Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
• Nadzór nad sprzętem komputerowym znajdującym się w Instytucie;
• Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania sprzętu i urządzeń informatycznych;
• Wsparcie techniczne dot. prawidłowego funkcjonowania telefonii stacjonarnej i mobilnej;
• Prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji sprzętu komputerowego działającego w instytucie według stanowisk pracy;
• Obsługa sprzętowo-informatyczna wydarzeń, konferencji i spotkań;
• Współudział w pracach organizacyjno-technicznych w przygotowaniu i sprawnym przebiegu konferencji (w tym konferencji online);
• Pełnienie funkcji realizatora wizji oraz wykonywanie zadań z zakresu montażu;
• Dbanie o zainstalowany w komórkach sprzęt i oprogramowanie;
• Planowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dot. sprzętu komp. dla potrzeb Instytutu – wyposażenie pracowników w sprzęt i oprogramowanie;
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci lokalnej, systemów informatycznych, utrzymaniem własnych baz oraz ich właściwym zabezpieczeniem;
• Realizowanie prac związanych z administrowaniem systemem bibliotecznym Aleph i systemem dLibra (tj. Rolniczą Biblioteką Cyfrową);
• Realizowanie prac związanych z aktualizacją Katalogu Bibliotecznego w systemie bibliotecznym Aleph – współpraca w ww. zakresie z Oddziałem w Puławach;
• Modyfikowanie i aktualizowanie serwisów www Instytutu (Rolniczy Magazyn Elektroniczny, strona biblioteki, BIP NIKiDW);
• Współpraca z firmami i instytucjami zewnętrznymi w kwestiach dot. obsługi informatycznej;
• Udział w pracach wdrożeniowych systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Opracowanie rocznego planu finansowego NIKiDW zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz opracowanie planów rzeczowo – finansowych komórek organizacyjnych NIKiDW,
Prowadzenie ewidencji zmian w rocznym planie finansowym NIKiDW oraz prowadzenie ewidencji zmian w planach rzeczowo – finansowych komórek organizacyjnych NIKiDW,
Opracowanie projektu planu rzeczowo-finansowego dla Działu,
Wnioskowanie do podmiotu nadzorującego o dokonanie zmian w planie finansowym NIKiDW,
Prowadzenie na potrzeby Kierownictwa i Głównego Księgowego ewidencji stopnia realizacji rocznego planu finansowego NIKiDW, sporządzanie zestawień, analiz i opracowań
w przedmiotowym zakresie,
Potwierdzanie środków finansowych na wydatki związane z realizacją planu ze środków NIKiDW (dotacja, dochody własne itp.),
Prowadzenie na potrzeby Głównego Księgowego, ewidencji stopnia realizacji zawartych umów,
między innymi na dostawę materiałów, towarów i świadczenia usług,
Czynny udział w pracach związanych z zamknięciem roku obrotowego (analiza kont pozabilansowych, przeksięgowanie kont pozabilansowych dokumentujących zaangażowanie lat następnych),
Opracowanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków oraz sporządzanie i przekazanie do organu dotującego miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe,
Sporządzanie sprawozdań budżetowych według obowiązujących zasad i wzorców,
Wsparcie przy sporządzaniu sprawozdania finansowego oraz współudział w opracowywaniu sprawozdań opisowych z wykonania budżetu,
Przygotowywanie i wysyłanie raportów do GUS,
Dekretacja oraz kontrola formalno–rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych oraz terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z zakresem obowiązków,
Zastępowanie Głównego Księgowego podczas nieobecności w pracy
1. Nadzór, opracowanie i realizacja projektu planu rzeczowo-finansowego dla działu,
2. Koordynacja administrowania nieruchomościami, w tym:
• Utrzymanie eksploatowanych budynków w stanie sprawności technicznej,
• Zapewnienie utrzymania czystości w Instytucie,
• Organizacja fizycznej ochrony osób i mienia w Instytucie,
• Koordynacja zadań dotyczących obrotu i regulacji stanu prawnego nieruchomości,
• Organizowanie prac remontowych i inwestycyjnych w obiektach Instytutu,
• Prowadzenie działań w celu efektywnego wykorzystania powierzchni lokalowej (planowanie potrzeb Instytutu dotyczących budowy, modernizacji, sprzedaży, najmu i dzierżawy powierzchni Instytutu oraz najmu nieruchomości niezbędnych do realizacji celów statutowych, dokonywanie oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji)
3. Zapewnienie prawidłowej gospodarki majątkiem Instytutu, w tym:
• Zapewnienie pełnej sprawności środków transportu, maszyn, urządzeń i pozostałych składników majątku, włącznie ze sprzętem komputerowym i infrastrukturą techniczną, telefonią stacjonarną i komórkową, systemami teleinformatycznymi oraz serwisami Instytutu,
• Zapewnienie prawidłowej eksploatacji samochodów służbowych,
• Prowadzenie bieżącej ewidencji majątku Instytutu,
• Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia OC i majątkowego Instytutu
4. Realizacja umów w zakresie dostaw i usług koordynowanych przez dział,
5. Koordynowanie prac kancelaryjnych w Instytucie, w tym koordynowanie stosowania przepisów kancelaryjnych oraz wdrożenia EZD,