Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i reklamacji
Energetyków 5, Lublin
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa klientów w procesie sprzedaży (mail, telefon), obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, doradzanie klientom, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Koordynacja zamówień z serwisów Allegro, eBay oraz sklepu internetowego
Utrzymanie wysokiego standardu obsługi i pozytywnych relacji z klientami
Obsługa systemu IdoSell Shop (nadzorowanie zamówień, przekazywanie ich do magazynu)
Zapewnienie dokładnego i terminowego przetwarzania zamówień oraz udzielania odpowiedzi na zapytania, a także wyjaśnianie bieżących problemów,
Obsługa reklamacji i zwrotów
Wsparcie Działu eCommerce w realizacji codziennych zadań
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z powierzonym stanowiskiem
Kompleksowa obsługa klientów w procesie sprzedaży (mail, telefon), obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, doradzanie klientom, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Koordynacja zamówień z serwisów Allegro, eBay oraz sklepu internetowego
Utrzymanie wysokiego standardu obsługi i pozytywnych relacji z klientami
Obsługa systemu IdoSell Shop (nadzorowanie zamówień, przekazywanie ich do magazynu)
Zapewnienie dokładnego i terminowego przetwarzania zamówień oraz udzielania odpowiedzi na zapytania, a także wyjaśnianie bieżących problemów,
Obsługa reklamacji i zwrotów
Wsparcie Działu eCommerce w realizacji codziennych zadań
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z powierzonym stanowiskiem