Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
pomoc w organizacji wydarzeń stacjonarnych i online: wyszukiwanie ofert zgodnie z wytycznymi, komunikacja z usługodawcami, pomoc w wysyłce zaproszeń, monitoring zgłoszeń, kontakty z prelegentami i uczestnikami, pomoc podczas wydarzeń stacjonarnych,
weryfikacja i kompletowanie materiałów i dokumentacji od / dla kontrahentów,
administracyjne wsparcie zespołu przy procesach rekrutacyjnych,
weryfikacja dokumentacji współpracy z pracownikami,
przygotowywanie zestawień i dokumentacji na potrzeby księgowości i sprawozdawczości,
wsparcie Senior Project Managera przy zarządzaniu projektami, włączając w to planowanie, nadzór nad zasobami, komunikację z interesariuszami oraz monitorowanie postępu,
przygotowanie wkładu do raportów, sprawozdań i komunikacji nt. projektów realizowanych przez Fundację,
współpraca z zespołem projektowym w celu osiągnięcia celów projektu,
raportowanie postępu projektu oraz sporządzanie dokumentacji,
koordynowanie prac projektowych przy aktywnym korzystaniu z narzędzi biznesowych do współpracy zespołu (Click-up, Calendly, Miro itp.),
ścisła współpraca i regularne raportowanie do Senior Project Managera
przygotowanie we współpracy z zarządem Instytutu strategii komunikacji Instytutu, w oparciu o nasze cele i wartości;
wdrażanie strategii komunikacji Instytutu we współpracy z zarządem i członkami zespołu odpowiadającymi za kwestie merytoryczne oraz organizacyjne;
dbanie o spójność wizualną Instytutu w oparciu o Księgę Znaku w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej;
zarządzanie mediami społecznościowymi Instytutu (Twitter/X, LinkedIn), tworzenie treści i monitorowanie komunikacji;
zarządzanie stroną WWW Instytutu (przygotowywanie i umieszczanie treści, aktualizowanie zawartości);
kontakty z mediami: promocja działalności Instytutu w mediach poprzez, przygotowywanie komunikatów prasowych, wysyłkę raportów, zapraszanie na wydarzenia; koordynację wystąpień przedstawicieli Instytutu w mediach (prasa tradycyjna i Internet, radio, telewizja, nowe media);
monitorowanie konferencji i wydarzeń branżowych, stanowiących przedmiot zainteresowania Instytutu, kontakt z organizatorami w sprawach uczestnictwa przedstawicieli Instytutu;
koordynowanie kontaktów z interesariuszami we współpracy z zespołem merytorycznym;
nadzór nad technicznym przygotowaniem raportów, broszur i innych wydawnictw Instytutu: współpraca z redaktorami, korektorami, grafikami, drukarniami;
tworzenie materiałów promocyjnych w oparciu o wyniki prac merytorycznych w celu rozpowszechnienia działalności Instytutu wśród interesariuszy i mediów
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
jakościowa oraz ilościowa analiza społeczno-gospodarczych skutków wdrażania polityk publicznych (np. wpływ na wzrost gospodarczy, konkurencyjność, innowacje, rynek pracy, ubóstwo i wykluczenie społeczne),
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
przygotowanie we współpracy z zarządem Instytutu strategii komunikacji Instytutu, w oparciu o nasze cele i wartości;
wdrażanie strategii komunikacji Instytutu we współpracy z zarządem i członkami zespołu odpowiadającymi za kwestie merytoryczne oraz organizacyjne;
dbanie o spójność wizualną Instytutu w oparciu o Księgę Znaku w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej;
zarządzanie mediami społecznościowymi Instytutu (Twitter/X, LinkedIn), tworzenie treści i monitorowanie komunikacji;
zarządzanie stroną WWW Instytutu (przygotowywanie i umieszczanie treści, aktualizowanie zawartości);
kontakty z mediami: promocja działalności Instytutu w mediach poprzez, przygotowywanie komunikatów prasowych, wysyłkę raportów, zapraszanie na wydarzenia; koordynację wystąpień przedstawicieli Instytutu w mediach (prasa tradycyjna i Internet, radio, telewizja, nowe media);
monitorowanie konferencji i wydarzeń branżowych, stanowiących przedmiot zainteresowania Instytutu, kontakt z organizatorami w sprawach uczestnictwa przedstawicieli Instytutu;
koordynowanie kontaktów z interesariuszami we współpracy z zespołem merytorycznym;
nadzór nad technicznym przygotowaniem raportów, broszur i innych wydawnictw Instytutu: współpraca z redaktorami, korektorami, grafikami, drukarniami;
tworzenie materiałów promocyjnych w oparciu o wyniki prac merytorycznych w celu rozpowszechnienia działalności Instytutu wśród interesariuszy i mediów
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
koordynacja i zarządzanie krajowymi i międzynarodowymi projektami prowadzonymi przez Fundację,
koordynacja przygotowania wniosków grantowych, ofert oraz sprawozdań projektowych oraz współtworzenie wkładu do nich w zakresie zarządzania projektami (np. harmonogram, lista produktów),
współpraca z kierownictwem Instytutu, zespołami analitycznym oraz operacyjnym Fundacji,
współpraca z krajowymi i zagranicznymi partnerami fundacji,
przygotowanie raportów, sprawozdań i komunikacji nt. projektów realizowanych przez Fundację,
monitorowanie stron programów UE, funduszy norweskich, organizacji rządowych i pozarządowych pod kątem pozyskiwania projektów i grantów, zgodnych z profilem Fundacji
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)
jakościowa oraz ilościowa analiza skutków wdrażania polityki klimatyczno-energetycznej,
opracowywanie rekomendacji dla polskiej oraz europejskiej polityki publicznej,
przygotowywanie publikacji podsumowujących wyniki analiz,
współpraca z resztą zespołu analitycznego Instytutu oraz z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami analitycznymi oraz firmami doradczymi w ramach realizacji projektów,
współpraca z interesariuszami w celu wymiany wiedzy oraz pozyskania informacji,
prezentowanie wyników badań na konferencjach i seminariach,
udział w debacie publicznej (np. wypowiedzi dla mediów, udział w dyskusjach panelowych, webinarach)