraz kompleksowe rozwiązania w zakresie funkcjonowania łańcucha dostaw w tym zakupów,
wzmacnianie profesjonalnej i proaktywnej kultury organizacyjnej zapewniającej, spełnianie potrzeb klientów i wymogów branży,
podnoszenie poziomu produktywności poprzez rozwiązania inżynieryjne, logistyczne i zaangażowanie pracowników,
ocena wyników poprzez analizę i interpretację wskaźników i danych,
wyznaczanie celów dla kadry menedżerskiej w zakresie wydajności i rozwoju,
monitorowanie kluczowych wskaźników i wdrażanie działań naprawczych,
budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami, dostawcami i interesariuszami firmy,
współpracować z dyrektorem generalnym przy ustalaniu i realizowaniu wizji organizacyjnej, strategii operacyjnej i potrzeb rekrutacyjnych
rozwój marek napojów w Polsce poprzez zróżnicowane działania marketingowe i social media,
zarządzanie kampaniami w social media m.in. TikTok, Instagram, Facebook, YouTube,
planowanie i koordynowanie kampanii z udziałem influencerów, obejmujących wprowadzanie produktu na rynek, wydarzenia i akcje promocyjne,
tworzenie treści - ścisła współpraca z influencerami,
monitorowanie wskaźników realizacji kampanii, dostosowywanie strategii do aktualnych potrzeb, wnioski i rekomendacje mające na celu optymalizację współpracy,
wzmacniania obecności marki w społeczności online, we współpracy z innfluencerami,
współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi specjalizującymi się w kampaniach digitalowych w celu zwiększania zasięgu i wpływu generowanego przez influencerów,
kierowanie kompletnym procesem projektowania opakowań od koncepcji do finalnej realizacji, włączając nadzór nad harmonogramem, budżetem,
współpraca z wewnętrznym działem graficznym, w celu zapewnienia zgodności z wytycznymi marki oraz osiągnięcia celów projektowych
manage a team and provide substantive support from RTR, AP and AR areas,
activities related to people management: recruiting new talents, setting individual and team goals, providing feedback, conducting employee evaluations ensuring further development of employees,
participating in automation and standardization projects,
managing daily workload for assigned entities,
supervising and coordinating finance processes,
coordination of month-end closing activities,
taking care of KPIs, internal policy and process continuity,
zarządzanie całością procesów księgowych spółki usługowej (pełna księgowość), w tym bieżąca kontrola finansowo–księgowa, kompleksowy nadzór nad ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, GUS, podatki lokalne),
sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych, raportowanie do grupy,
przygotowanie zestawień do dokumentacji cen transferowych dla zewnętrznej kancelarii,
ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym oraz zarządem spółki, w tym przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zarządu,
zarządzanie kilku osobowym zespołem księgowym, planowanie i nadzorowanie pracy działu
manage an AP team and provide substantive support,
activities related to people management: recruiting new talents, setting individual and team goals, providing feedback, conducting employee evaluations ensuring further development of employees,
participating in automation and standardization projects,
managing daily workload for assigned entities,
supervising and coordinating AP processes,
coordination of month-end closing activities assigned to AP,
taking care of KPIs, internal policy and process continuity,
point of contact for auditors and stakeholders,
support in the creation and realization of GBS strategy from AP side,
close cooperation with the AP Manager and Team Leaders from other finance teams
zarządzanie całością procesów księgowych spółki usługowej (pełna księgowość), w tym bieżąca kontrola finansowo–księgowa, kompleksowy nadzór nad ewidencją w księgach rachunkowych oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, GUS, podatki lokalne),
sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych, raportowanie do grupy,
przygotowanie zestawień do dokumentacji cen transferowych dla zewnętrznej kancelarii,
ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym oraz zarządem spółki, w tym przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zarządu,
zarządzanie kilku osobowym zespołem księgowym, planowanie i nadzorowanie pracy działu
kluczowe partnerstwo dla managerów, wspieranie zarządzania zespołami i koordynacja kluczowych procesów HR (proces oceny rocznej, ocena talentów, proces podwyżkowy, budżetowanie kosztów osobowych, badanie opinii pracowników, onboarding itp.),
przygotowywanie analiz, raportów oraz zestawień, rekomendowanie działań i poszukiwanie rozwiązań najlepiejodpowiadających potrzebom biznesu,
współpraca z liderami i pracownikami, wspieranie rozwoju organizacji oraz procesów rekrutacyjnych, a także doradztwo dla managerów w zakresie prawa pracy,
aktywny udział w projektach HRowych jak i biznesowych; inicjowanie i koordynowanie działań wspierających motywację i zaangażowanie w zespołach
Specjalista ds. Kadr i Płac z językiem niemieckim / niderlandzkim
Kraków
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeglądanie i przetwarzanie arkuszy czasu pracy, rejestrów pracy, dodatków, świadczeń oraz innych elementów wynagrodzenia i przesyłanie danych do systemu (Workday),
ściśła współpraca z zewnętrznymi lokalnymi dostawcami obsługi płac,
przetwarzanie i walidacja comiesięcznej wypłaty,
udzielanie pomocy lokalnemu zarządowi w zakresie pytań administracyjnych związanych z wynagrodzeniem, emeryturami, ubezpieczeniami itp.,
ściśła współpraca z administratorami HR oraz koordynatorem HR
monitorowanie problemów jakościowych na danym obszarze produkcyjnym oraz wskaźników skuteczności z nimi związanych zgodnie z normami ISO 9001 lub IATF 16949,
weryfikacja poprawnego wdrożenia procesów technologicznych,
weryfikacja dostaw, dokumentowanie ich statusu oraz inicjowanie i koordynowanie działań korygujących skoncentrowanych na jakości produktów i procesów,
analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych we współpracy z działami inżynierii, technologii i produkcji,
wprowadzenie oraz doskonalenie obowiązujących narzędzi jakościowych,
bieżące szkolenia pracowników w oparciu o wiedzę i doświadczenie
prowadzenie, administrowanie i kontrolowanie dokumentacji pracowniczej od momentu zatrudnienia do momentu odejścia z firmy (cały cykl życia pracownika),
zapewnienie wsparcia administracyjnego dla zmian w cyklu życia pracownika, takich jak przeniesienia, awanse, zmiany organizacyjne,
okazjonalne odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań pracowników związanych z HR,
tworzenie umów o pracę i aneksów zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
administrowanie i dbanie o poprawność danych osobowych pracowników w systemie HR,
kierowanie bardziej złożonych spraw lub pytań do odpowiednich zespołów
wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex,
samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR,
tworzenie treści do publikacji mediowych/wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn),
opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży,
współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy),
zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie banerowe),
przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań,
planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lokalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów)
Kierownik Działu Ochrony Środowiska (oczyszczalnia ścieków)
Wrocław
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie bezawaryjnego, bezpiecznego i zgodnego z przepisami funkcjonowania oczyszczalni ścieków,
odpowiedzialność za prawidłowy proces gospodarowania odpadami,
prawidłowe i terminowe prowadzenie wymaganej prawem sprawozdawczości,
rozwój i optymalizacja procesów oczyszczania ścieków i gospodarowania odpadami w zgodzie ze zmianami prawnymi i trendami środowiskowymi oraz strategią CSR firmy,
nadzór nad infrastrukturą oczyszczalni ścieków,
nadzór i koordynacja prac serwisów zewnętrznych,
odpowiedzialność za realizację budżetu (środki chemiczne, prace remontowe, konserwacyjne, części zamienne) w ustalonych wysokościach,
prowadzenie projektów inwestycyjnych w zakresie odpowiedzialności,
egzekucja działań marketingowych obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, politykę cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów,
bezpośrednia współpraca z działem sprzedaży, przygotowywanie business case'ów,
operacyjne wykonanie kalendarza marketingowego,
wsparcie w koordynacji kampanii internetowych i social media,
samodzielne prowadzenie projektów marketingowych w celu realizacji strategii prowadzonej grupy produktowej,
analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji
analiza wydajności marek i nowych produktów,
ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych
supervise the compliance of CIT and VAT by coordinating the preparation of CIT and VAT returns in collaboration with external tax advisors and local teams, ensuring the accuracy of data and timely submission,
collaborate with the business to provide necessary information to external tax advisors for the preparation of Intrastat information,
preparing TAX declarations,
submit monthly reports to the NBP,
develop and update internal tax instructions, procedures, and control tools,
nadzór nad obszarem montażu wstępnego (ponad 200 osób),
współpraca z działami wspierającymi w celu realizacji produkcji oraz przy wdrażaniu nowych projektów,
poprawa bezpieczeństwa pracy, jakości, produktywności w zarządzanym obszarze,
identyfikacja i rozwiązywanie problemów produkcyjnych poprzez podejmowanie działań korygujących i prewencyjnych,
planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników, sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją powierzonych im zadań przez oraz przestrzeganiem przez nich odpowiednich zasad i przepisów,
współtworzenie i zapewnienie realizacji planu produkcji,
wdrażanie działań optymalizacyjnych w oparciu o Lean Manufacturing,
proponowanie działań odnośnie szkolenia personelu, rozwoju wynagrodzeń, awansów, zmian stanowiska, przeniesień,
prowadzenie działań motywujących i integrujących podległe zespoły pracowników,
zapewnienie niezbędnych szkoleń jakościowych i kierowanie grupą rozwiązywania problemów
nadzór nad obszarem montażu wstępnego (ponad 200 osób),
współpraca z działami wspierającymi w celu realizacji produkcji oraz przy wdrażaniu nowych projektów,
poprawa bezpieczeństwa pracy, jakości, produktywności w zarządzanym obszarze,
identyfikacja i rozwiązywanie problemów produkcyjnych poprzez podejmowanie działań korygujących i prewencyjnych,
planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników, sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją powierzonych im zadań przez oraz przestrzeganiem przez nich odpowiednich zasad i przepisów,
współtworzenie i zapewnienie realizacji planu produkcji,
wdrażanie działań optymalizacyjnych w oparciu o Lean Manufacturing,
proponowanie działań odnośnie szkolenia personelu, rozwoju wynagrodzeń, awansów, zmian stanowiska, przeniesień,
prowadzenie działań motywujących i integrujących podległe zespoły pracowników,
zapewnienie niezbędnych szkoleń jakościowych i kierowanie grupą rozwiązywania problemów