Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Główny księgowy
Bolesławiec
Wygasła: 30.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Stosowanie się do obowiązujących w placówce ogólnych zasad postępowania
w tym:
1) kierowanie i nadzorowanie prac podległych mu pracowników na stanowiskach księgowo-finansowych
2) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami według szczegółowego podziału obowiązków przypisanych do poszczególnych stanowisk pracy
3) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującym zasadami
4) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
5) opracowywanie przy współudziale dyrektorów projektu planu dochodów i wydatków w obsługiwanych jednostkach
6) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu ich realizacji
7) dokonywanie kontroli wewnętrznej
8) przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
9) sprawdzenie prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym
10) terminowe ściąganie należności
dochodzenie roszczeń spornych oraz zapłaty zobowiązań
11) administrowanie programami komputerowymi w zakresie nadawania uprawnień
planów
zakładania kont
definiowania sprawozdań
aktualizacji danych zbiorczych w kadrach i płacach
12) przestrzeganie tajemnicy służbowej
której ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę
13) dbanie o mienie zakładu i o używanie go zgodnie z jego przeznaczeniem
14) wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora
15) przestrzeganie przepisów: Kodeksu Pracy
BHP i p-poż
Regulaminów wewnętrznych placówki.
Praca o charakterze biurowym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony
1) prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
2) kontrola dokumentów w sposób zapewniający: -właściwy przebieg operacji gospodarczych
- sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej
3) bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
4) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi na: -wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i innymi będącymi w dyspozycji jednostki
-zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę
-prowadzeniu rejestru otrzymanych rachunków i faktur
-dekretacji zarejestrowanych
sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty dowodów księgowych
-prowadzeniu ksiąg rachunkowych bieżące księgowanie operacji księgowych za pomocą programów finansowych zgodnie z planem kont
klasyfikacją budżetową i przepisami o rachunkowości budżetowej
-wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zleconymi praz Dyrektora PCUW i Dyrektorów jednostek obsługiwanych
-bieżącym analizowaniu sald na kontach rozrachunkowych oraz rozliczaniu dotacji celowych
-ewidencji analitycznej operacji finansowych z zakładowego funduszu socjalnego
-prowadzeniu rozliczeń z pracownikami oraz kontrahentami
-sporządzaniu sprawozdawczości w ustalonych terminach w tym opisowych i informacji półrocznych
-sporządzaniu materiałów źródłowych do potrzeb analizy ekonomicznej
-analizowaniu realizacji wydatków
opracowywanie wniosków o zmniejszenie lub zwiększenie planu finansowego
-prowadzeniu ewidencji kosztów
wydatków
dochodów w rozbiciu na poszczególne placówki z podziałem na klasyfikację budżetową
-współpracy z Urzędem Skarbowym w zakresie naliczania i odprowadzania podatków
realizacja tytułów wykonawczych
-kontroli dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz przygotowaniu dyspozycji pieniężnych poprzez wprowadzanie ich do przekazu elektronicznego lub w kasie
-prowadzeniu rozliczeń wydatków dokonywanych z udzielonych zaliczek
bieżąca analiza konta rozliczenia z pracownikami
-rozliczaniu dowodów z tytułu odpłatności od rodziców
-księgowaniu faktur sprzedaży oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji VAT
sporządzaniu deklaracji cząstkowych i odprowadzanie należnego VAT do Starostwa Powiatowego
1) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
przelewów
potrąceń naliczonych składek ZUS i podatków oraz zestawień list płac
2) sporządzanie zestawień do list płac
list zasiłków ZUS
3) prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
4) kompletowanie dokumentacji potrąceń ustawowych i deklarowanych
5) kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego dla pracowników PCUW i jednostek obsługiwanych
6) sporządzanie sprawozdawczości GUS i SIO dot. funduszu płac
7) archiwizowanie dokumentacji płacowej
8) przygotowanie ewidencji płacowych pod potrzeby analiz ekonomicznych
9) wydawanie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniem pracowników
10) analiza wynagrodzeń placówek obsługiwanych przez PCUW
11) sporządzanie deklaracji podatkowych PIT dla jednostki
pracowników
emerytów i uczniów
12) sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS w systemie Płatnik
13) sporządzanie zaświadczeń RP-7
14) sporządzanie rocznych informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu rencistów i emerytów do ZUS
Wojskowego Biura Emerytalnego
Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
KRUS i innych
15) znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń
wynagrodzeń za czas choroby i zasiłków chorobowych z ubezpieczenia społecznego pracowników
16) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac
1) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
przelewów
potrąceń naliczonych składek ZUS i podatków oraz zestawień list płac
2) sporządzanie zestawień do list płac
list zasiłków ZUS
3) prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
4) kompletowanie dokumentacji potrąceń ustawowych i deklarowanych
5) kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego dla pracowników PCUW i jednostek obsługiwanych
6) sporządzanie sprawozdawczości GUS i SIO dot. funduszu płac
7) archiwizowanie dokumentacji płacowej
8) przygotowanie ewidencji płacowych pod potrzeby analiz ekonomicznych
9) wydawanie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniem pracowników
10) analiza wynagrodzeń placówek obsługiwanych przez PCUW
11) sporządzanie deklaracji podatkowych PIT dla jednostki
pracowników
emerytów i uczniów
12) sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS w systemie Płatnik
13) sporządzanie zaświadczeń RP-7
14) sporządzanie rocznych informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu rencistów i emerytów do ZUS
Wojskowego Biura Emerytalnego
Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
KRUS i innych
15) znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń
wynagrodzeń za czas choroby i zasiłków chorobowych z ubezpieczenia społecznego pracowników
16) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac