Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa, konserwacja, przeglądy i naprawa instalacji wraz z urządzeniami i osprzętem w obiektach Instytutu: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi, sprężonego powietrza, pary technologicznej, wentylacyjnej, gazów technicznych,
wykonywanie nowych instalacji w obiektach Łukasiewicz – ŁIT,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w budynkach Instytutu,
współpraca z pracownikami Działu Infrastruktury i Inwestycji przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych,
odpisywanie stanu wodomierzy, kontrola poboru wody oraz dokonywanie zapisów,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych powyżej
wykonywanie prac tokarskich, frezarskich i ślusarsko – warsztatowych w celu regeneracji oraz wykonywania nowych części,
współpraca z pracownikami Działu Infrastruktury i Inwestycji przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych,
udział w pracach prowadzonych przez pracowników Działu Infrastruktury i Inwestycji na użytek konserwacji i napraw urządzeń pozostających pod ich nadzorem,
wykonywanie drobnych prac konserwujących, wykonywanie konserwacji, przeglądów, remontów i napraw w celu utrzymania sprawności eksploatacyjnej części mechanicznej maszyny i urządzeń infrastruktury badawczej w budynkach Łukasiewicz - ŁIT,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych powyżej oraz udział w odbiorze technicznym zakupionych elementów
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu oraz instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych prowadzonych przez pracowników Działu Technicznego i Inwestycji,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
opisywanie i tworzenie rozdzielników dla faktur za media energetyczne Instytutu (woda i ścieki, energia elektryczna, energia cieplna, paliwo gazowe),
sporządzanie zapotrzebowań na zakupy materiałów dla potrzeb Działu Infrastruktury i Inwestycji i opisywanie dokumentów z nimi związanych,
weryfikowanie dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych Łukasiewicz – ŁIT organizowanych przez Dział Infrastruktury i Inwestycji,
prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji stałych i doraźnych umów oraz zadań na usługi realizowane przez w/w dział w zakresie instalacji sanitarnych, urządzeń klimatyzacji i wentylacji; opisywanie dokumentów z nimi związanych,
prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji umów na dostawy paliwa gazowego, energii cieplnej, wody oraz odprowadzania ścieków,
miesięczne rozliczenie zużycia paliwa gazowego, energii cieplnej oraz odprowadzania ścieków,
nadzór nad firmami wykonującymi serwis urządzeń wentylacji i klimatyzacji,
prowadzenie zapisów w Centralnym Rejestrze Operatorów,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie dokumentacji do umów, aneksów do umów na roboty remontowe i inwestycyjne Instytutu, zlecane do realizacji podmiotom zewnętrznym w zakresie instalacji sanitarnych i urządzeń klimatyzacji,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych
Młodszy specjalista ds. badawczych w Centrum Włókiennictwa Grupy Badawczej Chemicznych Technologii Włókienniczych
Łódź
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
współudział w realizacji badań naukowych, prac badawczych pod nadzorem doświadczonego pionu badawczego,
zdobywanie doświadczenia w obsłudze specjalistycznej aparatury badawczej,
współudział w upowszechnianiu wyników badań w formie publikacji w czasopismach naukowych krajowych i zagranicznych oraz aktywny udział w konferencjach naukowych, sympozjach i seminariach,
zdobywanie doświadczenia badawczego poprzez samokształcenie oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji,
ciągłe śledzenie rozwoju nauki i postępu wiedzy w zakresie bezpośrednio związanej z prowadzoną działalnością naukową i badawczą,
udział w pracach organizacyjnych Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny związanych z pracami badawczymi
Młodszy specjalista ds. badawczych w Centrum Włókiennictwa Grupy Badawczej Mechanicznych Technologii Włókienniczych
Łódź
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
udział w realizacji badań naukowych, prac badawczych pod nadzorem doświadczonego pionu badawczego,
obsługa specjalistycznej aparatury badawczej,
udział w upowszechnianiu wyników badań w formie publikacji w czasopismach naukowych krajowych i zagranicznych oraz aktywny udział w konferencjach naukowych, sympozjach i seminariach,
współpraca przy zapewnieniu technicznej sprawności wyposażenia,
udział w pracach organizacyjnych Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny związanych z pracami badawczymi,
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu, instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych instancji elektrycznych w budynkach,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych prowadzonych przez pracowników Działu Technicznego i Inwestycji,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
opisywanie i tworzenie rozdzielników dla faktur za media energetyczne Instytutu (woda i ścieki, energia elektryczna, energia cieplna, paliwo gazowe),
sporządzanie zapotrzebowań na zakupy materiałów dla potrzeb Działu Infrastruktury i Inwestycji i opisywanie dokumentów z nimi związanych,
weryfikowanie dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych Łukasiewicz – ŁIT organizowanych przez Dział Infrastruktury i Inwestycji,
prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji stałych i doraźnych umów oraz zadań na usługi realizowane przez w/w dział w zakresie instalacji sanitarnych, urządzeń klimatyzacji i wentylacji; opisywanie dokumentów z nimi związanych,
prowadzenie korespondencji i weryfikacja realizacji umów na dostawy paliwa gazowego, energii cieplnej, wody oraz odprowadzania ścieków,
miesięczne rozliczenie zużycia paliwa gazowego, energii cieplnej oraz odprowadzania ścieków,
nadzór nad firmami wykonującymi serwis urządzeń wentylacji i klimatyzacji,
prowadzenie zapisów w Centralnym Rejestrze Operatorów,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie dokumentacji do umów, aneksów do umów na roboty remontowe i inwestycyjne Instytutu, zlecane do realizacji podmiotom zewnętrznym w zakresie instalacji sanitarnych i urządzeń klimatyzacji,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
przeprowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników,
udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego,
sporządzanie i opisywanie zapotrzebowań na zakupy: materiałów, dostaw i usług na potrzeby służby BHP,
prowadzenie gospodarki odzieży roboczej, obuwia, środków ochrony indywidualnej dla pracowników: zamówienia, zakupy, dystrybucja i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
przygotowywanie danych do planowania budżetu BHP oraz kontrola jego realizacji,
prowadzenie dokumentacji i niezbędnych czynności związanych z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi,
przygotowywanie oraz nadzór nad dokumentacją BHP/PPOŻ.,
kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i PPOŻ.,
organizacja szkoleń z zakresu BHP, PPOŻ. i pierwszej pomocy,
współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i PPOŻ.,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków,
Specjalista ds. naukowo - badawczych w Centrum Opakowań
Marii Skłodowskiej-Curie 19/27, Polesie, Łódź
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie i realizacja projektów z funduszy europejskich i krajowych,
realizacja bieżących zleceń zgodnie z zakresem przyjętym w Centrum Opakowań,
publikacje w czasopismach naukowych i branżowych oraz innych punktowanych wydawnictwach,
czynne uczestniczenie w konferencjach, targach i innych wydarzeniach branżowych i naukowych z zakresu opakowań,
badanie opakowań w zakresie ekologii, w tym przydatności do recyklingu materiałowego i organicznego,
praktyczne zastosowanie obowiązujących aktów prawnych, w szczególności: Dyrektywy 94/62/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 20.12.1994 r. w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych; Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/904 z dn. 5.06.2019r. w sprawie zmniejszenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko; Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2020/2151 z dn. 17.12.2020 r; ustawy z dn. 13.06.2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 888 2014.01.01), Dyrektywy SUP i ustawy z dnia 14.04.2023r. o zmianie ustawy o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 877),
uczestnictwo w pracach Grup Badawczych, Platformach Kompetencji,
pozyskiwanie i realizacja projektów w interdyscyplinarnych zespołach Sieci Badawczej Łukasiewicz
obsługa, konserwacja, przeglądy i naprawa instalacji wraz z urządzeniami i osprzętem w obiektach Instytutu: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z węzłami cieplnymi, sprężonego powietrza, pary technologicznej, wentylacyjnej, gazów technicznych,
wykonywanie nowych instalacji w obiektach Łukasiewicz – ŁIT,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w budynkach Instytutu,
współpraca z pracownikami Działu Infrastruktury i Inwestycji przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych,
odpisywanie stanu wodomierzy, kontrola poboru wody oraz dokonywanie zapisów,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych powyżej
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu oraz instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych instancji elektrycznych w budynkach,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych prowadzonych przez pracowników Działu Infrastruktury i Inwestycji,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
realizacja procedur zamówień publicznych m.in. z obszaru robót budowlanych;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych
dbanie o utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, laboratoriach, korytarzach, klatkach schodowych, toaletach i pomieszczeniach socjalnych,
sprzątanie pomieszczeń po remontach i malowaniu,
wsparcie przy organizacji spotkań, konferencji, szkoleń
konserwacja, przeglądy i naprawa instalacji wraz z urządzeniami i osprzętem: sprężonego powietrza, pary technologicznej, wentylacyjnej i klimatyzacji oraz nawilżania,
wykonywanie prac konserwacji, przeglądów, napraw maszyn i urządzeń w zakresie hydrauliki, pneumatyki oraz pary technologicznej,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac w zakresie wykonywanych obowiązków, sprawdzanie zakupionych części,
współpraca z pracownikami działu przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych
wykonywanie prac konserwacji, przeglądów, napraw maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki,
prowadzenie prac ślusarskich warsztatowych polegających na dorabianiu części do maszyn,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac w zakresie wykonywanych obowiązków, sprawdzanie zakupionych części,
prowadzenie zapisów wykonywanych prac,
współpraca z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych
MŁODSZY SPECJALISTA DS. BADAWCZYCH W LABORATORIUM BADAŃ OBUWIA
Łódź
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie próbek oraz wykonywanie badań zgodnie z obowiązującymi normami lub procedurami oraz rzetelne i przejrzyste ewidencjonowanie wyników badań i przestrzeganie poufności badań,
współpraca przy opracowywaniu nowych metod badań,
przygotowywanie przyrządów do badań i kontrola prawidłowości wskazań,
przygotowywanie raportów z badań,
znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących prawidłowości funkcjonowania Systemu Jakości
prowadzenie monitoringu finansowego projektów, w tym weryfikacja zapisów księgowych oraz budżetów realizowanych projektów, tworzenie analiz finansowych,
opisywanie dokumentów finansowych związanych z realizacją projektów pod kątem zgodności z harmonogramem i budżetem projektu,
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu,
sporządzanie raportów finansowych z wykorzystania budżetu w realizowanych projektach,
bieżący kontakt z konsorcjami i opiekunami po stronie inwestycji finansującej w zakresie uzgodnień finansowych projektów,
przygotowanie dokumentacji projektowych do kontroli oraz audytów
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu, instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych instancji elektrycznych w budynkach,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych prowadzonych przez pracowników Działu Technicznego i Inwestycji,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
nadzór, koordynacja, współtworzenie odpowiednich standardów i procedur BHP/ ppoż.,
przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją BHP / ppoż.,
kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i ppoż.,
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
przeprowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników,
organizacja szkoleń z zakresu BHP, PPOŻ i pierwszej pomocy,
prowadzenie dokumentacji i niezbędnych czynności związanych z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi,
opracowywanie oceny ryzyka zawodowego,
współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i ppoż.,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków,
współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
realizacja procedur zamówień publicznych m.in. z obszaru robót budowlanych;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych
nadzór nad opracowaniem i realizacją budżetu w zakresie wynikającym z zadań Centrum, optymalizacja kosztów funkcjonowania Centrum,
rozwijanie współpracy Centrum z partnerami przemysłowymi w zakresie realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych,
monitoring krajowych i zagranicznych programów badawczych,
współpraca z Działem Komercjalizacji w zakresie działań związanych z transferem wiedzy i wdrażaniem wyników działalności naukowej i badawczo-rozwojowej do gospodarki (komercjalizacja),
prowadzenie działań w zakresie umiędzynarodowienia działalności Centrum
prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań zleconych przez poszczególnych pracowników Centrum Gospodarki o Obiegu Zamkniętym
wykonywanie w ramach różnych form projektów, zadań i usług badawczych,
obsługa aparatury badawczo – pomiarowej w ramach prowadzonych eksperymentów i badań,
współudział w działalności naukowej polegającej na rozwiązywania problemów naukowych na użytek praktyki społecznej i gospodarczej,
współdziałanie w pracach naukowo – badawczych w szczególności w zakresie technologii oczyszczania ścieków i odzysku wody, recyklingu materiałów, remediacjii gleby i ochrony powietrza,
czynny udział w przygotowywaniu publikacji i raportów z wykonywanych prac badawczych
prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
realizacja procedur zamówień publicznych m.in. z obszaru robót budowlanych;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu, instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych instancji elektrycznych w budynkach,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych prowadzonych przez pracowników Działu Technicznego i Inwestycji,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
Specjalista ds. badawczych w Centrum Materiałów Obuwniczych, Produktów Barwionych i Spożywczych
Kraków
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja badań naukowych i prac rozwojowych, realizacja projektów badawczych, rozwojowych oraz inwestycyjnych finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych,
realizacja celów Centrum Materiałów Obuwniczych, Produktów Barwionych i Spożywczych,
wykonywanie badań, ekspertyz oraz usług realizowanych na potrzebę podmiotów zewnętrznych,
udział w opracowaniu wniosków (dokumentacji aplikacyjnej) o dofinasowanie prac B+R w zakresie programów krajowych oraz międzynarodowych,
realizacja współpracy z Instytutami Sieci Badawczej Łukasiewicz oraz innymi jednostkami naukowymi,
rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonej pracy i poleceń służbowych,
ścisłe i terminowe raportowanie z realizacji powierzonych zadań,
podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie umiejętności pracy
badania zdolności patentowej wynalazków z obszaru włókiennictwa, chemii polimerów, technologii wyrobów skórzanych, przerobu skóry, garbarstwa, włókienniczych wyrobów medycznych, kompozytów polimerowych, technologii wytwarzania opakowań, inżynierii materiałowej,
przygotowywanie zgłoszeń do UP RP i EPO,
prace merytoryczne w ramach procedur patentowych przez UP RP i EPO (odpowiedzi na pytania ekspertów z urzędów patentowych),
współpraca z naukowcami w analizie stanu techniki na podstawie literatury patentowej (w ramach przygotowywania nowych wniosków projektowych)
prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań zleconych przez poszczególnych pracowników Grupy Badawczej Inżynierii Ochrony Środowiska
wykonywanie w ramach różnych form projektów, zadań i usług badawczych,
obsługa aparatury badawczo – pomiarowej w ramach prowadzonych eksperymentów i badań,
współudział w działalności naukowej polegającej na rozwiązywania problemów naukowych na użytek praktyki społecznej i gospodarczej,
współdziałanie w pracach naukowo – badawczych w szczególności w zakresie technologii oczyszczania ścieków i odzysku wody, recyklingu materiałów, remediacjii gleby i ochrony powietrza,
czynny udział w przygotowywaniu publikacji i raportów z wykonywanych prac badawczych
bieżące prowadzenie recepcji: wydawanie kluczy, obsługiwanie szlabanu przy wjeździe na posesję, witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Instytutu;
obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów;
współpraca z kurierami,
współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym;
bieżące prowadzenie recepcji: wydawanie kluczy, obsługiwanie szlabanu przy wjeździe na posesję, witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Instytutu;
obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów;
współpraca z kurierami,
współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym;
wykonywanie prac ślusarskich i montażowych w ramach konserwacji, przeglądów i napraw stolarki drzwiowej i okiennej w obiektach Łukasiewicz – ŁIT,
wykonywanie drobnych remontów budowlanych i wykończeniowych w budynkach Instytutu,
udział w pracach prowadzonych przez pracowników Działu Infrastruktury i Inwestycji na użytek konserwacji i napraw urządzeń pozostających pod ich nadzorem,
sporządzanie wykazu części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac ww. oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
wykonywanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i naprawami: instalacji elektrycznej oświetlenia i siły w budynkach Instytutu oraz instalacji elektrycznej zasilającej maszyny i urządzenia,
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia i siły oraz montaż prostej aparatury rozdzielczej i pomiarowej w budynkach Instytutu,
obsługa stacji transformatorowych po stronie niskiego napięcia, konserwacja i wymiana uszkodzonych elementów w tych stacjach,
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych urządzeń infrastruktury badawczej w Łukasiewicz- ŁIT,
wykonywanie pomiarów elektroenergetycznych instancji elektrycznych w budynkach,
udział w pracach instalacyjnych, budowlanych i ślusarsko – montażowych,
odpisywanie liczników energii elektrycznej, kontrola poboru mocy, kontrola napięcia oraz dokonywanie wpisu do dziennika dyżurnego w budynkach Instytutu,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac wymienionych w ww. punktach oraz udział w odbiorze zakupionych materiałów
obsługa zgłoszeń użytkowników środowiska informatycznego na poziomie I linii wsparcia technicznego IT, w tym bezpośrednie wsparcie użytkownika IT (podejmowanie i opisywanie zgłoszeń) oraz obsługa zgłoszeń (prowadzenie diagnozy i stosowanie znanych rozwiązań)
prowadzenie całości prac związanych z wyposażeniem stanowisk pracy w sprzęt teleinformatyczny i jego eksploatacją, w tym: konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działanie sprzętu i oprogramowania, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wszystkich urządzeń IT, drobne naprawy i konserwacja sprzętu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik techniczny - hydraulik, pneumatyk
Łódź
Wygasła: 30.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
obsługa kotłowni gazowej,
obsługa podczyszczalni ścieków,
konserwacja, przeglądy i naprawa instalacji wraz z urządzeniami i osprzętem: sprężonego powietrza, pary technologicznej, wentylacyjnej i klimatyzacji oraz nawilżania,
wykonywanie prac konserwacji, przeglądów, napraw maszyn i urządzeń w zakresie hydrauliki, pneumatyki oraz pary technologicznej,
sporządzanie wykazów części i artykułów technicznych niezbędnych do realizacji prac w zakresie wykonywanych obowiązków sprawdzanie zakupionych części,
realizacja Polityki Jakości zgodnie z dokumentami Systemu Jakości w zakresie procedur działu,
współpraca z pracownikami działu przy prowadzonych przez nich pracach konserwacyjnych i remontowych
nadzór nad opracowaniem i realizacją budżetu w zakresie wynikającym z zadań Centrum, optymalizacja kosztów funkcjonowania Centrum,
rozwijanie współpracy Centrum z partnerami przemysłowymi w zakresie realizacji wspólnych projektów badawczo-rozwojowych,
monitoring krajowych i zagranicznych programów badawczych,
współpraca z Działem Komercjalizacji w zakresie działań związanych z transferem wiedzy i wdrażaniem wyników działalności naukowej i badawczo-rozwojowej do gospodarki (komercjalizacja),
prowadzenie działań w zakresie umiędzynarodowienia działalności Centrum
koordynacja prac związanych z rozliczaniem i wdrażaniem projektów (m.in. monitorowanie potencjalnych źródeł finasowania projektów, opracowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektów, tworzenie baz danych, wsparcie w kalkulacji kosztów i tworzeniu budżetów projektowych , kontakty z instytucjami zarządzającymi programami oraz partnerami projektowymi);
koordynowanie opracowania dokumentacji aplikacyjnej i jej procedowanie;
monitorowanie oraz weryfikacja wydatków zgodnie z zasadami kwalifikowalności wydatków w ramach realizowanych projektów, opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektami;
ścisła współpraca z Kierownikami projektów oraz innymi osobami odpowiedzialnymi za realizację projektów;
nadzór nad realizacją harmonogramów rzeczowo – finansowych projektów;
bieżący kontakt z opiekunami po stronie instytucji wdrażającej w zakresie uzgodnień finansowych projektów;
przygotowywanie wniosków i harmonogramów płatności oraz innych dokumentów dedykowanych realizacji administracyjno – finansowej projektu;
wprowadzanie danych w systemie SL2014 oraz innych systemów dedykowanych realizacji projektów ( w tym wysyłanie drogą elektroniczną i tradycyjną wniosków i dokumentów);
koordynacja kontroli i audytów w zakresie projektów we współpracy z Kierownikami projektów;
wspomaganie sporządzania planów, sprawozdań, analiz, ankiet z działalności Instytutu w zakresie realizowanych projektów
prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
realizacja procedur zamówień publicznych m.in. z obszaru robót budowlanych;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych
- obsługa maszyn włókienniczych i urządzeń pomocniczych do produkcji włóknin
- kontrola jakości wytwarzanego wyrobu
- dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń
- dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik obsługi - tkacz
Łódź
Wygasła: 06.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- obsługa maszyn włókienniczych i urządzeń pomocniczych do produkcji tkanin
- kontrola jakości wytwarzanego wyrobu
- dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń
- dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
nadzór, koordynacja, współtworzenie odpowiednich standardów i procedur BHP/ ppoż.,
przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją BHP / ppoż.,
kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i ppoż.,
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
przeprowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników,
organizacja szkoleń z zakresu BHP, PPOŻ i pierwszej pomocy,
prowadzenie dokumentacji i niezbędnych czynności związanych z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi,
opracowywanie oceny ryzyka zawodowego,
współpraca z kierownictwem w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i ppoż.,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków,
współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
dbanie o utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, toaletach i pomieszczeniach socjalnych;
wsparcie przy organizacji spotkań, konferencji, szkoleń;
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. administracji
Warszawa
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące prace administracyjno – biurowe oraz administracyjne wsparcie dla pracowników Instytutu,
obsługa najemców Łukasiewicz – ŁIT (lokalizacja ul. Konstancińska w Warszawie),
całokształt zagadnień związanych z fakturowaniem prac i usług wykonywanych w ramach działalności Oddziału w Warszawie ( w tym prowadzenie rejestru faktur),
ewidencjonowanie i nadzór nad środkami trwałymi,
sporządzanie planu zakupów dla Działu Administracji i Obsługi Instytutu w Warszawie,
współpraca z ochroną budynków i portiernią w zakresie ustalania grafików pracy,
rozliczanie usług poligraficznych,
organizacja spotkań oraz pomoc przy ich obsłudze,
wsparcie przy obsłudze sekretariatu,
kontakt z jednostkami administracji publicznej w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych obowiązków
koordynacja prac związanych z rozliczaniem i wdrażaniem projektów (m.in. monitorowanie potencjalnych źródeł finasowania projektów, opracowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektów, tworzenie baz danych, wsparcie w kalkulacji kosztów i tworzeniu budżetów projektowych , kontakty z instytucjami zarządzającymi programami oraz partnerami projektowymi);
koordynowanie opracowania dokumentacji aplikacyjnej i jej procedowanie;
monitorowanie oraz weryfikacja wydatków zgodnie z zasadami kwalifikowalności wydatków w ramach realizowanych projektów, opisywanie dokumentów finansowych pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z projektami;
ścisła współpraca z Kierownikami projektów oraz innymi osobami odpowiedzialnymi za realizację projektów;
nadzór nad realizacją harmonogramów rzeczowo – finansowych projektów;
bieżący kontakt z opiekunami po stronie instytucji wdrażającej w zakresie uzgodnień finansowych projektów;
przygotowywanie wniosków i harmonogramów płatności oraz innych dokumentów dedykowanych realizacji administracyjno – finansowej projektu;
wprowadzanie danych w systemie SL2014 oraz innych systemów dedykowanych realizacji projektów ( w tym wysyłanie drogą elektroniczną i tradycyjną wniosków i dokumentów);
koordynacja kontroli i audytów w zakresie projektów we współpracy z Kierownikami projektów,
wspomaganie sporządzania planów, sprawozdań, analiz, ankiet z działalności Instytutu w zakresie realizowanych projektów
prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Instytutu zgodnych z ustawą PZP;
realizacja procedur zamówień publicznych m.in. z obszaru robót budowlanych;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych