Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie scenariuszy lekcji muzealnych i warsztatów edukacyjnych
Organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla różnych grup wiekowych i społecznych – szczególnie dla przedszkoli, uczniów, seniorów, rodzin i osób z niepełnosprawnościami
Oprowadzanie po wystawach muzealnych i historycznych miejscach Piaseczna
Opracowywanie materiałów merytorycznych do projektów edukacyjnych (scenariusze zajęć, karty prac, wstępy do katalogów, itp.)
Opracowywanie ofert edukacyjnych do wystaw stałych i czasowych oraz wydarzeń okazjonalnych
Opracowywanie pomocy dydaktycznych
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń projektów edukacyjnych
Prowadzenie mediów społecznościowych Muzeum
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej i relacji filmowych z działań edukacyjnych i innych wydarzeń muzealnych
Włączanie się w działalność popularyzatorską i promocyjną Muzeum
Ppracowywanie druków ulotnych, katalogów wystaw, pisanie tekstów popularnonaukowych i informacyjnych
Współpraca z działem merytorycznym Muzeum
Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, placówkami oświatowymi, uczelniami i szkołami
◦ przygotowywanie projektów komunikatów, wniosków, listów i pism oraz prowadzenie ich ewidencji,
◦ opisywanie faktur,
◦ stała współpraca z działem księgowo-finansowym w zakresie obiegu dokumentów,
◦ kompletowanie i prowadzenie akt osobowych,
◦ przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do sporządzania list płac oraz dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,
◦ nadzór nad badaniami okresowymi pracowników, szkoleniami BHP,
◦ rozliczanie czasu pracy pracowników,
◦ prowadzenie ewidencji wniosków urlopowych,
◦ obsługa umów cywilno-prawnych,
◦ przestrzeganie przepisów kancelaryjno-archiwalnych, szczególnie w zakresie przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum,
◦ zaopatrywanie w artykuły i materiały biurowe, eksploatacyjne i inne, oraz ich wydawanie, zamawianie, ewidencjonowanie i wydawanie pieczęci służbowych,
◦ nadzór nad produkcją materiałów promocyjnych i informacyjnych,
◦ współpraca z podwykonawcami, sporządzanie umów i koordynowanie ich realizacji oraz rozliczenie współpracy,
◦ obsługa konferencji i spotkań organizowanych przez Dyrektora