Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Kruszwicka 10a, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie rozmów z Klientami w zakresie spraw finansowych związanych z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą
informowanie klienta o skutkach podatkowych wyboru danej formy prowadzenia działalności
weryfikacja dostarczonych przez Klienta dokumentów, w szczególności w zakresie zgodności z rodzajem prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej oraz zgodności z Ustawą o podatku od towarów i usług, Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych lub prawnych, Ustawą o rachunkowości lub Ustawą o zryczałtowanym podatku dochodowym oraz z właściwymi dla tych ustaw rozporządzeniami
współpraca w Klientem w zakresie terminowego dostarczania dokumentów księgowych
bieżące ujmowanie zdarzeń gospodarczych związanych z działalnością gospodarczą Klienta w odpowiednich rejestrach, w szczególności w: księgach handlowych, podatkowej księdze przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów, ewidencjach VAT, ewidencji środków trwałych i wyposażenia
informowanie klienta o skutkach podatkowych obejmujących powstałe lub planowane zdarzenia gospodarcze
informowanie Klienta o ryzyku prawnym i/lub finansowym związanym z zaistniałymi zdarzeniami gospodarczymi w ramach prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej
tworzenia dla Klienta dedykowanych raportów finansowych
terminowe sporządzanie dokumentów, informacji i deklaracji podatkowych zgodnie z właściwymi aktami prawnymi
udzielanie Klientowi cyklicznej i terminowej informacji w zakresie zobowiązań podatkowych
przygotowanie śródrocznych i rocznych sprawozdań finansowych dla Klientów prowadzących księgi rachunkowe zgodnie z Ustawą o rachunkowości
comiesięczne uzgadnianie zapisów we właściwych ewidencjach, w szczególności w księgach handlowych, podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów
bieżące segregowanie, dekretowanie oraz opisywanie numerem wewnętrznym dokumentów księgowych, a także przechowywanie ich w opisanych segregatorach/teczkach
pomoc w zakresie przygotowania dla Klientów wniosków leasingowych/pożyczkowych/kredytowych
tworzenie i aktualizowanie polityki rachunkowości dla Klientów prowadzących księgi handlowe
wystawianie faktur VAT w imieniu Klienta
tworzenie/aktualizowanie planu kont w odniesieniu do aktualnej działalności Klienta
udział w badaniu sprawozdań finansowych przez Biegłego rewidenta
ujmowanie w księgach handlowych zdarzeń gospodarczych zgodnie z przyjętym przez jednostkę planem kont oraz przyjętymi rozwiązaniami w zakresie rachunkowości zarządczej
uzgadnianie i potwierdzanie sald kont księgowych
kontakt telefoniczny i mailowy z Urzędami Skarbowymi
skanowanie dokumentów, raportów, deklaracji, umów itp. oraz zamieszczanie ich w wskazanych przez Pracodawcę folderach
przygotowanie preliminarza płatności dla Klienta
udział w tworzeniu umów handlowych dotyczących kluczowych transakcji realizowanych przez Klienta w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej
bieżące tworzenie lub aktualizowanie raportów i zestawień tworzonych na polecenie Pracodawcy
udział w procesie rejestrowania nowych podmiotów, w szczególności Spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
wyszukiwanie informacji na polecenie Pracodawcy
kompleksowe opracowanie zleconych przez Pracodawcę tematów z zakresu finansów
wsparcie pod kątem księgowym w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb Klienta oraz audyt jego działalności: podatkowy, procesów kadrowych i płacowych, całości procesów finansowych
bieżąca weryfikacja pracy zespołu Księgowości m.in. w zakresie kalkulacji zobowiązań podatkowych Klientów oraz prawidłowego ujmowania wszystkich zdarzeń gospodarczych w odpowiednich rejestrach oraz aktywności związanych z śródokresowym zamknięciem ksiąg (tzw. „zamknięcie miesiąca”)
udział w kontrolach skarbowych, ZUS, PIP w ramach działalności Klientów
udział w tworzeniu umów, formularzy, dokumentów itp
odpowiedzialność za terminowe złożenie informacji i deklaracji podatkowych Klientów
odpowiedzialność za sporządzanie śródrocznych i rocznych sprawozdań finansowych Klientów
udział w opracowaniu praktycznych planów kont oraz rozwiązań w zakresie rachunkowości zarządczej
udział w procesie automatyzacji i cyfryzacji procesów finansowych i administracyjnych
udzielanie Klientowi cyklicznej i terminowej informacji w zakresie zobowiązań podatkowych
comiesięczne uzgadnianie zapisów we właściwych ewidencjach, w szczególności w księgach handlowych, podatkowej księdze przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów
pomoc w zakresie przygotowania dla Klientów wniosków leasingowych, pożyczkowych, kredytowych
tworzenie i aktualizowanie polityki rachunkowości dla Klientów prowadzących księgi handlowe
udział w badaniu sprawozdań finansowych przez Biegłego rewidenta
udział w procesie rejestrowania nowych podmiotów, w szczególności Spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
przeprowadzenie diagnozy potrzeb Klienta w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej oraz formy opodatkowania
podatkowy audyt działalności Klienta
audyt procesów kadrowych i płacowych Klienta
audyt całości procesów finansowych u Klienta
opracowanie najwyższej jakości procedur obsługi Klienta
opracowanie wewnętrznych procedur w zakresie organizacji pracy, obiegu dokumentów i informacji
budowanie i wzmacnianie zespołu w sposób zgodny z wartościami Firmy
tworzenie optymalnych narzędzi potrzebnych do wykonywania pracy
bieżąca weryfikacja pracy zespołu m.in. w zakresie kalkulacji zobowiązań podatkowych Klientów oraz prawidłowego ujmowania wszystkich zdarzeń gospodarczych w odpowiednich rejestrach
udział w kontrolach skarbowych, ZUS, PIP w ramach działalności Klientów
udział w tworzeniu umów, formularzy, dokumentów itp
odpowiedzialność za terminowe złożenie informacji i deklaracji podatkowych Klientów
odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań finansowych Klientów
opracowanie optymalnego sposobu osiągnięcia celów biznesowych Klientów w obszarze finansowym
opracowanie praktycznych planów kont oraz rozwiązań w zakresie rachunkowości zarządczej
udział w procesie automatyzacji i cyfryzacji procesów finansowych i administracyjnych
udział w tworzeniu oferty Biura dla Klientów
stworzenie kalendarza zamknięcia miesięcy księgowych i podatkowych