Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Opiekun w schronisku dla osób bezdomnych
Brzeszcze
Wygasła: 17.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Sczegółowe informacje znajsdują się na stronie www.ops.brzeszcze/praca
1. Przyjmowanie osób do Schroniska dla osób bezdomnych (zwanego dalej Schroniskiem)
w tym pomoc przy zabiegach sanitarnohigienicznych
jeżeli zachodzi taka konieczność.
2. Wdrażanie w życie i ścisłe egzekwowanie postanowień regulaminu Schroniska.
3. Pilnowanie porządku na terenie Schroniska i w jego otoczeniu.
4. Nadzór nad utrzymaniem higieny oraz trzeźwości mieszkańców Schroniska.
5. Niedopuszczanie do wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych środków psychoaktywnych w Schronisku.
6. Wydawanie pościeli i środków czystości.
7. Otaczanie opieką mieszkańców Schroniska
służenie pomocą w rozwiązywaniu ich problemów
dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery w Schronisku.
8. Dbanie o mienie i stan techniczny Schroniska.
9. Ścisła współpraca z pracownikiem socjalnym w Schronisku
pozostałymi pracownikami swojej komórki organizacyjnej oraz innymi pracownikami Ośrodka.
10. Udzielanie pierwszej pomocy w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego.
11. W razie potrzeby wezwanie zespołu ratownictwa medycznego
policji.
12. Codzienne odnotowywanie w książce raportowej Schroniska
ewidencji osób bezdomnych w Schronisku oraz sytuacji i zdarzeń szczególnych
mających miejsce w Schronisku.
13. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
dotyczących pracy
zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
Sczegółowe informacje znajsdują się na stronie www.ops.brzeszcze/praca
1. Przyjmowanie osób do Schroniska dla osób bezdomnych (zwanego dalej Schroniskiem)
w tym pomoc przy zabiegach sanitarnohigienicznych
jeżeli zachodzi taka konieczność.
2. Wdrażanie w życie i ścisłe egzekwowanie postanowień regulaminu Schroniska.
3. Pilnowanie porządku na terenie Schroniska i w jego otoczeniu.
4. Nadzór nad utrzymaniem higieny oraz trzeźwości mieszkańców Schroniska.
5. Niedopuszczanie do wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych środków psychoaktywnych w Schronisku.
6. Wydawanie pościeli i środków czystości.
7. Otaczanie opieką mieszkańców Schroniska
służenie pomocą w rozwiązywaniu ich problemów
dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery w Schronisku.
8. Dbanie o mienie i stan techniczny Schroniska.
9. Ścisła współpraca z pracownikiem socjalnym w Schronisku
pozostałymi pracownikami swojej komórki organizacyjnej oraz innymi pracownikami Ośrodka.
10. Udzielanie pierwszej pomocy w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego.
11. W razie potrzeby wezwanie zespołu ratownictwa medycznego
policji.
12. Codzienne odnotowywanie w książce raportowej Schroniska
ewidencji osób bezdomnych w Schronisku oraz sytuacji i zdarzeń szczególnych
mających miejsce w Schronisku.
13. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
dotyczących pracy
zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
1. Diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy na realizacje planowanych przedsięwzięć dotyczących obszaru działalności społecznej.
2. Identyfikowanie zewnętrznych źródeł finansowania i pozyskiwanie funduszy z tych źródeł.
3. Analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie funduszy.
4. Opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami innych dziedzin.
5. Przygotowywanie i składanie wniosków o finansowanie
łącznie z dokumentami towarzyszącymi.
6. Składanie i uzupełnianie dodatkowych wyjaśnień
odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen.
7. Przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia umowy.
8. Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami oraz nadzór nad prawidłową realizacją.
9. Nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków.
10. Bezpośrednia współpraca z interesariuszami projektów i programów.
11. Ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskaniem finansowania.
12. Rozliczanie projektów
programów i prowadzenie dokumentacji.
13. Sporządzanie sprawozdań.
14. Sprawdzanie dowodów finansowo księgowych pod względem merytorycznym.
15. Przygotowywanie corocznej archiwizacji wytworzonej dokumentacji.
16. Dbałość o mienie Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach.
17. Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności współpracownika działu zgodnie z podpisanym zastępstwem oraz/lub z poleceniem służbowym wydanym przez upoważnione osoby.
18. Zachowanie drogi służbowej przy wykonywaniu powierzonych zadań.
19. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
dotyczących pracy
zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
1. Diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy na realizacje planowanych przedsięwzięć dotyczących obszaru działalności społecznej.
2. Identyfikowanie zewnętrznych źródeł finansowania i pozyskiwanie funduszy z tych źródeł.
3. Analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie funduszy.
4. Opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami innych dziedzin.
5. Przygotowywanie i składanie wniosków o finansowanie
łącznie z dokumentami towarzyszącymi.
6. Składanie i uzupełnianie dodatkowych wyjaśnień
odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen.
7. Przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia umowy.
8. Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami oraz nadzór nad prawidłową realizacją.
9. Nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków.
10. Bezpośrednia współpraca z interesariuszami projektów i programów.
11. Ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskaniem finansowania.
12. Rozliczanie projektów
programów i prowadzenie dokumentacji.
13. Sporządzanie sprawozdań.
14. Sprawdzanie dowodów finansowo księgowych pod względem merytorycznym.
15. Przygotowywanie corocznej archiwizacji wytworzonej dokumentacji.
16. Dbałość o mienie Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach.
17. Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności współpracownika działu zgodnie z podpisanym zastępstwem oraz/lub z poleceniem służbowym wydanym przez upoważnione osoby.
18. Zachowanie drogi służbowej przy wykonywaniu powierzonych zadań.
19. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
dotyczących pracy
zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy
1.Prowadzenie rachunkowości ośrodka pomocy społecznej zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości polegająca na: prowadzeniu księgi rachunkowej w księgowym programie komputerowym firmy Rekord SI Bielsko-Biała w zakresie dotyczącym dochodów i wydatków; przyjmowaniu kompletów dokumentów podlegających ewidencji księgowej
tj. sprawdzanie
czy dokument spełnia wymagania określone w art. 21 ustawy o rachunkowości; dekretacji dokumentów; prawidłowym i terminowym dokonywaniu rozliczeń finansowych; sporządzaniu przelewów wynikających z funkcjonowania ośrodka pomocy społecznej. 2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych
finansowo-księgowych
statystycznych w zakresie stanowiska. 3. Rejestrowanie dokumentów
sprawdzanie pod względem formalno –rachunkowym itd