Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
New Business Manager
Ludwika Idzikowskiego 16, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
będziesz przygotowywać oferty, rozpoznawać potrzeby klienta i kontrolować proces sprzedaży na każdym jego etapie,
będziesz planować swoją pracę, by realizować targety oraz tworzyć szanse sprzedażowe z wykorzystaniem wiedzy o kliencie i rynku,
zajmiesz się przygotowywaniem działań sprzedażowych: będziesz zbierać wiedzę o kliencie, określać grupy docelowe, przygotowywać propozycje produktowe samodzielnie oraz współpracując z redakcją,
będziesz nawiązywać kontakty poprzez mailing, telefonowanie i networking na imprezach branżowych,
będziesz analizować wyniki swojej pracy, wyciągać wnioski, diagnozować obszary do rozwoju i zgłaszać potrzeby,
zajmiesz się pogłębianiem wiedzy produktowej, rynkowej poprzez czytanie magazynów, obserwację aktywności klientów i uczestnictwo w wydarzeniach specjalistycznych
będziesz projektować, wdrażać i doskonalić kluczowe procesy sprzedaży (prospecting, account management, obsługa klienta) w celu zwiększenia efektywności pracy zespołu,
będziesz wyznaczać KPIs jakościowe i ilościowe, analizować wyniki i rozliczać aktywność zespołu sprzedaży,
będziesz wpierać zespół sprzedaży w osiągnięciu wyników, wdrożysz inicjatywy sprzedażowe oraz działania korygujących,
zajmiesz się rozwijaniem i wzmacnianiem kompetencji zespołu – przeprowadzisz rozmowy 1 na 1, odprawy zespołu, sprzedażowe on the job trainings,
będziesz asystować członkom zespołu w prowadzonych rozmowach sprzedażowych z kluczowymi klientami firmy,
rozbudujesz porfel kluczowych klientów, proaktywnie szukając innowacyjnych rozwiązań oraz nowych szans rynkowych,
będziesz nadzorować realizację aktywności marketingowych wspierających działania sprzedażowe oraz ocenisz pracę marketera i współpracujących agencji
będziesz wyznaczać kierunek działań i koordynować prace zespołu marketingu,
zadbasz o komunikację i pozycjonowanie marki oraz spójność wizerunkową we wszystkich kanałach, w tym będziesz odpowiadać za przygotowanie i wykorzystanie materiałów wspierających sprzedaż – m.in. broszury, katalogi, artykuły, case studies,
✔️ zadbasz o sprzedaż oferowanych produktów – również poprzez sklep internetowy,
✔️zaprojektujesz lejki marketingowe i będziesz przeprowadzać kampanie lead generation,
✔️ zajmiesz się organizowaniem oraz koordynowaniem obecności firmy na eventach branżowych i konferencjach biznesowych,
✔️ będziesz wprowadzać nowe produkty na rynek – tworzyć materiały edukacyjne dla klientów i komunikację produktową,
✔️ będziesz współpracować z działami sprzedaży i obsługi klienta w celu optymalizacji procesów pozyskiwania i utrzymania klientów,
✔️ skoordynujesz współpracę z podwykonawcami i agencjami (PR, interaktywna, SEO, SEM) oraz mediami,
✔️ będziesz analizować, raportować i optymalizować działania marketingowe zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami ilościowymi i jakościowymi
Sprzedaż usług rekrutacyjnych (RPO) do firm technologicznych
Obsługa zapytań sprzedażowych przychodzących (inbound) – od kwalifikacji leadów przez badanie potrzeb, spotkania, przygotowanie oferty po finalizację sprzedaży
Negocjowanie warunków współpracy z klientami i przygotowanie umów
Stałe utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i rozwój biznesu poprzez sprzedaż do obecnych klientów
Pozyskiwanie niezbędnych informacji o klientach do poprowadzenia spotkania sprzedażowego
Bliska współpraca z CEO, Team Leaderami i marketingiem
będziesz wyznaczać kierunek działań i koordynować prace zespołu marketingu,
zadbasz o komunikację i pozycjonowanie marki oraz spójność wizerunkową we wszystkich kanałach, w tym będziesz odpowiadać za przygotowanie i wykorzystanie materiałów wspierających sprzedaż – m.in. broszury, katalogi, artykuły, case studies,
zadbasz o sprzedaż oferowanych produktów – również poprzez sklep internetowy,
zaprojektujesz lejki marketingowe i będziesz przeprowadzać kampanie lead generation,
zajmiesz się organizowaniem oraz koordynowaniem obecności firmy na eventach branżowych i konferencjach biznesowych,
będziesz wprowadzać nowe produkty na rynek – tworzyć materiały edukacyjne dla klientów i komunikację produktową,
będziesz współpracować z działami sprzedaży i obsługi klienta w celu optymalizacji procesów pozyskiwania i utrzymania klientów,
skoordynujesz współpracę z podwykonawcami i agencjami (PR, interaktywna, SEO, SEM) oraz mediami,
będziesz analizować, raportować i optymalizować działania marketingowe zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami ilościowymi i jakościowymi
Obsługa zapytań sprzedażowych przychodzących (inbound) – od kwalifikacji leadów przez badanie potrzeb, spotkania, przygotowanie oferty po finalizację sprzedaży
Negocjowanie warunków współpracy z klientami i przygotowanie umów
Stałe utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i rozwój biznesu poprzez sprzedaż do obecnych klientów
Pozyskiwanie niezbędnych informacji o klientach do poprowadzenia spotkania sprzedażowego
Bliska współpraca z CEO, Team Leaderami i marketingiem