1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. LOVISA POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

LOVISA POLAND sp. z o.o.

Warszawa, ul. Williama Heerleina Lindleya

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (82) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 82 )

Payroll Specialist with French or German

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Generating onboarding documentation
  • Generate all job related documents for promotion, salary increase, contract changes
  • Generate all exit documentation, employment certificate, reference letters
  • Develop HR policies around schedules, holidays, sick leave, family leave, disability
  • Checking and validating inputs for payroll provider
  • Preparing reports with outputs from payroll provider
  • Establishing controls to establish consistent accuracy of payroll outcomes
  • Answer queries from employees for HR and payroll operations issues
  • Keeping accurate and up to date personnel files
  • Training the stakeholders on HR-related processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts payable officer

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting the Finance Team with creditor payments and month end reporting
  • Perform Accounts Payable functions for trade and sundry creditors, ensuring that only authorised invoices are paid
  • Maintain aged creditors and reconciling to the general ledger at month end
  • Filing daily paperwork, reconciliations and other documents used in an orderly manner to enable efficient retrieval if required
  • Reconciliation of supplier accounts as required
  • Manage Accounts mail box and correspond to internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Analyst

Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Business Analyst is responsible for providing effective and accurate analytical support to the Lovisa European and UK store teams by producing monthly operational targets, detailed variance analysis and ad-hoc reporting as required
  • Finance Business Partner to the EU/UK Commercial Sales regional business leader
  • A leader in process improvement of financial and operational reporting across the business
  • Preparing and distributing weekly and monthly reporting to the business
  • Month end responsibilities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Accountant with French

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ownership of the monthly, quarterly and annual reporting process for 2 French legal entities
  • Preparation of statutory accounts under IFRS to contribute to the year-end audit
  • Compliance with regulation and all legal requirements, including tax
  • Preparing and reviewing monthly VAT reporting and lodgements
  • Monthly/quarterly/annual French-specific tax returns (e.g. Property tax, CIT)
  • Store registrations
  • Monthly accrual journals
  • Monthly balance sheet review and also some specific reconciliations
  • Insurance
  • Audit liaison
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca kierownika sklepu

Zgrupowania AK "Kampinos" 15, Bielany, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wspieranie Kierownika w prowadzeniu sklepu i zarządzaniu zespołem
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

WMS Application Support Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 2nd and 3rd line support
  • Customizing system functionality
  • Proposing, giving opinions and implementing changes
  • IT system configurations
  • Process optimization support
  • Working with Zendesk, WMS Infor, MS SQL Server, SSRS/SSIS
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Payable Officer with German

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting the Finance Team with creditor payments and month end reporting
  • Perform Accounts Payable functions for trade and sundry creditors, ensuring that only authorised invoices are paid
  • Maintain aged creditors and reconciling to the general ledger at month end
  • Filing daily paperwork, reconciliations and other documents used in an orderly manner to enable efficient retrieval if required
  • Reconciliation of supplier accounts as required
  • Manage Accounts mail box and correspond to internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

e-Commerce Coordinator

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Own the day-to-day execution and maintenance of Lovisa.com across desktop and mobile
  • Manage creation/execution of all on-site content including page builds, asset requests and product selects
  • Ensure accuracy in product listings, pricing, inventory levels and timely publishing
  • Assist the Ecommerce Specialist in end-to-end management of key categories and ranges to drive increases in performance and regional results
  • Collaborate with cross-functional partners to execute and ensure proper implementation of promotions, discounts, and timely removal after campaign periods
  • Manage merchandising to support merchandise strategies through accurate categorization, merchandise attribution and tags
  • Assist the Ecommerce Specialist in utilizing key customer behavior data including product views, conversion, bounce rate and engagement to inform on-site navigation, content development and on-page optimizations
  • Stay informed about industry trends, market competition, and emerging e-commerce practices
  • Conduct regular competitor analysis to identify opportunities for improvement and innovation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lawyer - Legal Counsel

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Legal Counsel will be responsible for legal advice and documentation for Lovisa Europe and other countries as required including:
  • Drafting and negotiating legal agreements and precedents (predominately leases, commercial contracts and service agreements, joint venture and franchise agreements)
  • Coordinating ancillary matters and documentation (such as bank guarantee and fitout contributions)
  • Maintenance of legal document registers and trackers (eg lease status report, bank guarantee report, contracts registers, intellectual property registers, legal matters trackers)
  • Assisting with managing legal disputes and litigation
  • Liaising with external lawyers on matters (where applicable)
  • Keeping informed of legislative changes and legal matters which will affect Lovisa and ensure relevant team members are informed and processes and procedures are implemented to ensure compliance
  • Providing day to day general legal advice as required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 31.03.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
  • Wykonywanie usługi piercingu
  • Uzupełnianie sprzedanego produktu
  • Zarządzanie kasą
  • Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
  • Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
  • Bądź sobą! Baw się dobrze!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie sklepu z branży modowej globalnej marki biżuteryjnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Piercing Operations Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywne wsparcie Menedżera ds. piercingu w regionie EMEA w dostarczaniu mierzalnych wartości piercingu oraz przygotowywaniu nowych planów i wizji na wszytskich rynkach
  • Skoncentrowanie na sprzedaży i orientacja na osiągnięcie tygodniowych KPI – priorytetowym celem jest sprzedaż w sklepie
  • Bycie ambasadorem piercingu marki Lovisa
  • Wspieranie wydarzeń organizowanych przez markę Lovisa - dlatego powinieneś być pasjonatem naszych produktów, piercingu i marki
  • Szkolenia dla pracowników oraz wsparcie w zakresie piercingu i
  • Wsparcie w wdrożeniach, szkoleniach i przygotowaniu nowych sklepów
  • 100% zgodności z wytycznymi na wyznaczonym rynku w zakresie modułów edukacyjnych i rozwojowych
  • Elastyczne podejście do pracy na terenie całego kraju w wielu lokalizacjach. Ta rola będzie wymagała częstych podróży przez 4-5 dni w tygodniu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Zgrupowania AK "Kampinos" 15, Bielany, Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
  • Wykonywanie usługi piercingu
  • Uzupełnianie sprzedanego produktu
  • Zarządzanie kasą
  • Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
  • Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
  • Bądź sobą! Baw się dobrze!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Payroll Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing of the monthly and weekly payrolls for selected countries in accordance with relevant legislation through 3rd party Payroll Provider
  • Cooperation with dedicated Kronos and HR coordinators on onboarding and offboarding of all team members to ensure compliance with relevant legislation
  • Supervision of maintenance of the Kronos T&A system for new starters, terminations, and other employee changes
  • Managing updates to comply with current statutory conditions and rates
  • Supervision of registering of contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • Provision of payroll reports to relevant departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior marketplace specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Analyse Marketplace sales and performance to recommend activities to maximise sales in APAC and CEE
  • Executing all online content and digital activity across Marketplaces
  • Work with the eCommerce Planner and working on external tools to ensure correct stock quantities and prices
  • Develop market insights into trends, retail best practice, and competitor performance on Marketplaces
  • Working within Marketplaces Account Managers, making analysis and choosing with them win-to-win options
  • Working closely with Digital Marketing, Customer Service and Fulfilment to create best-in-class, end-to-end customer experiences and improved retention rates
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer experience support

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Manage the customer service responses for Lovisa.com, live chat, inbound phone calls and social media
  • Engage our team and customers purposefully to achieve 100% service resolution within 24 hours
  • Reply back to customers in a timely manner in line with the departments KPIs
  • Manage adhoc duties as directed by the CX Manager and Coordinator
  • Liaise with internal stakeholders such as the marketing, digital, trade and retail teams
  • Solve customer issues, complaints and feedback in an efficient way while adhering to our policies
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lawyer - Legal Counsel

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Legal Counsel will be responsible for legal advice and documentation for Lovisa Europe and other countries as required including:
  • Drafting and negotiating legal agreements and precedents (predominately leases, commercial contracts and service agreements, joint venture and franchise agreements)
  • Coordinating ancillary matters and documentation (such as bank guarantee and fitout contributions)
  • Maintenance of legal document registers and trackers (eg lease status report, bank guarantee report, contracts registers, intellectual property registers, legal matters trackers)
  • Assisting with managing legal disputes and litigation
  • Liaising with external lawyers on matters (where applicable)
  • Keeping informed of legislative changes and legal matters which will affect Lovisa and ensure relevant team members are informed and processes and procedures are implemented to ensure compliance
  • Providing day to day general legal advice as required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Accountant with French

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ownership of the monthly, quarterly and annual reporting process for 2 French legal entities
  • Preparation of statutory accounts under IFRS to contribute to the year-end audit
  • Compliance with regulation and all legal requirements, including tax
  • Preparing and reviewing monthly VAT reporting and lodgements
  • Monthly/quarterly/annual French-specific tax returns (e.g. Property tax, CIT)
  • Store registrations
  • Monthly accrual journals
  • Monthly balance sheet review and also some specific reconciliations
  • Insurance
  • Audit liaison
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Coordinator

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Contract generation, changes and salary increases for the team members,
  • Onboarding and offboarding for Europe warehouse and Support Office members based mainly in Warsaw and occasionally in other locations
  • Allocate and activate store team POS (employment codes)
  • Action employee terminations
  • Team enquiries and support
  • Assist People & Leadership Manager with annual salary reviews and bonuses
  • Setting up all Support Centre Team on the internal platform
  • Maintain Support Centre 'New Starter Register'
  • Assist People & Leadership Manager with preparation for Visa/Sponsorship for Support Centre Team
  • Track status of Probationary Period and Annual Performance Evaluations/salary increase
  • Prepare all input information regarding employees to action from a Payroll perspective
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Identifying relevant risks and opportunities, then proposing and implementing necessary corrective actions, while connecting processes across all countries
  • Drive efficiency while complying with group standards
  • Creating store budgets, forecasting, targets – and updating the Bi platform
  • Creating, managing Stores P&L and/or different Entities
  • Checking and control of the cash flow vs store sale
  • Store open/close analysis: Cost analysis, including monitoring and explanation of actual cost deviations from BP and forecast
  • Creating budgets and business models for ecommerce/marketplaces
  • Drive data quality & controls
  • Design, maintain and implement processes to manage actively FTEs for actual financial monitoring
  • Ensure monthly accurate tracking of costs and financial summary preparation
  • Support the organization by sharing controlling best practices
  • Introduce improvements in reporting process, data analysis and cost structure maintenance
  • Prepare recurring reports and answer ad hoc analysis requests at management level
  • Weekly/monthly/quarterly/yearly result analysis and preparing board packs with the conclusions/recommendations and forecast based on it
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Graphic Designer

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Graphic designer is responsible for printed collateral in-store, and both printed and digital materials for use internally:
  • Collaborate, brainstorm, and strategize with multiple teams on a wide range of materials that may include career pages, presentations, programming collateral, signage, internal communications, newsletters, and marketing materials (web and print)
  • Create designs for multiple channels and purposed (example: banners, social media mockups, Instagram stories, Brand presentations, Packaging and Labeling, Advertising (web and print), Newsletters, motion graphics, icons, illustrations, flyers etc.)
  • Develop and implement a design strategy to keep in mind when creating designs for the company, including brand guidelines, target audience, distribution channels, and more
  • Ensuring all designs adhere to the company's quality and ethical standards
  • Staying up-to-date with the latest trends in jewellery and fashion
  • Presenting design concepts to the team and management
  • Manage the designs and uploading process for all project materials, based on best practices for using the company content management
  • Working collaboratively with the production team to ensure designs can be produced effectively
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Analyst

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Finance Business Partner to the EU/UK Commercial Sales regional business leader
  • A leader in process improvement of financial and operational reporting across the business
  • Preparing and distributing weekly reporting to the business: wage variation, productivity reporting, rotational involvement in the Daily and Weekly Operational Reporting
  • Preparing and distributing monthly reporting to the business including: Sales and Wage targets, Board Metrics reporting & key KPI’s, Store Manager bonus reporting, Stock-take hours
  • Upload monthly sales and weekly wages targets into BI reporting tool
  • Month end responsibilities:
  • Participate in the monthly CODB analysis, partnering and providing insight and analysis
  • Prepare monthly store sales, wages and admin expenses forecast to be reviewed by Retail Finance Lead
  • Upload monthly sales into Lease Eagle
  • Prepare and distribute monthly Store Contribution & MAT reporting to the business
  • Maintain all store specific Smartview queries for month-end analysis & variance reporting
  • Prepare and distribute quarterly Regional, State and Country Manager bonus reporting
  • Prepare store set-up/pack-down hours in accordance with store roll-out schedule
  • Prepare SALE set-up/pack-down hour models in accordance with Retail calendar
  • Maintain base hours and trading hours worksheets
  • Code store specific invoices and update register
  • Assisting in building reports and key Sales KPI dashboards
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Trade Marketing and Communications Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Develop and execute the Trade Marketing plan in line with sales and marketing objectives, and managing the Trade Marketing budget
  • Improve brand presence and campaign execution across EMEA Region
  • Conceptualizing and executing trade promotions and rolling out impactful in-store campaigns in collaboration with Global Marketing
  • Drive retail marketing operational strategies to increase product demand and sales. Play a critical role in supporting sales teams and driving revenue growth
  • Oversee the creation of engaging content, including press releases, articles, blog posts, and social media content
  • Plan, create and write business communications on a variety of topics that span company announcements, multimedia, video scripts, key messages and talking points
  • Support with deck development for company-wide town halls, divisional all-hands meetings, investor presentations, board of directors meetings and more
  • Build and oversee social media content calendars
  • Become an expert on Lovisa products and brand identity to respond to all social media inbounds - Press, customer inquiries, and notable reviews—across Lovisa’s European social media channels
  • Contribute to customer-centric social campaigns to help grow WOM/mentions and harness brand evangelists
  • Respond to day-to-day press/influencer inquiries and product requests and assist in the execution of press, consumer, influencer, and experiential events
  • Oversee continued development of comprehensive library and database of resources (press page, fact sheets, etc.)
  • Monitor the competitive landscape and contribute to ongoing research and monthly business reports
  • Assist with talent acquisition campaigns to drive awareness, and coordinate and support team member acquisition efforts and celebrations for new store openings
  • Events planning, management and execution. Coordinate and execute logistics for in-store events and company-wide meetings, all-hands meetings and department broadcasts (whether virtual webinars or in-person), along with other large-scale, strategic meetings that may occur
  • Primary lead on all high level executive visits (briefing books, speeches and agenda design)
  • Act as a central source of information for corporate, issues management and strategic initiatives
  • Identify internal communication gaps and opportunities, report out on findings and make recommendations for improvements
  • Interact with leadership; ability to maintain the highest level of confidentiality and professionalism
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Payable Officer with German

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting the Finance Team with creditor payments and month end reporting
  • Perform Accounts Payable functions for trade and sundry creditors, ensuring that only authorised invoices are paid
  • Maintain aged creditors and reconciling to the general ledger at month end
  • Filing daily paperwork, reconciliations and other documents used in an orderly manner to enable efficient retrieval if required
  • Reconciliation of supplier accounts as required
  • Manage Accounts mail box and correspond to internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Głębocka 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie sklepu z branży modowej globalnej marki biżuteryjnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior marketplace specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Analyse Marketplace data and recommend best activities
  • Executing all online content and digital activity across Marketplaces
  • Preparing data in Excel spreadsheets
  • Cooperation with Digital Marketing, Customer Service and Fulfilment
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Półwiejska 42, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 28.01.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
  • Wykonywanie usługi piercingu
  • Uzupełnianie sprzedanego produktu
  • Zarządzanie kasą
  • Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
  • Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
  • Bądź sobą! Baw się dobrze!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Wyszogrodzka 127, Podolszyce, Płock
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie sklepu z branży modowej globalnej marki biżuteryjnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Payroll Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing of the monthly and weekly payrolls for selected countries in accordance with relevant legislation through 3rd party Payroll Provider
  • Cooperation with dedicated Kronos and HR coordinators on onboarding and offboarding of all team members to ensure compliance with relevant legislation
  • Supervision of maintenance of the Kronos T&A system for new starters, terminations, and other employee changes
  • Managing updates to comply with current statutory conditions and rates
  • Supervision of registering of contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • Provision of payroll reports to relevant departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Previous experience in a similar role
  • Very good knowledge of MS Office
  • Advance English skills
  • Can-do and willing to learn attitude
  • Excellent time management skills and ability to prioritize work
  • Attention to detail and problem solving skills
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong organizational and planning skills in a fast-paced environment
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Accountant with French

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ownership of the monthly, quarterly and annual reporting process for 2 French legal entities
  • Preparation of statutory accounts under IFRS to contribute to the year-end audit
  • Compliance with regulation and all legal requirements, including tax
  • Preparing and reviewing monthly VAT reporting and lodgements
  • Monthly/quarterly/annual French-specific tax returns (e.g. Property tax, CIT)
  • Store registrations
  • Monthly accrual journals
  • Monthly balance sheet review and also some specific reconciliations
  • Insurance
  • Audit liaison
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

aleja Wyzwolenia 18/20, Szczecin
Wygasła: 08.01.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
  • Wykonywanie usługi piercingu
  • Uzupełnianie sprzedanego produktu
  • Zarządzanie kasą
  • Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
  • Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
  • Bądź sobą! Baw się dobrze!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca kierownika sklepu

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wspieranie Kierownika w prowadzeniu sklepu i zarządzaniu zespołem
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Maintenance Coordinator

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Store maintenance tasks: Coordinate with store suppliers to organize maintenances, repairs, projects related with the store maintenance (e.g. ensure we comply with new European energy saving regulations)
  • Administration tasks (eg. organizing and seeking approval of the invoices, coordination of the documentation)
  • Handle internal and external enquiries and re-route urgent matters for attention
  • Respond and provide relevant information, and documentation, where possible, to inquiries on behalf of the Store Development Manager
  • Develop and manage supplier relationships that are accurate, timely
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.01.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
  • Wykonywanie usługi piercingu
  • Uzupełnianie sprzedanego produktu
  • Zarządzanie kasą
  • Sprzątanie sklepu po otwarciu i zamknięciu
  • Budowanie świetnych relacji ze współpracownikami i klientami
  • Bądź sobą! Baw się dobrze!
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts Payable Officer with German

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting the Finance Team with creditor payments and month end reporting
  • Perform Accounts Payable functions for trade and sundry creditors, ensuring that only authorised invoices are paid
  • Maintain aged creditors and reconciling to the general ledger at month end
  • Filing daily paperwork, reconciliations and other documents used in an orderly manner to enable efficient retrieval if required
  • Reconciliation of supplier accounts as required
  • Manage Accounts mail box and correspond to internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

aleja Wyzwolenia 18/20, Szczecin
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie sklepu z branży modowej globalnej marki biżuteryjnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Mszczonowska 3, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie sklepu z branży modowej globalnej marki biżuteryjnej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz Twojego zespołu (w tym tworzenie planów sukcesji)
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów sprzedażowych i KPI
  • Dbałość o poprawność procesu inwentaryzacji
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta i promowanie marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Payroll Specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing of the monthly and weekly payrolls for selected countries in accordance with relevant legislation through 3rd party Payroll Provider
  • Cooperation with dedicated Kronos and HR coordinators on onboarding and offboarding of all team members to ensure compliance with relevant legislation
  • Supervision of maintenance of the Kronos T&A system for new starters, terminations, and other employee changes
  • Managing updates to comply with current statutory conditions and rates
  • Supervision of registering of contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • Provision of payroll reports to relevant departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accounts payable officer

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Supporting the Finance Team with creditor payments and month end reporting
  • Perform Accounts Payable functions for trade and sundry creditors, ensuring that only authorised invoices are paid
  • Maintain aged creditors and reconciling to the general ledger at month end
  • Filing daily paperwork, reconciliations and other documents used in an orderly manner to enable efficient retrieval if required
  • Reconciliation of supplier accounts as required
  • Manage Accounts mail box and correspond to internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Accountant

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Responsibility for month-end accuracy of Profit and Loss statement and Balance Sheet
  • Review, prepare and post month-end journals
  • Review individual accounts and company-wide results
  • Tax exposure, including VAT calculations and lodgments for UK, Middle East & Switzerland to name a few
  • Payroll exposure, monthly payroll postings, review, and reconciliations for UK Middle East & Switzerland to name a few
  • Completion of individual external audit requirements for half year and full year audits
  • Assistance with the preparation of half and full year financial statements
  • Completion of Compliance related obligations
  • Variance analysis in both written and verbal form as evidence of monthly variances
  • Preparation and review of monthly Balance sheet account reconciliations, including full country ownership
  • Support for the Finance Manager in day-to-day financial accounting for the Group
  • Support for senior management on ad hoc matters as they arise
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager regionalny

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 10.12.2023
full-time
umowa o pracę
mobile work
team manager
Obowiązki:
  • Effective evaluation of the performance of the Store Manager, using the reports available and set clear objectives to achieve Lovisa directives and benchmarks,
  • Ensure communication, through morning calls, written action plans, notices from internal system and one-on-one meetings is clear and consistent, with an aim to coach and develop the Team,
  • Recruit passionate and customer focused Team to develop for the future and the ensure the succession,
  • Reduce unnecessary costs, through effective rostering,
  • Focus on reducing internal and external shrinkage by ensuring Store Managers and Team follow the Lovisa Security Manual and Loss Prevention best practices,
  • Ensure punctuality and accuracy of all Payroll requests for New Starters, changes to employment details and vacancy updates are returned within the set timeframes,
  • Ensure holiday requests meet the blackout period criteria and do not impact on the company needs at that
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Logistics Specialist

Logistyczna 1, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Inventory of stock: shop’s equipment and marketing materials
  • Ordering and coordinating of picking
  • Creating WH’s processes and manuals
  • Contact with internal customer from Australia
  • Coordination of supply chain for marketings materials
  • Deciding about way of transportation
  • Custom invoice creating
  • Coordinating delivery
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Loss Prevention Manager

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • As a Loss Prevention Specialist you will support directly the Loss Prevention Manager in regions: EU, UK, SAF
  • Direct support to regional, store teams
  • Identification and investigation both internal and external theft
  • Development, maintenance of CCTV network in entire region with weekly footage review of focus stores
  • Cooperation with local countries police and preparation documentation for further investigations
  • Implementation and coordination of CCTV footages distribution procedure
  • Liaise with Regional Managers and Country Managers about breaches of company procedures in store and data integrity issues
  • Data Analysis – work through monthly exception reporting and investigate findings;
  • Investigate cash variance/banking discrepancies as required
  • Drive LP awareness and culture with retail teams
  • Investigating store shrinkage and support the implementation of action plans
  • Support in ensuring compliance to Health & Safety laws in each market
  • Management external service providers – CCTV maintenance
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Loss prevention specialist

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As a Loss Prevention Specialist you will support directly the Loss Prevention Manager in regions: EU, UK, SAF
  • Direct support to regional, store teams
  • Identification and investigation both internal and external theft
  • Development, maintenance of CCTV network in entire region with weekly footage review of focus stores
  • Cooperation with local countries police and preparation documentation for further investigations
  • Implementation and coordination of CCTV footages distribution procedure
  • Liaise with Regional Managers and Country Managers about breaches of company procedures in store and data integrity issues
  • Data Analysis – work through monthly exception reporting and investigate findings;
  • Investigate cash variance/banking discrepancies as required
  • Drive LP awareness and culture with retail teams
  • Investigating store shrinkage and support the implementation of action plans
  • Support in ensuring compliance to Health & Safety laws in each market
  • Management external service providers – CCTV maintenance
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Working with the C-Suite team of our international company when they travel to Europe
  • Making travel and accommodation arrangements with accuracy and efficiency
  • Managing executives’ calendars and set up meetings, prioritization of the meetings, monitor deadlines, take follow up actions
  • Organize and assist the daily work and ongoing projects of the executives
  • Ensuring the flow of information between Executives and the organization
  • Taking minutes, preparing summaries, drafting notes and emails
  • Taking care of expenses
  • Collecting data and preparing reports
  • Assist in other ad-hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent Acquisition Specialist with german

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
full-time, additional / temporary
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 3 month Temp role
  • Must be fluent in German
  • This will give great inhouse experience for an agency recruiter who wants to do a contract within a company
  • The role:
  • This role is to help us facilitate Store management recruitment in our German stores from Warsaw
  • Develop and implement agile recruiting plans for different situations in different locations for store management roles. Sometimes Indeed works, sometimes GoogleJobs, sometimes Linked-in, or we might need Xing. Or sometimes the shopping centre job-board. Sometimes internal referrals, or a store-window advertisements. Sometimes you may need to do a proactive LinkedIn or database search. You work out what’s our best supply channels for each area
  • In Lovisa stores, the Hiring Managers assess and interview all candidates – however your job is to screen and first-round interview Manager roles for them, make sure they have good supply, and good quality for their interviews
  • Social Media recruitment – maximize the channels at our disposal
  • Yes, there is reporting to do. Yes, you will have to post job ads
  • You will be asked to help implement the Application Tracking System we have in Europe
  • And - you will be working with top-notch recruitment and HR leadership in Europe. You should expect high exposure to best-practice thinking in recruitment, and we welcome your input and ideas
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Mysia 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Working with the C-Suite team of our international company when they travel to Europe
  • Making travel and accommodation arrangements with accuracy and efficiency
  • Managing executives’ calendars and set up meetings, prioritization of the meetings, monitor deadlines, take follow up actions
  • Organize and assist the daily work and ongoing projects of the executives
  • Ensuring the flow of information between Executives and the organization
  • Taking minutes, preparing summaries, drafting notes and emails
  • Taking care of expenses
  • Collecting data and preparing reports
  • Assist in other ad-hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inventory lead

Logistyczna 1, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Wygasła: 18.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Performing & managing pick audits
  • Scheduling and managing the cycle counts
  • Liaising with DC team to pinpoint areas of improvement
  • Assessing and implementing best practice processes
  • Providing training to the cycle counters
  • Producing informative reporting
  • Stock adjustments for production/Merchandise teams
  • Managing VAS project work, next retails, sale stickering, re-barcoding
  • Quarterly slotting reviews
  • Investigate Nil picks, provide reporting and improvement plan
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Kazimierza Górskiego 2, Działki Leśne, Gdynia
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Jak będzie wyglądać Twój dzień w tej roli:
  • Jako nasz Kierownik Sklepu będziesz mieć szansę rozwijać się w szybko zmieniającym się otoczeniu, rozwijać swoje umiejętności, aby zostać inspirującym liderem zespołu, liderem zmotywowanym do prowadzenia sprzedaży i życia w sposób dostosowany do naszej marki i naszych wartości. W zamian za Twoje zaangażowanie oraz za Twoje świetne wyniki, otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swojej kariery w międzynarodowym i ogólnoświatowym biznesie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Financial Accountant with French

Cicha 7, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ownership of the monthly, quarterly and annual reporting process for 2 French legal entities
  • Preparation of statutory accounts under IFRS to contribute to the year-end audit
  • Compliance with regulation and all legal requirements, including tax
  • Preparing and reviewing monthly VAT reporting and lodgements
  • Monthly/quarterly/annual French-specific tax returns (e.g. Property tax, CIT)
  • Store registrations
  • Monthly accrual journals
  • Monthly balance sheet review and also some specific reconciliations
  • Insurance
  • Audit liaison
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent Acquisition Specialist with german

Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
full-time, additional / temporary
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 3 month Temp role
  • Must be fluent in German
  • This will give great inhouse experience for an agency recruiter who wants to do a contract within a company
  • The role:
  • This role is to help us facilitate Store management recruitment in our German stores from Warsaw
  • Develop and implement agile recruiting plans for different situations in different locations for store management roles. Sometimes Indeed works, sometimes GoogleJobs, sometimes Linked-in, or we might need Xing. Or sometimes the shopping centre job-board. Sometimes internal referrals, or a store-window advertisements. Sometimes you may need to do a proactive LinkedIn or database search. You work out what’s our best supply channels for each area
  • In Lovisa stores, the Hiring Managers assess and interview all candidates – however your job is to screen and first-round interview Manager roles for them, make sure they have good supply, and good quality for their interviews
  • Social Media recruitment – maximize the channels at our disposal
  • Yes, there is reporting to do. Yes, you will have to post job ads
  • You will be asked to help implement the Application Tracking System we have in Europe
  • And - you will be working with top-notch recruitment and HR leadership in Europe. You should expect high exposure to best-practice thinking in recruitment, and we welcome your input and ideas
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Sales Analyst

Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Providing effective and accurate analytical support to the global store teams (EMEA region)
  • Daily analysis of the sales
  • Preparing monthly operational targets, detailed variance analysis and ad-hoc reporting
  • Preparing and distributing reports to the business (e.g. sales targets, wage targets, board metrics reporting)
  • Improving process of financial and operational reporting across the business
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior HR Payroll Administrator

Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
trainee, assistant
Obowiązki:
  • Administration of Time & Attendance for Europe stores (data entry resolving problems)
  • Respond promptly for issues and team enquires
  • Strong daily cooperation with international team
  • Assist HR/Payroll Managers on other administrative tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca kierownika sklepu

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Jako zastępca kierownika sklepu, będziesz mieć okazję na rozwijanie się w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz zostać zaangażowanym, entuzjastycznym członkiem Naszego zespołu, który żyje zgodnie z najnowszymi trendami czy dostosowuje się do kultury i wartości Naszej marki. To świetna okazja, byś uruchomił swoje umiejętności i przyśpieszył rozwój swojej kariery zawodowej. Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia, które przydadzą się do rozwoju Twojej kariery w handlu detalicznym. Opracowaliśmy kompleksowy program rozwoju w zarządzaniu, który pokaże Ci wszystkie aspekty prowadzenia własnego sklepu, pozwoli Nam wspierać Twój rozwój w Naszej firmie i zaplanować wewnętrzny plan sukcesji, jeśli będziesz gotowy do podjęcia nowego wyzwania i kiedy taka okazja się pojawi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Order Management Specialist

Logistyczna 1, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Wygasła: 19.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Coordination of the end-to-end process of our signage requirements
  • Liaise with providers, manage invoices, quality assurance, confirming production
  • Ensure that signage requirements are produced in a timely and cost effective manner
  • Communication with our marketing department in Australia
  • Coordination with various departments in the company
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Półwiejska 42, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Jak będzie wyglądać Twój dzień w tej roli:
  • Jako nasz Kierownik Sklepu będziesz mieć szansę rozwijać się w szybko zmieniającym się otoczeniu, rozwijać swoje umiejętności, aby zostać inspirującym liderem zespołu, liderem zmotywowanym do prowadzenia sprzedaży i życia w sposób dostosowany do naszej marki i naszych wartości. W zamian za Twoje zaangażowanie oraz za Twoje świetne wyniki, otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swojej kariery w międzynarodowym i ogólnoświatowym biznesie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Zgrupowania AK "Kampinos" 15, Bielany, Warszawa
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Jak będzie wyglądać Twój dzień w tej roli:
  • Jako nasz Kierownik Sklepu będziesz mieć szansę rozwijać się w szybko zmieniającym się otoczeniu, rozwijać swoje umiejętności, aby zostać inspirującym liderem zespołu, liderem zmotywowanym do prowadzenia sprzedaży i życia w sposób dostosowany do naszej marki i naszych wartości. W zamian za Twoje zaangażowanie oraz za Twoje świetne wyniki, otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swojej kariery w międzynarodowym i ogólnoświatowym biznesie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Assistant

Cicha 7, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Working with the C-Suite team of our international company when they travel to Europe
  • Making travel and accommodation arrangements with accuracy and efficiency
  • Managing executives’ calendars and set up meetings, prioritization of the meetings, monitor deadlines, take follow up actions
  • Organize and assist the daily work and ongoing projects of the executives
  • Ensuring the flow of information between Executives and the organization
  • Taking minutes, preparing summaries, drafting notes and emails
  • Taking care of expenses
  • Collecting data and preparing reports
  • Assist in other ad-hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lawyer - Legal Counsel

Cicha 7, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Legal Counsel will be responsible for legal advice and documentation for Lovisa Europe and other countries as required including:
  • Drafting and negotiating legal agreements and precedents (predominately leases, commercial contracts and service agreements, joint venture and franchise agreements)
  • Coordinating ancillary matters and documentation (such as bank guarantee and fitout contributions)
  • Maintenance of legal document registers and trackers (eg lease status report, bank guarantee report, contracts registers, intellectual property registers, legal matters trackers)
  • Assisting with managing legal disputes and litigation
  • Liaising with external lawyers on matters (where applicable)
  • Keeping informed of legislative changes and legal matters which will affect Lovisa and ensure relevant team members are informed and processes and procedures are implemented to ensure compliance
  • Providing day to day general legal advice as required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Loss Prevention Manager

Warszawa
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Lovisa Opportunity
  • • Execution of global Loss Prevention Strategy in Europe
  • • Educate Regional team on Loss Prevention, Health & Safety and Security
  • • Visit retail stores educating team on Loss Prevention, Health & Safety & Security
  • • Address breaches of company policy with retail team
  • • Identify and investigate both internal and external theft
  • • Liaise with Regional Managers and Country Managers about breaches of
  • company procedures in store and data integrity issues
  • • Data Analysis – work through monthly exception reporting and investigate
  • findings
  • • Investigate cash variance/banking discrepancies as required
  • • Drive LP awareness and culture with retail teams
  • • Conduct store audits – check company cash management and operational
  • procedures are being adhered to and all equipment is functioning properly
  • • Education of Retail Team on Loss Prevention at workshops and management
  • meetings
  • • Investigating store shrinkage and the implementation of action plans
  • • Management/Maintenance of CCTV systems with weekly footage review of
  • focus stores
  • • Ensuring compliance to Health & Safety laws in each market
  • • Managing external service providers – H&S
  • • Provide guidance and support to H&S committees across Europe
  • Administration:
  • • Ensure punctuality and accuracy of all paperwork
  • • Review and follow up of all LP and Cash management reports
  • • To ensure holiday requirements do not impact on company needs
  • • Adhere to Lovisa company policy and procedure
  • • To ensure that all reports are submitted within required deadlines
  • Contribution to the Group:
  • • Contribute actively to the business strategic direction
  • • Contributes positively and energetically to group meetings and company events
  • • Provides an example for others to follow
  • • Trains and develops team for future positions of leadership
  • • Participates in projects to improve the operation of the department/company
  • • Has always a positive can-do attitude, whilst listening, challenging and directing
  • • Coachable in all aspects, flexible and proactive in style
  • Other duties and special projects within skill and competency level as required
  • Your hours of work will vary in line with the needs of the business and opening hours of the Retail stores so you must be flexible regarding working hours
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta

Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
Pokaż więcej >>
od 1745 do 2625 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Doradca klienta

aleja Wyzwolenia 18/20, Szczecin
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
Pokaż więcej >>
od 1745 do 3500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

aleja Wyzwolenia 18/20, Szczecin
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Jako nasz Kierownik Sklepu, będziesz mieć szansę rozwijać się w szybko zmieniającym się otoczeniu i stać się zaangażowanym, entuzjastycznym, inspirującym liderem zespołu, zmotywowanym do prowadzenia sprzedaży i życia w sposób odpowiadający kulturze i wartościom Naszej marki. W zamian za Twoje zaangażowanie oraz za Twoje wybitne wyniki, otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swojej kariery w międzynarodowym i ogólnoświatowym biznesie
od 5500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik sklepu

Ostrobramska 75, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Jako nasz Kierownik Sklepu, będziesz mieć szansę rozwijać się w szybko zmieniającym się otoczeniu i stać się zaangażowanym, entuzjastycznym, inspirującym liderem zespołu, zmotywowanym do prowadzenia sprzedaży i życia w sposób odpowiadający kulturze i wartościom Naszej marki. W zamian za Twoje zaangażowanie oraz za Twoje wybitne wyniki, otrzymasz możliwość dalszego rozwoju swojej kariery w międzynarodowym i ogólnoświatowym biznesie
od 5500 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Doradca klienta

Ostrobramska 75, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
Pokaż więcej >>
od 1745 do 3500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rekruter / Rekruterka

Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Talent Acquisition Specialist is responsible for managing end-end recruitment and attracting top talent for Europe
  • Partnering with Senior Leaders and Department Managers, the Talent Acquisition Specialist will be responsible for ensuring all new hires are culturally aligned and meet role specific skillset requirements that contribute to high performing teams
  • The Talent Acquisition Specialist is responsible for:
  • - Support Talent Acquisition Manager in providing end-end recruitment solutions across the business locally
  • - Attract and retain top talent for Europe
  • - Proactively source top talent and develop talent pools for current and future opportunities
  • - Source, phone screen and shortlist candidates
  • - Partner with department managers to appoint and hire top talent into the business
  • - Build and maintain strong relationships with internal and external stakeholders
  • - Manage offer and negotiation phase of recruitment, through to candidate acceptance
  • - Provide candidate care and follow up post interview
  • - Proactively source new talent and develop talent pools for future opportunities via multiple channels including Indeed, LinkedIn and referrals
  • - Reduce agency expenditure by filling roles internally
  • - Committed to on-going recruitment strategies to continually attract top talent
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Warszawa
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Payroll Specialist with Italian will be responsible for:
  • • Processing of the monthly payroll for the company in accordance with relevant collective agreement and salary conditions for Italy (in conjunction with the relevant BPO Payroll Provider
  • • Maintain the T&A system for new starters, terminations and other employee changes. Update to comply with current statutory conditions and rates
  • • Onboard and offboard all team members to ensure 100% compliance with Italy’s legislation
  • • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • • Registering contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • • Calculation and processing of termination payments
  • • Processing increases and calculation of backpays
  • • Administration of relevant payroll related creditors including application forms, lodgements and termination processing and ensuring statutory payments are made on time
  • • Calculate and summarise and input the hours into the ADP Celergo system
  • • Ensure that all hours, deductions and payroll instructions are processed accurately by the outsourced provider in accordance with the monthly instruction
  • • Provision of payroll reports to relevant departments
  • • Filing of the payroll, employee files, etc
  • • Processing all Month End responsibilities, including preparation of journals, reconciling GL accounts, and month end reporting as requested
  • • Answering of all emails and Zendesk queries within a timely manner (24 hrs)
  • • Assisting with other Administrative tasks as directed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Warszawa
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Payroll Specialist with French will be responsible for:
  • • Processing of the monthly payroll for the company in accordance with relevant collective agreement and salary conditions for France (in conjunction with the relevant BPO Payroll Provider
  • • Maintain the T&A system for new starters, terminations and other employee changes. Update to comply with current statutory conditions and rates
  • • Onboard and offboard all team members to ensure 100% compliance with France legislation
  • • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • • Registering contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • • Calculation and processing of termination payments
  • • Processing increases and calculation of backpays
  • • Administration of relevant payroll related creditors including application forms, lodgements and termination processing and ensuring statutory payments are made on time
  • • Calculate and summarise and input the hours into the ADP Celergo system
  • • Ensure that all hours, deductions and payroll instructions are processed accurately by the outsourced provider in accordance with the monthly instruction
  • • Provision of payroll reports to relevant departments
  • • Filing of the payroll, employee files, etc
  • • Processing all Month End responsibilities, including preparation of journals, reconciling GL accounts, and month end reporting as requested
  • • Answering of all emails and Zendesk queries within a timely manner (24 hrs)
  • • Assisting with other Administrative tasks as directed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Warszawa
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Payroll Specialist with German will be responsible for:
  • • Processing of the monthly payroll for the company in accordance with relevant collective agreement and salary conditions for DACH Region (in conjunction with the relevant BPO Payroll Provider
  • • Maintain the T&A system for new starters, terminations and other employee changes. Update to comply with current statutory conditions and rates
  • • Onboard and offboard all team members to ensure 100% compliance with DACH Region’s (Germany, Austria & Switzerland) legislations
  • • Provide accurate advice to management and staff on payroll matters
  • • Registering contracts and ensuring contractual changes are current in all systems
  • • Calculation and processing of termination payments
  • • Processing increases and calculation of backpays
  • • Administration of relevant payroll related creditors including application forms, lodgements and termination processing and ensuring statutory payments are made on time
  • • Calculate and summarise and input the hours into the ADP Celergo system
  • • Ensure that all hours, deductions and payroll instructions are processed accurately by the outsourced provider in accordance with the monthly instruction
  • • Provision of payroll reports to relevant departments
  • • Filing of the payroll, employee files, etc
  • • Processing all Month End responsibilities, including preparation of journals, reconciling GL accounts, and month end reporting as requested
  • • Answering of all emails and Zendesk queries within a timely manner (24 hrs)
  • • Assisting with other Administrative tasks as directed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Sales Manager

Kraków
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • The Regional Manager Position is responsible for the achievement of Sales Growth on Last Year by providing outstanding Customer experience in all stores through:
  • Effective Store visits. Evaluate the performance of the Store Manager, utilizing the reports available and set clear objectives to achieve Lovisa directives and benchmarks
  • Ensure communication, through morning calls, written action plans, notices from internal system and one-on-one meetings is clear and consistent, with an aim to coach and develop your Team
  • Recruit passionate and Customer focused Team to develop and succession plan through Lovisa
  • Reduce unnecessary costs, through effective rostering - the right people at the right time
  • Focus on reducing internal and external shrinkage by ensuring Store Managers and Team follow the Lovisa Security Manual and Loss Prevention best practice
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca/ Doradca klienta

Bydgoszcz
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu- Store manager

Katowice
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • DOŚWIADCZENIE KLIENTA – Zespół uśmiechnięty i obsługujący klientów
  • ADD ON – każdy członek zespołu oferuje 'PRODUKT MIESIACA' każdemu klientowi, za każdym razem
  • SHRINK - Kontrolowanie kosztów i marnotrawstwa
  • STANDARDY SKLEPU I WYKONANIE - Utrzymanie sklepu w czystości i zgodnie ze standardami firmy
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – Konsekwentny coaching i rozwój zespołu
  • VISUAL MERCHANDISING – Ukończone wszystkie planogramy, promocje i przeceny
  • BYCIE AMBASADOREM MARKI – dawanie przykładu
  • Wymóg posiadania uprawnień do przekłuwania uszu - pełen trening gwarantowany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu- Store manager

Bydgoszcz
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • DOŚWIADCZENIE KLIENTA – Zespół uśmiechnięty i obsługujący klientów
  • ADD ON – każdy członek zespołu oferuje 'PRODUKT MIESIACA' każdemu klientowi, za każdym razem
  • SHRINK - Kontrolowanie kosztów i marnotrawstwa
  • STANDARDY SKLEPU I WYKONANIE - Utrzymanie sklepu w czystości i zgodnie ze standardami firmy
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – Konsekwentny coaching i rozwój zespołu
  • VISUAL MERCHANDISING – Ukończone wszystkie planogramy, promocje i przeceny
  • BYCIE AMBASADOREM MARKI – dawanie przykładu
  • Wymóg posiadania uprawnień do przekłuwania uszu - pełen trening gwarantowany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca- Doradca Klienta

Kielce
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Doradca Klienta

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dzielenie się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – pomoc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta - Sprzedawca

Katowice
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dziel się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – aby pomóc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Kierownika Sklepu - Assistant Store Manager

Katowice
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • DOŚWIADCZENIE KLIENTA – Zespół uśmiechnięty i obsługujący klientów
  • ADD ON – każdy członek zespołu oferuje 'PRODUKT MIESIĄCA' każdemu klientowi, za każdym razem
  • SHRINK - Kontrolowanie kosztów i marnotrawstwa
  • STANDARDY SKLEPU I WYKONANIE - Utrzymanie sklepu w czystości i zgodnie ze standardami firmy
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – Konsekwentny coaching i rozwój zespołu
  • VISUAL MERCHANDISING – Ukończone wszystkie planogramy, promocje i przeceny
  • BYCIE AMBASADOREM MARKI – dawanie przykładu
  • Wymóg posiadania uprawnień do przekłuwania uszu - pełen trening gwarantowany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - Członek zespołu

Warszawa
Wygasła: 09.09.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dziel się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – aby pomóc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu - Store Manager

Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • DOŚWIADCZENIE KLIENTA – Zespół uśmiechnięty i obsługujący klientów
  • ADD ON – każdy członek zespołu oferuje 'PRODUKT MIESIACA' każdemu klientowi, za każdym razem
  • SHRINK - Kontrolowanie kosztów i marnotrawstwa
  • STANDARDY SKLEPU I WYKONANIE - Utrzymanie sklepu w czystości i zgodnie ze standardami firmy
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – Konsekwentny coaching i rozwój zespołu
  • VISUAL MERCHANDISING – Ukończone wszystkie planogramy, promocje i przeceny
  • BYCIE AMBASADOREM MARKI – dawanie przykładu
  • Wymóg posiadania uprawnień do przekłuwania uszu - pełen trening gwarantowany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu

Bydgoszcz
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • DOŚWIADCZENIE KLIENTA – Zespół uśmiechnięty i obsługujący klientów
  • ADD ON – każdy członek zespołu oferuje 'PRODUKT MIESIACA' każdemu klientowi, za każdym razem
  • SHRINK - Kontrolowanie kosztów i marnotrawstwa
  • STANDARDY SKLEPU I WYKONANIE - Utrzymanie sklepu w czystości i zgodnie ze standardami firmy
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – Konsekwentny coaching i rozwój zespołu
  • VISUAL MERCHANDISING – Ukończone wszystkie planogramy, promocje i przeceny
  • BYCIE AMBASADOREM MARKI – dawanie przykładu
  • Wymóg posiadania uprawnień do przekłuwania uszu - pełen trening gwarantowany
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta - Sprzedawca

Bydgoszcz
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowego wrażenia każdemu klientowi, korzystając z kroków 'styling for success'
  • Dziel się wiedzą o produkcie dla bieżącego dodatku podczas stylizacji klientów
  • Odbiór dostaw towarowych i wprowadzanie ich do sprzedaży w ciągu 24 godzin
  • Merchandising – aby pomóc Kierownikowi sklepu w merchandisingu i sprzątaniu
  • Obsługa sklepowych programów komputerowych, kasy fiskalnej i innych urządzeń do prowadzenia sprzedaży
  • Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie LOVISA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.