Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista ds wsparcia klienta niemieckojęzycznego w biurze obsługi dla branży e-commerce
Szczecin
Wygasła: 22.05.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych z różnych branż e-commerce, także B2B
przed- i posprzedażowe doradztwo
wsparcie techniczne klienta w procesie zamówienia
obsługa reklamacji i sporów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne